En ik maar denken dat je het tegen mij had, Frits!quote:Op maandag 23 mei 2005 23:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Frits: het zijn toch maar bruggies; als die elkaar afslachten, wat maakt mij het uit?
[/4e klasser stereotype mode]
En nu echt slapen.
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:08 schreef SCH het volgende:
Mijn nick wordt wel het vaakst ge-misbruikt in tt's
En ik woon ook nog samen met mijn nick![]()
Jij maakt er schtelletje van, schtomme schavuiterige schorummerige schlemielquote:Op maandag 23 mei 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:
[..], jouw quote dus zit maar op de blaren
quote:
Daarna gaat ie achter z'n trainer liggen.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
Petrovic :
'Ik blijf achter mijn trainer staan, zolang ik dood ben.'
leuk dat je t ook even in t Voetbal Insite topic postquote:Op maandag 23 mei 2005 23:13 schreef tong80 het volgende:
Petrovic :
'Ik blijf achter mijn trainer staan, zolang ik dood ben.'
Tong was weer even de weg kwijt?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:18 schreef rubbereend het volgende:
leuk dat je t ook even in t Voetbal Insite topic post
In Groningen denken ze ook dat de Martinitoren de grootste isquote:Op maandag 23 mei 2005 23:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
die had toch een eiffeltoren?
zal moeilijk gaan dan
Ik zag de quote van jou in het B&VD topic ik dacht al dat had ik toch al gepost.quote:
hij zit al 2 dagen te huilen om Den Bosch, laat die jongen ffquote:Op maandag 23 mei 2005 23:37 schreef golfer het volgende:
Zou DG ooit nog de eindstand van de VBL-toto publiceren of is ie zo teleurgesteld dat een moderator die uiteindelijk gewonnen heeft dat ie dat gewoon niet meer doet?![]()
met die 2e kamerhunk van m?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:39 schreef tong80 het volgende:
SCH is veel te bescheiden hij komt na twaalfen op RADIO-1
goed ideequote:Op maandag 23 mei 2005 23:57 schreef golfer het volgende:
BvD verder laat voor wat het is en radio 1 nog heel even aangezet heeft.
quote:
Yups, meteen als opening was ie met zijn SCHteunkousen te horen.quote:
GVD gemistquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, meteen als opening was ie met zijn SCHteunkousen te horen.
Die denkt dat de kaaswaag net zo hoog is als de Eiffeltoren Martinitoren.quote:
Ik denk dat dat wederzijds is.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:09 schreef rubbereend het volgende:voor t eerst SCH gehoord
nu wil k m eigenlijk wel aanraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |