abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 december 2004 @ 09:09:03 #1
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_24006080
Hallo, Mijn vriendin is zwanger en als we in februari gaan trouwen is ze zelfs al 8 maanden zwanger. Nu weet ik niet of er mensen zin die in het zelfde schuitje hebben gezeten, maar er is vrij weinig aan feestkleding te vinden voor haar. Heeft iemand misschien een adresje in de Randstad waar we eens kunnen gaan kijken voor d'r?

Alvast hartelijk bedankt!
They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
pi_24006223
Volgens mij kan je in iedere bruidswinkel een jurk op maat laten maken.... dan kunnen ze daar toch ook wel rekening met een groeiende buik houden door bepaalde sluitingen van achter ofzow? Vraag er eens naar....

Gefeliciteerd trouwens met je trouwen en de aankomst van een nieuwe telg
  donderdag 16 december 2004 @ 09:32:13 #3
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_24006308
Ja, goed, da's helemaal waar. Het "probleem" is alleen dat dat echt mucho veel geld gaat kosten en we hebben niet zo'n onwijs budget te beschikking. en daar wringt de spreekwoordelijke schoen...
They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
  donderdag 16 december 2004 @ 09:54:07 #5
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_24006623
Mijn dank is zeer groot!
pi_24006666
Ben alleen bang dat het niet goedkoop is maar waarschijnlijk goedkoper dan een jurk in zo'n bruidswinkel laten maken.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24009261
Als je geen bezwaar hebt tegen 2ehands zou je ook eens kunnen kijken op marktplaats.nl, ik heb daar aardig wat positiebruidsmode gezien...
  † In Memoriam † donderdag 16 december 2004 @ 12:15:56 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_24009384
Ah, low budget, er is niemand in je omgeving die een positie-avondjurk in elkaar kan prikken? Anders zou je eens kunnen kijken bij een kleermaker, vooral de turkse en marokkaanse kunnen mooie simpele jurken helemaal naar jullie smaal maken.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 16 december 2004 @ 12:24:52 #9
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24009585
weet niet waar je woont, maar deze winkel op deze site http://www.laconfiance.nl/ was laatst hier op de regiozender te zien, en daar hebben ze trouwjurken voor een hele lage en schappelijke prijs. helaas staan deze prijzen niet op de site. misschien een idee om ff te bellen wat de prijzen gemiddeld zijn?? zijn kant en klare bruidsjurken en uit oudere collecties, misschien dus ook wel zwangere bruidsjurken in de collectie?
adres staat niet op de site zie ik

Confiance met Ziana Souad La

Zwaanshals 333/A/C
Rotterdam
Tel: 010 2655496

misschien heb je er iets aan

pi_24010017
One To Nine, Frederikstraat 44, Den Haag.

http://www.onetonine.nl

Ze verkopen er geen trouwjurken, maar wel feestelijke kleding waaronder van vidavita (zie snoopy's post).

Heb er zelf mijn trouwoutfit voor low budget huwelijk (was toen ook acht maanden zwanger). Het zijn geen Miss Etam prijzen, maar ook geen schrikbarende bedragen. De service is perfect, de twee dames in de winkel hebben zo'n beetje de hele zaak overhoop gehaald.

Nu heb je misschien goede kans op extra feestelijke kleding ivm de feestdagen. Succes!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
pi_24069337
Neem eens een kijkje bij Het Bolle Buikje in Almere, die hebben een heel rek vol trouwkleding van allerlei dure merken voor kleine prijsjes.. Ze zijn alleen open op donderdag, vrijdag en zaterdag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')