Zou het? Zou het? Zou het?quote:Op maandag 23 mei 2005 01:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Ontopic: ik denk dat zij hem vraagt. Komende vrijdag of zo.
Ik heb nog iets minder dan 3 uur. Dat gaat zeker goed komen.quote:
techisch gezien is het zaterdg voor ik d'r weer zie. D'r telefoon ligt hier. Ik geef je weinig kans...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb nog iets minder dan 3 uur. Dat gaat zeker goed komen.
Je vergeet het verrassingselement.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 21:03 schreef stinkie het volgende:
techisch gezien is het zaterdg voor ik d'r weer zie. D'r telefoon ligt hier. Ik geef je weinig kans...
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Goed... heb je een half jaar 'verkering'... denk je... zou het dan vandaag... Maar nee... zelfs onder druk van een aantal Fok!kers vannacht zwichtte hij niet...
ik ben sneller dan stinkiequote:Op zondag 19 juni 2005 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Snelle reactie! Ik was nog aan het editten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 19 juni 2005 23:36 schreef Adelante het volgende:
tijd voor een nieuw topic:
Gok hier wanneer BE "per ongeluk" de pil vergeet!
Zie je nou, je geeft zelf al antwoord op de vraag waarom stinkie jou niet gevraagd heeft.quote:Op zondag 19 juni 2005 23:32 schreef Brighteyes het volgende:
Hey, als je wat goeds hebt, dan wil je dat toch graag houden?
Hij kan me toch wel gewoon alvast vragen? Dan hoef jij na je vakantie niet meer zo lang te wachten op 'de happening'.quote:Op maandag 20 juni 2005 13:02 schreef Reese het volgende:
Ja hoi
Wacht ff tot ik terug ben van vakantie jah? Wat maken die paar dagen nou uit?
![]()
NEEE!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm...ik voel me zeer gevleid, maarreh... ik moet helaas toch bedanken...
Nothing personal...
Hmmm... dat is dan wel weer verleidelijk... Dat 'nee' zeggen tegen Renesite net voelde ook al alsof ik een kans weg gooide...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:58 schreef Gebakken_vissie het volgende:
mm, zou ze dan misschien met mij willen trouwen
Zoals? Dat terugnemen zeker?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
sommige zaken uit dat lijstje zijn al afgerond hoor
Hoe kan het dan zijn dat BE hier nog zit te drammen?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
sommige zaken uit dat lijstje zijn al afgerond hoor
dat zijn de laatste stuiptrekkingen Dirkh.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe kan het dan zijn dat BE hier nog zit te drammen?
Ik denk dat stinkie maar weer bij punt één moet beginnen.
ja, die staan bekend om zijn romantische momentenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |