Levensduur 500~2.000 kilometer volgens motor-forummers.quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:39 schreef hicham het volgende:
Ben je nog eens van plan die banden te gaan wisselen of vind je het wel leuk zo![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:40 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Cursus dagindeling:heel hard nodig nu.....
quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:48 schreef Patrick281 het volgende:
Dat kan ik begrijpen
vanochtend op de radio hadden ze het nog over 9 tot 5 werken, met bijgaand liedje van DP.
Radiomensen waren jaloers op kantoormensen, want die mentailiteit kenden ze niet zo moesten de presentatoren even drie-vier keer herhalen. Ook de nieuwslezer en de man van het weer konden dat beamen. Sjappie's, werken voor de radio is zo'n beetje een meer dan goed betaalde hobby.
![]()
![]()
![]()
stiefe - swatzenekkerrr - siegulquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:28 schreef Youssef het volgende:
Leuk huis Pep, vooral die ingelijste poster.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
Wie het laatst lacht...snapt hem niet!
zoiets![]()
MP-3'tjes instarten doe je al, maar je kan er nu alleen maar gelazer mee krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:05 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Waar halen ze het vandaan......
Ik zou meteen met ze willen ruilen. Hoog salaris voor een beetje lullen in een zwart ding en plaatjes draaien mp3-tjes instarten.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stiefe - swatzenekkerrr - siegul![]()
was al op eerdere pics te zien
quote:
Moet ook niet overdreven worden allemaal. Weekend was weer gastronomisch genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gister en eergister gebak rond deze tijddan mis je nu toch iets
![]()
Idem.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:42 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
(nog slechts een halfvol bekertje op mijn bureau)
Wie het laatst lacht...is traag van begripquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
Wie het laatst lacht...snapt hem niet!
zoiets![]()
Of blijft ervan genieten, ontdekt diepere betekenissen of andere invalshoeken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:51 schreef bwt het volgende:
Wie het laatst lacht - heeft de grap niet bergrepen - gamma
Nee, Imageshack gaat af en toe zelf in de fout.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
En toch blijven proberen grote plaatjes te linken
Morgen komen er voor en achter slicks op om gewoon eens te proberen, en van het weekend gaat hij op Zolder rijden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef bwt het volgende:
Mooie donut
Mijn moeder vroeg laatst weer wanneer ik naar Assen ging.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn moeder toen ik met een nieuwe cross motor voor kwam rijden:
En ga je nu naar Assen om daar te gaan racen.
Ik: mam dat is 250 kilometer rijden.
Zij: nou dan zet je hem toch op een aanhanger.
Assen is een asfalt baan.
Ze weet nog steeds niet beter.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
Lees net een oude post van mij op M-F.![]()
[..]
Mijn moeder vroeg laatst weer wanneer ik naar Assen ging.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zag vanochtend wel een paar Kwakken in volledige racetrim op een aanhanger onderweg naar Assen staan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moet ik metquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:kom jij nou wel of niet 5 juni? of moet je daarvoor eerst een aanhanger huren
![]()
Wat is er 5 Juni te doen ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]kom jij nou wel of niet 5 juni? of moet je daarvoor eerst een aanhanger huren
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Damn, schrok me rot netcollega vraagt: Jesse, wat is OPM??
Ik wist even geen antwoord te geven, toen een andere collega zei: Option Price Missing
ik: ………..phew
boeit op zich niet zoveel, maar toch…
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |