Dat topic is in ons vorige topic al besproken/gemeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:28 schreef Catch22- het volgende:
"Moet je geen beschermend pak aan?" NEE!!!!!
wat vinden jullie van dat topic ?
Die enkel was vrijwel geheel ontvelt door het schuren, wat voorkomen had kunnen worden door motor laarzen. (was ik ff vergeten er bij te zetten) (en had geen zin om te editten)quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:03 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat topic is in ons vorige topic al besproken/gemeld.
Ik zelf vind hem een beetje zot.
1x live mee gemaakt hoe een goldwing rijder in zijn kortbroek en slippers zo'n beetje geen enkel meer had nadat ie onvriendelijk in de vangrail was gedrukt door een koekblikker die niet keek.
Kansloos reltopic, gezien zijn geschiedenis van eerder dergelijk geopende topicsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 00:28 schreef Catch22- het volgende:
"Moet je geen beschermend pak aan?" NEE!!!!!
wat vinden jullie van dat topic ?
Dat vroeger wij ons al af in het vorig topic, maar niemand die het wist volgens mijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:10 schreef bwt het volgende:
Youssef - al kunnen zien/herkennen wat mijn vlag was in de avatar? deze dus [afbeelding]
Hmm, ik twijfelde net al om met sportschoenen op de KLX naar het werk te gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 01:12 schreef bwt het volgende:
Die enkel was vrijwel geheel ontvelt door het schuren, wat voorkomen had kunnen worden door motor laarzen. (was ik ff vergeten er bij te zetten) (en had geen zin om te editten)
Nu ? staat er alweer bijna 3 wekenquote:Op maandag 23 mei 2005 23:56 schreef hicham het volgende:
Ik heb ruzie met je
En mercy heeft ook 1 of ander vage ondertitel nu
Ik ga ook maar naar bed, morgen weer een bikkeldag [afbeelding]
De Fok!MC ziet er nu idd veel kleurrijker uit
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:35 schreef hicham het volgende:
Maar er is niets gebeurd dus je had netzogoed wel met sportschoenen kunnen gaan?
OMGquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:35 schreef hicham het volgende:
Maar er is niets gebeurd dus je had netzogoed wel met sportschoenen kunnen gaan?
Dordt is lekker de oudste stad met stadsrechten, Nananannanananaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:42 schreef bwt het volgende:
Vlaggetje van mijn vorige avatar - De oudste stad van Nederland [afbeelding]
HAHAHAquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Dordt is lekker de oudste stad met stadsrechten, Nananannananana![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:42 schreef bwt het volgende:
Vlaggetje van mijn vorige avatar - De oudste stad van Nederland [afbeelding]
Ik ben lui en niet inventief deze week.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:11 schreef Youssef het volgende:
[..]Lekker vaag
Achterlijke ondertitels en avatars[afbeelding]
"Ik heb een krantenwijk in Am..."
Merk het jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben lui en niet inventief deze week.![]()
Jammer, beter zijn ze dom als stront en hebben ze moeite met communicatie. Dan is de sex namelijk vaak beterquote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:12 schreef bwt het volgende:
Al die studentes die ik ken zijn niet de domste en kunnen heeel normaal praten.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:29 schreef Makster het volgende:
Jammer, beter zijn ze dom als stront en hebben ze moeite met communicatie.
Dan is de sex namelijk vaak beter![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Jammer, beter zijn ze dom als stront en hebben ze moeite met communicatie. Dan is de sex namelijk vaak beter![]()
Wat dacht je van vooraf, en tijdens.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
geen goed gesprek achteraf nodig, gewoon aankleden en naar huis
![]()
heb ooit gehoord " als ik wil lullen dan gan ik wel naar het Riagg"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:14 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
Wat is het mooi om een man te zijn.
Ik wordt echt simpel van al dat leren, ben totaal para geworden van het hele sociale zekerheidsstelsel en dat kut arbeidsrecht
Ja vanaf 1 jan 2006 gaat er al veel veranderen, en als ik dit allemaal zou willen en moeten weten dan was ik wel bij het UWV gaan werken ofzoquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En op termijn wordt alles anders.
![]()
[afbeelding]
Ach, houdt je grijze massa soepel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:26 schreef Makster het volgende:
Ja vanaf 1 jan 2006 gaat er al veel veranderen, en als ik dit allemaal zou willen en moeten weten dan was ik wel bij het UWV gaan werken ofzo
Naja ga maar weer eens verder![]()
Gedeeltelijk hequote:
Rakelt weer een oude discussie op, hoeveel tellers worden er teruggedraait in motorland?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Gedeeltelijk hemaar idd erg mooi
en als de km stand niet te hoog is behoort ie tot een serieuze kandidaat
![]()
quote:
Ik kan het niet goed zien, is een beetje donker.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
thxmaar neem toch maar een andere
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed zien, is een beetje donker.![]()
Is het een aap op een minibike?![]()
toch maar een 1000cc halen om van dat minibike etiket af te komenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed zien, is een beetje donker.![]()
Is het een aap op een minibike?![]()
Heb ik al eerder gezegd, 1.100 cc zelfsquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
toch maar een 1000cc halen om van dat minibike etiket af te komen![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Heb ik al eerder gezegd, 1.100 cc zelfsmaar jij wilde niet.
![]()
Ik heb al 1 order meer verwerkt dan gisteren om 17:05.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:48 schreef bwt het volgende:
't is een beetje rustig hier zeg.
Lijkt wel of iedereen aan het studeren is of met examens bezig.
Tja je blijft wel een klein manneke he.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:600 is meer dan genoeg, die lompe dingen is niks voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |