Tssk. Lees je inquote:Op maandag 23 mei 2005 00:37 schreef Shirley het volgende:
Hoezo zou ie dat doen? Een stoplicht gaat nog minder aan en uit dan hun relatie
Relaxed. Ik maak maar een geintje. Vertel mij nou niks over stinkie..quote:
Nee, doe 6 september. Dat wordt een prachtdag!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dacht het ook !!!!!
2 sept. is een leuke datum![]()
![]()
4 september? als compromis?quote:Op maandag 23 mei 2005 00:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, doe 6 september. Dat wordt een prachtdag!
ja, uiteraardquote:Op maandag 23 mei 2005 00:49 schreef Reese het volgende:
[..]
Zeg stinkie, je mot d'r eerst nog vragenDie datum bepaalt zij wel.
Heb je haast?quote:Op maandag 23 mei 2005 00:53 schreef Brighteyes het volgende:
Valt mijn oog toch ineens op dit topic... Zwangerschaps trouwkleding
Ja! Problemen mee?quote:Op maandag 23 mei 2005 00:55 schreef Shirley het volgende:
Heb je haast?
JA! Een kind moet opgroeien tussen ouders die voor de volle 200% voor mekaar gaan! Ik ben begaan met het lot van jullie toekomstig poepfabriekje!quote:
Je hebt helemaal gelijk, maar wie zegt dat dat hier niet het geval is?quote:Op maandag 23 mei 2005 00:57 schreef Shirley het volgende:
JA! Een kind moet opgroeien tussen ouders die voor de volle 200% voor mekaar gaan! Ik ben begaan met het lot van jullie toekomstig poepfabriekje!
Niemand. Ik hoop enkel op bevestigingquote:Op maandag 23 mei 2005 00:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar wie zegt dat dat hier niet het geval is?
Onder welke steen heb jij de afgelopen maanden gelegen?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Huh? Hebben die dan wat met elkaar?
Het is enkel nog een kwestie van vragenquote:Op maandag 23 mei 2005 00:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar wie zegt dat dat hier niet het geval is?
Hij wordt in feite gedwongen om BE ten huwelijk te vragen omdat jij zo graag een feestje wilt?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:03 schreef Reese het volgende:
[..]
Het is enkel nog een kwestie van vragen
Kom op, stinkie, you can do it!!
En mensen, post es wat leuke ideetjes voor die jongen. Zo romantisch is ie nou ook weer niet
Gek genoeg kan ik naar waarheid antwoorden de Rocky Mountains.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:02 schreef Shirley het volgende:
Onder welke steen heb jij de afgelopen maanden gelegen?
Ah..dat duurt even om onder vandaan te kruipen ja. Maar goed.. die 2 plakken aan mekaar vast dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gek genoeg kan ik naar waarheid antwoorden de Rocky Mountains.
BE kan zeker goed vis bakken.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:07 schreef Shirley het volgende:
Ah..dat duurt even om onder vandaan te kruipen ja. Maar goed.. die 2 plakken aan mekaar vast dus.
Waar heb jij de afgelopen jaren onder geslapen?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:08 schreef Shirley het volgende:
Geen idee? Hoezo?
Onder m'n dekbed. Houdt stinkie zo van vis dan? Ik vat em even niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waar heb jij de afgelopen jaren onder geslapen?
wijselijk mond houdquote:Op maandag 23 mei 2005 01:11 schreef Shirley het volgende:
Onder m'n dekbed. Houdt stinkie zo van vis dan? Ik vat em even niet.
wederomquote:Op maandag 23 mei 2005 01:13 schreef Shirley het volgende:
Argh. Ik voel me nu heel dom. Mis ik iets?
Geeft niks. Ik zou het je natuurlijk graag uitleggen, maar ik moet een vliegtuig halen. Anders kom ik hier nooit weg.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:11 schreef Shirley het volgende:
Ik vat em even niet.
Ja? Als jij het zegt.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:14 schreef Brighteyes het volgende:
Shirley! Wat een heerlijk aandoenlijk schatje ben je toch!
Neequote:Op maandag 23 mei 2005 01:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hij wordt in feite gedwongen om BE ten huwelijk te vragen omdat jij zo graag een feestje wilt?
Ah, ze houdt een pistool tegen je slaap aan?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:19 schreef Reese het volgende:
[..]
NeeIk word gedwongen door BE om dit topic te openen.
Ik word altijd gedwongen door BE om topics te openen of bepaalde reacties te plaatsen.![]()
Onder het mom van: "als je het zelf niet zeggen kan, kloon het dan"
Huiliequote:Op maandag 23 mei 2005 01:19 schreef Reese het volgende:
Ik word altijd gedwongen door BE om topics te openen of bepaalde reacties te plaatsen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |