nou, mijn lievelingsechtpaar kreeg steeds maar een kind met bijna GEEN neus, terwijl de ouders heel normaal waren...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:36 schreef BloodyLotte het volgende:
En weer verder.
Ik weet trouwens niet of iemand het al geprobeerd heeft, maar ik ga eens uitproberen als je je sim een enorm raar hoofd geeft (enorme neus, vage lippen, hele kleine oogjes) en dan een kind laat krijgen, of je dan ook echt een enorme freakshow familie krijgt.
Die uitbreiding komt Herfst 2005 uit. Dat zei Tim LeTourneau (die duud die die stuff produceert enzo) op de E3.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:25 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
en wanneer komt die Nightlife-uitbreiding nou? ik zie het nergens op de EA-site staan...
Heb je hier nog behoefte aan? Ik had gisteravond niets te doen, dus heb het allemaal op papier gezet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:46 schreef Orcaman1984 het volgende:
Heeft misschien iemand van jullie een lijst van alle loopbanen en de banen die je daarin kan krijgen? Vind ik wel makkelijk! Het liefst met die nieuwe loopbanen van Studentenleven erbij!!
Gewoon een kavel bouwen en die op openbaar zetten toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:21 schreef Dreuzel het volgende:
Ik heb zelf een nieuwe buurt gemaakt, en nu wil ik een winkelcentrum maken maar heb geen idee hoeMijn studenten hebben wensen dat ze een mp3 speler willen enzo, maar ze kunnen deze nergens kopen...
![]()
Hetzelfde met nieuwe kleren, als ze klaar zijn met studeren krijgen ze een lame outfit, maar kan dus geen nieuwe kleren kopen..
kut...quote:
er zijn verschillende programmaatjes te downloaden waarbij je de kleren van de young adults kan omzetten naar adult kleding en andersom. hiervoor moet je wel de microsoft network 1 nogiets installeren, anders werkt het programma niet...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:21 schreef Dreuzel het volgende:
Ik heb zelf een nieuwe buurt gemaakt, en nu wil ik een winkelcentrum maken maar heb geen idee hoeMijn studenten hebben wensen dat ze een mp3 speler willen enzo, maar ze kunnen deze nergens kopen...
![]()
Hetzelfde met nieuwe kleren, als ze klaar zijn met studeren krijgen ze een lame outfit, maar kan dus geen nieuwe kleren kopen..
je moet je sims veel door de telescoop laten loeren.. dan worden ze sneller ontvoerd door aliens.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef Auticia het volgende:
[..]
Gewoon een kavel bouwen en die op openbaar zetten toch?
Ik speel ook alleen maar met eigen buurten, maar mijn Sims worden daar nooit ontvoerd door aliens.
Weet iemand hoe dat kan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:36 schreef Ronno het volgende:
even een vraagje: kan je de uitbreiding "Studentenleven" spelen als je de Sims 2 helemaal niet hebt?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:37 schreef releaze het volgende:
[..]
je moet je sims veel door de telescoop laten loeren.. dan worden ze sneller ontvoerd door aliens.
je hebt er ook een cheat voor, is lacheik heb het ook gedaan.
Ik gebruik zelf de insimenatorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Spel is veel leuker zo.
Zal zo eens iemand door de telescoop laten loeren, kijken of het lukt.I bet you are flying inside.
Hmm dacht dat ik dit al had geprobeerd, maar zal t zo nog eens opstarten en opnieuw proberen..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef Auticia het volgende:
Ik speel ook alleen maar met eigen buurten, maar mijn Sims worden daar nooit ontvoerd door aliens.
Weet iemand hoe dat kan?
Serieus???quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:16 schreef Auticia het volgende:
[..]
Heb je hier nog behoefte aan? Ik had gisteravond niets te doen, dus heb het allemaal op papier gezet.
Ja túúrijk domme doos dat ik ben, had natuurlijk niet goed uit mijn doppen gekeken!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef Auticia het volgende:
Heb je evenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:54 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Serieus???Geef maar hoor, ik bedoel, als het niet te veel moeite is? Anders schrijf ik het zelf wel op...
![]()
wat leuk, een top natuurwetenschapper verdient dus meer dan een een topbaan in de showbiz!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:03 schreef Auticia het volgende:
10.Milieugoeroe - 10.497
10. Filmlegende - 5022
Als milieugoeroe werk je 1 dag in de week. 30 uur achter elkaar ofzo.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:27 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
wat leuk, een top natuurwetenschapper verdient dus meer dan een een topbaan in de showbiz!
http://forums.modthesims2.com/archive/index.php/t-12924.htmlquote:Op maandag 27 juni 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is er nu al zo iets als mod die sims in 1 dag ouder laat worden?.
Ik heb google nu afgezocht en ze zijn er wel maar veel zonder goed resultaat.
Dit is namelijk erg handig als je tiener sim verliefd is op een ander en dan ouder word.
Heb namelijk geen zin omdan vervolgens met die andere sim te gaan spelen en te gaan wachten tot dat die ook eindelijk groter groeit.
Bizar, nog nooit eerder gehoord!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:37 schreef Sanne het volgende:
Hm, ik krijg ook alleen nog maar jongetjes baby's.
Was daar al een oplossing voor gevonden?
Welke download moet ik eruit gooien voor ik weer meisjes kan maken?
Ik vind het wel jammer dat je geen lelijke mensen kan maken. Pubers met puisten, bejaarden met spataders, mannen met haar op hun rug etcquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:47 schreef Elvi het volgende:
Das echt heel lelijk. Omdat het gezicht niet vloeiend loopt, maar heel hoekig is.
Ja je moet eerst een taxi bellen maar in Nightlife kun je met je eigen auto rijden, dat bespaart dan waarschijnlijk tijd. Tenzij je Sims geen auto hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:46 schreef -DailaLama- het volgende:
Moet ik eerst met een taxi naar een kledingzaak om aan nieuwe kleren te komen? Kan dat niet sneller?
Is die Studentenleven een beetje de moeite waard voor het geld? Nightlife lijkt me wel leuk, met die auto.
Dat kan wel. Je moet dan alleen je eigen skins maken. an kan je dr ook voor kiezen dat als ie dan een volwassene/young adult (is dezelfde skin) dat het dan weg is. de puisten zijn niet 3d, maar ze zitten wel op de skin.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:47 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je geen lelijke mensen kan maken. Pubers met puisten, bejaarden met spataders, mannen met haar op hun rug etc
Lijkt me wel grappig.
Ik heb een zombie-skin gedownload. Dat veranderd per leeftijd en sexe. Tis groen/bruinig met rotte tanden en hier en daar wat bloed.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:09 schreef releaze het volgende:
[..]
Dat kan wel. Je moet dan alleen je eigen skins maken. an kan je dr ook voor kiezen dat als ie dan een volwassene/young adult (is dezelfde skin) dat het dan weg is. de puisten zijn niet 3d, maar ze zitten wel op de skin.
ik heb mn mannen en mn vouwen wat aangepast. ze hebben nu gewoon schaamhaar, de mannen bosthaar.
Coolquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb een zombie-skin gedownload. Dat veranderd per leeftijd en sexe. Tis groen/bruinig met rotte tanden en hier en daar wat bloed.![]()
Ja meestal is de custom content 'sterker' dan het gewone dna.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:32 schreef releaze het volgende:
[..]
CoolIk geloof ook dat als je dan babies krijgt dat er dan ook een kans is dat ze een zombiehuid krijgen
![]()
whoa, die verystrangesims is echt verschrikkelijk cool!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja meestal is de custom content 'sterker' dan het gewone dna.
Hier kan je die zombie-skin downloaden trouwens (je moet je wel even gratis registreren maar t downloaden is gratis en ze hebben hele toffe downloads) :http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=51401&highlight=zombie
Deze s minder mooi: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=69960&highlight=zombie
En hier nog meer gore skins (gratis, je hoeft niet te registreren) : http://www.verystrangesims.com/contentone.html
boolprop al geprobeerd, maar ik krijg het dan nog niet voor elkaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:37 schreef Kuukske het volgende:
Lol, ja cool. Maar volgens mij heb ik op het Amerikaanse Sims forum gelezen dat er een cheat is waardoor je niet meer hoeft te winkelen. Ik meen dat het iets is met die boolproptool, misschien dat je daar iets meer kunt vinden als je dat handig lijkt?
Maar ik denk dat het met eigen auto straks in Nightlife ook wel cool is om te doen, bovendien rijd je zelf naar je werk, breng je je kids naar school. IMO is dat best geinig
Op http://thesims2.startkabel.nl vind je een hele hoopquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:50 schreef -DailaLama- het volgende:
Kent iemand nog een paar downloadsites waar je niet eerst (betaald) member voor hoeft te worden?
Mag dat trouwens wel? Allerlei dingen maken en die verkopen op Internet? Krijg je dan geen problemen met Maxis omdat het spel van hen is?
quote:Thompson: "The sex and the nudity are in the game. That's the point. The blur is an admission that even the 'Ken and Barbie' features should not be displayed. The blur can be disarmed. This is no different than what is in San Andreas, although worse."
Je moet lid worden van een geheim genootschap. JE moet dan met 3 leden bevriend zijn en dan komen ze je s'nachts ophalen. Die leden hebben een pakje aan met een lama-plaatje op de jas.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:36 schreef Kuukske het volgende:
Dat gedoe rondom frauderen met studieresultaten ben ik ook nog niet achter. Misschien moet je je verloven met een professor ofzo? Daar gaan je resultaten wel van omhoog in ieder geval.
* BMH nomineert deze post tot HET voorbeeld van de ondergang van GAM. Gefeliciteerd jongen (en fok).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:41 schreef bloodsista het volgende:
hai.![]()
heb dus dingetjes gedownload weetje
doe ze in de download map van sims2.
enne de downloads ware univesity proof.
nu start ik sims 2 university op. zie nix van me downloads.
weet iemand wat ik verkeerd doe?
ik had dus ook een meisje van zo'n site gemaild die zei dit
Hi there,
you'll need the Colour Options Enabler from
http://sims.ambertation.de/index.shtml
hope I could help you
hugs
Carol
www.4eversimfantasy.eu.tf
way yo. heb dat program gedownload enzo weet heel niet hoe het werk. anyone?
mail ik die zo terug en ze mailt me nie meer echt drama hier.
Gewoon downloaden, installeren met dubbelklik op het .exe-file, menuutje volgen, kijken offie onder je startmenu staat (die grote knop aan de onderkant van je scherm...) en tadaaaaa...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:41 schreef bloodsista het volgende:
'moeilijk' verhaal
Gangsta!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon downloaden, installeren met dubbelklik op het .exe-file, menuutje volgen, kijken offie onder je startmenu staat (die grote knop aan de onderkant van je scherm...) en tadaaaaa...
En anders lees je gewoon de handleiding of neem je de moeite het even op te zoeken zoals ik nu ook voor je heb gedaan...(en ik heb dat hele CEP niet eens
)
paarse_paashaas had een hele goede tip: het spel kopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:02 schreef zoeperzazke het volgende:
OK, sorry, had dit topic over het hoofd gezien maar nog maar ene keertje dan:
Ik heb onlangs de Sims 2 geïnstalleerd, maar ik kan niet bouwen. Wát ik ook doe, het lukt gewoon niet. Ik neem aan dat je moet beginnen met een muur, en ja, ik heb gewoon geld, maar nee, hij doet het gewoon niet... er verschijnt helemaal niets in beeld. Meubels enzo kan ik wel kopen.
Wat doe ik fout??
Jouw probleem is het probleem bij illegale versies van het spelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Waarom zou ik het spel niet origineel hebben dan? Ik kan alleen niet bouwen, ik snap het niet![]()
Exactlymontoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Jouw probleem is het probleem bij illegale versies van het spel
hey dat is ok.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon downloaden, installeren met dubbelklik op het .exe-file, menuutje volgen, kijken offie onder je startmenu staat (die grote knop aan de onderkant van je scherm...) en tadaaaaa...
En anders lees je gewoon de handleiding of neem je de moeite het even op te zoeken zoals ik nu ook voor je heb gedaan...(en ik heb dat hele CEP niet eens
)
ik ookquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:52 schreef Quispi het volgende:
Ik moet sims2 ook maar weer eens installeren...
dat is iets waar ik ook wel naar benieuwd ben. De meeste meubels zijn niet grappig...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:15 schreef nikky het volgende:
Is dat er al? Dat je weer meubels e.d. kunt downloaden?
Dat vond ik juist ook zo leuk aan de sims 1. Een IKEA huis.
Je hebt wel een grafsteen in je tuin?quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn slimme Sim wil spookjes zien, maar tot nu toe heb ik dat nog niet voor elkaar gekregen. Aliens ontmoeten wil ook maar niet, hoe vaak ze ook door de telescoop loert. Dus wie mij hiermee kan helpen vind ik lief.
voor cheats gaan zoeken. er is een bepaalde boolprop cheat, dat als je op de brievenbus klikt je allerlei cheats voor het hele spel hebt. wel geinig. dan kan je iig ontvoerd worden door aliens (viel erg tegen, ik had gehoopt dat je nog in het ruimteschip kon enzo, maar nee). spoken weet ik geen cheat voor.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn slimme Sim wil spookjes zien, maar tot nu toe heb ik dat nog niet voor elkaar gekregen. Aliens ontmoeten wil ook maar niet, hoe vaak ze ook door de telescoop loert. Dus wie mij hiermee kan helpen vind ik lief.
Eh, nee. Hmm, ik geloof dat ik de man des huizes maar ga vermoorden...quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:40 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Je hebt wel een grafsteen in je tuin?
Ahaaa! Dat is het dus! Thanks for the tipquote:en je moet alleen maar drinken als je goud of platina niveau bent, anders word je ouder ipv jonger..
Onder je wenspunten-tabje. Als je iets van 30.000 wenspunten hebt, kun je een groene pot levenselixer kopen...quote:Op zondag 4 september 2005 18:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
K stom vraag je, waar stond dat ding waar mee je je leven kon verlengen ook alweer?? Of moest je die verdienen ofzo?
Misschien dat je ze kan laten verzuipen in de wc..quote:Op donderdag 8 september 2005 13:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Een tweeling als peuter hebben is echt ontzettend kut.
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zit weer 's vast. Ik ben echt heel ver gekomen met m'n popje, maar toen ik ineens als bevelhebber () 30.000 zwijggeld kreeg, wilde ik daar een fatsoenlijk huis voor gaan kopen. Dus ik naar de kaart van Veronadorp, m'n huis in de catalogus gezet, maar hoe koop ik nu een ander huis? Help?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
'Acapellahof 19'
Je moet haar eerst uit haar huidige huis verhuizen, terug naar depot. Daarna koop je een nieuw huis.
Heb jij weerquote:Op donderdag 8 september 2005 19:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat kan. The horror...
Ach tweeling, niks gewend ook...quote:Op donderdag 8 september 2005 13:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Een tweeling als peuter hebben is echt ontzettend kut.
2: laat meer wensen uit komen, zodat haar wensbalk weer groen, goud of platinum wordt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:41 schreef _moder8or_ het volgende:
-edit2-
Wat kan je eraan doen dat mijn 'vrouw' telkens huilt terwijl haar balkje vol in de groen staat?
[[url=http://img76.imageshack.us/img76/7260/naamloos6sc.th.jpg]afbeelding][/URL]
-edit3-
Hoe maak ik mijn feestjes tot een succes. Ik krijg altijd ramp of Gaap
je zou zeggen dat ze echt nog heel graag een kind wilt hebben, of dat dr gezinsleven een ramp is? Is ze nog wel heftig verliefd op dr man enzo? heeft ze een goeie band met haar zoon?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:41 schreef _moder8or_ het volgende:
lol
[[url=http://img25.imageshack.us/img25/1693/naamloos5qw.th.jpg]afbeelding][/URL]
-edit-
Mijn peuter is eindelijk kleuter
-edit2-
Wat kan je eraan doen dat mijn 'vrouw' telkens huilt terwijl haar balkje vol in de groen staat?
[[url=http://img76.imageshack.us/img76/7260/naamloos6sc.th.jpg]afbeelding][/URL]
-edit3-
Hoe maak ik mijn feestjes tot een succes. Ik krijg altijd ramp of Gaap
Een buffettafel? Bestaat dat dan ook?quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
2: laat meer wensen uit komen, zodat haar wensbalk weer groen, goud of platinum wordt.
3. muziek aanzetten en met mensen dansen werkt altijd wel. En een buffettafel wegzetten wil ook wel helpen
Ze is heel erg verliefd op 'moi'. En het gezinnetje gaat goed, volgens mij. En ze is nu overigens weer zwanger. Nu doet ze dat niet meer zoals je haar ziet zitten op de screenshot.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:15 schreef releaze het volgende:
[..]
je zou zeggen dat ze echt nog heel graag een kind wilt hebben, of dat dr gezinsleven een ramp is? Is ze nog wel heftig verliefd op dr man enzo? heeft ze een goeie band met haar zoon?
Ja. In koopmodus, dan de modus waar je niet per kamer koopt, maar per eh.. onderdeel zal ik maar zeggen. En dan diversen - ballonentekentje en daar staan buffettafels e.d.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een buffettafel? Bestaat dat dan ook?
en als ik dans met mijn gasten dan stoppen ze er gelijk meedan zie je een rode min boven hun hoofd. Dan moet ik zeker eerst veel kletsen?
Ik kook altijd voor mijn visite. Echt iedereen neemt een bord, maar de feestmeter gaat niet omhoog.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. In koopmodus, dan de modus waar je niet per kamer koopt, maar per eh.. onderdeel zal ik maar zeggen. En dan diversen - ballonentekentje en daar staan buffettafels e.d.
Je kunt natuurlijk ook gewoon koken voor je visite.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
Wat helpt voor een geslaagd feestje is een lovetub en muziek. En genoeg kletsen met je gasten.
Ik schaf ook telkens een bar aan, maar dan gaan ze na een tijdje mekkeren dat er iets niet is (ik denk ijs of zo?), gaan ze lopen schelden tegen m'n bar en raken ze gefrustreerd
Een barman heb ik al is gedaan jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:18 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij niet. Ik zoek me altijd helemaal suf in die index van dingen die je kunt kopen (vind maar eens snel een kledingkast en een vuilnisbak bijv.), maar een frituurpan ben ik nog niet tegengekomen.
Wat je trouwens wl kunt doen, geloof ik, is een barman inhuren. Misschien kun je ook een snackman inhuren?
Ja, geloof dat ie de 15e uitkomt..quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een barman heb ik al is gedaan ja
even iets anders
Sims 2 kent nu alleen nog maar Studentenleven toch? Nightlife wordt de 2e?
Of een helicopterquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was astronaut (incl. Ruimteaoutfit), kreeg een geheime missie naar Venus, maar daar bleek al een sonde naar op weg. Dus ik kreeg de keus: onze sonde eerder laten landen of met een andere onderwatermissie doorgaan. Ik ging voor 't eerste. Helaas stortte m'n sonde neer en werd ik ontslagen. Laat dat dus een tip zijn voor andere astronauten: ga voor de onderwatermissie!
Ik ben maar weer gewoon opnieuw in 't leger gegaan, want m'n Simlichaam was helemaal fit voor 't leger. Inmiddels ben ik alweer iets gestegen in rang, maar toch
Het leuke is ook, hoe hoger je in rang komt, hoe luxer de auto is die je op komt halen. Zodra je weer rekruut bent in 't leger, komt er een ongelofelijk aftands autootje puffend en krakend voor je huis om je op te halen
Zodra je astronaut bent, komt er een stretched limo
Ik heb net een rotschop gekregen van mijn 'vrouw'quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:14 schreef releaze het volgende:
ooit in een ver verleden had ik mn poppetje een relatie aan laten gaan met een ander poppetje, maar achter zn rug om had ze lesbische sex.. Nou goed, paar keer stampij in huis, vertrouwen geschaad, duurt eeuwen voordat ze elkaar weer liefhebben...
is alles weer koek en ei, komt de lesbische partner van m'n poppetje, die toen gezellig naar dr werk was, naar het huis toegerend en begint me toch een ruzie te maken met de man des huizes. Vond ik wel cool, omdat er geen directe aanleiding was
quote:Op zondag 11 september 2005 15:42 schreef Drifter__ het volgende:
Aaaargh, man komt thuis van het leger. Vind verloofde met haar oude vriend thuis, relatie naar de kloteee...!
Huh, wat? Vertel er meer over?quote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef releaze het volgende:
Is iemand overigens al z'n secret / eerste minnaar tegengekomen in het spel? De Mystery Sim?
Nee, nog nooit van gehoord. Ken wel geheime genootschappen op de campus, maar ben er zelf nog nooit lid van geweest.quote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef releaze het volgende:
Is iemand overigens al z'n secret / eerste minnaar tegengekomen in het spel? De Mystery Sim?
nee, die bestaat niet, dat is als je een Sim speelt die je niet vanaf het begin bent (dus vanaf een baby) ze moeten dan het geheugen wel opvullen, maar omdat je als tiener niet bewust hebt gespeelt is je eerste kus met een onbekende/mystery sim..quote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef releaze het volgende:
wat voorn meerwaarde heeft de mystery sim dan? er zijn geloof ik geen andere herinneringen vóór de kus met de mystery sim. ik geloof dat je bij volwassenen nieteens ziet of ze een gelukkige jeugd hebben gehad, dat hebben alleen de tieners geloof ik. (zou wel cool zijn overigens.. Van die sims met psychologische problemenquote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef Lyssa het volgende:
[..]
nee, die bestaat niet, dat is als je een Sim speelt die je niet vanaf het begin bent (dus vanaf een baby) ze moeten dan het geheugen wel opvullen, maar omdat je als tiener niet bewust hebt gespeelt is je eerste kus met een onbekende/mystery sim..
Dat klinkt echt coolquote:Op zondag 11 september 2005 19:12 schreef Elvi het volgende:
De uitbreidingsset ná Nightlife heet Sims in Business en je sim kan dan een eigen bedrijf opstarten![]()
En voordat mensen om de bron gaan vragen: dat stond op http://www.modthesims2.com![]()
Las ik gisteren al op games.fok.nl! Lijkt mij ook erg cool en ik hoopte al dat het een keer mogelijk zou worden een eigen bedrijf te beginnenquote:Op zondag 11 september 2005 19:12 schreef Elvi het volgende:
De uitbreidingsset ná Nightlife heet Sims in Business en je sim kan dan een eigen bedrijf opstarten![]()
En voordat mensen om de bron gaan vragen: dat stond op http://www.modthesims2.com![]()
ziet er goed uit gezien je nog maar 23 simoleans hebt!!quote:Op maandag 12 september 2005 00:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat vinden jullie van mijn huis?
[[url=http://img385.imageshack.us/img385/7008/naamloos0pi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik had 8000. Moest nog mijn hele huis uibouwen. Toch goed gedaanquote:Op maandag 12 september 2005 09:11 schreef releaze het volgende:
[..]
ziet er goed uit gezien je nog maar 23 simoleans hebt!!![]()
Orcaman1984 de wietbezorgerquote:Op maandag 12 september 2005 08:09 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Las ik gisteren al op games.fok.nl! Lijkt mij ook erg cool en ik hoopte al dat het een keer mogelijk zou worden een eigen bedrijf te beginnen![]()
Sja, als je Studentenleven hebt, heb je dat zelf in de hand?? Moet je naar de Universiteit gaan, studie kiezen, studie doorlopen etc.quote:Op maandag 12 september 2005 19:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Neeeeee niet nog 1 hé![]()
[[url=http://img194.imageshack.us/img194/5913/naamloos8sz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn eerste kind (Jeffrey Jr.) is al de deur uit vanwege de universiteit. Komt die wel nog terug?
Kan ik ook de studie afbreken zodat hij terug komt waar hij is opgetogen?quote:Op maandag 12 september 2005 19:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sja, als je Studentenleven hebt, heb je dat zelf in de hand?? Moet je naar de Universiteit gaan, studie kiezen, studie doorlopen etc.
Gaaf. gelijk even doenquote:Op maandag 12 september 2005 20:38 schreef Kuukske het volgende:
Jup.
quote:Op maandag 12 september 2005 20:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heers
Ik heb me opnieuw weten op te werken tot astronaut en dit keer ben ik voor de onderwatermissie gegaan. Jackpot! Ik kreeg meteen een bonus van 50.000,- !!
Daar heb ik mooi m'n huis zwaar mee gepimpt. Allerduurste jacuzzi, plasmascherm, zelfdenkende computer, mooie ramen in 't hele huis, een douche/bad/bubbelbad in 1, de grootste stereo en de grootste boekenkast. En een hele zooi verfraaiingen. En nu is m'n huisje zo mooi
En ik heb nog 2 potten levenselixer over. Ik ga door met dit poppetje
[afbeelding]
[afbeelding]
de mystery sim heeft geen meerwaarde, het zit er echt alleen in om de herrinering van een eerste kus aan te maken als je een sim creert die niet de tiener stage doorloopt..zoen met eerste vriendje is dus gewoon kus met mystery sim, alleen heet het zo omdat je het niet zelf hebt bepaald en er dus geen andere tiener sim is die je hebt gezoend..quote:Op zondag 11 september 2005 17:22 schreef releaze het volgende:
[..]
wat voorn meerwaarde heeft de mystery sim dan? er zijn geloof ik geen andere herinneringen vóór de kus met de mystery sim. ik geloof dat je bij volwassenen nieteens ziet of ze een gelukkige jeugd hebben gehad, dat hebben alleen de tieners geloof ik. (zou wel cool zijn overigens.. Van die sims met psychologische problemen)
Waarom niet gewoon Zoen Met Eerste Vriendje, bij wijze van... Mss dat die optie erin zit dat wanneer je je mystery sim tegen komt, je dat hele jaloezie spel hebt, want bij brave 1 partner sims komt dat niet voor? Ik zou het eens moeten googlen
Oude lulquote:Op maandag 12 september 2005 22:16 schreef SEMTEX het volgende:
Maar bejaard zijn is ook geen pretje. Dan moet je een leunstoel aan gaan schaffen, krijg je een schamel pensioentje en draag je ineens een oude lullenoutfit
vuurwerk is er toch altijd als je woohoo'd? ongeacht of je zwanger raakt of niet, ik dacht dat je alleen echt zwanger was als je een bepaald gepingeld hoort zodra je klaar bent met kindje maken... trouwens als je geen kinderen had gewild dan had je op woohoo/oh ja moeten klikken en niet op try to make a baby/proberen kindje te maken.. anders raken ze toch neit zwanger??quote:Op maandag 12 september 2005 19:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Neeeeee niet nog 1 hé![]()
[[url=http://img194.imageshack.us/img194/5913/naamloos8sz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn eerste kind (Jeffrey Jr.) is al de deur uit vanwege de universiteit. Komt die wel nog terug?
Mijn 2e kind (Rick) wordt bijna een kind
Mijn 3e kind (lees embrio) komt eraan
Bij mij is het wel gebeurdquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
vuurwerk is er toch altijd als je woohoo'd? ongeacht of je zwanger raakt of niet, ik dacht dat je alleen echt zwanger was als je een bepaald gepingeld hoort zodra je klaar bent met kindje maken... trouwens als je geen kinderen had gewild dan had je op woohoo/oh ja moeten klikken en niet op try to make a baby/proberen kindje te maken.. anders raken ze toch neit zwanger??
Past makkelijk door de brievenbus. Ik ga hem straks halenquote:Op woensdag 14 september 2005 07:53 schreef Sanne het volgende:
Ow gaaf!!! Ben benieuwd of ie er ligt als ik vanavond thuis kom!!!
Zou het door de brievenbus passen? Denk het wel he?
Morgen officieel, maar ik ken iemand die bij FRS werktquote:Op woensdag 14 september 2005 12:22 schreef Auticia het volgende:
Ligt ie vandaag al in de winkels dan?
Altijd handig zulke connectiesquote:Op woensdag 14 september 2005 12:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Morgen officieel, maar ik ken iemand die bij FRS werkt
Laat je screenshots zien aubquote:Op woensdag 14 september 2005 12:56 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Altijd handig zulke connecties![]()
De mijne is binnen![]()
Mis optie: Stoplichtsprintjequote:Op woensdag 14 september 2005 14:57 schreef Orcaman1984 het volgende:
[[url=http://img84.imageshack.us/img84/481/simauto8ej.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nog even auto-opties laten zien![]()
Dat wordt te veeel Most Wanted achtigquote:Op donderdag 15 september 2005 00:13 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Mis optie: Stoplichtsprintje
Music Storequote:Op donderdag 15 september 2005 09:26 schreef Elvi het volgende:
Ik heb m gister gekocht bij Music Store![]()
En hijs leeeuuuuuuk!Ik kan alleen de Vampier niet vinden...
Help?
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze hadden m tenminste lekker op tijd.
Geen idee. Ik heb hem namelijk nog nietquote:Op donderdag 15 september 2005 11:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tis je vergeven![]()
Maar waar kan ik nou die vampier vinden?![]()
moeten ze dan ook eerst verliefd worden en houden van voordat dat kan? echt one night stand'en kan niet in reguliere sims, wel in nightlife?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:24 schreef Lyssa het volgende:
mn sim heeft al een droomdate achter de rug... en tijdens die droomdate ge oh-ja'd in de auto
Jammer dat Sinterklaas, m'n verjaardag en Kerstmis allemaal in December vallen...quote:Op donderdag 15 september 2005 20:35 schreef Marissssie het volgende:
Jammer dat het allemaal zo duur is![]()
Euhmmm... E-mule?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:35 schreef Marissssie het volgende:
Jammer dat het allemaal zo duur is![]()
mag niet hequote:
Staat ook in de handleiding, maja dat kun je ook alleen maar weten als je het gekocht hebt...quote:Op donderdag 15 september 2005 18:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben trouwens, nadat ik generaal was geworden (dan word je elke dag opgehaald met een helikopter![]()
![]()
) aan een nieuwe carriere begonnen, omdat ik geen doelen meer had om te bereiken. En dus ben ik golfcaddie geworden in de carriere 'luiwammes'
Inmiddels heb ik me opgewerkt als Party-DJ
Wist je trouwens al dat je voor het behalen van doelen voor je carriere beloningen krijgt?
Zo heb ik een hindernisbaan van het leger gehad en een natte cultuurtuin waarin plantjes goed gedijen van de luiwammes-carriere
Ik wist 'm ik wist 'm ik wist 'm... ik heb hem met handleiding en al.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Staat ook in de handleiding, maja dat kun je ook alleen maar weten als je het gekocht hebt...
Als het officiele downloads zijn dan weet ik zeker van wel. Over wat voor downloads gaat het?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:41 schreef zhe-devilll het volgende:
We hebben nightlife inmiddels
mooi en leuk maar eh die downloads van sims 2 en studentenleven
doen die het ook in de nieuwe sims?
ze moeten wel eerst verliefd worden, tenminste dat zijn ze bij mij wel, maar er is nu ook een nieuwe factor, chemie, dus overeenkomende persoonlijkheid/intresses en je kan invoeren in t begni waar je sim op afknapt en op valt, als je veel chemie hebt met iemand, dan gaat het verliefd worden veel snellerquote:Op donderdag 15 september 2005 21:20 schreef releaze het volgende:
[..]
moeten ze dan ook eerst verliefd worden en houden van voordat dat kan? echt one night stand'en kan niet in reguliere sims, wel in nightlife?
Nou alle downloads op sims EA site..quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als het officiele downloads zijn dan weet ik zeker van wel. Over wat voor downloads gaat het?
Heb ik ook bij de off. dvd versie van de kale sims 2quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:27 schreef BlaBlub het volgende:
Ik heb university gekocht en nu moet ik de sims updatenn, maar deze geeft elke keer een update fout "fout tijdens installatie van update"
Iemand enig idee
Ah. ff eerst sims opnieuw geinstalleerd. Nu werkt ie welquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Heb ik ook bij de off. dvd versie van de kale sims 2
Dat weet ik niet. Waarom mail je die gasten niet ? Dan weet je het zeker!quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou alle downloads op sims EA site..
dus wat mensen gemaakt hebben
er staat nml een icoontje achter de een is voor de sims2
de ander voor sims 2 en studentenleven
en de andere sims 2 , studentenleven en nightlife...
Kun je met nightlife de downloads van sims 2 alleen ook gebruiken in je game?
bv
Ja, was dat ook al niet zo bij the Sims Superstar? (en al die voorgangers)quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat ik wel weer typisch vindtJe moet gewoon alle delen van The Sims 2 hebben (Althans de originele)
Want ik installeerde The Sims Stundentenleven, en tijdens mijn installatie vroeg hij op CD1 van The Sims 2.Ik blij dat ik hem niet heb uitgeleend.
Dat wordt dan weer een uitmelkerij voor The Sims 2quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:39 schreef Nory het volgende:
[..]
Ja, was dat ook al niet zo bij the Sims Superstar? (en al die voorgangers)
Beestenboel was trouwens wel erg leuk, vind het nog steeds jammer dat je geen huisdieren kunt nemen in de Sims 2
Bij nightlife vroeg ie er niet om, maar constateerde zelf al dat mn sims "geupdate" was. Er is toen een belangrijke patch uitgegeven, ik geloof ook mbt tot het installeren van custom content.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat ik wel weer typisch vindtJe moet gewoon alle delen van The Sims 2 hebben (Althans de originele)
Want ik installeerde The Sims Stundentenleven, en tijdens mijn installatie vroeg hij op CD1 van The Sims 2.Ik blij dat ik hem niet heb uitgeleend.
Ach. Des te sneller EA weer geld krijgt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:23 schreef releaze het volgende:
Is sims2 niet pas net een jaartje uit? We hebben al twee uitbreidingspakketen.. Tgaat geloof ik een stuk sneller dan bij sims1
nee hoor.. op www.modthesims2.com staat meer banen dan dat je bij de uitbreidingen krijgt.. bij de university moet je altijd eerst gestudeerd hebben voordat je nieuwe banen kan krijgen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
Extra banen kun je zeker alleen krijgen als je die Sims-addons koopt he? (dat overweeg ik wel 's, want die zijn niet zo heel erg duur...) en welke heb je zoal? Ik zag o.a. huisdieren, huizen, etc..
Oeh. Lekker downloaden. -add as bookmark-quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:47 schreef Lyssa het volgende:
[..]
nee hoor.. op www.modthesims2.com staat meer banen dan dat je bij de uitbreidingen krijgt.. bij de university moet je altijd eerst gestudeerd hebben voordat je nieuwe banen kan krijgen.
moet je wel even heel goed lezen hoe en wat.. maar er zitten wel leuke dingen tussen..
Hmm da's waar, maar Tierisch Gut Drauf (hette die niet Beestenboel in het Nederlands?) was bijvoorbeeld gewoon te erg... Die kat maakte je sims wakker en piste overal en de dieren hadden zo veel aandacht nodig dat je sims niet meer konden werken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:23 schreef releaze het volgende:
Is sims2 niet pas net een jaartje uit? We hebben al twee uitbreidingspakketen.. Tgaat geloof ik een stuk sneller dan bij sims1
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:10 schreef Sessy het volgende:
[..]
Hmm da's waar, maar Tierisch Gut Drauf (hette die niet Beestenboel in het Nederlands?) was bijvoorbeeld gewoon te erg... Die kat maakte je sims wakker en piste overal en de dieren hadden zo veel aandacht nodig dat je sims niet meer konden werken.
krijg je veel invloedpunten en wenspunten voor, je kan nu speciale toga feestjes geven en je kan verhuizen naar de vereniging huis, dat was t geloof ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:16 schreef Nory het volgende:
Als je Sim lid is geworden van een studentenvereniging, wat gebeurd en dan? Of heb je er niks aan?
alle moeite voor niets
Ja ze hebben een wedstrijd gehouden en ik ben al wel een outfit tegengekomen ( Best Female Outfit)quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:03 schreef releaze het volgende:
[..]
Die gasten bij Maxis vinden overigens custom content helemaal geweldig, heb ik ergens gelezen. Ze hebben ook verschillende contests op de sims2 websites gehad, ik geloof wie de leuke outfits enzo kon maken en die zouden dan in het spel ofzo opgenomen worden, ik weet niet meer precies hoe het zit.
Hmm, die wens- en invloedpunten heb ik nooit gezienquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:25 schreef Lyssa het volgende:
[..]
krijg je veel invloedpunten en wenspunten voor, je kan nu speciale toga feestjes geven en je kan verhuizen naar de vereniging huis, dat was t geloof ik
Dat was niet mijn kat! Ik heb geen idee wiens kat dat ueberhaupt was.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:25 schreef Nory het volgende:
[..]Dan had je je kat maar beter moeten opvoeden
Bij mij gebeurde het niet!
Hetzelfde als niet-vampiers.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Sessy het volgende:
wat eten vampiers?
Dat is dan wel weer domquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Hetzelfde als niet-vampiers.
verstandshuwelijkquote:Op woensdag 21 september 2005 13:18 schreef Sessy het volgende:
Een huwelijk is meer dan seks? Ofzo.
verkapte ik-neuk-10-jarigen post.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[fantasietjes]
Whoops verkeerde gequote.. sorryquote:Op woensdag 21 september 2005 18:43 schreef Sessy het volgende:
Ik neuk geen 10 jarigen, ik vind het alleen leuk om m'n sadistische neigingen op m'n sims uit te proberen.
Is dat je eigen levensverhaal?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:44 schreef zhe-devilll het volgende:
ooh ik heb oh....nou..
ik heb een brievenbus met vreemde functies tis een hack
dan kan iemand dus vreemdgaan met iedereen...geweldig is dat..
Heb een familie die heeft inmiddels al 12 kinderen gehad en die kinderen zijn allemaal alweer volwassen middels een levensvoorwerp gevend geval...
daarmee kun je de sims jonger en ouder laten worden zo je wilt..
en dan gaat die vader weer met zijn dochters naar bed en die krijgen daar weer kinderen van en de zoons gaan met de zus enzo...
de moeder met de zoons.. oh oh wat een ellende..
ze zijn dan ook heel verdrietig als een vreemdgaat he...dan slaan ze elkaar om de oren..enzo
gaaf
vooral die naked skins erbij en dan..........
oke ik hou mijn vunzige simsthoughts maar weer voor me...![]()
![]()
Er staat altijd ergens in 't spel dat je je sims gezond moet laten eten om ze fit te houden. Misschien moet je een al dikke sim constant vette snacks laten eten terwijl hij geen honger heeft?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:05 schreef Sessy het volgende:
Waarom zijn de vette sims eigenlijk helemaal niet vet? Ik wil zo'n Tokkie van 300 kilo in m'n buurt.
Er zijn er hier meerdere gepost:quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:42 schreef Daverz het volgende:
Whaha.. sjonge wat zijn we serieus hier zeg... is toch lachen.. come on zeg.. maar ff wat anders.. weet iemand waar je een GOEIE nudepatch gratis kan downen? Dus inclusief tepels/schaamhaar enzo?
(en voor degene die dit ranzig vinden en NIET vinden kunnen; svp niet reageren)
Ik bedoel dus het maken van een file naamvansim.sims2pack zodat ik die sim in elk spel op elke computer kan inladen. Ik heb wel een huisje nog in sims2pack formaat waar de sim in zit, maar niet de losse sim zelf.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:00 schreef Kuukske het volgende:
Ehh.. verpakt?
Je kunt de Sims huishoudens samenvoegen als je dat wilt. En je BodyShop Sim kun je ik geloof vanuit Body Shop in je spel laden. Maar dat weet ik niet zeker.
Kan dit ook zonder dat je iemand in een huisje hebt geplaatst, zodat je een lekker duur huis kunt bouwen om daar dan een rijke familie waar nog niet mee is gespeeld in te zetten?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof door een mannetje/vrouwtje in de familiecatalog te zetten en die dan in een huisje te plaatsen waar al iemand zit. Dan krijg je de vraag: "Familie samenvoegen?" en dan kun je Ja drukken.
*kwijl*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er zijn er hier meerdere gepost:
http://www.modthesims2.com/ Onder 'bodyshop'
jezus, daar heb ik vannacht over gedroomd, over die vampier-postquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:52 schreef Typmuts het volgende:
Weet iemand al hoe het met de vampiers zit!??!
Mijn sim liep een keer in een nachtclub en toen wilde een vampier met hem knuffelen! Ik heb deze actie maar afgebroken, want ik wilde niet dat deze sim gebeten zou wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:14 schreef releaze het volgende:
[..]
jezus, daar heb ik vannacht over gedroomd, over die vampier-post
ik heb wel vampiers zien rondlopen in de gothic bars enzo maar hoe je je laat bijten.. weet ik veel. flirten met een vampier en dan in je nek gebeten worden ipv zoenen?
iig... ik weet wel dat je met een hack jezelf vampier kan laten maken zonder gebeten te worden
Ik heb in dit topic al eens een linkje gepost naar een vampier-FAQ.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:52 schreef Typmuts het volgende:
Weet iemand al hoe het met de vampiers zit!??!
Tis gewoon het spel maar dan de 'holiday edition' en dus geen 'pakketje' wat je zo kan kopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:58 schreef Kuukske het volgende:
Er komt een kerstmispakketje uit, weet niet of het hier al was gepost eigenlijkmaar dan doe ik het nog maar een keer: klik
Dit komt 17/18 november uit in Nederland.
"Voor de fanatieke Sims 2 spelers, voegt het Kerstpakket 40 nieuwe voorwerpen toe om de feestdagen uitgebreid te vieren met je favoriete Sims!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:28 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Tis gewoon het spel maar dan de 'holiday edition' en dus geen 'pakketje' wat je zo kan kopen.
Je hebt toch gelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
"Voor de fanatieke Sims 2 spelers, voegt het Kerstpakket 40 nieuwe voorwerpen toe om de feestdagen uitgebreid te vieren met je favoriete Sims!
Kom in de vakantiestemming met deze te gekke extra uitbreiding voor De Sims 2 en decoreer je huizen met 40 nieuwe voorwerpen en decoraties. Als je De Sims 2 al hebt, is dit het perfecte cadeau voor je Sims onder de boom!
Het Kerstpakket verschijnt op 17 november aanstaande!"
Nja ik zie het half november wel
Zou eigenlijk wel jammer zijn als het niet apart te verkrijgen zou zijn.
Maak jij nog kleding voor Sims?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:28 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Tis gewoon het spel maar dan de 'holiday edition' en dus geen 'pakketje' wat je zo kan kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |