Altijd al.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:51 schreef Youssef het volgende:
Sinds wanneer kan er eigenlijk geëdit worden na een slotje
Lees de OP jij rebelse redneckquote:Op maandag 23 mei 2005 20:59 schreef Makster het volgende:
Waar halen jullie die op.txt eigenlijk vandaan
Zeker onderling naar elkaar door gemaild ofzo![]()
Jammer dat je de userpics niet actief gelinkt hebt.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:53 schreef hicham het volgende:
Oeps, vergeten OP.txt te updaten
HEb het nog ff gedaan dus als je opnieuw alles kopieert en plakt komt dat eennalaatste topic er ook bij
quote:
Owwwjjjaaa nu zie ik het ookquote:
quote:
Ja sorry.... ik ben best wel een jongetje.quote:
Leukquote:
Mooi !quote:
Behoort tot de opel onder de motoren, zoals Lars dat altijd zeg toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:16 schreef Makster het volgende:
IS een africa twin blok in een hawk frame. Maar what the hell is een hawk voor type motor:? Kan er geen ruk over vinden (of zoek niet goed genoeg)
Gloeiende tyfus, anders google ik voortaan ook wel ffquote:Op maandag 23 mei 2005 22:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Behoort tot de opel onder de motoren, zoals Lars dat altijd zeg toch?
Pics hiero
Of was dat je vraag niet
Houd jij je bezig met vage regeltjes die je in je kop moet stampen, doe ik het informatica gedeelte welquote:Op maandag 23 mei 2005 22:23 schreef Makster het volgende:
[..]
Gloeiende tyfus, anders google ik voortaan ook wel ff![]()
![]()
quote:> wel zijn bijna klaar met de rgv. druk bezig de electro warboel goed te
> krijgen.
>
> heb nog een setje magnesium marvic velgen gekocht. echt retelicht die
> dingen.
> scheelt iets van 4 kilo per velg.....
Klinkt relaxed. Wat is hij aan het bouwen. Die RGV van die Dordtenaar is ook zeer kick zeg hee. Tis jammer dat ik niet de tijd en het gereedschap en het geld, kunde, lef heb om ook zoets te gaan doen want ik vind het echt super cool. Vooral een streetfighter gebasseerd op een 1 of 2 cylinder is echtquote:Op maandag 23 mei 2005 22:38 schreef Patrick281 het volgende:
Spannend hoofdstuk, over alle sociale verzekeringenhoe e.a. ontstaan is, is dan wel weer leuk.
Geschiedenis.
Maar het was maar een hoofdstukje van 21 minuten lezen, begon pas om 22:00, moest eerst even een bakje pinda's en een zak popcorn slechten voordat ik mij er toe kon zetten.
![]()
Wel een leuk programma op de Belg gezien, een balletdanser die in een maand tot beroeps worstelaar werd opgeleid.![]()
Ging er best heftig aan toe.
![]()
CR pappa heeft nieuwe wielen.
[..]
Mijn CR pappa = Kees uit Dordrecht.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:46 schreef Makster het volgende:
Klinkt relaxed. Wat is hij aan het bouwen. Die RGV van die Dordtenaar is ook zeer kick zeg hee. Tis jammer dat ik niet de tijd en het gereedschap en het geld, kunde, lef heb om ook zoets te gaan doen want ik vind het echt super cool. Vooral een streetfighter gebasseerd op een 1 of 2 cylinder is echt![]()
![]()
Uhhhmmmm, nu wordt ie nog mooier. Jij had die CR toch van een gast uit Papendrechtquote:Op maandag 23 mei 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn CR pappa = Kees uit Dordrecht.![]()
En dat soort klusjes is niet normaal meer, hierna gaat hij verder aan het rijwielgedeelte werken, en dan pas volgend jaar gaat de motor gespoten worden.![]()
Mijn klusjes duren nooit langer dan 1-2 dagen.![]()
![]()
JaH, ik heb hem van een gast uit Papendrecht, die hem weer van Kees kocht.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:51 schreef Makster het volgende:
Uhhhmmmm, nu wordt ie nog mooier. Jij had die CR toch van een gast uit Papendrecht
Dis die kaknakker heeft ook nog is mega dure wielen gekocht. Wat een mafkees johWat voor baan heeft die gast joh
Aha nu snap ik hem weerquote:Op maandag 23 mei 2005 22:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
JaH, ik heb hem van een gast uit Papendrecht, die hem weer van Kees kocht.![]()
Ik geloof dat hij een technisch uitvoerend beroep heeft.![]()
Kon zelf spuiten (geloof ik) en draaien op zijn werk.
En die wielen waren een aanbieding.Heb de prijs nog niet gevraagt.
Ben wel benieuwd, 4 kilo per wiel is een veel beter sturende SM.![]()
![]()
Deja v...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:59 schreef Makster het volgende:
[..]
Beter nog, moet gewoon een eigen bedrijf in de richting van motoren ofzo. Lijkt me wel wat, iemand nog meer zin daarin
Ik dacht er nog aan toen ik naar huis reed, even een lascurus van 10 jaar zodat ik daarna zelf mijn motor kan verbouwen.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:59 schreef Makster het volgende:
Misschien moet ik ook een iets meer technisch gerelateerde functie ambieren, altijd leuk van je interesse / hobby je beroep maken
:^quote:Op maandag 23 mei 2005 23:07 schreef BGL Racing het volgende:
Héééél af en toe vouw ik m'n kentekenplaat dubbel en ga ik los op wegen waar ze zeer vaak staan te flitsen. Van die wegen waar normaal je hard over slaat wanneer je 50 km/h te hard rijdt, daar kun je dan zonder enige angst compleet los. Wel vaak in je spiegels kijken maar ze komen echt niet naar je toe rijden, alleen als je een verdacht type auto in haalt even kijken, maar dan nog houden ze je nooit bij. Bomen flitsen je voorbij, fietsers haal je in met een noodgang, schiet tussen auto's door, families op tuinterrasjes kijken massaal om, enzovoort.
Eigenlijk van die dingen die je nooit moet vertellen tegen bekenden. Mocht je ooit wat overkomen zegt iedereen van 'Kijk, dat had je kunnen zien aan komen'.
Van die dingen die zéker op MF worden veroordeeld. Moraalridders, zeikstralen, hoe wil je ze noemen. En eigenlijk hebben ze misschien wel gelijk, maar ik vind dat het gewoon moet kunnen.
En dan een uur na de tijd met een pilsje in de achtertuin nagenieten van je rit, je familie vertellend hoe heerlijk je hebt genoten van het landschap, de natuur en vooral de rust.
:}
(én daarom hebben ze 25kW bedacht)
Begon mij een uur geleden ook al af te vragen waar jij uithing.quote:
quote:
Vroeg me al af waarom ik een bekende en een newbie zag, maar de icons zijn gewoon verandertquote:
:^quote:Op maandag 23 mei 2005 23:32 schreef hicham het volgende:
Vroeg me al af waarom ik een bekende en een newbie zag, maar de icons zijn gewoon verandert
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:36 schreef Makster het volgende:
Die icons worden me nu echt te veel
Als jullie maar met je poten van Beavis afblijven, bunghole !
Ik ga richting het fokhokAdios
Klinkt als een uitnodigingquote:Op maandag 23 mei 2005 23:36 schreef Makster het volgende:
Die icons worden me nu echt te veel
Als jullie maar met je poten van Beavis afblijven, bunghole !
Ik ga richting het fokhokAdios
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |