repareer je 'm ondertussen ook even. Staat al sinds februarie stilquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:26 schreef Paxlie het volgende:
stinkie duurt lang
* Paxlie pakt stinkie zijn motor af
die krijg je pas terug als je haar gevraagd hebt
maar, maar, maarquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:26 schreef Reese het volgende:
stinkie!
Klap nou niet steeds zo uit de school! Dat wordt niet op prijs gesteld, remember!![]()
dealquote:Op woensdag 25 mei 2005 00:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
repareer je 'm ondertussen ook even. Staat al sinds februarie stil
Hallo CartWOEman.quote:
mmmm, ik weet nog niet of ik dat als een compliment moet zienquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:01 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hallo CartWOEman..
Ik ben voor stinkie, omdat ik altijd voor de underdog ben. Voor wie ben jij?.
Ja, wantquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
mmmm, ik weet nog niet of ik dat als een compliment moet zien
goed puntquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:13 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ja, want
A) Iedereen is altijd voor het wijf.
B) Ik kan erg fanatiek in hete strijden opgaan.
C) Ik heb een grote rug waar je achter kan schuilen.
D) Ik ben MUUS.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:30 schreef UIO_AMS het volgende:
Is er trouwens al een poll gemaakt over het mogelijke antwoord van BE?
Daar wil ik dan ook nog wel een gokje wagen.
stinkie, nu moet je snel gaan beslissen hoor!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:33 schreef Brighteyes het volgende:
Laat het nou wel zo zijn dat ik meer verdien dan hij...
En dat hij ineens toevallig nu zijn baan kwijt geraakt is...
Damn... volgens mij heb ik een probleem...
Nooit meer naar de Skihutquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:32 schreef MUUS het volgende:
Kan ze wel geld hebben, maar die verplichtingen dan? Dat bankhangen? Zijn vrienden? Zijn eigen mening?
Moet hij dadelijk verplicht GTST ER kijken ofzo. Halloho!!
Hé, morgen trouwen, overmorgen scheiden. Kaaaaaaatjing!!!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:32 schreef MUUS het volgende:
Kan ze wel geld hebben, maar die verplichtingen dan? Dat bankhangen? Zijn vrienden? Zijn eigen mening?
Moet hij dadelijk verplicht GTST kijken ofzo. Halloho!!
Goffedomme, had je mij niet even daarvoor kunnen waarschuwen toen Bluezz mij dat aanzoek deed?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:24 schreef Dirkh het volgende:
Trouwen moet je achter de hand houden. Altijd. Desnoods tot je dood. Maar ga nooit, maar dan ook nooit trouwen. Want dan denkt ze: Hij is nu definitief van mij en ik zal hem wel veranderen.
Ookal zal ze beweren dat het niet zo is, dat is namelijk onderdeel van het complot wat ze tegen je gesmeed heeft. Nooit, maar dan ook nooit!!!!!!!! toegeven en op je knieen gaan. NOOIT!
Vriend!
dat doe ik stiekem, op de vrijdag, als ze er niet isquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:34 schreef Reese het volgende:
[..]
Nooit meer naar de Skihut![]()
Nooit meer blauw bier![]()
Ik las al zoiets dat een bankmedewerker ontslagen is vanwege enorme diefstal. Maar dat de dief het geld naar een verkeerde rekening had gestuurd waardoor hij er zelf niks aan had.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:33 schreef Brighteyes het volgende:
En dat hij ineens toevallig nu zijn baan kwijt geraakt is...
damn, ze heeft geen auto meer...quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:36 schreef stinkie het volgende:
[..]
dat doe ik stiekem, op de vrijdag, als ze er niet is
Koeienogen!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:36 schreef Dirkh het volgende:
Ik dacht dat ie alleen dom uit zijn ogen keek, maar hij is het gewoon ook nog. Najaaaaaa.
Oooooh, hoe naief.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik las al zoiets dat een bankmedewerker ontslagen is vanwege enorme diefstal. Maar dat de dief het geld naar een verkeerde rekening had gestuurd waardoor hij er zelf niks aan had.
Was dat stinkie?NEEEEEEE woehahahaha.
Ik dacht dat ie alleen dom uit zijn ogen keek, maar hij is het gewoon ook nog. Najaaaaaa.
Ook jij hebt een vriend gehad die je dit heeft verteld voordat je ging trouwen. Iedereen heeft zo'n vriend.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Goffedomme, had je mij niet even daarvoor kunnen waarschuwen toen Bluezz mij dat aanzoek deed?
Hahaha, en je motor staat ook al te wachten op een reparatie!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:36 schreef stinkie het volgende:
damn, ik heb geen auto meer...
Wen daar maar aan, dat is namelijk het enige wat je nog krijgt. Goud is na het trouwen voorbij.quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
als troost krijg ik wel een koperen handdruk
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:39 schreef Reese het volgende:
Hahaha, en je motor staat ook al te wachten op een reparatie!
Ik zou morgen een strippenkaart gaan halen als ik jou was, stinkie, misschien mag je een paar euro van BE lenen![]()
mmm, aanlokkelijk idee. echtquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wen daar maar aan, dat is namelijk het enige wat je nog krijgt. Goud is na het trouwen voorbij.
Het enige gouden wat je nog hebt is die ene ring om je vinger, en daar mag je ook niets mee doen zonder haar toestemming.
Doe maar eens alsof je hem kwijt bent, minimaal een half jaar pikstraf.
Enig idee waarom?quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:42 schreef stinkie het volgende:
mmm, nu ik er over nadenk, ze is mijn huis ook al het opknappen........
Stiekem heb ik ook de motor onklaar gemaakt. Ik wil niet het risico lopen dat hij dood gaat voor dat die flat ook op mijn naam staat. Het is weliswaar tokkie-town, maar het blijft onroerend goed!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:43 schreef Dirkh het volgende:
Enig idee waarom?
Haal die oogkleppen eens weg!!!!
Ja, en wanneer haal je nou eens een keer die wasdroger op!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:46 schreef stinkie het volgende:
Dat tokkie-town had wel een werkende vaatwasser he
Zeg!quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het is niet dat je het al een paar weken heel druk hebt met werk of zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |