Daarom juistquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die staan bekend om zijn romantische momenten.
Dat was orange's idee hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:13 schreef Reese het volgende:
Oh ja, gezellig! Met allemaal Fokkers eromheen in een kringetje, Kumbaya zingend en blauw bier gooiend
Briljant idee weer, HW!![]()
Nou ja zeg...quote:
Dat zouden ze volgens mij idd nie echt vergeten..quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:02 schreef HeatWave het volgende:
Zou wel iets zijn wat ze ZEKER nooit meer vergeten.
in dit geval is blauw bier WEL een leuk ideequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:42 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Dat zouden ze volgens mij idd nie echt vergeten..
Als wij maar de bierdoop mogen uitvoeren..
Zeg dan nie dat HW het verzonnen had..quote:
Gooi flugel bij je bier en je hebt rood bier, plakt ook als de netequote:Op woensdag 20 juli 2005 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
in dit geval is blauw bier WEL een leuk idee.
Over Stinkie heen is wel bestquote:
Tis al goe hoor..quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:09 schreef Reese het volgende:
Ooooooh ja, sorry, MyAT, topic open, met een half oog op de laatste posts alweer een reactie typen, je kent het wel.erop? Zand erover?
heb jij niet nog ergens eenquote:
voor 'n prikkie 'n sneeuwwitte best wel ivoren bruidsjurk...quote:Op zondag 24 juli 2005 23:22 schreef Gebakken_vissie het volgende:
heb jij niet nog ergens een
[TKA] Huwelijksaanzoek ?
waarom weet ik daar niks vanquote:Op zondag 24 juli 2005 23:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor 'n prikkie 'n sneeuwwitte best wel ivoren bruidsjurk...
als je het niet erg vindt blijf ik de komende 5 jaar nog even weg van alles wat met huwelijk te maken heeftzelfs dit topic klik ik af en toe weg, als ze ineens achter me opduikt
![]()
![]()
Weer geen feestje......quote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 00:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik hoopte nog op een knieval op Gard du Nord, maar afgezien van het feit dat hij bijna door zijn hoeven zakte onder het gewicht van de nog even snel in Bordeaux gekochte 'souvenirs' zo'n superleuk kruiden/thee-ladenkastje voor in de keukenweinig sjoege hoor...
Aggos!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:25 schreef Gebakken_vissie het volgende:
kom weg gaan ff shoppen. Tuurlijk, komt ze met een kast aanzetten
Is idd een mooi kastje!!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:31 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg nou zelf... hardstikke leuk kastje toch... kon hem niet laten staan:
[afbeelding]
Sure.....quote:Op maandag 25 juli 2005 01:48 schreef melanie_the_miss het volgende:als BE hem niet snel trouwt doe ik het!
Die vent van "50" neukt je helemaal lam, biek of niet?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Wat rijden op de motor is biek.
Mannen van 50 zijn niet meer zo slim... Neuken doe ik buiten de deur en ik ga shoppen met zijn geld.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Die vent van "50" neukt je helemaal lam, biek of niet?
Zonder rits dus.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Mannen van 50 zijn niet meer zo slim... Neuken doe ik buiten de deur en ik ga shoppen met zijn geld.
That reminds me, ik moet nieuwe spijkerbroeken.
Bij BE dus.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:09 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hell no
Kinderen krijgen doet hij aar ergens anders.
Over een jaartje of 6 zal dat idd wel het geval zijn ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Bij BE dus.
Ik zie al wel een paar mini-jan's rondhupsen daar in Rotterdam.
6 nog maar?quote:Op maandag 25 juli 2005 02:13 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Over een jaartje of 6 zal dat idd wel het geval zijn ja.
Dat weet ik.quote:Op maandag 25 juli 2005 02:18 schreef cerror het volgende:
[..]
6 nog maar?
Je bent al vruchtbaar hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |