Tssk. Lees je inquote:Op maandag 23 mei 2005 00:37 schreef Shirley het volgende:
Hoezo zou ie dat doen? Een stoplicht gaat nog minder aan en uit dan hun relatie
Relaxed. Ik maak maar een geintje. Vertel mij nou niks over stinkie..quote:
Nee, doe 6 september. Dat wordt een prachtdag!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dacht het ook !!!!!
2 sept. is een leuke datum![]()
![]()
4 september? als compromis?quote:Op maandag 23 mei 2005 00:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, doe 6 september. Dat wordt een prachtdag!
ja, uiteraardquote:Op maandag 23 mei 2005 00:49 schreef Reese het volgende:
[..]
Zeg stinkie, je mot d'r eerst nog vragenDie datum bepaalt zij wel.
Heb je haast?quote:Op maandag 23 mei 2005 00:53 schreef Brighteyes het volgende:
Valt mijn oog toch ineens op dit topic... Zwangerschaps trouwkleding
Ja! Problemen mee?quote:Op maandag 23 mei 2005 00:55 schreef Shirley het volgende:
Heb je haast?
JA! Een kind moet opgroeien tussen ouders die voor de volle 200% voor mekaar gaan! Ik ben begaan met het lot van jullie toekomstig poepfabriekje!quote:
Je hebt helemaal gelijk, maar wie zegt dat dat hier niet het geval is?quote:Op maandag 23 mei 2005 00:57 schreef Shirley het volgende:
JA! Een kind moet opgroeien tussen ouders die voor de volle 200% voor mekaar gaan! Ik ben begaan met het lot van jullie toekomstig poepfabriekje!
Niemand. Ik hoop enkel op bevestigingquote:Op maandag 23 mei 2005 00:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar wie zegt dat dat hier niet het geval is?
Onder welke steen heb jij de afgelopen maanden gelegen?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Huh? Hebben die dan wat met elkaar?
Het is enkel nog een kwestie van vragenquote:Op maandag 23 mei 2005 00:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar wie zegt dat dat hier niet het geval is?
Hij wordt in feite gedwongen om BE ten huwelijk te vragen omdat jij zo graag een feestje wilt?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:03 schreef Reese het volgende:
[..]
Het is enkel nog een kwestie van vragen
Kom op, stinkie, you can do it!!
En mensen, post es wat leuke ideetjes voor die jongen. Zo romantisch is ie nou ook weer niet
Gek genoeg kan ik naar waarheid antwoorden de Rocky Mountains.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:02 schreef Shirley het volgende:
Onder welke steen heb jij de afgelopen maanden gelegen?
Ah..dat duurt even om onder vandaan te kruipen ja. Maar goed.. die 2 plakken aan mekaar vast dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gek genoeg kan ik naar waarheid antwoorden de Rocky Mountains.
BE kan zeker goed vis bakken.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:07 schreef Shirley het volgende:
Ah..dat duurt even om onder vandaan te kruipen ja. Maar goed.. die 2 plakken aan mekaar vast dus.
Waar heb jij de afgelopen jaren onder geslapen?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:08 schreef Shirley het volgende:
Geen idee? Hoezo?
Onder m'n dekbed. Houdt stinkie zo van vis dan? Ik vat em even niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waar heb jij de afgelopen jaren onder geslapen?
wijselijk mond houdquote:Op maandag 23 mei 2005 01:11 schreef Shirley het volgende:
Onder m'n dekbed. Houdt stinkie zo van vis dan? Ik vat em even niet.
wederomquote:Op maandag 23 mei 2005 01:13 schreef Shirley het volgende:
Argh. Ik voel me nu heel dom. Mis ik iets?
Geeft niks. Ik zou het je natuurlijk graag uitleggen, maar ik moet een vliegtuig halen. Anders kom ik hier nooit weg.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:11 schreef Shirley het volgende:
Ik vat em even niet.
Ja? Als jij het zegt.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:14 schreef Brighteyes het volgende:
Shirley! Wat een heerlijk aandoenlijk schatje ben je toch!
Neequote:Op maandag 23 mei 2005 01:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hij wordt in feite gedwongen om BE ten huwelijk te vragen omdat jij zo graag een feestje wilt?
Ah, ze houdt een pistool tegen je slaap aan?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:19 schreef Reese het volgende:
[..]
NeeIk word gedwongen door BE om dit topic te openen.
Ik word altijd gedwongen door BE om topics te openen of bepaalde reacties te plaatsen.![]()
Onder het mom van: "als je het zelf niet zeggen kan, kloon het dan"
Huiliequote:Op maandag 23 mei 2005 01:19 schreef Reese het volgende:
Ik word altijd gedwongen door BE om topics te openen of bepaalde reacties te plaatsen.![]()
Jaquote:
Ik heb al een echt gokje gewaagd jah.... en heb ook verteld hoe het moet aan BEquote:Op maandag 23 mei 2005 01:23 schreef Reese het volgende:
Maar Bluezz, waag jij eens een gokje, ik heb begrepen dat jij daar wel van houdt![]()
Jep, maar ik ga NIET zelf op mijn knieeen... Al moet ik 100 jaar wachten tot hij me vraagt.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[...] en heb ook verteld hoe het moet aan BE
Neehee, Bloes, dat ging over de trouwdatum. Die stinkerd mot d'r eerst nog vragen!quote:Op maandag 23 mei 2005 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb al een echt gokje gewaagd jah.... en heb ook verteld hoe het moet aan BE
Doet ie vast wel. Ooit.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep, maar ik ga NIET zelf op mijn knieeen... Al moet ik 100 jaar wachten tot hij me vraagt.
stinkie! Ik waarschuw je!
quote:Op maandag 23 mei 2005 01:38 schreef Adelante het volgende:
ahhh, daar hebben we BE's back-up... voor het feit stinkie alsnog besluit haar niet te vragen
Dat had ik al opgevangenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 02:12 schreef ondeugend het volgende:
OH ze zijn vast al aan het sexen inmiddels.
Arme stinkie wordt dus nooit door jouw gepijptquote:Op maandag 23 mei 2005 01:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep, maar ik ga NIET zelf op mijn knieeen... Al moet ik 100 jaar wachten tot hij me vraagt.
stinkie! Ik waarschuw je!
ja, sorry hoor, maar ik ben met het huishouden bezigquote:
Dat kan ook gezellig onder de afwasquote:Op maandag 23 mei 2005 15:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, sorry hoor, maar ik ben met het huishouden bezig
Oe! Een man die het huishouden doet..quote:Op maandag 23 mei 2005 15:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, sorry hoor, maar ik ben met het huishouden bezig
Het huishouden...quote:Op maandag 23 mei 2005 21:51 schreef E.T. het volgende:
Oe! Een man die het huishouden doet..
Die moet je wel zien vast te houden hoor BE.. Desnoods zelf op je knieeen..
Dus je blijft ook na jullie huwelijk gewoon de broek uittrekken aanhouden?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
Het huishouden...Don't give him too much credit. Dit was puur om de verveling te verdrijven. Met een beetje 'mazzel' heeft hij vanaf volgende week weer werk en heb ik weer een 'dubbele' baan.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:26 schreef Reese het volgende:
Ik gok de komende twee dagen in ieder geval niet![]()
ongetwijfeld op een veilige afstand dan hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:38 schreef MUUS het volgende:
stinkie, ik sta achter jou hoor!
ik word opgejaagdquote:
Yep. Toch. Wist.quote:
Ik vind jullie leuk.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:04 schreef stinkie het volgende:
en ik maar denken dat zaken hier verborgen gehouden konden worden
Ik snap je neitquote:
Roddels! Jaaaaaaahaaaa. Antwoorden willen we hebben.quote:
Oh, maar da's al bijna!quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:05 schreef CartWOman het volgende:
Je kan ook op je 40-ste pas trouwen, is ook fijn.
Ow. Jammer...quote:
tsss, IK ben nog een twintiger hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:19 schreef Reese het volgende:
[..]
Oh, maar da's al bijna!Hoor je dat, BE? Hij gaat je nu echt snel vragen, hoor
repareer je 'm ondertussen ook even. Staat al sinds februarie stilquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:26 schreef Paxlie het volgende:
stinkie duurt lang
* Paxlie pakt stinkie zijn motor af
die krijg je pas terug als je haar gevraagd hebt
maar, maar, maarquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:26 schreef Reese het volgende:
stinkie!
Klap nou niet steeds zo uit de school! Dat wordt niet op prijs gesteld, remember!![]()
dealquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
repareer je 'm ondertussen ook even. Staat al sinds februarie stil
Hallo CartWOEman.quote:
mmmm, ik weet nog niet of ik dat als een compliment moet zienquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hallo CartWOEman..
Ik ben voor stinkie, omdat ik altijd voor de underdog ben. Voor wie ben jij?.
Ja, wantquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmmm, ik weet nog niet of ik dat als een compliment moet zien
goed puntquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, want
A) Iedereen is altijd voor het wijf.
B) Ik kan erg fanatiek in hete strijden opgaan.
C) Ik heb een grote rug waar je achter kan schuilen.
D) Ik ben MUUS.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Is er trouwens al een poll gemaakt over het mogelijke antwoord van BE?
Daar wil ik dan ook nog wel een gokje wagen.
stinkie, nu moet je snel gaan beslissen hoor!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:33 schreef Brighteyes het volgende:
Laat het nou wel zo zijn dat ik meer verdien dan hij...
En dat hij ineens toevallig nu zijn baan kwijt geraakt is...
Damn... volgens mij heb ik een probleem...
Nooit meer naar de Skihutquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:32 schreef MUUS het volgende:
Kan ze wel geld hebben, maar die verplichtingen dan? Dat bankhangen? Zijn vrienden? Zijn eigen mening?
Moet hij dadelijk verplicht GTST ER kijken ofzo. Halloho!!
Hé, morgen trouwen, overmorgen scheiden. Kaaaaaaatjing!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:32 schreef MUUS het volgende:
Kan ze wel geld hebben, maar die verplichtingen dan? Dat bankhangen? Zijn vrienden? Zijn eigen mening?
Moet hij dadelijk verplicht GTST kijken ofzo. Halloho!!
Goffedomme, had je mij niet even daarvoor kunnen waarschuwen toen Bluezz mij dat aanzoek deed?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:24 schreef Dirkh het volgende:
Trouwen moet je achter de hand houden. Altijd. Desnoods tot je dood. Maar ga nooit, maar dan ook nooit trouwen. Want dan denkt ze: Hij is nu definitief van mij en ik zal hem wel veranderen.
Ookal zal ze beweren dat het niet zo is, dat is namelijk onderdeel van het complot wat ze tegen je gesmeed heeft. Nooit, maar dan ook nooit!!!!!!!! toegeven en op je knieen gaan. NOOIT!
Vriend!
dat doe ik stiekem, op de vrijdag, als ze er niet isquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:34 schreef Reese het volgende:
[..]
Nooit meer naar de Skihut![]()
Nooit meer blauw bier![]()
Ik las al zoiets dat een bankmedewerker ontslagen is vanwege enorme diefstal. Maar dat de dief het geld naar een verkeerde rekening had gestuurd waardoor hij er zelf niks aan had.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:33 schreef Brighteyes het volgende:
En dat hij ineens toevallig nu zijn baan kwijt geraakt is...
damn, ze heeft geen auto meer...quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat doe ik stiekem, op de vrijdag, als ze er niet is
Koeienogen!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:36 schreef Dirkh het volgende:
Ik dacht dat ie alleen dom uit zijn ogen keek, maar hij is het gewoon ook nog. Najaaaaaa.
Oooooh, hoe naief.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik las al zoiets dat een bankmedewerker ontslagen is vanwege enorme diefstal. Maar dat de dief het geld naar een verkeerde rekening had gestuurd waardoor hij er zelf niks aan had.
Was dat stinkie?NEEEEEEE woehahahaha.
Ik dacht dat ie alleen dom uit zijn ogen keek, maar hij is het gewoon ook nog. Najaaaaaa.
Ook jij hebt een vriend gehad die je dit heeft verteld voordat je ging trouwen. Iedereen heeft zo'n vriend.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Goffedomme, had je mij niet even daarvoor kunnen waarschuwen toen Bluezz mij dat aanzoek deed?
Hahaha, en je motor staat ook al te wachten op een reparatie!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:36 schreef stinkie het volgende:
damn, ik heb geen auto meer...
Wen daar maar aan, dat is namelijk het enige wat je nog krijgt. Goud is na het trouwen voorbij.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
als troost krijg ik wel een koperen handdruk
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:39 schreef Reese het volgende:
Hahaha, en je motor staat ook al te wachten op een reparatie!
Ik zou morgen een strippenkaart gaan halen als ik jou was, stinkie, misschien mag je een paar euro van BE lenen![]()
mmm, aanlokkelijk idee. echtquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wen daar maar aan, dat is namelijk het enige wat je nog krijgt. Goud is na het trouwen voorbij.
Het enige gouden wat je nog hebt is die ene ring om je vinger, en daar mag je ook niets mee doen zonder haar toestemming.
Doe maar eens alsof je hem kwijt bent, minimaal een half jaar pikstraf.
Enig idee waarom?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:42 schreef stinkie het volgende:
mmm, nu ik er over nadenk, ze is mijn huis ook al het opknappen........
Stiekem heb ik ook de motor onklaar gemaakt. Ik wil niet het risico lopen dat hij dood gaat voor dat die flat ook op mijn naam staat. Het is weliswaar tokkie-town, maar het blijft onroerend goed!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:43 schreef Dirkh het volgende:
Enig idee waarom?
Haal die oogkleppen eens weg!!!!
Ja, en wanneer haal je nou eens een keer die wasdroger op!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:46 schreef stinkie het volgende:
Dat tokkie-town had wel een werkende vaatwasser he
Zeg!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is niet dat je het al een paar weken heel druk hebt met werk of zo.
Zou het? Zou het? Zou het?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Ontopic: ik denk dat zij hem vraagt. Komende vrijdag of zo.
Ik heb nog iets minder dan 3 uur. Dat gaat zeker goed komen.quote:
techisch gezien is het zaterdg voor ik d'r weer zie. D'r telefoon ligt hier. Ik geef je weinig kans...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb nog iets minder dan 3 uur. Dat gaat zeker goed komen.
Je vergeet het verrassingselement.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:03 schreef stinkie het volgende:
techisch gezien is het zaterdg voor ik d'r weer zie. D'r telefoon ligt hier. Ik geef je weinig kans...
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Goed... heb je een half jaar 'verkering'... denk je... zou het dan vandaag... Maar nee... zelfs onder druk van een aantal Fok!kers vannacht zwichtte hij niet...
ik ben sneller dan stinkiequote:Op zondag 19 juni 2005 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Snelle reactie! Ik was nog aan het editten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 19 juni 2005 23:36 schreef Adelante het volgende:
tijd voor een nieuw topic:
Gok hier wanneer BE "per ongeluk" de pil vergeet!
Zie je nou, je geeft zelf al antwoord op de vraag waarom stinkie jou niet gevraagd heeft.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:32 schreef Brighteyes het volgende:
Hey, als je wat goeds hebt, dan wil je dat toch graag houden?
Hij kan me toch wel gewoon alvast vragen? Dan hoef jij na je vakantie niet meer zo lang te wachten op 'de happening'.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:02 schreef Reese het volgende:
Ja hoi
Wacht ff tot ik terug ben van vakantie jah? Wat maken die paar dagen nou uit?
![]()
NEEE!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm...ik voel me zeer gevleid, maarreh... ik moet helaas toch bedanken...
Nothing personal...
Hmmm... dat is dan wel weer verleidelijk... Dat 'nee' zeggen tegen Renesite net voelde ook al alsof ik een kans weg gooide...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:58 schreef Gebakken_vissie het volgende:
mm, zou ze dan misschien met mij willen trouwen
Zoals? Dat terugnemen zeker?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
sommige zaken uit dat lijstje zijn al afgerond hoor
Hoe kan het dan zijn dat BE hier nog zit te drammen?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
sommige zaken uit dat lijstje zijn al afgerond hoor
dat zijn de laatste stuiptrekkingen Dirkh.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe kan het dan zijn dat BE hier nog zit te drammen?
Ik denk dat stinkie maar weer bij punt één moet beginnen.
ja, die staan bekend om zijn romantische momentenquote:
Daarom juistquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die staan bekend om zijn romantische momenten.
Dat was orange's idee hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:13 schreef Reese het volgende:
Oh ja, gezellig! Met allemaal Fokkers eromheen in een kringetje, Kumbaya zingend en blauw bier gooiend
Briljant idee weer, HW!![]()
Nou ja zeg...quote:
Dat zouden ze volgens mij idd nie echt vergeten..quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:02 schreef HeatWave het volgende:
Zou wel iets zijn wat ze ZEKER nooit meer vergeten.
in dit geval is blauw bier WEL een leuk ideequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:42 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dat zouden ze volgens mij idd nie echt vergeten..
Als wij maar de bierdoop mogen uitvoeren..
Zeg dan nie dat HW het verzonnen had..quote:
Gooi flugel bij je bier en je hebt rood bier, plakt ook als de netequote:Op woensdag 20 juli 2005 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
in dit geval is blauw bier WEL een leuk idee.
Over Stinkie heen is wel bestquote:
Tis al goe hoor..quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:09 schreef Reese het volgende:
Ooooooh ja, sorry, MyAT, topic open, met een half oog op de laatste posts alweer een reactie typen, je kent het wel.erop? Zand erover?
heb jij niet nog ergens eenquote:
voor 'n prikkie 'n sneeuwwitte best wel ivoren bruidsjurk...quote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
heb jij niet nog ergens een
[TKA] Huwelijksaanzoek ?
waarom weet ik daar niks vanquote:Op zondag 24 juli 2005 23:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor 'n prikkie 'n sneeuwwitte best wel ivoren bruidsjurk...
als je het niet erg vindt blijf ik de komende 5 jaar nog even weg van alles wat met huwelijk te maken heeftzelfs dit topic klik ik af en toe weg, als ze ineens achter me opduikt
![]()
![]()
Weer geen feestje......quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoopte nog op een knieval op Gard du Nord, maar afgezien van het feit dat hij bijna door zijn hoeven zakte onder het gewicht van de nog even snel in Bordeaux gekochte 'souvenirs' zo'n superleuk kruiden/thee-ladenkastje voor in de keukenweinig sjoege hoor...
Aggos!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:25 schreef Gebakken_vissie het volgende:
kom weg gaan ff shoppen. Tuurlijk, komt ze met een kast aanzetten
Is idd een mooi kastje!!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:31 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg nou zelf... hardstikke leuk kastje toch... kon hem niet laten staan:
[afbeelding]
Sure.....quote:Op maandag 25 juli 2005 01:48 schreef melanie_the_miss het volgende:als BE hem niet snel trouwt doe ik het!
Die vent van "50" neukt je helemaal lam, biek of niet?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wat rijden op de motor is biek.
Mannen van 50 zijn niet meer zo slim... Neuken doe ik buiten de deur en ik ga shoppen met zijn geld.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Die vent van "50" neukt je helemaal lam, biek of niet?
Zonder rits dus.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Mannen van 50 zijn niet meer zo slim... Neuken doe ik buiten de deur en ik ga shoppen met zijn geld.
That reminds me, ik moet nieuwe spijkerbroeken.
Bij BE dus.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hell no
Kinderen krijgen doet hij aar ergens anders.
Over een jaartje of 6 zal dat idd wel het geval zijn ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Bij BE dus.
Ik zie al wel een paar mini-jan's rondhupsen daar in Rotterdam.
6 nog maar?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Over een jaartje of 6 zal dat idd wel het geval zijn ja.
Dat weet ik.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:18 schreef cerror het volgende:
[..]
6 nog maar?
Je bent al vruchtbaar hoor!
En jan vast ook.quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 02:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Mannen van 50 zijn niet meer zo slim...
Als je getrouwd bent is dat kastje ook van jou.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou BE zó ten huwelijk vragen als ze mij zo'n kastje zou geven
Jup! Toch niemand die het goed heeftquote:Op woensdag 24 augustus 2005 23:18 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg schat! Dit topic kan nu wel dicht he!
Moest dat nou echt drie maanden duren, stinkie?quote:Op maandag 23 mei 2005 00:36 schreef Reese het volgende:
Gok hier wanneer stinkie eindelijk BE ten huwelijk vraagt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jup.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:57 schreef Dirkh het volgende:
Wow, ik lees net dat het dit najaar al gaat gebeuren. stinkie!!!!
Nee hoor, je had me al teleurgesteld toen je ging samenwonen. Geheel tegen de afspraken in.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
jup.
Ik heb je teleurgesteld he. Geef maar toe
Nee, want dat is een impertinente vraagquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:17 schreef Marty26 het volgende:
Kunnen we dan nu gaan gokken op wanneer krijgt BE kids?
tuurlijk niet. Ik wil nog iets overhouden waarvan ik kan zeggen dat het van mij isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee hoor, je had me al teleurgesteld toen je ging samenwonen. Geheel tegen de afspraken in.
Ben je je flat ook al kwijt inmiddels?
*zucht* *zwijmel*quote:
In het najaar. De dag houden we geheim.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef Annemiek78 het volgende:
![]()
Van Harte Gefeliciteerd Brighteyes!!!
![]()
![]()
Wanneer is de grote dag?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In het najaar. De dag houden we geheim.
Biertje mag ook?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Kom zaterdag maar een cola-vieux halen!
Ik voorzie een feestavond voor stinkie. Twee zoenende vrouwen met drank op....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Bier mag ook idd!
Zoenen is altijd goed!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Kom zaterdag maar een cola-vieux halen!
Twee zoenende vrouwen. Kappen nou. Moet ik er dalijk 2 tevreden houdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik voorzie een feestavond voor stinkie. Twee zoenende vrouwen met drank op....
Hij zit vast nu al te schuiven op z'n stoel.
I'm in heavenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:37 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik dan ook ff komen zuipen vissie, mag je me naar je tentje dragen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |