alleen de KKX stickers komen voorbij maar na je uitleg snap ik dat wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:37 schreef Patrick281 het volgende:
Apart stickeren, en stickersetjes van derden zijn mooier.
Hoeveel tands moet ie zijn?quote:Cool, alleen tandwie/setl brauch ich nicht, moet een langere overbrengen verkrijgen.
Wat het kost weet ik niet, wel is het van een behoorlijk goede kwaliteit.quote:Dacht al, SMKawa maakt standaard geen SM's.
![]()
Maar wel cool spul, zal wel prijzig zijn.
youve got mailquote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:39 schreef hollander172 het volgende:maar weet wat je zegt want er is echt geen reet aan............
De spullen zijn leuk maar de dagen lang, eentonig etc. Ik ben echt niet moeilijk met werk en desnoods ga ik stront scheppen maar dit............
Veel buitenlanders (no offence maar ze spreken amper nederlands), hele dagen geen mens zien (ja het bestaat ook in een druk magazijn) en elke keer dezelfde handelingen)
nog beterquote:Racetrack only.![]()
quote:
Cool, ik ga nu ff tellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:44 schreef hollander172 het volgende:
Hoeveel tands moet ie zijn?Kan zo even kijken voor je morgen.
Crossen doen ze niet in leer.quote:Wat het kost weet ik niet, wel is het van een behoorlijk goede kwaliteit.Die leren (cross)pakken zijn echt heel mooi.
Met een kettingpons. Maar mits je een goede heb zal ik het niet zelf doen.....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cool, ik ga nu ff tellen.
Alleen is dan de ketting weer te lang.
Maar die kan je op maat maken met een speciale kettingsnijder geloof ik.Gaarne advies.
[..]
Crossen doen ze niet in leer.![]()
nee hoor, ik bestel gewoon weer een rombo voor mijn 'nieuwe' kawaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:02 schreef Youssef het volgende:
[afbeelding]Ga je je 'demper' niet missen OPM
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:51 schreef Makster het volgende:
Met een kettingpons. Maar mits je een goede heb zal ik het niet zelf doen.....![]()
ik slaap nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:01 schreef ondeugend het volgende:
Jeeeee zeg !
Ik hoor jullie hier zelfs ronken !
Dan is het BE !quote:
ze isser nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan is het BE !
Maak haar wakker en vraag haar ten huwelijk !![]()
Bel haar en zeg dat ze meteen thuis moet komen.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 01:01 schreef ondeugend het volgende:
Jeeeee zeg !
Ik hoor jullie hier zelfs ronken !
Steven valt mij altijd pas weer op foto's op.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:28 schreef Youssef het volgende:
Leuk huis Pep, vooral die ingelijste poster.![]()
![]()
Met cursus en geen tijd gaan we een heel eind met je mee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:08 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Zowhee....
Gaat langzaam hier
Dat ziek zijn, cursus en geen tijd haalt het postgemiddelde aardig omlaag kan ik je vertellen
Moggûh![]()
![]()
Succesquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:11 schreef Makster het volgende:
En ik ben ook pitten. Morgen vroeg uit de veren naar Diemen en dan vlammen en EINDELIJK weer wat tijd voor leuke dingen hebben
LAteeerrr
Is inderdaad stil hier de afgelopen tijd, dus jij bent niet de enige 'afwezige'quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:08 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Zowhee....
Gaat langzaam hier
Dat ziek zijn, cusus en geen tijd haalt het postgemiddelde aardig omlaag kan ik je vertellen
Moggûh![]()
![]()
Ben je nog eens van plan die banden te gaan wisselen of vind je het wel leuk zoquote:Op woensdag 25 mei 2005 08:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Steven valt mij altijd pas weer op foto's op.![]()
Damn, weer lekker gereden. Je moet ondertussen alleen niet aan die noppen denken als je net een doordraaier moet nemen. En dat die combinatie gewoon werkt bij snelweggebruik.![]()
![]()
![]()
Cursus dagindeling:quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:11 schreef Patrick281 het volgende:
Met cursus en geen tijd gaan we een heel eind met je mee.
En het is examenweek op de scholen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |