Idd erg lekker de muziek op die je wilt hapje en een drankje er bij....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ohh, lekker zeg
Af en toe heel fijn, lekker in je uppie zijn, vind je niet?
Op zaterdag....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:48 schreef Oblivion het volgende:
Oh god, we moeten nog boodschappen doen...![]()
Vre-se-lijk!![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Op zaterdag....
Oei![]()
![]()
Als ik zaterdags ga is het na 17:00 dan is het weer lekker rustig!!
Ik doe de laatste tijd vaak mn zelfbedachte Spinazie Chorizo varriant. Ipv rode saus bak maak ik een suas van Kleine stukjes chorizo, gefruit uitje, een klein beetje spek en spinazie. (jonge blad variant.)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Al om 17:00 is er niet zo veel vers spul meer te krijgen dus je moet niet naar een speciaals op zoek gaan
En heeft er nog iemand een echt lekker lasagna recept?
Niemand van Fok! hoor, ik had die sig al voordat ik goed en wel door had wat de crew hier bij fok inhield, Dus verder geen vreemde verdenkingen hier.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:10 schreef Oblivion het volgende:
Die sig van jou he Chielus...
Wie is daar de crew?![]()
Oh jammer, geen gefuck dus...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:15 schreef Chielus het volgende:
[..]
Niemand van Fok! hoor, ik had die sig al voordat ik goed en wel door had wat de crew hier bij fok inhield, Dus verder geen vreemde verdenkingen hier.
Zal het aan haar voor leggen. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:25 schreef Oblivion het volgende:
[centraal] Italiaans eten Fan Topic!
Staan er wel een paar in, ook lekkere pasta gerechten waar je niet zoveel bij hoeft te kauwen...;)
Klinkt als bapaoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:06 schreef PdeHoog het volgende:
Dat zijn gebakken surinaamse bollen deeg volgens mijdie worden gevuld met vlees, sambal en zuur
Ja, zoiets ja....maar dan lekker gebakken en open gesneden ipv dat de vulling erin gestopt is en meegestoomd wordt.quote:
Ik moet nog steeds de foto's uploadenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
bbq kip maakt ze toch ook wel eens?
Ik moet ook nog boodschappen doen en om half 7 in het ziekenhuis zijn...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Al om 17:00 is er niet zo veel vers spul meer te krijgen dus je moet niet naar een speciaals op zoek gaan
En heeft er nog iemand een echt lekker lasagna recept?
Ik haat soapsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet ook nog boodschappen doen en om half 7 in het ziekenhuis zijn...
Zal het BBQ-kip gaan lukken, kijk morgen verder voor het vervolg....![]()
Jammer danquote:
hoe maak je zoies:?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de foto's uploaden![]()
Ben een beetje een luie drol...
Ik eet bara's trouwens nooit met een vulling, gewoon het gefrituurde deeg en dan wat sambal erop![]()
Hmmmm...klinkt ook goedquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds de foto's uploaden![]()
Ben een beetje een luie drol...
Ik eet bara's trouwens nooit met een vulling, gewoon het gefrituurde deeg en dan wat sambal erop![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:30 schreef Oblivion het volgende:
Gezellig!![]()
Enne VanDobbe?![]()
Niet in dit huishouden, vieze dingen...![]()
Nu moeten we over eten praten. En snacks. En hapjes. En zoetigheid.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:39 schreef Xebrozius het volgende:
Ik ben er... en nu?
Godverdomme, Arcee!!!quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben een slechte huisvrouw, maar een nette kok, ik ruim op tijdens het koken....![]()
Is er nog sangria?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |