Het zijn kant en klare poffertjes inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:02 schreef krakkemieke het volgende:
Kant en klaar AMD? 2 minuten aan elke kant zoiets....
Hehe bedankt, ik heb trouwens eens serieus overwogen om te gaan rellen in CUL. Maar de dode kat die ik gevonden had mocht ik van mijn huisgenoten niet gaan kokenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:00 schreef Oblivion het volgende:
En wilde je toch wel even zeggen dat ik je een goede pik vind je toch even je neus in CUL laat zien...![]()
Je relt maar, mannekes zoals jij lusten we rauw...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hehe bedankt, ik heb trouwens eens serieus overwogen om te gaan rellen in CUL. Maar de dode kat die ik gevonden had mocht ik van mijn huisgenoten niet gaan koken.
Bedankt!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:03 schreef krakkemieke het volgende:
Gaat heel snel AMD, als de bovenkant droog is, als een gek omdraaien...
Ik dacht trouwens altijd dat jij mod was van POL of NWS... Kom er serieus NU pas achter van welk onderdeel jij mod bent.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:04 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je relt maar, mannekes zoals jij lusten we rauw...![]()
Spit erin, en draaien maar...![]()
Xebro toch...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:06 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens altijd dat jij mod was van POL of NWS... Kom er serieus NU pas achter van welk onderdeel jij mod bent.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:08 schreef krakkemieke het volgende:
Groeten terug AMD!
Ik redeneerde op deze manier:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Xebro toch...![]()
Als ik ergens niet post is het daar wel...![]()
Ik ken Lithion wel ja van posten...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik redeneerde op deze manier:
Oblivion... lijkt op Lithion... Lithion is een autoritaite lul af en toe.. Dus die Oblivion vast en zeker ook. Zullen wel maatjes zijn. Nou dan is het zeker zo'n NWS of POL mod.
Een kijkje in de keuken van mijn gedachten.
Doe dat maar in het daarvoor bestemde topic...quote:
Bwahahhaha jij bent een VROUW!?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ken Lithion wel ja van posten...![]()
Dus in jouw gedachten wereld ben ik een man?
quote:
Ah ok. Helaas kan ik het niet teruggroetenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:11 schreef krakkemieke het volgende:
Ik deed de groeten terug aan zoalshetis AMD
Jammer. Wilde het even delenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Doe dat maar in het daarvoor bestemde topic...![]()
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Binnenkort open ik wel even een topic:
Koken met koffie.
Nee hoor! Wij waren hierheen gelokt door Ob.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo, de die hard sc'ers zijn ook hier beland
hoe dat zo, was derestvan het forum down
Dat die Froger ook in 't roze is, zeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:54 schreef Oblivion het volgende:
Das mooi!![]()
Nee, ik plaag je maar...![]()
Zit jij ook tv te kijken? Die 2 nichten met Rene Froger!
Geweldige show!!!![]()
![]()
Jij nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben niet dood!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |