1tje is echt niet genoeg hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:33 schreef Megumi het volgende:
Een turkse pizza heb je ook voor zo een bedrag.
kost niets: ga bij familie/vrienden op bezoek rond etenstijd (Heee Wouter!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:28 schreef LostFormat het volgende:
En daarnaast kan ik ook al niet koken. Dus ik zoek simpele, goedkope gerechten.
M'n budget laat nu maaltijden toe van rond de 2 a 3 euro. Valt daar nog van te eten?
Geroosterd brood met uitsmijter op basis van eieren, ham, kaas, uien, knoflook is idd ook niets mis mee.quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Bij de Appie hebben ze al ovenpizza's voor 2 euro ofzo. Voor de groente een potje boontjes, die hoef je alleen maar op te warmen. Verder kun je altijd gaan voor een uitsmijter, met brood en eieren van Euroshopper is dat ook best te doen...
precies, overigens heb ik laatst mijn verjaardagfeestje voor een man of 30 gegeven en ik was voor al mijn verse dingen excl. vlees 46 euro kwijt, daarvan was dus al 26 euro aan champagne...alemaal bij de aldi.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Geroosterd brood met uitsmijter op basis van eieren, ham, kaas, uien, knoflook is idd ook niets mis mee.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop