ik was al bezig hem in photobucket te zetten ipv imageshackquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik fix hem zo wel, eerst even de bara's afbakken
Spuit elfquote:
Ik hou niet zo van Marokkaans eten...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb ook eventjes naar die doos zitten kijken.
zag eropzich wel lekeruit wat ze maakte
Ik moet nog boodschappen doenquote:
Leukquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:44 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik ben vroeg vandaag ga zo naar [spam] www.meerjazz.nl [/spam]![]()
?? tomeetjes ? wie zijn dat ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk![]()
Have fun en laat even weten hoe je de tomeetjes vond
Ohhhhohhh, hij pest mij!quote:
Ben idd benieuwd ga best veel naar het theaterquote:
Jij?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:13 schreef Conflict het volgende:
Wie gaat de bar schilderen?
Heb al wel twee voorstellingen val Lebbis solo gezien en nu Jansen solo.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heel weinig.
toevallig de laatstetijd een aantal x
ben jaren, jaren terug naar lebbis en janssen geweest
ben benieuwd hoe dolf alleen is
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:28 schreef Oblivion het volgende:
Wij weten het nog niet, kan zomaar van alles zijn...![]()
Nah ja, Martijn...quote:
Je vraagt het zelf..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:54 schreef Martijn_77 het volgende:
Goedenavond allemaal
Wie gaat er nog iets leuks dan dit weekend?
Zelf ga ik twee keer naar het theater
Soory had het met MMM over het theather dacht dus dat je het daar over had sorryquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nah ja, Martijn...![]()
[..]
Je vraagt het zelf..![]()
Idd koken en daarna naborrelen zo'n keuken wil ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:46 schreef Oblivion het volgende:
Had ik niet eens gezien man...![]()
Wel een leuk stekkie! Waar je je vrienden kan vermaken...![]()
Is een keuken met een bar, dus voor iedereen watquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:44 schreef Euc- het volgende:
[..]
de "bar" in de OP, als je goed kijkt is dat een keuken..
Blond?![]()
Ik vind wel het aanrechtblad en het plafond gruwelijk lelijk, maar verde ris het een gave keuken (met bar)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd koken en daarna naborrelen zo'n keuken wil ik ook![]()
![]()
Yep, niks mis mee als er continu mensen om je heen zitten enzo maar af en toe heb ik geen zin in al dat gezeuren en gemiep.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ohh, lekker zeg
Af en toe heel fijn, lekker in je uppie zijn, vind je niet?
Woon je in een studentenhuis?
kan ik goed begrijpen,quote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou, ik heb af en toe echt mijn eigen ruimte en rust nodig hoor dan gaat het het beste
Van continue mensen om me heen word ik knettergek...
Rust...... zoemmmmmmmmmmmm
Idd erg lekker de muziek op die je wilt hapje en een drankje er bij....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ohh, lekker zeg
Af en toe heel fijn, lekker in je uppie zijn, vind je niet?
Op zaterdag....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:48 schreef Oblivion het volgende:
Oh god, we moeten nog boodschappen doen...![]()
Vre-se-lijk!![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Op zaterdag....
Oei![]()
![]()
Als ik zaterdags ga is het na 17:00 dan is het weer lekker rustig!!
Ik doe de laatste tijd vaak mn zelfbedachte Spinazie Chorizo varriant. Ipv rode saus bak maak ik een suas van Kleine stukjes chorizo, gefruit uitje, een klein beetje spek en spinazie. (jonge blad variant.)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Al om 17:00 is er niet zo veel vers spul meer te krijgen dus je moet niet naar een speciaals op zoek gaan
En heeft er nog iemand een echt lekker lasagna recept?
Niemand van Fok! hoor, ik had die sig al voordat ik goed en wel door had wat de crew hier bij fok inhield, Dus verder geen vreemde verdenkingen hier.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:10 schreef Oblivion het volgende:
Die sig van jou he Chielus...
Wie is daar de crew?![]()
Oh jammer, geen gefuck dus...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:15 schreef Chielus het volgende:
[..]
Niemand van Fok! hoor, ik had die sig al voordat ik goed en wel door had wat de crew hier bij fok inhield, Dus verder geen vreemde verdenkingen hier.
Zal het aan haar voor leggen. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:25 schreef Oblivion het volgende:
[centraal] Italiaans eten Fan Topic!
Staan er wel een paar in, ook lekkere pasta gerechten waar je niet zoveel bij hoeft te kauwen...;)
Klinkt als bapaoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:06 schreef PdeHoog het volgende:
Dat zijn gebakken surinaamse bollen deeg volgens mijdie worden gevuld met vlees, sambal en zuur
Ja, zoiets ja....maar dan lekker gebakken en open gesneden ipv dat de vulling erin gestopt is en meegestoomd wordt.quote:
Ik moet nog steeds de foto's uploadenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
bbq kip maakt ze toch ook wel eens?
Ik moet ook nog boodschappen doen en om half 7 in het ziekenhuis zijn...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Al om 17:00 is er niet zo veel vers spul meer te krijgen dus je moet niet naar een speciaals op zoek gaan
En heeft er nog iemand een echt lekker lasagna recept?
Ik haat soapsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet ook nog boodschappen doen en om half 7 in het ziekenhuis zijn...
Zal het BBQ-kip gaan lukken, kijk morgen verder voor het vervolg....![]()
Jammer danquote:
hoe maak je zoies:?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de foto's uploaden![]()
Ben een beetje een luie drol...
Ik eet bara's trouwens nooit met een vulling, gewoon het gefrituurde deeg en dan wat sambal erop![]()
Hmmmm...klinkt ook goedquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de foto's uploaden![]()
Ben een beetje een luie drol...
Ik eet bara's trouwens nooit met een vulling, gewoon het gefrituurde deeg en dan wat sambal erop![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:30 schreef Oblivion het volgende:
Gezellig!![]()
Enne VanDobbe?![]()
Niet in dit huishouden, vieze dingen...![]()
Nu moeten we over eten praten. En snacks. En hapjes. En zoetigheid.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:39 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ben er... en nu?
Godverdomme, Arcee!!!quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben een slechte huisvrouw, maar een nette kok, ik ruim op tijdens het koken....![]()
Is er nog sangria?![]()
Jezus fucking Christus, Obli-Wan Kenobli!quote:
Ik kook minimalistisch en snel... Ik ben meer van de koude gerechten.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:40 schreef Oblivion het volgende:
Hoe kook jij, Xebro?
Als in koken in een keuken...![]()
Arcee..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jezus fucking Christus, Obli-Wan Kenobli!![]()
![]()
Mwah, Ralph en Montoya kutkwalificatie en ik heb Toyota en McLaren.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:41 schreef AMD64 het volgende:
Goedenavond Arcee
Heb jij er ook zo'n zin in morgen middag?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje geeft AMD tonijnsteak met gebakken aapies*
Ah, dat ziet er bekend uit, dat doet mijn moeder ook!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kook minimalistisch en snel... Ik ben meer van de koude gerechten.
Zoals zelfgemaakte stokbroodjes gezond:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is maar wat je er in leest, Obli.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:44 schreef Oblivion het volgende:
Arcee..![]()
Je neukt toch niet Christus...?
Rare vent!![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mwah, Ralph en Montoya kutkwalificatie en ik heb Toyota en McLaren.
Jij bent toch student?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kook minimalistisch en snel... Ik ben meer van de koude gerechten.
Zoals zelfgemaakte stokbroodjes gezond:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben van de pasta's en neerlandse maaltijden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, dat ziet er bekend uit, dat doet mijn moeder ook!
En is lekker!
Maar warm voedsel? Iets?
quote:
Je bent een schat. Als ik jou niet had!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, helemaal voor jou AMD!
*Krakje weet na al die jaren wel hoe de maag van mannen werkt!*![]()
Dan zit ik beter met Kimi voor McLaren.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:46 schreef AMD64 het volgende:![]()
sorry!
Ik heb Alonso/Trulli/Toyota/Toyota en Michelin!![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zit ik beter met Kimi voor McLaren.
Komtie:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent toch student?
Dan hoor je zulke hoogstaande dingen niet te maken.
En jij post hier nooit?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ben van de pasta's en neerlandse maaltijden.
Aardappelen, snijboontjes en biefstukje.
Tagliatella, brocolli, sperzieboontjes, room, knoflook, uitjes, gebakken kip en pesto.
Dat soort dingen..
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
AMD: vindt een blikje groenten en kaas, tief kaas op groenten, laat smelten........
Nu maak jij mij verdrietigquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
AMD: je hebt me niet, helaas is er geen manier om virtueel voedsel te eten.....
Goed, hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:48 schreef Oblivion het volgende:![]()
Zo is het....![]()
Hoe is het verder met je?
Niet... écht...quote:Nog gewokt lately?![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:50 schreef AMD64 het volgende:
InderdaadBij mij gaat het in ieder geval voor het plezier
Had ik nu al moeten doen, met een Minardi of Jordan motor.quote:En volgnede race heb ik trulli vervangen voor kimi
Ik kan verdomd goed koken eigenlijk... Maar meestal scoor ik een pizza of kant en klaar maaltijd omdat ik een hekel aan koken heb.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En jij post hier nooit?![]()
What a shame...
Tuurlijk, vooral in mijn subleaguequote:
quote:[..]
Had ik nu al moeten doen, met een Minardi of Jordan motor.
Het ziet er erg lekker uitquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Komtie:
Afbak stokbrood: 0,79.
Casselerrib: 1,79.
Potje olijven: 0,89.
Potje augurken: 0,59.
Gesneden rauwkost ( de afgeprijsde) 0,89 ipv 1,69.
Bakje eieren: 0,99
Jong belegen kaas in plakjes: 1,34
En presto... een maaltijd.
Das mooi!quote:
Heb je ooit wel eens een recept gepikt uit CUL?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kan verdomd goed koken eigenlijk... Maar meestal scoor ik een pizza of kant en klaar maaltijd omdat ik een hekel aan koken heb.
Tenzij er mensen op bezoek komen, dan vind ik koken wel leuk ( de complimenten e.d.)
Of je maakt je peuken er in uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Soms klopt dat ook, dan vergeet ik namelijk dat ik een stokbrood in de oven heb...
Dan ben je duurder uit, en tijd is ook nog eens geld, en ik heb een hekel aan lang bezig zijn met voedsel.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
Gesneden rauwkost....dat kun je zelf toch ook wel maken?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Das mooi!![]()
Nee, ik plaag je maar...![]()
Zit jij ook tv te kijken? Die 2 nichten met Rene Froger!
Geweldige show!!!![]()
![]()
Inderdaad. Dan kan ik er ook niets iets van makenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
Je mag hier altijd recepten posten Xebrozius......
Dit is de eerste keer OOIT dat ik in dit subforum kom.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens een recept gepikt uit CUL?
Of is het zowiezo een oninteressant subforum?
Ah, die hebben we al....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer OOIT dat ik in dit subforum kom.
Ik zat laatst te denken om recepten te posten die goed te eten zijn en niet boven de 5 euro komen.
quote:
Als ze loslaten...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:00 schreef AMD64 het volgende:
* AMD64 poffertjes in de pan sodemietert.
Hoelang ongeveer voor het beste resultaat?
Het zijn kant en klare poffertjes inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:02 schreef krakkemieke het volgende:
Kant en klaar AMD? 2 minuten aan elke kant zoiets....
Hehe bedankt, ik heb trouwens eens serieus overwogen om te gaan rellen in CUL. Maar de dode kat die ik gevonden had mocht ik van mijn huisgenoten niet gaan kokenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:00 schreef Oblivion het volgende:
En wilde je toch wel even zeggen dat ik je een goede pik vind je toch even je neus in CUL laat zien...![]()
Je relt maar, mannekes zoals jij lusten we rauw...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hehe bedankt, ik heb trouwens eens serieus overwogen om te gaan rellen in CUL. Maar de dode kat die ik gevonden had mocht ik van mijn huisgenoten niet gaan koken.
Bedankt!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:03 schreef krakkemieke het volgende:
Gaat heel snel AMD, als de bovenkant droog is, als een gek omdraaien...
Ik dacht trouwens altijd dat jij mod was van POL of NWS... Kom er serieus NU pas achter van welk onderdeel jij mod bent.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je relt maar, mannekes zoals jij lusten we rauw...![]()
Spit erin, en draaien maar...![]()
Xebro toch...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens altijd dat jij mod was van POL of NWS... Kom er serieus NU pas achter van welk onderdeel jij mod bent.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
Groeten terug AMD!
Ik redeneerde op deze manier:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Xebro toch...![]()
Als ik ergens niet post is het daar wel...![]()
Ik ken Lithion wel ja van posten...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik redeneerde op deze manier:
Oblivion... lijkt op Lithion... Lithion is een autoritaite lul af en toe.. Dus die Oblivion vast en zeker ook. Zullen wel maatjes zijn. Nou dan is het zeker zo'n NWS of POL mod.
Een kijkje in de keuken van mijn gedachten.
Doe dat maar in het daarvoor bestemde topic...quote:
Bwahahhaha jij bent een VROUW!?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ken Lithion wel ja van posten...![]()
Dus in jouw gedachten wereld ben ik een man?
quote:
Ah ok. Helaas kan ik het niet teruggroetenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:11 schreef krakkemieke het volgende:
Ik deed de groeten terug aan zoalshetis AMD
Jammer. Wilde het even delenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doe dat maar in het daarvoor bestemde topic...![]()
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Binnenkort open ik wel even een topic:
Koken met koffie.
Nee hoor! Wij waren hierheen gelokt door Ob.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo, de die hard sc'ers zijn ook hier beland
hoe dat zo, was derestvan het forum down
Dat die Froger ook in 't roze is, zeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:54 schreef Oblivion het volgende:
Das mooi!![]()
Nee, ik plaag je maar...![]()
Zit jij ook tv te kijken? Die 2 nichten met Rene Froger!
Geweldige show!!!![]()
![]()
Jij nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben niet dood!
Ik vind het stoer van Froger...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat die Froger ook in 't roze is, zeg.
Flitste er langs en gelijk weer verder.
Al gedaanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:25 schreef krakkemieke het volgende:
ik vond de 2e foto wel smakelijk, maar dat moet in het foto-forum.
Krakje klinkt ook heel erg goedquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
Meestal Krakje....
Ik kreeg zelf gemaakte sangria van zoalshetis...quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, dank je. Ik heb niks met foto's. Moet er al jaren wel 100 inplakken........
Ik heb ook nog steeds honger. Na de 20 poffertjesquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
oho
en waar is zoals. nou?
ik wil wel eens dat recept van die sangria
Die is stappen...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
oho
en waar is zoals. nou?
ik wil wel eens dat recept van die sangria
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
Hahaha, ooit ging mijn oom sangria maken...
Dat was rode wijn, sinaasappelsap en verder alle likeuren die hij kon vinden. Het smaakte zo goed dat iedereen een leuke avond had......
Heb je genoeg?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
nah, ik ga zo lekker kipeten
en rijst en champignons and shit
Kan het nog lekkerderquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:37 schreef Xebrozius het volgende:
Er is geen fuck te doen op het forum, nergens een rel...
Ik ben aan voorgesneden stokbrood van de Appie begonnen bestreken met Boursin. Deze doop ik in de champignonnensoep met zelf gebakken bacon reepjes en lente-ui.
Is dat er dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:40 schreef Oblivion het volgende:
Iedereen zit stiekem het songfestival te kijken...
Wedden...?![]()
Mwoah.... ze lopen maar 30 jaar achter...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
ik niet, stomme voorgebakken oost-europese zooi....
Ik ben volledig gestopt met snoepen en chips eten (al drie weken) dus ik moet nu mijn lekkere trek op een andere manier stillen.quote:
Kijk, dat zijn goede voornemens!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ben volledig gestopt met snoepen en chips eten ( al drie weken) dus ik moet nu mijn lekkere trek op een betere manier stillen.
Mailen alleen maarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, kan ik een pb versturen?
Mwah lijnen is niet heel erg nodig, het is eerder om te zorgen dat mijn lichaam van de suiker-verslaving afkomt. En gezond eten is ook wel nodig voor de sport die ik beoefen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:42 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn goede voornemens!![]()
Ik ben ook erg aan het lijnen!![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mwah lijnen is niet heel erg nodig, het is eerder om te zorgen dat mijn lichaam van de suiker-verslaving afkomt. En gezond eten is ook wel nodig voor de sport die ik beoefen.
Probeer boksen maar eens...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:47 schreef AMD64 het volgende:
[..]
![]()
Sporten helpt heel goed! Vooral zwemmen!
Jij?quote:
Wat komt er allemaal opquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:49 schreef Oblivion het volgende:
Oh, morgen ga ik voor het eerst pizza bakken, een home made...![]()
Zal mij benieuwen...
Cool. Ik hou je forum dus even lekker in de gatenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:51 schreef Oblivion het volgende:
Dat zie ik morgen wel.... Komt een verslag in een van de topics...![]()
Heb jij anders zin in een leuk spelletje die ik zelf heb bedacht?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:52 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, AMD, ik verveel me niet, ik ben een fok!ker. Dus ik heb ook soms Fok! minimeets. Dat wil zeggen: een leven......
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:54 schreef krakkemieke het volgende:
Nee hoor AMD, als je irritant bent krijg je een waarschuwing en daarna een ban, heel overzichtelijk ;+
Ik kreeg anders geen waarschuwing en heb een weekban R&P te pakken...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:54 schreef krakkemieke het volgende:
Nee hoor AMD, als je irritant bent krijg je een waarschuwing en daarna een ban, heel overzichtelijk ;+
Dat is niet eerlijk. Heb je al schadevergoeding geclaimed?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kreeg anders geen waarschuwing en heb een weekban R&P te pakken...
Das niet zo heel erg gek...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kreeg anders geen waarschuwing en heb een weekban R&P te pakken...
Niet zo onvriendelijk tegen X.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Das niet zo heel erg gek...![]()
Tja, krijg je als een tactloze lul bent...![]()
Dan moet je ook de reactie op de actie waarderen...
Ik ben niet onvriendelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:03 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Niet zo onvriendelijk tegen X.Hij verdiend ook respect
![]()
Zoals [insert caps lock] ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben niet onvriendelijk.![]()
Dan sla ik wel een andere toon aan.![]()
Voor mij ben jij geen newbie. Bijna 10.000quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:05 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb als newbie respect verdiend.
Ja en bedankt!quote:
Dat mens met boulimia moet ook niet in R&P posten maar in CUL.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Das niet zo heel erg gek...![]()
Tja, krijg je als een tactloze lul bent...![]()
Dan moet je ook de reactie op de actie waarderen...
Kijk!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:08 schreef krakkemieke het volgende:
AMD, mijn posts zullen me aan m'n derriere oxideren. Het zijn de reacties die ik erop krijg, die voor mij bepalen of ik een newbie ben of niet.
Jij hebt in ieder geval mijn respectquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, hey, ob. , het ging niet over jou?
maar ook jij hebt mijn restecp
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat mens met boulimia moet ook niet in R&P posten maar in CUL.
gerechten die makkelijk uit te kotsen zijn
ob? Ben goddomme geen tampon...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, hey, ob. , het ging niet over jou?
maar ook jij hebt mijn restecp
O.bquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Veel water drinken!Helpt prima! Dan kan je 'tunnel-kotsen'
![]()
Sommige in R&P zijn echt "out there..." en niet te redden...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Dat is wel tactloos en banwaardig, lijkt me........
Wat 'minder' ? Kan ik je troosten?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
Dat vind ik effe wat minder.....
GVD, ik had het kunnen zijn!
Ja en je bent het niet...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
Werkte anders prima toen ik moest spugen bij een gal aanval...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, maar dan jouw advies vind ik wat... ehhh.... TE.....
Waarom niet? Moet ik er 1 voor je maken?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan geen avatar kiezen '64
Open er een topic over in R&P.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
Dus je hebt een keus van mooie avatars?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, ik kan geen avatar kiezen.
Gewoon een avatar nemen. Hou je van voetbal?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet niet welke avatar bij me past
Uhm. BBQ. Een plaatje van een grill?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:33 schreef krakkemieke het volgende:
Eten! Maar wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |