Moest dat nou echt drie maanden duren, stinkie?quote:Op maandag 23 mei 2005 00:36 schreef Reese het volgende:
Gok hier wanneer stinkie eindelijk BE ten huwelijk vraagt!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jup.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 09:57 schreef Dirkh het volgende:
Wow, ik lees net dat het dit najaar al gaat gebeuren. stinkie!!!!
Nee hoor, je had me al teleurgesteld toen je ging samenwonen. Geheel tegen de afspraken in.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:34 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
jup.
Ik heb je teleurgesteld he. Geef maar toe
Nee, want dat is een impertinente vraagquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:17 schreef Marty26 het volgende:
Kunnen we dan nu gaan gokken op wanneer krijgt BE kids?
tuurlijk niet. Ik wil nog iets overhouden waarvan ik kan zeggen dat het van mij isquote:Op donderdag 25 augustus 2005 10:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee hoor, je had me al teleurgesteld toen je ging samenwonen. Geheel tegen de afspraken in.
Ben je je flat ook al kwijt inmiddels?
*zucht* *zwijmel*quote:
In het najaar. De dag houden we geheim.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:27 schreef Annemiek78 het volgende:
![]()
Van Harte Gefeliciteerd Brighteyes!!!
![]()
![]()
Wanneer is de grote dag?
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 22:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In het najaar. De dag houden we geheim.
Biertje mag ook?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Kom zaterdag maar een cola-vieux halen!
Ik voorzie een feestavond voor stinkie. Twee zoenende vrouwen met drank op....quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:02 schreef Brighteyes het volgende:
Bier mag ook idd!
Zoenen is altijd goed!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 09:29 schreef Brighteyes het volgende:
Kom zaterdag maar een cola-vieux halen!
Twee zoenende vrouwen. Kappen nou. Moet ik er dalijk 2 tevreden houdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 10:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik voorzie een feestavond voor stinkie. Twee zoenende vrouwen met drank op....
Hij zit vast nu al te schuiven op z'n stoel.
I'm in heavenquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 11:37 schreef Bluezz het volgende:
Zal ik dan ook ff komen zuipen vissie, mag je me naar je tentje dragen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |