Tssk. Lees je inquote:Op maandag 23 mei 2005 00:37 schreef Shirley het volgende:
Hoezo zou ie dat doen? Een stoplicht gaat nog minder aan en uit dan hun relatie
Relaxed. Ik maak maar een geintje. Vertel mij nou niks over stinkie..quote:
Nee, doe 6 september. Dat wordt een prachtdag!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dacht het ook !!!!!
2 sept. is een leuke datum![]()
![]()
4 september? als compromis?quote:Op maandag 23 mei 2005 00:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, doe 6 september. Dat wordt een prachtdag!
ja, uiteraardquote:Op maandag 23 mei 2005 00:49 schreef Reese het volgende:
[..]
Zeg stinkie, je mot d'r eerst nog vragenDie datum bepaalt zij wel.
Heb je haast?quote:Op maandag 23 mei 2005 00:53 schreef Brighteyes het volgende:
Valt mijn oog toch ineens op dit topic... Zwangerschaps trouwkleding
Ja! Problemen mee?quote:Op maandag 23 mei 2005 00:55 schreef Shirley het volgende:
Heb je haast?
JA! Een kind moet opgroeien tussen ouders die voor de volle 200% voor mekaar gaan! Ik ben begaan met het lot van jullie toekomstig poepfabriekje!quote:
Je hebt helemaal gelijk, maar wie zegt dat dat hier niet het geval is?quote:Op maandag 23 mei 2005 00:57 schreef Shirley het volgende:
JA! Een kind moet opgroeien tussen ouders die voor de volle 200% voor mekaar gaan! Ik ben begaan met het lot van jullie toekomstig poepfabriekje!
Niemand. Ik hoop enkel op bevestigingquote:Op maandag 23 mei 2005 00:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar wie zegt dat dat hier niet het geval is?
Onder welke steen heb jij de afgelopen maanden gelegen?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:02 schreef UIO_AMS het volgende:
Huh? Hebben die dan wat met elkaar?
Het is enkel nog een kwestie van vragenquote:Op maandag 23 mei 2005 00:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar wie zegt dat dat hier niet het geval is?
Hij wordt in feite gedwongen om BE ten huwelijk te vragen omdat jij zo graag een feestje wilt?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:03 schreef Reese het volgende:
[..]
Het is enkel nog een kwestie van vragen
Kom op, stinkie, you can do it!!
En mensen, post es wat leuke ideetjes voor die jongen. Zo romantisch is ie nou ook weer niet
Gek genoeg kan ik naar waarheid antwoorden de Rocky Mountains.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:02 schreef Shirley het volgende:
Onder welke steen heb jij de afgelopen maanden gelegen?
Ah..dat duurt even om onder vandaan te kruipen ja. Maar goed.. die 2 plakken aan mekaar vast dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Gek genoeg kan ik naar waarheid antwoorden de Rocky Mountains.
BE kan zeker goed vis bakken.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:07 schreef Shirley het volgende:
Ah..dat duurt even om onder vandaan te kruipen ja. Maar goed.. die 2 plakken aan mekaar vast dus.
Waar heb jij de afgelopen jaren onder geslapen?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:08 schreef Shirley het volgende:
Geen idee? Hoezo?
Onder m'n dekbed. Houdt stinkie zo van vis dan? Ik vat em even niet.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:10 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Waar heb jij de afgelopen jaren onder geslapen?
wijselijk mond houdquote:Op maandag 23 mei 2005 01:11 schreef Shirley het volgende:
Onder m'n dekbed. Houdt stinkie zo van vis dan? Ik vat em even niet.
wederomquote:Op maandag 23 mei 2005 01:13 schreef Shirley het volgende:
Argh. Ik voel me nu heel dom. Mis ik iets?
Geeft niks. Ik zou het je natuurlijk graag uitleggen, maar ik moet een vliegtuig halen. Anders kom ik hier nooit weg.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:11 schreef Shirley het volgende:
Ik vat em even niet.
Ja? Als jij het zegt.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:14 schreef Brighteyes het volgende:
Shirley! Wat een heerlijk aandoenlijk schatje ben je toch!
Neequote:Op maandag 23 mei 2005 01:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hij wordt in feite gedwongen om BE ten huwelijk te vragen omdat jij zo graag een feestje wilt?
Ah, ze houdt een pistool tegen je slaap aan?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:19 schreef Reese het volgende:
[..]
NeeIk word gedwongen door BE om dit topic te openen.
Ik word altijd gedwongen door BE om topics te openen of bepaalde reacties te plaatsen.![]()
Onder het mom van: "als je het zelf niet zeggen kan, kloon het dan"
Huiliequote:Op maandag 23 mei 2005 01:19 schreef Reese het volgende:
Ik word altijd gedwongen door BE om topics te openen of bepaalde reacties te plaatsen.![]()
Jaquote:
Ik heb al een echt gokje gewaagd jah.... en heb ook verteld hoe het moet aan BEquote:Op maandag 23 mei 2005 01:23 schreef Reese het volgende:
Maar Bluezz, waag jij eens een gokje, ik heb begrepen dat jij daar wel van houdt![]()
Jep, maar ik ga NIET zelf op mijn knieeen... Al moet ik 100 jaar wachten tot hij me vraagt.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[...] en heb ook verteld hoe het moet aan BE
Neehee, Bloes, dat ging over de trouwdatum. Die stinkerd mot d'r eerst nog vragen!quote:Op maandag 23 mei 2005 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb al een echt gokje gewaagd jah.... en heb ook verteld hoe het moet aan BE
Doet ie vast wel. Ooit.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep, maar ik ga NIET zelf op mijn knieeen... Al moet ik 100 jaar wachten tot hij me vraagt.
stinkie! Ik waarschuw je!
quote:Op maandag 23 mei 2005 01:38 schreef Adelante het volgende:
ahhh, daar hebben we BE's back-up... voor het feit stinkie alsnog besluit haar niet te vragen
Dat had ik al opgevangenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 02:12 schreef ondeugend het volgende:
OH ze zijn vast al aan het sexen inmiddels.
Arme stinkie wordt dus nooit door jouw gepijptquote:Op maandag 23 mei 2005 01:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep, maar ik ga NIET zelf op mijn knieeen... Al moet ik 100 jaar wachten tot hij me vraagt.
stinkie! Ik waarschuw je!
ja, sorry hoor, maar ik ben met het huishouden bezigquote:
Dat kan ook gezellig onder de afwasquote:Op maandag 23 mei 2005 15:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, sorry hoor, maar ik ben met het huishouden bezig
Oe! Een man die het huishouden doet..quote:Op maandag 23 mei 2005 15:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, sorry hoor, maar ik ben met het huishouden bezig
Het huishouden...quote:Op maandag 23 mei 2005 21:51 schreef E.T. het volgende:
Oe! Een man die het huishouden doet..
Die moet je wel zien vast te houden hoor BE.. Desnoods zelf op je knieeen..
Dus je blijft ook na jullie huwelijk gewoon de broek uittrekken aanhouden?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
Het huishouden...Don't give him too much credit. Dit was puur om de verveling te verdrijven. Met een beetje 'mazzel' heeft hij vanaf volgende week weer werk en heb ik weer een 'dubbele' baan.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:26 schreef Reese het volgende:
Ik gok de komende twee dagen in ieder geval niet![]()
ongetwijfeld op een veilige afstand dan hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:38 schreef MUUS het volgende:
stinkie, ik sta achter jou hoor!
ik word opgejaagdquote:
Yep. Toch. Wist.quote:
Ik vind jullie leuk.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:04 schreef stinkie het volgende:
en ik maar denken dat zaken hier verborgen gehouden konden worden
Ik snap je neitquote:
Roddels! Jaaaaaaahaaaa. Antwoorden willen we hebben.quote:
Oh, maar da's al bijna!quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:05 schreef CartWOman het volgende:
Je kan ook op je 40-ste pas trouwen, is ook fijn.
Ow. Jammer...quote:
tsss, IK ben nog een twintiger hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:19 schreef Reese het volgende:
[..]
Oh, maar da's al bijna!Hoor je dat, BE? Hij gaat je nu echt snel vragen, hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |