ik was al bezig hem in photobucket te zetten ipv imageshackquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik fix hem zo wel, eerst even de bara's afbakken
Spuit elfquote:
Ik hou niet zo van Marokkaans eten...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb ook eventjes naar die doos zitten kijken.
zag eropzich wel lekeruit wat ze maakte
Ik moet nog boodschappen doenquote:
Leukquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:44 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik ben vroeg vandaag ga zo naar [spam] www.meerjazz.nl [/spam]![]()
?? tomeetjes ? wie zijn dat ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk![]()
Have fun en laat even weten hoe je de tomeetjes vond
Ohhhhohhh, hij pest mij!quote:
Ben idd benieuwd ga best veel naar het theaterquote:
Jij?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:13 schreef Conflict het volgende:
Wie gaat de bar schilderen?
Heb al wel twee voorstellingen val Lebbis solo gezien en nu Jansen solo.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heel weinig.
toevallig de laatstetijd een aantal x
ben jaren, jaren terug naar lebbis en janssen geweest
ben benieuwd hoe dolf alleen is
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:28 schreef Oblivion het volgende:
Wij weten het nog niet, kan zomaar van alles zijn...![]()
Nah ja, Martijn...quote:
Je vraagt het zelf..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:54 schreef Martijn_77 het volgende:
Goedenavond allemaal
Wie gaat er nog iets leuks dan dit weekend?
Zelf ga ik twee keer naar het theater
Soory had het met MMM over het theather dacht dus dat je het daar over had sorryquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:34 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nah ja, Martijn...![]()
[..]
Je vraagt het zelf..![]()
Idd koken en daarna naborrelen zo'n keuken wil ik ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:46 schreef Oblivion het volgende:
Had ik niet eens gezien man...![]()
Wel een leuk stekkie! Waar je je vrienden kan vermaken...![]()
Is een keuken met een bar, dus voor iedereen watquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:44 schreef Euc- het volgende:
[..]
de "bar" in de OP, als je goed kijkt is dat een keuken..
Blond?![]()
Ik vind wel het aanrechtblad en het plafond gruwelijk lelijk, maar verde ris het een gave keuken (met bar)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd koken en daarna naborrelen zo'n keuken wil ik ook![]()
![]()
Yep, niks mis mee als er continu mensen om je heen zitten enzo maar af en toe heb ik geen zin in al dat gezeuren en gemiep.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ohh, lekker zeg
Af en toe heel fijn, lekker in je uppie zijn, vind je niet?
Woon je in een studentenhuis?
kan ik goed begrijpen,quote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Nou, ik heb af en toe echt mijn eigen ruimte en rust nodig hoor dan gaat het het beste
Van continue mensen om me heen word ik knettergek...
Rust...... zoemmmmmmmmmmmm
Idd erg lekker de muziek op die je wilt hapje en een drankje er bij....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Ohh, lekker zeg
Af en toe heel fijn, lekker in je uppie zijn, vind je niet?
Op zaterdag....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:48 schreef Oblivion het volgende:
Oh god, we moeten nog boodschappen doen...![]()
Vre-se-lijk!![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Op zaterdag....
Oei![]()
![]()
Als ik zaterdags ga is het na 17:00 dan is het weer lekker rustig!!
Ik doe de laatste tijd vaak mn zelfbedachte Spinazie Chorizo varriant. Ipv rode saus bak maak ik een suas van Kleine stukjes chorizo, gefruit uitje, een klein beetje spek en spinazie. (jonge blad variant.)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:10 schreef Martijn_77 het volgende:
Al om 17:00 is er niet zo veel vers spul meer te krijgen dus je moet niet naar een speciaals op zoek gaan
En heeft er nog iemand een echt lekker lasagna recept?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |