Jaquote:
Ik heb al een echt gokje gewaagd jah.... en heb ook verteld hoe het moet aan BEquote:Op maandag 23 mei 2005 01:23 schreef Reese het volgende:
Maar Bluezz, waag jij eens een gokje, ik heb begrepen dat jij daar wel van houdt![]()
Jep, maar ik ga NIET zelf op mijn knieeen... Al moet ik 100 jaar wachten tot hij me vraagt.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[...] en heb ook verteld hoe het moet aan BE
Neehee, Bloes, dat ging over de trouwdatum. Die stinkerd mot d'r eerst nog vragen!quote:Op maandag 23 mei 2005 01:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb al een echt gokje gewaagd jah.... en heb ook verteld hoe het moet aan BE
Doet ie vast wel. Ooit.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep, maar ik ga NIET zelf op mijn knieeen... Al moet ik 100 jaar wachten tot hij me vraagt.
stinkie! Ik waarschuw je!
quote:Op maandag 23 mei 2005 01:38 schreef Adelante het volgende:
ahhh, daar hebben we BE's back-up... voor het feit stinkie alsnog besluit haar niet te vragen
Dat had ik al opgevangenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 02:12 schreef ondeugend het volgende:
OH ze zijn vast al aan het sexen inmiddels.
Arme stinkie wordt dus nooit door jouw gepijptquote:Op maandag 23 mei 2005 01:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jep, maar ik ga NIET zelf op mijn knieeen... Al moet ik 100 jaar wachten tot hij me vraagt.
stinkie! Ik waarschuw je!
ja, sorry hoor, maar ik ben met het huishouden bezigquote:
Dat kan ook gezellig onder de afwasquote:Op maandag 23 mei 2005 15:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, sorry hoor, maar ik ben met het huishouden bezig
Oe! Een man die het huishouden doet..quote:Op maandag 23 mei 2005 15:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, sorry hoor, maar ik ben met het huishouden bezig
Het huishouden...quote:Op maandag 23 mei 2005 21:51 schreef E.T. het volgende:
Oe! Een man die het huishouden doet..
Die moet je wel zien vast te houden hoor BE.. Desnoods zelf op je knieeen..
Dus je blijft ook na jullie huwelijk gewoon de broek uittrekken aanhouden?quote:Op maandag 23 mei 2005 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
Het huishouden...Don't give him too much credit. Dit was puur om de verveling te verdrijven. Met een beetje 'mazzel' heeft hij vanaf volgende week weer werk en heb ik weer een 'dubbele' baan.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:26 schreef Reese het volgende:
Ik gok de komende twee dagen in ieder geval niet![]()
ongetwijfeld op een veilige afstand dan hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:38 schreef MUUS het volgende:
stinkie, ik sta achter jou hoor!
ik word opgejaagdquote:
Yep. Toch. Wist.quote:
Ik vind jullie leuk.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:04 schreef stinkie het volgende:
en ik maar denken dat zaken hier verborgen gehouden konden worden
Ik snap je neitquote:
Roddels! Jaaaaaaahaaaa. Antwoorden willen we hebben.quote:
Oh, maar da's al bijna!quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:05 schreef CartWOman het volgende:
Je kan ook op je 40-ste pas trouwen, is ook fijn.
Ow. Jammer...quote:
tsss, IK ben nog een twintiger hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:19 schreef Reese het volgende:
[..]
Oh, maar da's al bijna!Hoor je dat, BE? Hij gaat je nu echt snel vragen, hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |