Heb jij anders zin in een leuk spelletje die ik zelf heb bedacht?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:52 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, AMD, ik verveel me niet, ik ben een fok!ker. Dus ik heb ook soms Fok! minimeets. Dat wil zeggen: een leven......
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:54 schreef krakkemieke het volgende:
Nee hoor AMD, als je irritant bent krijg je een waarschuwing en daarna een ban, heel overzichtelijk ;+
Ik kreeg anders geen waarschuwing en heb een weekban R&P te pakken...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:54 schreef krakkemieke het volgende:
Nee hoor AMD, als je irritant bent krijg je een waarschuwing en daarna een ban, heel overzichtelijk ;+
Dat is niet eerlijk. Heb je al schadevergoeding geclaimed?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kreeg anders geen waarschuwing en heb een weekban R&P te pakken...
Das niet zo heel erg gek...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kreeg anders geen waarschuwing en heb een weekban R&P te pakken...
Niet zo onvriendelijk tegen X.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Das niet zo heel erg gek...![]()
Tja, krijg je als een tactloze lul bent...![]()
Dan moet je ook de reactie op de actie waarderen...
Ik ben niet onvriendelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:03 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Niet zo onvriendelijk tegen X.Hij verdiend ook respect
![]()
Zoals [insert caps lock] ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ben niet onvriendelijk.![]()
Dan sla ik wel een andere toon aan.![]()
Voor mij ben jij geen newbie. Bijna 10.000quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:05 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb als newbie respect verdiend.
Ja en bedankt!quote:
Dat mens met boulimia moet ook niet in R&P posten maar in CUL.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Das niet zo heel erg gek...![]()
Tja, krijg je als een tactloze lul bent...![]()
Dan moet je ook de reactie op de actie waarderen...
Kijk!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:08 schreef krakkemieke het volgende:
AMD, mijn posts zullen me aan m'n derriere oxideren. Het zijn de reacties die ik erop krijg, die voor mij bepalen of ik een newbie ben of niet.
Jij hebt in ieder geval mijn respectquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, hey, ob. , het ging niet over jou?
maar ook jij hebt mijn restecp
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:10 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat mens met boulimia moet ook niet in R&P posten maar in CUL.
gerechten die makkelijk uit te kotsen zijn
ob? Ben goddomme geen tampon...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, hey, ob. , het ging niet over jou?
maar ook jij hebt mijn restecp
O.bquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Veel water drinken!Helpt prima! Dan kan je 'tunnel-kotsen'
![]()
Sommige in R&P zijn echt "out there..." en niet te redden...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:11 schreef krakkemieke het volgende:
Dat is wel tactloos en banwaardig, lijkt me........
Wat 'minder' ? Kan ik je troosten?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
Dat vind ik effe wat minder.....
GVD, ik had het kunnen zijn!
Ja en je bent het niet...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
Werkte anders prima toen ik moest spugen bij een gal aanval...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, maar dan jouw advies vind ik wat... ehhh.... TE.....
Waarom niet? Moet ik er 1 voor je maken?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:15 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan geen avatar kiezen '64
Open er een topic over in R&P.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:12 schreef krakkemieke het volgende:
Dus je hebt een keus van mooie avatars?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:25 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, ik kan geen avatar kiezen.
Gewoon een avatar nemen. Hou je van voetbal?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet niet welke avatar bij me past
Uhm. BBQ. Een plaatje van een grill?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:33 schreef krakkemieke het volgende:
Eten! Maar wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |