Ik vind het stoer van Froger...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat die Froger ook in 't roze is, zeg.
Flitste er langs en gelijk weer verder.
Al gedaanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:25 schreef krakkemieke het volgende:
ik vond de 2e foto wel smakelijk, maar dat moet in het foto-forum.
Krakje klinkt ook heel erg goedquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
Meestal Krakje....
Ik kreeg zelf gemaakte sangria van zoalshetis...quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:27 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, dank je. Ik heb niks met foto's. Moet er al jaren wel 100 inplakken........
Ik heb ook nog steeds honger. Na de 20 poffertjesquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
oho
en waar is zoals. nou?
ik wil wel eens dat recept van die sangria
Die is stappen...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
oho
en waar is zoals. nou?
ik wil wel eens dat recept van die sangria
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
Hahaha, ooit ging mijn oom sangria maken...
Dat was rode wijn, sinaasappelsap en verder alle likeuren die hij kon vinden. Het smaakte zo goed dat iedereen een leuke avond had......
Heb je genoeg?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
nah, ik ga zo lekker kipeten
en rijst en champignons and shit
Kan het nog lekkerderquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:37 schreef Xebrozius het volgende:
Er is geen fuck te doen op het forum, nergens een rel...
Ik ben aan voorgesneden stokbrood van de Appie begonnen bestreken met Boursin. Deze doop ik in de champignonnensoep met zelf gebakken bacon reepjes en lente-ui.
Is dat er dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:40 schreef Oblivion het volgende:
Iedereen zit stiekem het songfestival te kijken...
Wedden...?![]()
Mwoah.... ze lopen maar 30 jaar achter...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
ik niet, stomme voorgebakken oost-europese zooi....
Ik ben volledig gestopt met snoepen en chips eten (al drie weken) dus ik moet nu mijn lekkere trek op een andere manier stillen.quote:
Kijk, dat zijn goede voornemens!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:42 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ben volledig gestopt met snoepen en chips eten ( al drie weken) dus ik moet nu mijn lekkere trek op een betere manier stillen.
Mailen alleen maarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, kan ik een pb versturen?
Mwah lijnen is niet heel erg nodig, het is eerder om te zorgen dat mijn lichaam van de suiker-verslaving afkomt. En gezond eten is ook wel nodig voor de sport die ik beoefen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:42 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn goede voornemens!![]()
Ik ben ook erg aan het lijnen!![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:45 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Mwah lijnen is niet heel erg nodig, het is eerder om te zorgen dat mijn lichaam van de suiker-verslaving afkomt. En gezond eten is ook wel nodig voor de sport die ik beoefen.
Probeer boksen maar eens...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:47 schreef AMD64 het volgende:
[..]
![]()
Sporten helpt heel goed! Vooral zwemmen!
Jij?quote:
Wat komt er allemaal opquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:49 schreef Oblivion het volgende:
Oh, morgen ga ik voor het eerst pizza bakken, een home made...![]()
Zal mij benieuwen...
Cool. Ik hou je forum dus even lekker in de gatenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:51 schreef Oblivion het volgende:
Dat zie ik morgen wel.... Komt een verslag in een van de topics...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |