abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30240689
Ik heb trouwens ontdekt dat mijn horeca chick niet meer promotie wil zodra ze verliefd wordt. Ze gaat zoenen/vrijen/ohjaaa-en en vervolgens blijft ze steken op haar chef baantje. Ik voorkom dus bij mijn nieuwe horeca chick de liefde krampachtig. Beste vrienden, dat kan dan nog wel. Maar verder zal ze als eeuwige maagd moeten leven, maar dan wel met een kekke carriere. Wie herkent dit probleem trouwens ook?
  zondag 4 september 2005 @ 01:31:07 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30248243
Ik ben nog steeds niet toegekomen aan Simmen
Ms morgen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_30264847
K stom vraag je, waar stond dat ding waar mee je je leven kon verlengen ook alweer?? Of moest je die verdienen ofzo?
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zondag 4 september 2005 @ 18:36:56 #104
81237 releaze
best of both worlds
pi_30265004
verdienen. van al je wenspunten kan je in het onderste scherm (waar normaal de vital signs van je sims staan) een wensvervuller kopen. Laatste tabblad geloof ik
  zondag 4 september 2005 @ 18:46:47 #105
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30265319
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
K stom vraag je, waar stond dat ding waar mee je je leven kon verlengen ook alweer?? Of moest je die verdienen ofzo?
Onder je wenspunten-tabje. Als je iets van 30.000 wenspunten hebt, kun je een groene pot levenselixer kopen...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_30268506
thnx
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_30309854
lol

Ben net met mijn vrouw naar een winkelcentra gekocht en heb er wel een zeer bekend spel gekocht

pi_30385337
Een tweeling als peuter hebben is echt ontzettend kut.
  Redactie Games donderdag 8 september 2005 @ 14:35:09 #109
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_30386607
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Misschien dat je ze kan laten verzuipen in de wc..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_30386762
Ze zijn inmiddels al kindjes.
pi_30393261
Lol. Ik wist niet dat je ook tweelingen kon krijgen
pi_30396274
Dat kan. The horror...
  donderdag 8 september 2005 @ 20:07:16 #113
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30397024
Wat leuk is met die tweelingen, is om er 1 wel op te voeden en te verwennen en die andere maar een beetje te laten gaan.

Leuk om naar te kijken
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 8 september 2005 @ 21:25:56 #114
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30400024
Ik zit weer 's vast. Ik ben echt heel ver gekomen met m'n popje, maar toen ik ineens als bevelhebber ( ) 30.000 zwijggeld kreeg, wilde ik daar een fatsoenlijk huis voor gaan kopen. Dus ik naar de kaart van Veronadorp, m'n huis in de catalogus gezet, maar hoe koop ik nu een ander huis? Help?

'Acapellahof 19 '

[ Bericht 7% gewijzigd door SEMTEX op 08-09-2005 21:31:59 ]
  donderdag 8 september 2005 @ 21:34:22 #115
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30400403
quote:
Op donderdag 8 september 2005 21:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zit weer 's vast. Ik ben echt heel ver gekomen met m'n popje, maar toen ik ineens als bevelhebber ( ) 30.000 zwijggeld kreeg, wilde ik daar een fatsoenlijk huis voor gaan kopen. Dus ik naar de kaart van Veronadorp, m'n huis in de catalogus gezet, maar hoe koop ik nu een ander huis? Help?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

'Acapellahof 19 '

Je moet haar eerst uit haar huidige huis verhuizen, terug naar depot. Daarna koop je een nieuw huis.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 8 september 2005 @ 21:35:58 #116
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30400481
Ze zit al in 't huizendepot. Alleen samen met haar huis dus.Ik snap alleen niet hoe ik een nieuw huis kan aankopen. En ik snap niet hoe ik uit het huis kom.

M'n toekomstige huis heeft hele vette pilaren, een zwembad en zeeën van ruimte .
  donderdag 8 september 2005 @ 21:49:37 #117
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30401003
Je had haar moeten verhuizen zonder huis. Woon je met iemand samen? Dan kan je via de krant verhuizen. En anders denk ik dat je het verkeerde knopje hebt gebruikt.

Huis weer neerzetten en nog een x proberen.
  donderdag 8 september 2005 @ 21:58:20 #118
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30401371
Okay. Ik heb het via de krant geprobeerd, maar toen kreeg ik de mededeling dat ik mn familie eerst het huis uit moest zetten en ik weet dus niet hoe dat moet
Ik woon trouwens alleen.
Maar goed, dan zet ik m'n huis maar weer neer.
  donderdag 8 september 2005 @ 22:02:58 #119
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30401563
Ik weet uit mijn hoofd het knopje niet, maar zoveel opties zijn er niet. Waarschijnlijk is het die familieknop. Als ik het spel nu start met die streams aan loopt de boel hier in de soep.
  donderdag 8 september 2005 @ 22:07:48 #120
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30401752
Ik ga nu ff een film kijken, dus het heeft geen haast hoor
Tof als je er tijd voor weet te maken
pi_30403192
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat kan. The horror...
Heb jij weer Je doet het gewoon te goed
  Redactie Games donderdag 8 september 2005 @ 22:51:24 #122
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_30403368
quote:
Op donderdag 8 september 2005 13:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Ach tweeling, niks gewend ook...

Ik geloof dat er een aantal topics geleden iemand aan "kindermanagement" moest doen voor 10 kinderen.. omdat ze zonodig een levenswens wilde vervullen van zo'n sim
pi_30406210
sim met huis in de buurt zetten waar je huis wilt kopen

sim in buurtoverzicht naar familiedepot plaatsen

sim plaaatsen in nieuw huis
pi_30409446
lol

-edit-

Mijn peuter is eindelijk kleuter

-edit2-

Wat kan je eraan doen dat mijn 'vrouw' telkens huilt terwijl haar balkje vol in de groen staat?

-edit3-

Hoe maak ik mijn feestjes tot een succes. Ik krijg altijd ramp of Gaap

[ Bericht 28% gewijzigd door _moder8or_ op 09-09-2005 03:06:22 ]
pi_30410683
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 02:41 schreef _moder8or_ het volgende:
-edit2-

Wat kan je eraan doen dat mijn 'vrouw' telkens huilt terwijl haar balkje vol in de groen staat?

[[url=http://img76.imageshack.us/img76/7260/naamloos6sc.th.jpg]afbeelding][/URL]

-edit3-

2: laat meer wensen uit komen, zodat haar wensbalk weer groen, goud of platinum wordt.

3. muziek aanzetten en met mensen dansen werkt altijd wel. En een buffettafel wegzetten wil ook wel helpen
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  vrijdag 9 september 2005 @ 10:15:51 #126
81237 releaze
best of both worlds
pi_30413369
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 02:41 schreef _moder8or_ het volgende:
lol

[[url=http://img25.imageshack.us/img25/1693/naamloos5qw.th.jpg]afbeelding][/URL]

-edit-

Mijn peuter is eindelijk kleuter

-edit2-

[[url=http://img76.imageshack.us/img76/7260/naamloos6sc.th.jpg]afbeelding][/URL]

-edit3-

je zou zeggen dat ze echt nog heel graag een kind wilt hebben, of dat dr gezinsleven een ramp is? Is ze nog wel heftig verliefd op dr man enzo? heeft ze een goeie band met haar zoon?
pi_30415891
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 07:24 schreef Kuukske het volgende:

[..]

2: laat meer wensen uit komen, zodat haar wensbalk weer groen, goud of platinum wordt.

3. muziek aanzetten en met mensen dansen werkt altijd wel. En een buffettafel wegzetten wil ook wel helpen
Een buffettafel? Bestaat dat dan ook?

en als ik dans met mijn gasten dan stoppen ze er gelijk mee dan zie je een rode min boven hun hoofd. Dan moet ik zeker eerst veel kletsen?
pi_30415950
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 10:15 schreef releaze het volgende:

[..]

je zou zeggen dat ze echt nog heel graag een kind wilt hebben, of dat dr gezinsleven een ramp is? Is ze nog wel heftig verliefd op dr man enzo? heeft ze een goeie band met haar zoon?
Ze is heel erg verliefd op 'moi'. En het gezinnetje gaat goed, volgens mij. En ze is nu overigens weer zwanger. Nu doet ze dat niet meer zoals je haar ziet zitten op de screenshot.

Nu maar hopen dat het geen tweeling wordt. Want anders pleeg ik zelfmoord
pi_30416680
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:40 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Een buffettafel? Bestaat dat dan ook?

en als ik dans met mijn gasten dan stoppen ze er gelijk mee dan zie je een rode min boven hun hoofd. Dan moet ik zeker eerst veel kletsen?
Ja. In koopmodus, dan de modus waar je niet per kamer koopt, maar per eh.. onderdeel zal ik maar zeggen. En dan diversen - ballonentekentje en daar staan buffettafels e.d.

Je kunt natuurlijk ook gewoon koken voor je visite.
pi_30416780
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:56 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ja. In koopmodus, dan de modus waar je niet per kamer koopt, maar per eh.. onderdeel zal ik maar zeggen. En dan diversen - ballonentekentje en daar staan buffettafels e.d.

Je kunt natuurlijk ook gewoon koken voor je visite.
Ik kook altijd voor mijn visite. Echt iedereen neemt een bord, maar de feestmeter gaat niet omhoog.

En oja. Ik heb de schoolhoofd uitgenodigt voor en dinertje. Hij was erg blij en mijn zoon (peuter) mag nu naar de iets hogere school. (heb sinds gisteren Studentenleven)

Zo, en nu ga ik trainen. Tot over 1 of anderhalf uur
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:28:12 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30425822
Wat helpt voor een geslaagd feestje is een lovetub en muziek. En genoeg kletsen met je gasten.
Ik schaf ook telkens een bar aan, maar dan gaan ze na een tijdje mekkeren dat er iets niet is (ik denk ijs of zo?), gaan ze lopen schelden tegen m'n bar en raken ze gefrustreerd
  vrijdag 9 september 2005 @ 16:35:19 #132
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30426088
Oh ja, ik ben succesvol verhuisd naar m'n mansion
Ik ben helaas wel ALLES kwijtgeraakt aan spullen wat ik had. Ik moest die spullen verkopen of kon niet weg. Kortom: geen vijver meer, geen lovetub, geen potten elixer, geen flipperkast, geen breedbeeldtv, geen fitnessapparatuur, geen kandinsky's meer aan de muur (was een download) en geen speakertjes
En ik ben ook al m'n contacten kwijt, omdat m'n buren te dom zijn om te snappen dat ik verhuisd ben Ook al m'n Simneukies dus

Maaaaaar.... ik woon nu wel in een kast van een huis, ben nog steeds bevelhebber en trainen kan ik ook voor de tv of in 't zwembad. En aan wenspunten komt ik ook wel, omdat je weer met de basic wensen begint zodra je verhuist: mensen leren kennen, een bankstel aanschaffen, een bed, flirten, een vaardigheidspunt verdienen, etc.
Ik twijfel alleen wat ik als eerst ga aanschaffen: een lovetub of elixer. Met die lovetub trek ik weer een hele zooi mensen naar m'n huis toe en heb ik zo de punten voor de lixer bij elkaar. Maar als ik geen elixer heb en ouder word, kan het spel ineens overgaan in bejaardenmodus en ik heb nog geen zin in pensioen

The mansion

pi_30427032
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
Wat helpt voor een geslaagd feestje is een lovetub en muziek. En genoeg kletsen met je gasten.
Ik schaf ook telkens een bar aan, maar dan gaan ze na een tijdje mekkeren dat er iets niet is (ik denk ijs of zo?), gaan ze lopen schelden tegen m'n bar en raken ze gefrustreerd

Bestaan er ook frituurpannen?
  vrijdag 9 september 2005 @ 17:18:47 #134
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30427377
Volgens mij niet. Ik zoek me altijd helemaal suf in die index van dingen die je kunt kopen (vind maar eens snel een kledingkast en een vuilnisbak bijv.), maar een frituurpan ben ik nog niet tegengekomen.
Wat je trouwens wl kunt doen, geloof ik, is een barman inhuren. Misschien kun je ook een snackman inhuren?
pi_30441781
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 17:18 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij niet. Ik zoek me altijd helemaal suf in die index van dingen die je kunt kopen (vind maar eens snel een kledingkast en een vuilnisbak bijv.), maar een frituurpan ben ik nog niet tegengekomen.
Wat je trouwens wl kunt doen, geloof ik, is een barman inhuren. Misschien kun je ook een snackman inhuren?
Een barman heb ik al is gedaan ja

even iets anders

Sims 2 kent nu alleen nog maar Studentenleven toch? Nightlife wordt de 2e?
  Redactie Games zaterdag 10 september 2005 @ 11:48:11 #136
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_30448364
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:39 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Een barman heb ik al is gedaan ja

even iets anders

Sims 2 kent nu alleen nog maar Studentenleven toch? Nightlife wordt de 2e?
Ja, geloof dat ie de 15e uitkomt..
pi_30448509
Nightlife komt a.s. donderdag uit
pi_30449153
Oké. Ik ga hem denk ik wel aanschaffen. wil is alles 'sparen'
pi_30451681
Ik wil em eigenlijk alleen voor de auto;s en de nieuwe bouw mogelijkheden
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:04:35 #140
81237 releaze
best of both worlds
pi_30453908
Ik baal een beetje. Mn computer is al een tijdje gaar en ik weet nog steeds niet echt wat er nou mis mee is (geheugen, processor, harde schijf, videokaart) maar ik kan dus al een paar maanden lang geen sims meer spelen

En nightlife over een paar daagjes.... hopelijk werkt mn pc tegen die tijd
pi_30454075
Teefjes. Ik heb nu al 2 kinderen (een peuter en een baby) en mijn 'vrouw' wil er weer 1
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:14:23 #142
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30455558
Ik was astronaut (incl. Ruimteaoutfit), kreeg een geheime missie naar Venus, maar daar bleek al een sonde naar op weg. Dus ik kreeg de keus: onze sonde eerder laten landen of met een andere onderwatermissie doorgaan. Ik ging voor 't eerste. Helaas stortte m'n sonde neer en werd ik ontslagen. Laat dat dus een tip zijn voor andere astronauten: ga voor de onderwatermissie!

Ik ben maar weer gewoon opnieuw in 't leger gegaan, want m'n Simlichaam was helemaal fit voor 't leger. Inmiddels ben ik alweer iets gestegen in rang, maar toch
Het leuke is ook, hoe hoger je in rang komt, hoe luxer de auto is die je op komt halen. Zodra je weer rekruut bent in 't leger, komt er een ongelofelijk aftands autootje puffend en krakend voor je huis om je op te halen
Zodra je astronaut bent, komt er een stretched limo
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:28:55 #143
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30455933
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was astronaut (incl. Ruimteaoutfit), kreeg een geheime missie naar Venus, maar daar bleek al een sonde naar op weg. Dus ik kreeg de keus: onze sonde eerder laten landen of met een andere onderwatermissie doorgaan. Ik ging voor 't eerste. Helaas stortte m'n sonde neer en werd ik ontslagen. Laat dat dus een tip zijn voor andere astronauten: ga voor de onderwatermissie!

Ik ben maar weer gewoon opnieuw in 't leger gegaan, want m'n Simlichaam was helemaal fit voor 't leger. Inmiddels ben ik alweer iets gestegen in rang, maar toch
Het leuke is ook, hoe hoger je in rang komt, hoe luxer de auto is die je op komt halen. Zodra je weer rekruut bent in 't leger, komt er een ongelofelijk aftands autootje puffend en krakend voor je huis om je op te halen
Zodra je astronaut bent, komt er een stretched limo
Of een helicopter

Heb je dat knopje nu al gevonden?
Je moet in de neigbourhood eerst het familie ikoon selecteren, dan verschijnt (twee daaronder) het familieicoontje met een pijltje. Die moet je hebben om je familie naar het depot te verhuizen zodat ze daarna ergens anders kunnen gaan intrekken.
  zaterdag 10 september 2005 @ 16:36:03 #144
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30456111
Ik heb 't gevonden ja Al weet ik niet meer hoe. Op een gegeven moment heb ik m'n oude huis naast het nieuwe gezet, daarna moest ik eerst terug naar m'n kavel en dan weer naar de buurt en toen kon ik pas m'n 'familie' het huis uit zetten (helaas moest ik al m'n bezittingen meeverkopen).
Maar ingewikkeld is het wel.

Hebben jullie de stoomcursus huizen bouwen voor gevorderden al gedaan? Heel leerzaam!

Wat kiekjes (ik zie hier mensen met grotere screenshots; hoe doen jullie dat? Deze postzegels zijn niet echt duidelijk..

Ook al een pimpass dekbedovertrek

[ Bericht 19% gewijzigd door SEMTEX op 10-09-2005 16:44:54 ]
pi_30457020
Ik maak altijd een screenshot met de "Prt Scr" knop op de toetesenbord.

Ik heb is voor de grap een brandweer opgeroepen
1maal aangekomen kreeg ik een boete van 500 sim$.
  zaterdag 10 september 2005 @ 17:10:42 #146
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_30457156
Hmm ik heb dat een keer geprobeerd, maar m'n geheugen was leeg toen ik probeerde te plakken in Photoshop. Misschien nog eens proberen...
  zaterdag 10 september 2005 @ 19:14:49 #147
81237 releaze
best of both worlds
pi_30460977
ooit in een ver verleden had ik mn poppetje een relatie aan laten gaan met een ander poppetje, maar achter zn rug om had ze lesbische sex.. Nou goed, paar keer stampij in huis, vertrouwen geschaad, duurt eeuwen voordat ze elkaar weer liefhebben...
is alles weer koek en ei, komt de lesbische partner van m'n poppetje, die toen gezellig naar dr werk was, naar het huis toegerend en begint me toch een ruzie te maken met de man des huizes. Vond ik wel cool, omdat er geen directe aanleiding was
pi_30461526
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 19:14 schreef releaze het volgende:
ooit in een ver verleden had ik mn poppetje een relatie aan laten gaan met een ander poppetje, maar achter zn rug om had ze lesbische sex.. Nou goed, paar keer stampij in huis, vertrouwen geschaad, duurt eeuwen voordat ze elkaar weer liefhebben...
is alles weer koek en ei, komt de lesbische partner van m'n poppetje, die toen gezellig naar dr werk was, naar het huis toegerend en begint me toch een ruzie te maken met de man des huizes. Vond ik wel cool, omdat er geen directe aanleiding was
Ik heb net een rotschop gekregen van mijn 'vrouw'

Ik was de vaatwasser aan het reparen totdat ik onder stroom kwam te staan. Misschien een schik achtige reactie
pi_30485865
Aaaargh, man komt thuis van het leger. Vind verloofde met haar oude vriend thuis, relatie naar de kloteee... !
pi_30486020
quote:
Op zondag 11 september 2005 15:42 schreef Drifter__ het volgende:
Aaaargh, man komt thuis van het leger. Vind verloofde met haar oude vriend thuis, relatie naar de kloteee... !
Jij blij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')