Ik kook minimalistisch en snel... Ik ben meer van de koude gerechten.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:40 schreef Oblivion het volgende:
Hoe kook jij, Xebro?
Als in koken in een keuken...![]()
Arcee..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jezus fucking Christus, Obli-Wan Kenobli!![]()
![]()
Mwah, Ralph en Montoya kutkwalificatie en ik heb Toyota en McLaren.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:41 schreef AMD64 het volgende:
Goedenavond Arcee
Heb jij er ook zo'n zin in morgen middag?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje geeft AMD tonijnsteak met gebakken aapies*
Ah, dat ziet er bekend uit, dat doet mijn moeder ook!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kook minimalistisch en snel... Ik ben meer van de koude gerechten.
Zoals zelfgemaakte stokbroodjes gezond:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is maar wat je er in leest, Obli.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:44 schreef Oblivion het volgende:
Arcee..![]()
Je neukt toch niet Christus...?
Rare vent!![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mwah, Ralph en Montoya kutkwalificatie en ik heb Toyota en McLaren.
Jij bent toch student?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:44 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kook minimalistisch en snel... Ik ben meer van de koude gerechten.
Zoals zelfgemaakte stokbroodjes gezond:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben van de pasta's en neerlandse maaltijden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, dat ziet er bekend uit, dat doet mijn moeder ook!
En is lekker!
Maar warm voedsel? Iets?
quote:
Je bent een schat. Als ik jou niet had!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, helemaal voor jou AMD!
*Krakje weet na al die jaren wel hoe de maag van mannen werkt!*![]()
Dan zit ik beter met Kimi voor McLaren.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:46 schreef AMD64 het volgende:![]()
sorry!
Ik heb Alonso/Trulli/Toyota/Toyota en Michelin!![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan zit ik beter met Kimi voor McLaren.
Komtie:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bent toch student?
Dan hoor je zulke hoogstaande dingen niet te maken.
En jij post hier nooit?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ben van de pasta's en neerlandse maaltijden.
Aardappelen, snijboontjes en biefstukje.
Tagliatella, brocolli, sperzieboontjes, room, knoflook, uitjes, gebakken kip en pesto.
Dat soort dingen..
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
AMD: vindt een blikje groenten en kaas, tief kaas op groenten, laat smelten........
Nu maak jij mij verdrietigquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
AMD: je hebt me niet, helaas is er geen manier om virtueel voedsel te eten.....
Goed, hoor.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:48 schreef Oblivion het volgende:![]()
Zo is het....![]()
Hoe is het verder met je?
Niet... écht...quote:Nog gewokt lately?![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:50 schreef AMD64 het volgende:
InderdaadBij mij gaat het in ieder geval voor het plezier
Had ik nu al moeten doen, met een Minardi of Jordan motor.quote:En volgnede race heb ik trulli vervangen voor kimi
Ik kan verdomd goed koken eigenlijk... Maar meestal scoor ik een pizza of kant en klaar maaltijd omdat ik een hekel aan koken heb.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
En jij post hier nooit?![]()
What a shame...
Tuurlijk, vooral in mijn subleaguequote:
quote:[..]
Had ik nu al moeten doen, met een Minardi of Jordan motor.
Het ziet er erg lekker uitquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Komtie:
Afbak stokbrood: 0,79.
Casselerrib: 1,79.
Potje olijven: 0,89.
Potje augurken: 0,59.
Gesneden rauwkost ( de afgeprijsde) 0,89 ipv 1,69.
Bakje eieren: 0,99
Jong belegen kaas in plakjes: 1,34
En presto... een maaltijd.
Das mooi!quote:
Heb je ooit wel eens een recept gepikt uit CUL?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:52 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik kan verdomd goed koken eigenlijk... Maar meestal scoor ik een pizza of kant en klaar maaltijd omdat ik een hekel aan koken heb.
Tenzij er mensen op bezoek komen, dan vind ik koken wel leuk ( de complimenten e.d.)
Of je maakt je peuken er in uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:54 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Soms klopt dat ook, dan vergeet ik namelijk dat ik een stokbrood in de oven heb...
Dan ben je duurder uit, en tijd is ook nog eens geld, en ik heb een hekel aan lang bezig zijn met voedsel.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:54 schreef Bupatih het volgende:
Gesneden rauwkost....dat kun je zelf toch ook wel maken?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Das mooi!![]()
Nee, ik plaag je maar...![]()
Zit jij ook tv te kijken? Die 2 nichten met Rene Froger!
Geweldige show!!!![]()
![]()
Inderdaad. Dan kan ik er ook niets iets van makenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
Je mag hier altijd recepten posten Xebrozius......
Dit is de eerste keer OOIT dat ik in dit subforum kom.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb je ooit wel eens een recept gepikt uit CUL?
Of is het zowiezo een oninteressant subforum?
Ah, die hebben we al....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:56 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer OOIT dat ik in dit subforum kom.
Ik zat laatst te denken om recepten te posten die goed te eten zijn en niet boven de 5 euro komen.
quote:
Als ze loslaten...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:00 schreef AMD64 het volgende:
* AMD64 poffertjes in de pan sodemietert.
Hoelang ongeveer voor het beste resultaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |