Onder je wenspunten-tabje. Als je iets van 30.000 wenspunten hebt, kun je een groene pot levenselixer kopen...quote:Op zondag 4 september 2005 18:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
K stom vraag je, waar stond dat ding waar mee je je leven kon verlengen ook alweer?? Of moest je die verdienen ofzo?
Misschien dat je ze kan laten verzuipen in de wc..quote:Op donderdag 8 september 2005 13:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Een tweeling als peuter hebben is echt ontzettend kut.
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zit weer 's vast. Ik ben echt heel ver gekomen met m'n popje, maar toen ik ineens als bevelhebber () 30.000 zwijggeld kreeg, wilde ik daar een fatsoenlijk huis voor gaan kopen. Dus ik naar de kaart van Veronadorp, m'n huis in de catalogus gezet, maar hoe koop ik nu een ander huis? Help?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
'Acapellahof 19'
Je moet haar eerst uit haar huidige huis verhuizen, terug naar depot. Daarna koop je een nieuw huis.
Heb jij weerquote:Op donderdag 8 september 2005 19:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat kan. The horror...
Ach tweeling, niks gewend ook...quote:Op donderdag 8 september 2005 13:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Een tweeling als peuter hebben is echt ontzettend kut.
2: laat meer wensen uit komen, zodat haar wensbalk weer groen, goud of platinum wordt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:41 schreef _moder8or_ het volgende:
-edit2-
Wat kan je eraan doen dat mijn 'vrouw' telkens huilt terwijl haar balkje vol in de groen staat?
[[url=http://img76.imageshack.us/img76/7260/naamloos6sc.th.jpg]afbeelding][/URL]
-edit3-
Hoe maak ik mijn feestjes tot een succes. Ik krijg altijd ramp of Gaap
je zou zeggen dat ze echt nog heel graag een kind wilt hebben, of dat dr gezinsleven een ramp is? Is ze nog wel heftig verliefd op dr man enzo? heeft ze een goeie band met haar zoon?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:41 schreef _moder8or_ het volgende:
lol
[[url=http://img25.imageshack.us/img25/1693/naamloos5qw.th.jpg]afbeelding][/URL]
-edit-
Mijn peuter is eindelijk kleuter
-edit2-
Wat kan je eraan doen dat mijn 'vrouw' telkens huilt terwijl haar balkje vol in de groen staat?
[[url=http://img76.imageshack.us/img76/7260/naamloos6sc.th.jpg]afbeelding][/URL]
-edit3-
Hoe maak ik mijn feestjes tot een succes. Ik krijg altijd ramp of Gaap
Een buffettafel? Bestaat dat dan ook?quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
2: laat meer wensen uit komen, zodat haar wensbalk weer groen, goud of platinum wordt.
3. muziek aanzetten en met mensen dansen werkt altijd wel. En een buffettafel wegzetten wil ook wel helpen
Ze is heel erg verliefd op 'moi'. En het gezinnetje gaat goed, volgens mij. En ze is nu overigens weer zwanger. Nu doet ze dat niet meer zoals je haar ziet zitten op de screenshot.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:15 schreef releaze het volgende:
[..]
je zou zeggen dat ze echt nog heel graag een kind wilt hebben, of dat dr gezinsleven een ramp is? Is ze nog wel heftig verliefd op dr man enzo? heeft ze een goeie band met haar zoon?
Ja. In koopmodus, dan de modus waar je niet per kamer koopt, maar per eh.. onderdeel zal ik maar zeggen. En dan diversen - ballonentekentje en daar staan buffettafels e.d.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een buffettafel? Bestaat dat dan ook?
en als ik dans met mijn gasten dan stoppen ze er gelijk meedan zie je een rode min boven hun hoofd. Dan moet ik zeker eerst veel kletsen?
Ik kook altijd voor mijn visite. Echt iedereen neemt een bord, maar de feestmeter gaat niet omhoog.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. In koopmodus, dan de modus waar je niet per kamer koopt, maar per eh.. onderdeel zal ik maar zeggen. En dan diversen - ballonentekentje en daar staan buffettafels e.d.
Je kunt natuurlijk ook gewoon koken voor je visite.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
Wat helpt voor een geslaagd feestje is een lovetub en muziek. En genoeg kletsen met je gasten.
Ik schaf ook telkens een bar aan, maar dan gaan ze na een tijdje mekkeren dat er iets niet is (ik denk ijs of zo?), gaan ze lopen schelden tegen m'n bar en raken ze gefrustreerd
Een barman heb ik al is gedaan jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:18 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij niet. Ik zoek me altijd helemaal suf in die index van dingen die je kunt kopen (vind maar eens snel een kledingkast en een vuilnisbak bijv.), maar een frituurpan ben ik nog niet tegengekomen.
Wat je trouwens wl kunt doen, geloof ik, is een barman inhuren. Misschien kun je ook een snackman inhuren?
Ja, geloof dat ie de 15e uitkomt..quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een barman heb ik al is gedaan ja
even iets anders
Sims 2 kent nu alleen nog maar Studentenleven toch? Nightlife wordt de 2e?
Of een helicopterquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was astronaut (incl. Ruimteaoutfit), kreeg een geheime missie naar Venus, maar daar bleek al een sonde naar op weg. Dus ik kreeg de keus: onze sonde eerder laten landen of met een andere onderwatermissie doorgaan. Ik ging voor 't eerste. Helaas stortte m'n sonde neer en werd ik ontslagen. Laat dat dus een tip zijn voor andere astronauten: ga voor de onderwatermissie!
Ik ben maar weer gewoon opnieuw in 't leger gegaan, want m'n Simlichaam was helemaal fit voor 't leger. Inmiddels ben ik alweer iets gestegen in rang, maar toch
Het leuke is ook, hoe hoger je in rang komt, hoe luxer de auto is die je op komt halen. Zodra je weer rekruut bent in 't leger, komt er een ongelofelijk aftands autootje puffend en krakend voor je huis om je op te halen
Zodra je astronaut bent, komt er een stretched limo
Ik heb net een rotschop gekregen van mijn 'vrouw'quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:14 schreef releaze het volgende:
ooit in een ver verleden had ik mn poppetje een relatie aan laten gaan met een ander poppetje, maar achter zn rug om had ze lesbische sex.. Nou goed, paar keer stampij in huis, vertrouwen geschaad, duurt eeuwen voordat ze elkaar weer liefhebben...
is alles weer koek en ei, komt de lesbische partner van m'n poppetje, die toen gezellig naar dr werk was, naar het huis toegerend en begint me toch een ruzie te maken met de man des huizes. Vond ik wel cool, omdat er geen directe aanleiding was
quote:Op zondag 11 september 2005 15:42 schreef Drifter__ het volgende:
Aaaargh, man komt thuis van het leger. Vind verloofde met haar oude vriend thuis, relatie naar de kloteee...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |