quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:05 schreef Patrick281 het volgende:
Tja je blijft wel een klein manneke he.![]()
zin om te rellenquote:Die ooit compleet,helemaal doorgedraait gek was op een Blade.![]()
![]()
![]()
Durft zeker niet meer n.a.v. dat ene filmpje........
geen zin in rellenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je even antwoord geeft, dan merk je het vanzelf als ik dat weer aanval.![]()
Ergens op M-F onder Fireblade.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:26 schreef bwt het volgende:
Dan wil ik dat filmpje wel eens zien.
Het leven is 1 grote relquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:22 schreef Patrick281 het volgende:
Het leven is 1 grote relmaar vertel maar eens waarom je die Blade laat varen.
![]()
![]()
Oke dan !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:47 schreef bwt het volgende:
Ik denk dat iedereen er vanuit gaat dat hij aan het uitdelen is (ik in iedergeval wel), dus hij zou een nieuwe job moeten hebben.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:10 schreef bwt het volgende:
Hmmm, ondeugend staat zelfs ruim boven mijn score in de f1 manager - heel ruim.......
Nee ?quote:Maar ik rijd motor, en jij lekker (nog) niet.....![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oke dan !
Ik neem ze alle 6
Bedankt !
Natuurlijk wel zeg !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maarre daarna niet gaan zeuren dat je te dik geworden ben hoor![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
Maarre daarna niet gaan zeuren dat je te dik geworden ben hoor![]()
rij je dan al op je eigen motor???quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:05 schreef bwt het volgende:
hey, denk er aan dat anderen al een gebakje hebben genomen voor jou he.![]()
Ze zijn er dus niet allemaal meer............![]()
Dat zeg ik niet en stelde je ook niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:07 schreef bwt het volgende:
[..]
rij je dan al op je eigen motor???
Waarom weten wij dat hier dan nog niet?
Heb je ook weer gelijk in.quote:
Doende.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:11 schreef bwt het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in.
Maar dan nog, hoe zit het met je motor aspiraties?
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:04 schreef Makster het volgende:
Hahahhahaha![]()
![]()
![]()
KLIK
Vooral het eind, echt GOED
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:04 schreef Makster het volgende:
Hahahhahaha![]()
![]()
![]()
KLIK
Vooral het eind, echt GOED
Was dat nou voor domme vraagquote:
Ow ja, Hicham doet altijd de verhalen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:14 schreef Youssef het volgende:
Was dat nou voor domme vraag
Straks even nakijken
![]()
Leuke avatarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ow ja, Hicham doet altijd de verhalen tegenwoordig.![]()
Ik had het niet over je signature maar over je ondertitelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nu ? staat er alweer bijna 3 weken![]()
Teveel gedronken of reageerde Raus onder jouw account?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
OMGcoole avatar
![]()
![]()
heb een avatar oorlog gemist zie ik nu![]()
quote:
De stad met roze stadsborden ....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:42 schreef bwt het volgende:
Vlaggetje van mijn vorige avatar - De oudste stad van Nederland [afbeelding]
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:11 schreef Youssef het volgende:
[..]Lekker vaag
Achterlijke ondertitels en avatars[afbeelding]
"Ik heb een krantenwijk in Am..."
quote:
Zie Youssefquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:36 schreef Patrick281 het volgende:Niet slapen!
Jij weet vast dat filmpje wel te vinden van die voorzitter van de Fireblade club die na 3 meter zonder helm en pak onderuit gaat.![]()
Is het weer zo rustig?quote:
Wel relaxed toch, bij kawasjaakie. Ik wil ook wel daaro werken, dus doe is lobbieen voor mijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is het weer zo rustig?
Orderpickenmaar ja het verdient en ik heb wat te doen.
Komen echt extreem veel onderdelen van de ZX9R en Z750 voorbij?Van de ZX7R vooral kuipdelen, stickers etc. (allemaal schuifschades
) ZXR400 alleen het broodnodige revisiemateriaal en van de ZX6R vooral 25KW kitjes.
Ze hebben overigens best geinige dingen, dekbedovertrekken met SM's(iets voor Nick Peppie?), hele gave tankpads en een hoop GP sponsormateriaal.
(dat leveren ze vanaf hier door heel Europa)
Kan even geen limekawagreoen meer zien...........![]()
Niks geen KLX spul dus nog gezien.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:38 schreef hollander172 het volgende:
Komen echt extreem veel onderdelen van de ZX9R en Z750 voorbij?Van de ZX7R vooral kuipdelen, stickers etc. (allemaal schuifschades
) ZXR400 alleen het broodnodige revisiemateriaal en van de ZX6R vooral 25KW kitjes.
En waar kunnen we dat betrekken.quote:Ze hebben overigens best geinige dingen, dekbedovertrekken met SM's(iets voor Nick Peppie?)
quote:Kan even geen limekawagreoen meer zien...........![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
OPM, dit is die Husky die wel wilde ruilen.Had je nog niet bekeken zeker.
![]()
>KNIP<
Denk er nog maar eens over.Mark is al in het topic aan het huilen.
![]()
Denk dat Pep die zelf wel wil hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
dekbedovertrekken met SM's(iets voor Nick Peppie?)
relaxed tochquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is het weer zo rustig?
Ze hebben overigens best geinige dingen, dekbedovertrekken met SM's(iets voor Nick Peppie?), hele gave tankpads en een hoop GP sponsormateriaal.
(dat leveren ze vanaf hier door heel Europa)
Kan even geen limekawagreoen meer zien...........![]()
Wheelybarquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:45 schreef Patrick281 het volgende:
OPM, dit is die Husky die wel wilde ruilen.Had je nog niet bekeken zeker.
![]()
Denk er nog maar eens over.Mark is al in het topic aan het huilen.
![]()
jammer eigenlijk dat ie nodig isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
relaxed tochaltijd handig, een insider
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ga er nu ook echt over nadenken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als ik ooit geld teveel heb en zover ben om een SM er bij te nemen......................dan nog nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:11 schreef Patrick281 het volgende:
Weet ik, maar euh .. er zit potentieel in.
![]()
quote:
So whatquote:
zal vast mee geragd - gewheelied - etc zijnquote:
Wheelybars zijn lelijke dingenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
So whatdenk erover om zoiets ook op de CR te zetten
bescherming voor de uitlaat meer.
![]()
Maar daar is zo'n ding toch voor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zal vast mee geragd - gewheelied - etc zijn
dat soort dingen, net als filmpjes van bochten enzow, toon je niet in je verkoopadvdoet me meteen aan een bende oid denken
Was het daar sowieso al niet mee eens, een motor moet gewoon regelmatig flink op z'n staart getrapt worden. Lekker knalleuhquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal vast mee geragd - gewheelied - etc zijn
dat soort dingen, net als filmpjes van bochten enzow, toon je niet in je verkoopadvdoet me meteen aan een bende oid denken
taaltjequote:Op maandag 21 maart 2005 21:30 schreef DaMaster het volgende:
Plots kaam ik op it idee om ris n topic te iepenjen foar de Fryske Riders hjir. It mei stadichpraat wurde (slowchat:p) of oars wat geswets. Jo meie fansels ek yn it hollansk type*D
Als je er wil werken dan is dat zo geregeld hoor, meld je gewoon voor magazijnwerk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:43 schreef Makster het volgende:
[..]
Wel relaxed toch, bij kawasjaakie. Ik wil ook wel daaro werken, dus doe is lobbieen voor mij![]()
En neem dan is wat van die sponsorzooi mee man![]()
Ik kan nog wel een paar puike stickers gebruiken. Liefst in het licht grijs, maar die gaan er vast niet liggen. Wordt dus custom crap ben ik bang![]()
Maar hij is gereviseerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:23 schreef hicham het volgende:
Was het daar sowieso al niet mee eens, een motor moet gewoon regelmatig flink op z'n staart getrapt worden. Lekker knalleuhDat filmpje had daar moeten blijven staan, daar is een motor voor bedoelt
Anders koop je maar een BMW Toerbuffel
Stiekem een beetje verliefd hequote:
je weet niet wat voor mensen kijken en het afschrikt...er is es iemand hier geweest die voor een achterband kwam kijken en hij vertelde dat hij praktisch rechtop de bochten doorging...maar wel een ZX6R rijdenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:23 schreef hicham het volgende:
[..]
Was het daar sowieso al niet mee eens, een motor moet gewoon regelmatig flink op z'n staart getrapt worden. Lekker knalleuhDat filmpje had daar moeten blijven staan, daar is een motor voor bedoelt
Anders koop je maar een BMW Toerbuffel
KX is de echte wedstrijdmotor in 2 takt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:26 schreef hollander172 het volgende:
Moet iemand me toch even uitleggen, er zijn zowel KLX als KX stickers?
Dat stukje ging over het filmpje van OPM @ Speurdersquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar hij is gereviseerden daarna is er slechts 1.000 kilometer mee gereden.
Dat is echt veel voor een Husk.![]()
![]()
Ja, en wat doet dat poppetje linksbovenquote:[..]
Stiekem een beetje verliefd heje hebt zelfs al een Beemer in je Avatar.
![]()
serieus?? ik ken iemand die drastisch op zoek is naar werk!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:26 schreef hollander172 het volgende:
Als je er wil werken dan is dat zo geregeld hoor, meld je gewoon voor magazijnwerk.
wtfquote:ik mag het zelfs niet eens kopen.![]()
jouw woordenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:21 schreef Patrick281 het volgende:
Maar daar is zo'n ding toch voor.![]()
![]()
Wel wijze woorden, had er nog niet bij stilgestaan.![]()
Je nieuwe werkgever heeft een goede invloed op je.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ech wel.quote:
quote:Origineel kettingsetje voor een KLX bestaat zeker niet?
Bij een willekeurige Motoport, Safe etc. Als je het leuk vindt kan ik ook van die dingen even het artikelnummer noteren, dit valt onder het consumentenspul dus mag gewoon besteld en verkocht worden. (helaas dat GP spul niet........... Team Green!!!!!quote:En waar kunnen we dat betrekken.
niks mis met die Beemerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:27 schreef Patrick281 het volgende:
je hebt zelfs al een Beemer in je Avatar.![]()
Ach, die heeft zijn motor tenminste niet met teveel hoge toeren afgeragt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
je weet niet wat voor mensen kijken en het afschrikt...er is es iemand hier geweest die voor een achterband kwam kijken en hij vertelde dat hij praktisch rechtop de bochten doorging...maar wel een ZX6R rijden
No shit Sherlock.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:29 schreef hicham het volgende:
Dat stukje ging over het filmpje van OPM @ Speurders
Hopeloze ontkenningsfase.quote:Ja, en wat doet dat poppetje linksboven![]()
Apart stickeren, en stickersetjes van derden zijn mooier.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:32 schreef hollander172 het volgende:
Ech wel.Vooral die zijkapjes komen nog weleens voorbij. Wel de kapjes niet de stickers?
Cool, alleen tandwiel/set brauch ich nicht, moet een langere overbrenging verkrijgen.quote:Weet alleen het artikelnummer niet.
Zal morgen even voor je kijken.
Dacht al, SMquote:Bij een willekeurige Motoport, Safe etc. Als je het leuk vindt kan ik ook van die dingen even het artikelnummer noteren, dit valt onder het consumentenspul dus mag gewoon besteld en verkocht worden. (helaas dat GP spul niet........... Team Green!!!!!)
Op dat dekbed (en ook het badlaken en nog wat ander spul) staat een KLX in een hoge jump in de juiste kleuren natuurlijk.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
serieus?? ik ken iemand die drastisch op zoek is naar werk!
Racetrack only.quote:wtf??
Met stupid en dat ZUIGTquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
KX is de echte wedstrijdmotor in 2 takt.![]()
Veel on-line cross sites zijn zelfs KX only.![]()
[[url=http://img94.echo.cx/img94/7122/kx0048uy.th.jpg]afbeelding][/URL]
alleen de KKX stickers komen voorbij maar na je uitleg snap ik dat wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
Apart stickeren, en stickersetjes van derden zijn mooier.
Hoeveel tands moet ie zijn?quote:Cool, alleen tandwie/setl brauch ich nicht, moet een langere overbrengen verkrijgen.
Wat het kost weet ik niet, wel is het van een behoorlijk goede kwaliteit.quote:Dacht al, SMKawa maakt standaard geen SM's.
![]()
Maar wel cool spul, zal wel prijzig zijn.
youve got mailquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:39 schreef hollander172 het volgende:maar weet wat je zegt want er is echt geen reet aan............
De spullen zijn leuk maar de dagen lang, eentonig etc. Ik ben echt niet moeilijk met werk en desnoods ga ik stront scheppen maar dit............
Veel buitenlanders (no offence maar ze spreken amper nederlands), hele dagen geen mens zien (ja het bestaat ook in een druk magazijn) en elke keer dezelfde handelingen)
nog beterquote:Racetrack only.![]()
quote:
Cool, ik ga nu ff tellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:44 schreef hollander172 het volgende:
Hoeveel tands moet ie zijn?Kan zo even kijken voor je morgen.
Crossen doen ze niet in leer.quote:Wat het kost weet ik niet, wel is het van een behoorlijk goede kwaliteit.Die leren (cross)pakken zijn echt heel mooi.
Met een kettingpons. Maar mits je een goede heb zal ik het niet zelf doen.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cool, ik ga nu ff tellen.
Alleen is dan de ketting weer te lang.
Maar die kan je op maat maken met een speciale kettingsnijder geloof ik.Gaarne advies.
[..]
Crossen doen ze niet in leer.![]()
nee hoor, ik bestel gewoon weer een rombo voor mijn 'nieuwe' kawaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:02 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]Ga je je 'demper' niet missen OPM
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:51 schreef Makster het volgende:
Met een kettingpons. Maar mits je een goede heb zal ik het niet zelf doen.....![]()
ik slaap nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:01 schreef ondeugend het volgende:
Jeeeee zeg !
Ik hoor jullie hier zelfs ronken !
Dan is het BE !quote:
ze isser nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan is het BE !
Maak haar wakker en vraag haar ten huwelijk !![]()
Bel haar en zeg dat ze meteen thuis moet komen.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:01 schreef ondeugend het volgende:
Jeeeee zeg !
Ik hoor jullie hier zelfs ronken !
Steven valt mij altijd pas weer op foto's op.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:28 schreef Youssef het volgende:
Leuk huis Pep, vooral die ingelijste poster.![]()
![]()
Met cursus en geen tijd gaan we een heel eind met je mee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:08 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Zowhee....
Gaat langzaam hier
Dat ziek zijn, cursus en geen tijd haalt het postgemiddelde aardig omlaag kan ik je vertellen
Moggûh![]()
![]()
Succesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:11 schreef Makster het volgende:
En ik ben ook pitten. Morgen vroeg uit de veren naar Diemen en dan vlammen en EINDELIJK weer wat tijd voor leuke dingen hebben
LAteeerrr
Is inderdaad stil hier de afgelopen tijd, dus jij bent niet de enige 'afwezige'quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:08 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Zowhee....
Gaat langzaam hier
Dat ziek zijn, cusus en geen tijd haalt het postgemiddelde aardig omlaag kan ik je vertellen
Moggûh![]()
![]()
Ben je nog eens van plan die banden te gaan wisselen of vind je het wel leuk zoquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Steven valt mij altijd pas weer op foto's op.![]()
Damn, weer lekker gereden. Je moet ondertussen alleen niet aan die noppen denken als je net een doordraaier moet nemen. En dat die combinatie gewoon werkt bij snelweggebruik.![]()
![]()
![]()
Cursus dagindeling:quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:11 schreef Patrick281 het volgende:
Met cursus en geen tijd gaan we een heel eind met je mee.
En het is examenweek op de scholen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |