Altijd al.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:51 schreef Youssef het volgende:
Sinds wanneer kan er eigenlijk geëdit worden na een slotje
Lees de OP jij rebelse redneckquote:Op maandag 23 mei 2005 20:59 schreef Makster het volgende:
Waar halen jullie die op.txt eigenlijk vandaan
Zeker onderling naar elkaar door gemaild ofzo![]()
Jammer dat je de userpics niet actief gelinkt hebt.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:53 schreef hicham het volgende:
Oeps, vergeten OP.txt te updaten
HEb het nog ff gedaan dus als je opnieuw alles kopieert en plakt komt dat eennalaatste topic er ook bij
quote:
Owwwjjjaaa nu zie ik het ookquote:
quote:
Ja sorry.... ik ben best wel een jongetje.quote:
Leukquote:
Mooi !quote:
Behoort tot de opel onder de motoren, zoals Lars dat altijd zeg toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
IS een africa twin blok in een hawk frame. Maar what the hell is een hawk voor type motor:? Kan er geen ruk over vinden (of zoek niet goed genoeg)
Gloeiende tyfus, anders google ik voortaan ook wel ffquote:Op maandag 23 mei 2005 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Behoort tot de opel onder de motoren, zoals Lars dat altijd zeg toch?
Pics hiero
Of was dat je vraag niet
Houd jij je bezig met vage regeltjes die je in je kop moet stampen, doe ik het informatica gedeelte welquote:Op maandag 23 mei 2005 22:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Gloeiende tyfus, anders google ik voortaan ook wel ff![]()
![]()
quote:> wel zijn bijna klaar met de rgv. druk bezig de electro warboel goed te
> krijgen.
>
> heb nog een setje magnesium marvic velgen gekocht. echt retelicht die
> dingen.
> scheelt iets van 4 kilo per velg.....
Klinkt relaxed. Wat is hij aan het bouwen. Die RGV van die Dordtenaar is ook zeer kick zeg hee. Tis jammer dat ik niet de tijd en het gereedschap en het geld, kunde, lef heb om ook zoets te gaan doen want ik vind het echt super cool. Vooral een streetfighter gebasseerd op een 1 of 2 cylinder is echtquote:Op maandag 23 mei 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
Spannend hoofdstuk, over alle sociale verzekeringenhoe e.a. ontstaan is, is dan wel weer leuk.
Geschiedenis.
Maar het was maar een hoofdstukje van 21 minuten lezen, begon pas om 22:00, moest eerst even een bakje pinda's en een zak popcorn slechten voordat ik mij er toe kon zetten.
![]()
Wel een leuk programma op de Belg gezien, een balletdanser die in een maand tot beroeps worstelaar werd opgeleid.![]()
Ging er best heftig aan toe.
![]()
CR pappa heeft nieuwe wielen.
[..]
Mijn CR pappa = Kees uit Dordrecht.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:46 schreef Makster het volgende:
Klinkt relaxed. Wat is hij aan het bouwen. Die RGV van die Dordtenaar is ook zeer kick zeg hee. Tis jammer dat ik niet de tijd en het gereedschap en het geld, kunde, lef heb om ook zoets te gaan doen want ik vind het echt super cool. Vooral een streetfighter gebasseerd op een 1 of 2 cylinder is echt![]()
![]()
Uhhhmmmm, nu wordt ie nog mooier. Jij had die CR toch van een gast uit Papendrechtquote:Op maandag 23 mei 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn CR pappa = Kees uit Dordrecht.![]()
En dat soort klusjes is niet normaal meer, hierna gaat hij verder aan het rijwielgedeelte werken, en dan pas volgend jaar gaat de motor gespoten worden.![]()
Mijn klusjes duren nooit langer dan 1-2 dagen.![]()
![]()
JaH, ik heb hem van een gast uit Papendrecht, die hem weer van Kees kocht.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:51 schreef Makster het volgende:
Uhhhmmmm, nu wordt ie nog mooier. Jij had die CR toch van een gast uit Papendrecht
Dis die kaknakker heeft ook nog is mega dure wielen gekocht. Wat een mafkees johWat voor baan heeft die gast joh
Aha nu snap ik hem weerquote:Op maandag 23 mei 2005 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
JaH, ik heb hem van een gast uit Papendrecht, die hem weer van Kees kocht.![]()
Ik geloof dat hij een technisch uitvoerend beroep heeft.![]()
Kon zelf spuiten (geloof ik) en draaien op zijn werk.
En die wielen waren een aanbieding.Heb de prijs nog niet gevraagt.
Ben wel benieuwd, 4 kilo per wiel is een veel beter sturende SM.![]()
![]()
Deja v...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Beter nog, moet gewoon een eigen bedrijf in de richting van motoren ofzo. Lijkt me wel wat, iemand nog meer zin daarin
Ik dacht er nog aan toen ik naar huis reed, even een lascurus van 10 jaar zodat ik daarna zelf mijn motor kan verbouwen.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:59 schreef Makster het volgende:
Misschien moet ik ook een iets meer technisch gerelateerde functie ambieren, altijd leuk van je interesse / hobby je beroep maken
:^quote:Op maandag 23 mei 2005 23:07 schreef BGL Racing het volgende:
Héééél af en toe vouw ik m'n kentekenplaat dubbel en ga ik los op wegen waar ze zeer vaak staan te flitsen. Van die wegen waar normaal je hard over slaat wanneer je 50 km/h te hard rijdt, daar kun je dan zonder enige angst compleet los. Wel vaak in je spiegels kijken maar ze komen echt niet naar je toe rijden, alleen als je een verdacht type auto in haalt even kijken, maar dan nog houden ze je nooit bij. Bomen flitsen je voorbij, fietsers haal je in met een noodgang, schiet tussen auto's door, families op tuinterrasjes kijken massaal om, enzovoort.
Eigenlijk van die dingen die je nooit moet vertellen tegen bekenden. Mocht je ooit wat overkomen zegt iedereen van 'Kijk, dat had je kunnen zien aan komen'.
Van die dingen die zéker op MF worden veroordeeld. Moraalridders, zeikstralen, hoe wil je ze noemen. En eigenlijk hebben ze misschien wel gelijk, maar ik vind dat het gewoon moet kunnen.
En dan een uur na de tijd met een pilsje in de achtertuin nagenieten van je rit, je familie vertellend hoe heerlijk je hebt genoten van het landschap, de natuur en vooral de rust.
:}
(én daarom hebben ze 25kW bedacht)
Begon mij een uur geleden ook al af te vragen waar jij uithing.quote:
quote:
Vroeg me al af waarom ik een bekende en een newbie zag, maar de icons zijn gewoon verandertquote:
:^quote:Op maandag 23 mei 2005 23:32 schreef hicham het volgende:
Vroeg me al af waarom ik een bekende en een newbie zag, maar de icons zijn gewoon verandert
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:36 schreef Makster het volgende:
Die icons worden me nu echt te veel
Als jullie maar met je poten van Beavis afblijven, bunghole !
Ik ga richting het fokhokAdios
Klinkt als een uitnodigingquote:Op maandag 23 mei 2005 23:36 schreef Makster het volgende:
Die icons worden me nu echt te veel
Als jullie maar met je poten van Beavis afblijven, bunghole !
Ik ga richting het fokhokAdios
Dat topic is in ons vorige topic al besproken/gemeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:28 schreef Catch22- het volgende:
"Moet je geen beschermend pak aan?" NEE!!!!!
wat vinden jullie van dat topic ?
Die enkel was vrijwel geheel ontvelt door het schuren, wat voorkomen had kunnen worden door motor laarzen. (was ik ff vergeten er bij te zetten) (en had geen zin om te editten)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:03 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat topic is in ons vorige topic al besproken/gemeld.
Ik zelf vind hem een beetje zot.
1x live mee gemaakt hoe een goldwing rijder in zijn kortbroek en slippers zo'n beetje geen enkel meer had nadat ie onvriendelijk in de vangrail was gedrukt door een koekblikker die niet keek.
Kansloos reltopic, gezien zijn geschiedenis van eerder dergelijk geopende topicsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:28 schreef Catch22- het volgende:
"Moet je geen beschermend pak aan?" NEE!!!!!
wat vinden jullie van dat topic ?
Dat vroeger wij ons al af in het vorig topic, maar niemand die het wist volgens mijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:10 schreef bwt het volgende:
Youssef - al kunnen zien/herkennen wat mijn vlag was in de avatar? deze dus [afbeelding]
Hmm, ik twijfelde net al om met sportschoenen op de KLX naar het werk te gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:12 schreef bwt het volgende:
Die enkel was vrijwel geheel ontvelt door het schuren, wat voorkomen had kunnen worden door motor laarzen. (was ik ff vergeten er bij te zetten) (en had geen zin om te editten)
Nu ? staat er alweer bijna 3 wekenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:56 schreef hicham het volgende:
Ik heb ruzie met je
En mercy heeft ook 1 of ander vage ondertitel nu
Ik ga ook maar naar bed, morgen weer een bikkeldag [afbeelding]
De Fok!MC ziet er nu idd veel kleurrijker uit
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:35 schreef hicham het volgende:
Maar er is niets gebeurd dus je had netzogoed wel met sportschoenen kunnen gaan?
OMGquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:35 schreef hicham het volgende:
Maar er is niets gebeurd dus je had netzogoed wel met sportschoenen kunnen gaan?
Dordt is lekker de oudste stad met stadsrechten, Nananannanananaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:42 schreef bwt het volgende:
Vlaggetje van mijn vorige avatar - De oudste stad van Nederland [afbeelding]
HAHAHAquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Dordt is lekker de oudste stad met stadsrechten, Nananannananana![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:42 schreef bwt het volgende:
Ik ben lui en niet inventief deze week.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:11 schreef Youssef het volgende:
[..]Lekker vaag
Achterlijke ondertitels en avatars[afbeelding]
"Ik heb een krantenwijk in Am..."
Merk het jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben lui en niet inventief deze week.![]()
Jammer, beter zijn ze dom als stront en hebben ze moeite met communicatie. Dan is de sex namelijk vaak beterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:12 schreef bwt het volgende:
Al die studentes die ik ken zijn niet de domste en kunnen heeel normaal praten.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:29 schreef Makster het volgende:
Jammer, beter zijn ze dom als stront en hebben ze moeite met communicatie.
Dan is de sex namelijk vaak beter![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Jammer, beter zijn ze dom als stront en hebben ze moeite met communicatie. Dan is de sex namelijk vaak beter![]()
Wat dacht je van vooraf, en tijdens.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
geen goed gesprek achteraf nodig, gewoon aankleden en naar huis
![]()
heb ooit gehoord " als ik wil lullen dan gan ik wel naar het Riagg"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:14 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Wat is het mooi om een man te zijn.
Ik wordt echt simpel van al dat leren, ben totaal para geworden van het hele sociale zekerheidsstelsel en dat kut arbeidsrecht
Ja vanaf 1 jan 2006 gaat er al veel veranderen, en als ik dit allemaal zou willen en moeten weten dan was ik wel bij het UWV gaan werken ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En op termijn wordt alles anders.
![]()
[afbeelding]
Ach, houdt je grijze massa soepel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:26 schreef Makster het volgende:
Ja vanaf 1 jan 2006 gaat er al veel veranderen, en als ik dit allemaal zou willen en moeten weten dan was ik wel bij het UWV gaan werken ofzo
Naja ga maar weer eens verder![]()
Gedeeltelijk hequote:
Rakelt weer een oude discussie op, hoeveel tellers worden er teruggedraait in motorland?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gedeeltelijk hemaar idd erg mooi
en als de km stand niet te hoog is behoort ie tot een serieuze kandidaat
![]()
quote:
Ik kan het niet goed zien, is een beetje donker.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thxmaar neem toch maar een andere
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed zien, is een beetje donker.![]()
Is het een aap op een minibike?![]()
toch maar een 1000cc halen om van dat minibike etiket af te komenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed zien, is een beetje donker.![]()
Is het een aap op een minibike?![]()
Heb ik al eerder gezegd, 1.100 cc zelfsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toch maar een 1000cc halen om van dat minibike etiket af te komen![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb ik al eerder gezegd, 1.100 cc zelfsmaar jij wilde niet.
![]()
Ik heb al 1 order meer verwerkt dan gisteren om 17:05.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:48 schreef bwt het volgende:
't is een beetje rustig hier zeg.
Lijkt wel of iedereen aan het studeren is of met examens bezig.
Tja je blijft wel een klein manneke he.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:600 is meer dan genoeg, die lompe dingen is niks voor mij
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:05 schreef Patrick281 het volgende:
Tja je blijft wel een klein manneke he.![]()
zin om te rellenquote:Die ooit compleet,helemaal doorgedraait gek was op een Blade.![]()
![]()
![]()
Durft zeker niet meer n.a.v. dat ene filmpje........
geen zin in rellenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je even antwoord geeft, dan merk je het vanzelf als ik dat weer aanval.![]()
Ergens op M-F onder Fireblade.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:26 schreef bwt het volgende:
Dan wil ik dat filmpje wel eens zien.
Het leven is 1 grote relquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:22 schreef Patrick281 het volgende:
Het leven is 1 grote relmaar vertel maar eens waarom je die Blade laat varen.
![]()
![]()
Oke dan !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:47 schreef bwt het volgende:
Ik denk dat iedereen er vanuit gaat dat hij aan het uitdelen is (ik in iedergeval wel), dus hij zou een nieuwe job moeten hebben.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:10 schreef bwt het volgende:
Hmmm, ondeugend staat zelfs ruim boven mijn score in de f1 manager - heel ruim.......
Nee ?quote:Maar ik rijd motor, en jij lekker (nog) niet.....![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oke dan !
Ik neem ze alle 6
Bedankt !
Natuurlijk wel zeg !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maarre daarna niet gaan zeuren dat je te dik geworden ben hoor![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
Maarre daarna niet gaan zeuren dat je te dik geworden ben hoor![]()
rij je dan al op je eigen motor???quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:05 schreef bwt het volgende:
hey, denk er aan dat anderen al een gebakje hebben genomen voor jou he.![]()
Ze zijn er dus niet allemaal meer............![]()
Dat zeg ik niet en stelde je ook niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:07 schreef bwt het volgende:
[..]
rij je dan al op je eigen motor???
Waarom weten wij dat hier dan nog niet?
Heb je ook weer gelijk in.quote:
Doende.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:11 schreef bwt het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in.
Maar dan nog, hoe zit het met je motor aspiraties?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:04 schreef Makster het volgende:
Hahahhahaha![]()
![]()
![]()
KLIK
Vooral het eind, echt GOED
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:04 schreef Makster het volgende:
Hahahhahaha![]()
![]()
![]()
KLIK
Vooral het eind, echt GOED
Was dat nou voor domme vraagquote:
Ow ja, Hicham doet altijd de verhalen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:14 schreef Youssef het volgende:
Was dat nou voor domme vraag
Straks even nakijken
![]()
Leuke avatarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow ja, Hicham doet altijd de verhalen tegenwoordig.![]()
Ik had het niet over je signature maar over je ondertitelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nu ? staat er alweer bijna 3 weken![]()
Teveel gedronken of reageerde Raus onder jouw account?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
OMGcoole avatar
![]()
![]()
heb een avatar oorlog gemist zie ik nu![]()
quote:
De stad met roze stadsborden ....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:42 schreef bwt het volgende:
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:11 schreef Youssef het volgende:
[..]Lekker vaag
Achterlijke ondertitels en avatars[afbeelding]
"Ik heb een krantenwijk in Am..."
quote:
Zie Youssefquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:36 schreef Patrick281 het volgende:Niet slapen!
Jij weet vast dat filmpje wel te vinden van die voorzitter van de Fireblade club die na 3 meter zonder helm en pak onderuit gaat.![]()
Is het weer zo rustig?quote:
Wel relaxed toch, bij kawasjaakie. Ik wil ook wel daaro werken, dus doe is lobbieen voor mijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is het weer zo rustig?
Orderpickenmaar ja het verdient en ik heb wat te doen.
Komen echt extreem veel onderdelen van de ZX9R en Z750 voorbij?Van de ZX7R vooral kuipdelen, stickers etc. (allemaal schuifschades
) ZXR400 alleen het broodnodige revisiemateriaal en van de ZX6R vooral 25KW kitjes.
Ze hebben overigens best geinige dingen, dekbedovertrekken met SM's(iets voor Nick Peppie?), hele gave tankpads en een hoop GP sponsormateriaal.
(dat leveren ze vanaf hier door heel Europa)
Kan even geen limekawagreoen meer zien...........![]()
Niks geen KLX spul dus nog gezien.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:38 schreef hollander172 het volgende:
Komen echt extreem veel onderdelen van de ZX9R en Z750 voorbij?Van de ZX7R vooral kuipdelen, stickers etc. (allemaal schuifschades
) ZXR400 alleen het broodnodige revisiemateriaal en van de ZX6R vooral 25KW kitjes.
En waar kunnen we dat betrekken.quote:Ze hebben overigens best geinige dingen, dekbedovertrekken met SM's(iets voor Nick Peppie?)
quote:Kan even geen limekawagreoen meer zien...........![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
OPM, dit is die Husky die wel wilde ruilen.Had je nog niet bekeken zeker.
![]()
>KNIP<
Denk er nog maar eens over.Mark is al in het topic aan het huilen.
![]()
Denk dat Pep die zelf wel wil hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
dekbedovertrekken met SM's(iets voor Nick Peppie?)
relaxed tochquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is het weer zo rustig?
Ze hebben overigens best geinige dingen, dekbedovertrekken met SM's(iets voor Nick Peppie?), hele gave tankpads en een hoop GP sponsormateriaal.
(dat leveren ze vanaf hier door heel Europa)
Kan even geen limekawagreoen meer zien...........![]()
Wheelybarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
OPM, dit is die Husky die wel wilde ruilen.Had je nog niet bekeken zeker.
![]()
Denk er nog maar eens over.Mark is al in het topic aan het huilen.
![]()
jammer eigenlijk dat ie nodig isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
relaxed tochaltijd handig, een insider
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ga er nu ook echt over nadenken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als ik ooit geld teveel heb en zover ben om een SM er bij te nemen......................dan nog nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:11 schreef Patrick281 het volgende:
Weet ik, maar euh .. er zit potentieel in.
![]()
quote:
So whatquote:
zal vast mee geragd - gewheelied - etc zijnquote:
Wheelybars zijn lelijke dingenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
So whatdenk erover om zoiets ook op de CR te zetten
bescherming voor de uitlaat meer.
![]()
Maar daar is zo'n ding toch voor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zal vast mee geragd - gewheelied - etc zijn
dat soort dingen, net als filmpjes van bochten enzow, toon je niet in je verkoopadvdoet me meteen aan een bende oid denken
Was het daar sowieso al niet mee eens, een motor moet gewoon regelmatig flink op z'n staart getrapt worden. Lekker knalleuhquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal vast mee geragd - gewheelied - etc zijn
dat soort dingen, net als filmpjes van bochten enzow, toon je niet in je verkoopadvdoet me meteen aan een bende oid denken
taaltjequote:Op maandag 21 maart 2005 21:30 schreef DaMaster het volgende:
Plots kaam ik op it idee om ris n topic te iepenjen foar de Fryske Riders hjir. It mei stadichpraat wurde (slowchat:p) of oars wat geswets. Jo meie fansels ek yn it hollansk type*D
Als je er wil werken dan is dat zo geregeld hoor, meld je gewoon voor magazijnwerk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Wel relaxed toch, bij kawasjaakie. Ik wil ook wel daaro werken, dus doe is lobbieen voor mij![]()
En neem dan is wat van die sponsorzooi mee man![]()
Ik kan nog wel een paar puike stickers gebruiken. Liefst in het licht grijs, maar die gaan er vast niet liggen. Wordt dus custom crap ben ik bang![]()
Maar hij is gereviseerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:23 schreef hicham het volgende:
Was het daar sowieso al niet mee eens, een motor moet gewoon regelmatig flink op z'n staart getrapt worden. Lekker knalleuhDat filmpje had daar moeten blijven staan, daar is een motor voor bedoelt
Anders koop je maar een BMW Toerbuffel
Stiekem een beetje verliefd hequote:
je weet niet wat voor mensen kijken en het afschrikt...er is es iemand hier geweest die voor een achterband kwam kijken en hij vertelde dat hij praktisch rechtop de bochten doorging...maar wel een ZX6R rijdenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Was het daar sowieso al niet mee eens, een motor moet gewoon regelmatig flink op z'n staart getrapt worden. Lekker knalleuhDat filmpje had daar moeten blijven staan, daar is een motor voor bedoelt
Anders koop je maar een BMW Toerbuffel
KX is de echte wedstrijdmotor in 2 takt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:26 schreef hollander172 het volgende:
Moet iemand me toch even uitleggen, er zijn zowel KLX als KX stickers?
Dat stukje ging over het filmpje van OPM @ Speurdersquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar hij is gereviseerden daarna is er slechts 1.000 kilometer mee gereden.
Dat is echt veel voor een Husk.![]()
![]()
Ja, en wat doet dat poppetje linksbovenquote:[..]
Stiekem een beetje verliefd heje hebt zelfs al een Beemer in je Avatar.
![]()
serieus?? ik ken iemand die drastisch op zoek is naar werk!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:26 schreef hollander172 het volgende:
Als je er wil werken dan is dat zo geregeld hoor, meld je gewoon voor magazijnwerk.
wtfquote:ik mag het zelfs niet eens kopen.![]()
jouw woordenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:21 schreef Patrick281 het volgende:
Maar daar is zo'n ding toch voor.![]()
![]()
Wel wijze woorden, had er nog niet bij stilgestaan.![]()
Je nieuwe werkgever heeft een goede invloed op je.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ech wel.quote:
quote:Origineel kettingsetje voor een KLX bestaat zeker niet?
Bij een willekeurige Motoport, Safe etc. Als je het leuk vindt kan ik ook van die dingen even het artikelnummer noteren, dit valt onder het consumentenspul dus mag gewoon besteld en verkocht worden. (helaas dat GP spul niet........... Team Green!!!!!quote:En waar kunnen we dat betrekken.
niks mis met die Beemerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
je hebt zelfs al een Beemer in je Avatar.![]()
Ach, die heeft zijn motor tenminste niet met teveel hoge toeren afgeragt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je weet niet wat voor mensen kijken en het afschrikt...er is es iemand hier geweest die voor een achterband kwam kijken en hij vertelde dat hij praktisch rechtop de bochten doorging...maar wel een ZX6R rijden
No shit Sherlock.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:29 schreef hicham het volgende:
Dat stukje ging over het filmpje van OPM @ Speurders
Hopeloze ontkenningsfase.quote:Ja, en wat doet dat poppetje linksboven![]()
Apart stickeren, en stickersetjes van derden zijn mooier.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:32 schreef hollander172 het volgende:
Ech wel.Vooral die zijkapjes komen nog weleens voorbij. Wel de kapjes niet de stickers?
Cool, alleen tandwiel/set brauch ich nicht, moet een langere overbrenging verkrijgen.quote:Weet alleen het artikelnummer niet.
Zal morgen even voor je kijken.
Dacht al, SMquote:Bij een willekeurige Motoport, Safe etc. Als je het leuk vindt kan ik ook van die dingen even het artikelnummer noteren, dit valt onder het consumentenspul dus mag gewoon besteld en verkocht worden. (helaas dat GP spul niet........... Team Green!!!!!)
Op dat dekbed (en ook het badlaken en nog wat ander spul) staat een KLX in een hoge jump in de juiste kleuren natuurlijk.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
serieus?? ik ken iemand die drastisch op zoek is naar werk!
Racetrack only.quote:wtf??
Met stupid en dat ZUIGTquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
KX is de echte wedstrijdmotor in 2 takt.![]()
Veel on-line cross sites zijn zelfs KX only.![]()
[[url=http://img94.echo.cx/img94/7122/kx0048uy.th.jpg]afbeelding][/URL]
alleen de KKX stickers komen voorbij maar na je uitleg snap ik dat wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
Apart stickeren, en stickersetjes van derden zijn mooier.
Hoeveel tands moet ie zijn?quote:Cool, alleen tandwie/setl brauch ich nicht, moet een langere overbrengen verkrijgen.
Wat het kost weet ik niet, wel is het van een behoorlijk goede kwaliteit.quote:Dacht al, SMKawa maakt standaard geen SM's.
![]()
Maar wel cool spul, zal wel prijzig zijn.
youve got mailquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:39 schreef hollander172 het volgende:maar weet wat je zegt want er is echt geen reet aan............
De spullen zijn leuk maar de dagen lang, eentonig etc. Ik ben echt niet moeilijk met werk en desnoods ga ik stront scheppen maar dit............
Veel buitenlanders (no offence maar ze spreken amper nederlands), hele dagen geen mens zien (ja het bestaat ook in een druk magazijn) en elke keer dezelfde handelingen)
nog beterquote:Racetrack only.![]()
quote:
Cool, ik ga nu ff tellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:44 schreef hollander172 het volgende:
Hoeveel tands moet ie zijn?Kan zo even kijken voor je morgen.
Crossen doen ze niet in leer.quote:Wat het kost weet ik niet, wel is het van een behoorlijk goede kwaliteit.Die leren (cross)pakken zijn echt heel mooi.
Met een kettingpons. Maar mits je een goede heb zal ik het niet zelf doen.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cool, ik ga nu ff tellen.
Alleen is dan de ketting weer te lang.
Maar die kan je op maat maken met een speciale kettingsnijder geloof ik.Gaarne advies.
[..]
Crossen doen ze niet in leer.![]()
nee hoor, ik bestel gewoon weer een rombo voor mijn 'nieuwe' kawaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:02 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]Ga je je 'demper' niet missen OPM
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:51 schreef Makster het volgende:
Met een kettingpons. Maar mits je een goede heb zal ik het niet zelf doen.....![]()
ik slaap nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:01 schreef ondeugend het volgende:
Jeeeee zeg !
Ik hoor jullie hier zelfs ronken !
Dan is het BE !quote:
ze isser nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan is het BE !
Maak haar wakker en vraag haar ten huwelijk !![]()
Bel haar en zeg dat ze meteen thuis moet komen.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:01 schreef ondeugend het volgende:
Jeeeee zeg !
Ik hoor jullie hier zelfs ronken !
Steven valt mij altijd pas weer op foto's op.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:28 schreef Youssef het volgende:
Leuk huis Pep, vooral die ingelijste poster.![]()
![]()
Met cursus en geen tijd gaan we een heel eind met je mee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:08 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Zowhee....
Gaat langzaam hier
Dat ziek zijn, cursus en geen tijd haalt het postgemiddelde aardig omlaag kan ik je vertellen
Moggûh![]()
![]()
Succesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:11 schreef Makster het volgende:
En ik ben ook pitten. Morgen vroeg uit de veren naar Diemen en dan vlammen en EINDELIJK weer wat tijd voor leuke dingen hebben
LAteeerrr
Is inderdaad stil hier de afgelopen tijd, dus jij bent niet de enige 'afwezige'quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:08 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Zowhee....
Gaat langzaam hier
Dat ziek zijn, cusus en geen tijd haalt het postgemiddelde aardig omlaag kan ik je vertellen
Moggûh![]()
![]()
Ben je nog eens van plan die banden te gaan wisselen of vind je het wel leuk zoquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Steven valt mij altijd pas weer op foto's op.![]()
Damn, weer lekker gereden. Je moet ondertussen alleen niet aan die noppen denken als je net een doordraaier moet nemen. En dat die combinatie gewoon werkt bij snelweggebruik.![]()
![]()
![]()
Cursus dagindeling:quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:11 schreef Patrick281 het volgende:
Met cursus en geen tijd gaan we een heel eind met je mee.
En het is examenweek op de scholen.![]()
Levensduur 500~2.000 kilometer volgens motor-forummers.quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:39 schreef hicham het volgende:
Ben je nog eens van plan die banden te gaan wisselen of vind je het wel leuk zo![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:40 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Cursus dagindeling:heel hard nodig nu.....
quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:48 schreef Patrick281 het volgende:
Dat kan ik begrijpen
vanochtend op de radio hadden ze het nog over 9 tot 5 werken, met bijgaand liedje van DP.
Radiomensen waren jaloers op kantoormensen, want die mentailiteit kenden ze niet zo moesten de presentatoren even drie-vier keer herhalen. Ook de nieuwslezer en de man van het weer konden dat beamen. Sjappie's, werken voor de radio is zo'n beetje een meer dan goed betaalde hobby.
![]()
![]()
![]()
stiefe - swatzenekkerrr - siegulquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:28 schreef Youssef het volgende:
Leuk huis Pep, vooral die ingelijste poster.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
Wie het laatst lacht...snapt hem niet!
zoiets![]()
MP-3'tjes instarten doe je al, maar je kan er nu alleen maar gelazer mee krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:05 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Waar halen ze het vandaan......
Ik zou meteen met ze willen ruilen. Hoog salaris voor een beetje lullen in een zwart ding en plaatjes draaien mp3-tjes instarten.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stiefe - swatzenekkerrr - siegul![]()
was al op eerdere pics te zien
quote:
Moet ook niet overdreven worden allemaal. Weekend was weer gastronomisch genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gister en eergister gebak rond deze tijddan mis je nu toch iets
![]()
Idem.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:42 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
(nog slechts een halfvol bekertje op mijn bureau)
Wie het laatst lacht...is traag van begripquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
Wie het laatst lacht...snapt hem niet!
zoiets![]()
Of blijft ervan genieten, ontdekt diepere betekenissen of andere invalshoeken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:51 schreef bwt het volgende:
Wie het laatst lacht - heeft de grap niet bergrepen - gamma
Nee, Imageshack gaat af en toe zelf in de fout.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
En toch blijven proberen grote plaatjes te linken
Morgen komen er voor en achter slicks op om gewoon eens te proberen, en van het weekend gaat hij op Zolder rijden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef bwt het volgende:
Mooie donut
Mijn moeder vroeg laatst weer wanneer ik naar Assen ging.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn moeder toen ik met een nieuwe cross motor voor kwam rijden:
En ga je nu naar Assen om daar te gaan racen.
Ik: mam dat is 250 kilometer rijden.
Zij: nou dan zet je hem toch op een aanhanger.
Assen is een asfalt baan.
Ze weet nog steeds niet beter.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
Lees net een oude post van mij op M-F.![]()
[..]
Mijn moeder vroeg laatst weer wanneer ik naar Assen ging.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zag vanochtend wel een paar Kwakken in volledige racetrim op een aanhanger onderweg naar Assen staan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moet ik metquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:kom jij nou wel of niet 5 juni? of moet je daarvoor eerst een aanhanger huren
![]()
Wat is er 5 Juni te doen ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]kom jij nou wel of niet 5 juni? of moet je daarvoor eerst een aanhanger huren
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Damn, schrok me rot netcollega vraagt: Jesse, wat is OPM??
Ik wist even geen antwoord te geven, toen een andere collega zei: Option Price Missing
ik: ………..phew
boeit op zich niet zoveel, maar toch…
![]()
Ik wist even geen antwoord te geven, toen een andere collega zei: Option Price Missing
![]()
![]()
![]()
Leuk om te spelen even, maar het probleem is dat banden dan nogal snel slijtenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Of blijft ervan genieten, ontdekt diepere betekenissen of andere invalshoeken.![]()
Die gozer waar ik vorige week mee rijden was is weer bezig.![]()
[[url=http://img286.echo.cx/img286/2715/img0001klein16db.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img267.echo.cx/img267/2584/img0002klein7od.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Monkeyquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Waarom kwam je niet gelijk met One_Punch_Mickey ??![]()
dan was je de man geweestzo snel iets verzinnen
![]()
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Waarom kwam je niet gelijk met One_Punch_Mickey ??![]()
![]()
quote:
KWARTET!!!quote:
Dat weet zij niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Er is een crossbaan bij het circuit hoor, 2 zelfs
Dus zo gek is die moeder helemaal niet.
iddquote:
Nu denken ze: wat een sukkel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:07 schreef Mercy_symbol het volgende:Waarom kwam je niet gelijk met One_Punch_Mickey ??
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
weet iemand wie Theo is ?
Ow Peeej Em.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddmaar is toch wel apart, op meetings zeggen jullie ook wel es OPM dus tis onderhand een 2e roepnaam geworden en als je dat dan hoort
Dat zegt Youssef wel eensquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddmaar is toch wel apart, op meetings zeggen jullie ook wel es OPM dus tis onderhand een 2e roepnaam geworden en als je dat dan hoort
en hoezo, wat is er 5 junide meeting waar ik ws/hopelijk niet bij kan zijn
heb het ook al eens gehad met de naam Mercyquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en hoezo, wat is er 5 junide meeting waar ik ws/hopelijk niet bij kan zijn
ik zit nog in me inwerkperiode, ik mag nog dingen niet wetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nu denken ze: wat een sukkel.Waar heeft die op school gezeten?
![]()
Ja, dat deed deze jongen ook al, terwijl hij nog geen halve meter achter een auto stond.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:07 schreef hicham het volgende:
Leuk om te spelen even, maar het probleem is dat banden dan nogal snel slijtenYoussef kan zich ook niet altijd even goed inhouden, vorige keer maakte hij een burnoutje bij een stoplicht
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:26 schreef Rausdouwer het volgende:
Eens kijken hoe de avatar er zo uit ziet
schijtplaatjesAvatar![]()
![]()
Had nog een mail van je oude werk dat de brug open stondquote:
Ja, ik wil het niet, maar af en toe wil ik gewoon wat zeggen en dan floept het eruit, voor Jesse moet ik altijd even nadenken.quote:
![]()
Genaaidquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef stinkie het volgende:
Damn, net gebeld door bedrijf waar ik zou gaan werken. De intermediars (gaat via 2 bedrijven) liggen dwars. Zou zomaar eens niet door kunnen gaan.
Ik wil me gebak terug
Wat doet dat rode trouwens in je achtervelgquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef stinkie het volgende:
Damn, net gebeld door bedrijf waar ik zou gaan werken. De intermediars (gaat via 2 bedrijven) liggen dwars. Zou zomaar eens niet door kunnen gaan.
Ik wil me gebak terug
intermediairsquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef stinkie het volgende:
Ik wil me gebak terug
Lijkt me een fantastische baan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb ook een nieuwe baan.![]()
[[url=http://img273.echo.cx/img273/3359/yamahaweekend053small9mr.th.jpg]afbeelding][/URL]
er is vast wel een manier. Hij gad gister al aan dat ie me het liefst direct zelf een contract zou geven, dus er is denk ik wel wat te verzinnenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
intermediairsJe zou ze bijna
![]()
Je zou niet de eerste zijn, maar hopelijk komt het toch goed en gaat het wel door.
Als je wilt werken moet je dat doen. Meteen!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
er is vast wel een manier. Hij gad gister al aan dat ie me het liefst direct zelf een contract zou geven, dus er is denk ik wel wat te verzinnen
Wanneer word ie afgeleverd ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[[url=http://img273.echo.cx/img273/3359/yamahaweekend053small9mr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Keequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef stinkie het volgende:
Ik wil me gebak terug
Voldoende beenruimte.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Shit, jij hebt me doorquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jaaaah die hele grote doos met gebak moet terug gegeven worden![]()
Staat goed joh !quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Samen lappen voor een nieuwe grote doos gebakquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Shit, jij hebt me door
Maar... maar ... maar bwt had er ook minstens 3 hoor !![]()
ideequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Handboeien erbij.![]()
![]()
Nou ik ga ook kappen, loopt een beetje over hier.![]()
Kleur komt ook goed overeen......quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:37 schreef Rausdouwer het volgende:
je doet het jezelf aan hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik ben kapot![]()
Ik moet slapen maar ik moet nog werken![]()
En ik moet vanavond nog naar Revenge of the Sith![]()
Dus het zal wel wéér laat worden (en morgen wéér vroeg)
helpt niet meer
(hoewel ik nu de koffiejufrouw hoor)
Beetje s-i-m-p-el.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:57 schreef bwt het volgende:
Hmm, die taartjes zijn op hoor.
dan doe ik gewoon een andere taart retour - ook goed?
Alleen jammer als het idd niet door zou gaan.....
quote:
Hmpffquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beetje s-i-m-p-el.![]()
Stinkie had ambachtelijk gebak van Kwekkeboom.![]()
Maar Stinkie is al zo zielig met die Soesquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:30 schreef bwt het volgende:
Hmpff![]()
![]()
't is ook nooit goed ook he.
Ho es ff, jij hoeft het gebak niet te accepteren.......................![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar Stinkie is al zo zielig met die Soes![]()
en dan wordt hij ook nog eens uitgebuit terwijl hij spontaan zulk duur gebak voor ons had geregeld.
Gisteravond had hij het ook al zo moeilijk las ik zonder BE en niet kunnen slapen.
![]()
![]()
Ik kom gewoon op voor de zwakkeren.![]()
![]()
quote:
Ik wil (ook) een kloon hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik ben kapot![]()
Ik moet slapen maar ik moet nog werken![]()
En ik moet vanavond nog naar Revenge of the Sith![]()
Dus het zal wel wéér laat worden (en morgen wéér vroeg)
helpt niet meer
(hoewel ik nu de koffiejufrouw hoor)
Is niet verstandig - kijk maar naar de film "multiplicity"quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wil (ook) een kloon hebbenbeetje taakverdeling onderling. Lijkt me wel wat.
![]()
Zou zelfs nog wel eens een dagje gaan werken dan.![]()
![]()
Ik ken alleen Lord of the Rings.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:17 schreef bwt het volgende:
Is niet verstandig - kijk maar naar de film "multiplicity"
Volgens mij heb ik ergens op de website van Sabra gelezen dat je 10% korting krijgt als je een goeie burnout maakt voor de deur en 25% als je een burnout doe met klappen van de bandquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:24 schreef Youssef het volgende:
Wat een weerWas even langs motozoom gegaan en heb nu klitteband pads
Terug via Hoevelaken.. godverrrr wat een drukte altijd daar. Ook vrachtwagens e.d. en Beekbergen is zo ver.
Band is in het midden op, daar zit ie aan de indicatiestreepjesMoet ik nog speciaal zoeken naar goedkope bandenmannekes of gewoon langs Sabra
Ik wil hem pas volgende maand opburnen
Kan je zien wat ze verdienen op die banden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Volgens mij heb ik ergens op de website van Sabra gelezen dat je 10% korting krijgt als je een goeie burnout maakt voor de deur en 25% als je een burnout doe met klappen van de band![]()
Originele KX heeft 13 voor, verder niet kunnen kijken helaas.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
Even opgebokt, ketting gesmeerd voor wat het waard is, tanden geteld en foto gemaakt.![]()
[afbeelding]
Tandwielverhouding 14 x 51, best klein vooren gewoon cross mega achter.
![]()
Als ik alleen voor op 15 zet scheelt het al wat in toeren toch? 15 x 45 moet kunnen misschien.
De CR is 15 x 40 geloof ik.![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had het laats toch over dat ik steeds gevolgd werd door zo'n groene vlek ??![]()
nou hier is het bewijs![]()
[[url=http://img197.echo.cx/img197/5923/rotonde5nw.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:58 schreef Youssef het volgende:
[..]Op die andere foto zat ik ook al zo dicht op je
![]()
![]()
Maar dat van die burn out was toch een grapje?Enneeuuh... zaterdagmiddag werken
Damn, nog even en ik ben DAGEN vrij, elke dag sturen
![]()
Heeft Hicham die originele foto's van jou al?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:15 schreef bwt het volgende:
Ik heb geloof ik nog nix geplanned voor zaterdag - als ik mij niet vergis kan ik dus knallen
Hmmm, lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |