Levensduur 500~2.000 kilometer volgens motor-forummers.quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:39 schreef hicham het volgende:
Ben je nog eens van plan die banden te gaan wisselen of vind je het wel leuk zo![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:40 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
[..]
Cursus dagindeling:heel hard nodig nu.....
quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:48 schreef Patrick281 het volgende:
Dat kan ik begrijpen
vanochtend op de radio hadden ze het nog over 9 tot 5 werken, met bijgaand liedje van DP.
Radiomensen waren jaloers op kantoormensen, want die mentailiteit kenden ze niet zo moesten de presentatoren even drie-vier keer herhalen. Ook de nieuwslezer en de man van het weer konden dat beamen. Sjappie's, werken voor de radio is zo'n beetje een meer dan goed betaalde hobby.
![]()
![]()
![]()
stiefe - swatzenekkerrr - siegulquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:28 schreef Youssef het volgende:
Leuk huis Pep, vooral die ingelijste poster.![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
Wie het laatst lacht...snapt hem niet!
zoiets![]()
MP-3'tjes instarten doe je al, maar je kan er nu alleen maar gelazer mee krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:05 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Waar halen ze het vandaan......
Ik zou meteen met ze willen ruilen. Hoog salaris voor een beetje lullen in een zwart ding en plaatjes draaien mp3-tjes instarten.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
stiefe - swatzenekkerrr - siegul![]()
was al op eerdere pics te zien
quote:
Moet ook niet overdreven worden allemaal. Weekend was weer gastronomisch genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gister en eergister gebak rond deze tijddan mis je nu toch iets
![]()
Idem.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:42 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
(nog slechts een halfvol bekertje op mijn bureau)
Wie het laatst lacht...is traag van begripquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
[..]
Wie het laatst lacht...snapt hem niet!
zoiets![]()
Of blijft ervan genieten, ontdekt diepere betekenissen of andere invalshoeken.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:51 schreef bwt het volgende:
Wie het laatst lacht - heeft de grap niet bergrepen - gamma
Nee, Imageshack gaat af en toe zelf in de fout.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
En toch blijven proberen grote plaatjes te linken
Morgen komen er voor en achter slicks op om gewoon eens te proberen, en van het weekend gaat hij op Zolder rijden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:15 schreef bwt het volgende:
Mooie donut
Mijn moeder vroeg laatst weer wanneer ik naar Assen ging.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:09 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn moeder toen ik met een nieuwe cross motor voor kwam rijden:
En ga je nu naar Assen om daar te gaan racen.
Ik: mam dat is 250 kilometer rijden.
Zij: nou dan zet je hem toch op een aanhanger.
Assen is een asfalt baan.
Ze weet nog steeds niet beter.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
Lees net een oude post van mij op M-F.![]()
[..]
Mijn moeder vroeg laatst weer wanneer ik naar Assen ging.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zag vanochtend wel een paar Kwakken in volledige racetrim op een aanhanger onderweg naar Assen staan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moet ik metquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:kom jij nou wel of niet 5 juni? of moet je daarvoor eerst een aanhanger huren
![]()
Wat is er 5 Juni te doen ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]kom jij nou wel of niet 5 juni? of moet je daarvoor eerst een aanhanger huren
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Damn, schrok me rot netcollega vraagt: Jesse, wat is OPM??
Ik wist even geen antwoord te geven, toen een andere collega zei: Option Price Missing
ik: ………..phew
boeit op zich niet zoveel, maar toch…
![]()
Ik wist even geen antwoord te geven, toen een andere collega zei: Option Price Missing
![]()
![]()
![]()
Leuk om te spelen even, maar het probleem is dat banden dan nogal snel slijtenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Of blijft ervan genieten, ontdekt diepere betekenissen of andere invalshoeken.![]()
Die gozer waar ik vorige week mee rijden was is weer bezig.![]()
[[url=http://img286.echo.cx/img286/2715/img0001klein16db.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img267.echo.cx/img267/2584/img0002klein7od.th.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Monkeyquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Waarom kwam je niet gelijk met One_Punch_Mickey ??![]()
dan was je de man geweestzo snel iets verzinnen
![]()
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:07 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Waarom kwam je niet gelijk met One_Punch_Mickey ??![]()
![]()
quote:
KWARTET!!!quote:
Dat weet zij niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Er is een crossbaan bij het circuit hoor, 2 zelfs
Dus zo gek is die moeder helemaal niet.
iddquote:
Nu denken ze: wat een sukkel.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:07 schreef Mercy_symbol het volgende:Waarom kwam je niet gelijk met One_Punch_Mickey ??
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
weet iemand wie Theo is ?
Ow Peeej Em.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddmaar is toch wel apart, op meetings zeggen jullie ook wel es OPM dus tis onderhand een 2e roepnaam geworden en als je dat dan hoort
Dat zegt Youssef wel eensquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddmaar is toch wel apart, op meetings zeggen jullie ook wel es OPM dus tis onderhand een 2e roepnaam geworden en als je dat dan hoort
en hoezo, wat is er 5 junide meeting waar ik ws/hopelijk niet bij kan zijn
heb het ook al eens gehad met de naam Mercyquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en hoezo, wat is er 5 junide meeting waar ik ws/hopelijk niet bij kan zijn
ik zit nog in me inwerkperiode, ik mag nog dingen niet wetenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:21 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nu denken ze: wat een sukkel.Waar heeft die op school gezeten?
![]()
Ja, dat deed deze jongen ook al, terwijl hij nog geen halve meter achter een auto stond.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:07 schreef hicham het volgende:
Leuk om te spelen even, maar het probleem is dat banden dan nogal snel slijtenYoussef kan zich ook niet altijd even goed inhouden, vorige keer maakte hij een burnoutje bij een stoplicht
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:26 schreef Rausdouwer het volgende:
Eens kijken hoe de avatar er zo uit ziet
schijtplaatjesAvatar![]()
![]()
Had nog een mail van je oude werk dat de brug open stondquote:
Ja, ik wil het niet, maar af en toe wil ik gewoon wat zeggen en dan floept het eruit, voor Jesse moet ik altijd even nadenken.quote:
![]()
Genaaidquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef stinkie het volgende:
Damn, net gebeld door bedrijf waar ik zou gaan werken. De intermediars (gaat via 2 bedrijven) liggen dwars. Zou zomaar eens niet door kunnen gaan.
Ik wil me gebak terug
Wat doet dat rode trouwens in je achtervelgquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef stinkie het volgende:
Damn, net gebeld door bedrijf waar ik zou gaan werken. De intermediars (gaat via 2 bedrijven) liggen dwars. Zou zomaar eens niet door kunnen gaan.
Ik wil me gebak terug
intermediairsquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef stinkie het volgende:
Ik wil me gebak terug
Lijkt me een fantastische baan.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik heb ook een nieuwe baan.![]()
[[url=http://img273.echo.cx/img273/3359/yamahaweekend053small9mr.th.jpg]afbeelding][/URL]
er is vast wel een manier. Hij gad gister al aan dat ie me het liefst direct zelf een contract zou geven, dus er is denk ik wel wat te verzinnenquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:39 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
intermediairsJe zou ze bijna
![]()
Je zou niet de eerste zijn, maar hopelijk komt het toch goed en gaat het wel door.
Als je wilt werken moet je dat doen. Meteen!quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:00 schreef stinkie het volgende:
[..]
er is vast wel een manier. Hij gad gister al aan dat ie me het liefst direct zelf een contract zou geven, dus er is denk ik wel wat te verzinnen
Wanneer word ie afgeleverd ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:37 schreef Rausdouwer het volgende:
[[url=http://img273.echo.cx/img273/3359/yamahaweekend053small9mr.th.jpg]afbeelding][/URL]
Keequote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef stinkie het volgende:
Ik wil me gebak terug
Voldoende beenruimte.quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Shit, jij hebt me doorquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jaaaah die hele grote doos met gebak moet terug gegeven worden![]()
Staat goed joh !quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:37 schreef Rausdouwer het volgende:
Samen lappen voor een nieuwe grote doos gebakquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Shit, jij hebt me door
Maar... maar ... maar bwt had er ook minstens 3 hoor !![]()
ideequote:Op woensdag 25 mei 2005 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Handboeien erbij.![]()
![]()
Nou ik ga ook kappen, loopt een beetje over hier.![]()
Kleur komt ook goed overeen......quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:37 schreef Rausdouwer het volgende:
je doet het jezelf aan hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik ben kapot![]()
Ik moet slapen maar ik moet nog werken![]()
En ik moet vanavond nog naar Revenge of the Sith![]()
Dus het zal wel wéér laat worden (en morgen wéér vroeg)
helpt niet meer
(hoewel ik nu de koffiejufrouw hoor)
Beetje s-i-m-p-el.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:57 schreef bwt het volgende:
Hmm, die taartjes zijn op hoor.
dan doe ik gewoon een andere taart retour - ook goed?
Alleen jammer als het idd niet door zou gaan.....
quote:
Hmpffquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beetje s-i-m-p-el.![]()
Stinkie had ambachtelijk gebak van Kwekkeboom.![]()
Maar Stinkie is al zo zielig met die Soesquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:30 schreef bwt het volgende:
Hmpff![]()
![]()
't is ook nooit goed ook he.
Ho es ff, jij hoeft het gebak niet te accepteren.......................![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar Stinkie is al zo zielig met die Soes![]()
en dan wordt hij ook nog eens uitgebuit terwijl hij spontaan zulk duur gebak voor ons had geregeld.
Gisteravond had hij het ook al zo moeilijk las ik zonder BE en niet kunnen slapen.
![]()
![]()
Ik kom gewoon op voor de zwakkeren.![]()
![]()
quote:
Ik wil (ook) een kloon hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:06 schreef Zonder_ZX9R het volgende:
Ik ben kapot![]()
Ik moet slapen maar ik moet nog werken![]()
En ik moet vanavond nog naar Revenge of the Sith![]()
Dus het zal wel wéér laat worden (en morgen wéér vroeg)
helpt niet meer
(hoewel ik nu de koffiejufrouw hoor)
Is niet verstandig - kijk maar naar de film "multiplicity"quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik wil (ook) een kloon hebbenbeetje taakverdeling onderling. Lijkt me wel wat.
![]()
Zou zelfs nog wel eens een dagje gaan werken dan.![]()
![]()
Ik ken alleen Lord of the Rings.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:17 schreef bwt het volgende:
Is niet verstandig - kijk maar naar de film "multiplicity"
Volgens mij heb ik ergens op de website van Sabra gelezen dat je 10% korting krijgt als je een goeie burnout maakt voor de deur en 25% als je een burnout doe met klappen van de bandquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:24 schreef Youssef het volgende:
Wat een weerWas even langs motozoom gegaan en heb nu klitteband pads
Terug via Hoevelaken.. godverrrr wat een drukte altijd daar. Ook vrachtwagens e.d. en Beekbergen is zo ver.
Band is in het midden op, daar zit ie aan de indicatiestreepjesMoet ik nog speciaal zoeken naar goedkope bandenmannekes of gewoon langs Sabra
Ik wil hem pas volgende maand opburnen
Kan je zien wat ze verdienen op die banden.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Volgens mij heb ik ergens op de website van Sabra gelezen dat je 10% korting krijgt als je een goeie burnout maakt voor de deur en 25% als je een burnout doe met klappen van de band![]()
Originele KX heeft 13 voor, verder niet kunnen kijken helaas.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:28 schreef Patrick281 het volgende:
Even opgebokt, ketting gesmeerd voor wat het waard is, tanden geteld en foto gemaakt.![]()
[afbeelding]
Tandwielverhouding 14 x 51, best klein vooren gewoon cross mega achter.
![]()
Als ik alleen voor op 15 zet scheelt het al wat in toeren toch? 15 x 45 moet kunnen misschien.
De CR is 15 x 40 geloof ik.![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik had het laats toch over dat ik steeds gevolgd werd door zo'n groene vlek ??![]()
nou hier is het bewijs![]()
[[url=http://img197.echo.cx/img197/5923/rotonde5nw.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:58 schreef Youssef het volgende:
[..]Op die andere foto zat ik ook al zo dicht op je
![]()
![]()
Maar dat van die burn out was toch een grapje?Enneeuuh... zaterdagmiddag werken
Damn, nog even en ik ben DAGEN vrij, elke dag sturen
![]()
Heeft Hicham die originele foto's van jou al?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:15 schreef bwt het volgende:
Ik heb geloof ik nog nix geplanned voor zaterdag - als ik mij niet vergis kan ik dus knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |