nou, mijn lievelingsechtpaar kreeg steeds maar een kind met bijna GEEN neus, terwijl de ouders heel normaal waren...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:36 schreef BloodyLotte het volgende:
En weer verder.
Ik weet trouwens niet of iemand het al geprobeerd heeft, maar ik ga eens uitproberen als je je sim een enorm raar hoofd geeft (enorme neus, vage lippen, hele kleine oogjes) en dan een kind laat krijgen, of je dan ook echt een enorme freakshow familie krijgt.
Die uitbreiding komt Herfst 2005 uit. Dat zei Tim LeTourneau (die duud die die stuff produceert enzo) op de E3.quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:25 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
en wanneer komt die Nightlife-uitbreiding nou? ik zie het nergens op de EA-site staan...
Heb je hier nog behoefte aan? Ik had gisteravond niets te doen, dus heb het allemaal op papier gezet.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:46 schreef Orcaman1984 het volgende:
Heeft misschien iemand van jullie een lijst van alle loopbanen en de banen die je daarin kan krijgen? Vind ik wel makkelijk! Het liefst met die nieuwe loopbanen van Studentenleven erbij!!
Gewoon een kavel bouwen en die op openbaar zetten toch?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:21 schreef Dreuzel het volgende:
Ik heb zelf een nieuwe buurt gemaakt, en nu wil ik een winkelcentrum maken maar heb geen idee hoeMijn studenten hebben wensen dat ze een mp3 speler willen enzo, maar ze kunnen deze nergens kopen...
![]()
Hetzelfde met nieuwe kleren, als ze klaar zijn met studeren krijgen ze een lame outfit, maar kan dus geen nieuwe kleren kopen..
kut...quote:
er zijn verschillende programmaatjes te downloaden waarbij je de kleren van de young adults kan omzetten naar adult kleding en andersom. hiervoor moet je wel de microsoft network 1 nogiets installeren, anders werkt het programma niet...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:21 schreef Dreuzel het volgende:
Ik heb zelf een nieuwe buurt gemaakt, en nu wil ik een winkelcentrum maken maar heb geen idee hoeMijn studenten hebben wensen dat ze een mp3 speler willen enzo, maar ze kunnen deze nergens kopen...
![]()
Hetzelfde met nieuwe kleren, als ze klaar zijn met studeren krijgen ze een lame outfit, maar kan dus geen nieuwe kleren kopen..
je moet je sims veel door de telescoop laten loeren.. dan worden ze sneller ontvoerd door aliens.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef Auticia het volgende:
[..]
Gewoon een kavel bouwen en die op openbaar zetten toch?
Ik speel ook alleen maar met eigen buurten, maar mijn Sims worden daar nooit ontvoerd door aliens.
Weet iemand hoe dat kan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:36 schreef Ronno het volgende:
even een vraagje: kan je de uitbreiding "Studentenleven" spelen als je de Sims 2 helemaal niet hebt?
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:37 schreef releaze het volgende:
[..]
je moet je sims veel door de telescoop laten loeren.. dan worden ze sneller ontvoerd door aliens.
je hebt er ook een cheat voor, is lacheik heb het ook gedaan.
Ik gebruik zelf de insimenatorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Spel is veel leuker zo.
Zal zo eens iemand door de telescoop laten loeren, kijken of het lukt.I bet you are flying inside.
Hmm dacht dat ik dit al had geprobeerd, maar zal t zo nog eens opstarten en opnieuw proberen..quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef Auticia het volgende:
Ik speel ook alleen maar met eigen buurten, maar mijn Sims worden daar nooit ontvoerd door aliens.
Weet iemand hoe dat kan?
Serieus???quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:16 schreef Auticia het volgende:
[..]
Heb je hier nog behoefte aan? Ik had gisteravond niets te doen, dus heb het allemaal op papier gezet.
Ja túúrijk domme doos dat ik ben, had natuurlijk niet goed uit mijn doppen gekeken!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef Auticia het volgende:
Heb je evenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:54 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Serieus???Geef maar hoor, ik bedoel, als het niet te veel moeite is? Anders schrijf ik het zelf wel op...
![]()
wat leuk, een top natuurwetenschapper verdient dus meer dan een een topbaan in de showbiz!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:03 schreef Auticia het volgende:
10.Milieugoeroe - 10.497
10. Filmlegende - 5022
Als milieugoeroe werk je 1 dag in de week. 30 uur achter elkaar ofzo.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:27 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
wat leuk, een top natuurwetenschapper verdient dus meer dan een een topbaan in de showbiz!
http://forums.modthesims2.com/archive/index.php/t-12924.htmlquote:Op maandag 27 juni 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is er nu al zo iets als mod die sims in 1 dag ouder laat worden?.
Ik heb google nu afgezocht en ze zijn er wel maar veel zonder goed resultaat.
Dit is namelijk erg handig als je tiener sim verliefd is op een ander en dan ouder word.
Heb namelijk geen zin omdan vervolgens met die andere sim te gaan spelen en te gaan wachten tot dat die ook eindelijk groter groeit.
Bizar, nog nooit eerder gehoord!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:37 schreef Sanne het volgende:
Hm, ik krijg ook alleen nog maar jongetjes baby's.
Was daar al een oplossing voor gevonden?
Welke download moet ik eruit gooien voor ik weer meisjes kan maken?
Ik vind het wel jammer dat je geen lelijke mensen kan maken. Pubers met puisten, bejaarden met spataders, mannen met haar op hun rug etcquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:47 schreef Elvi het volgende:
Das echt heel lelijk. Omdat het gezicht niet vloeiend loopt, maar heel hoekig is.
Ja je moet eerst een taxi bellen maar in Nightlife kun je met je eigen auto rijden, dat bespaart dan waarschijnlijk tijd. Tenzij je Sims geen auto hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:46 schreef -DailaLama- het volgende:
Moet ik eerst met een taxi naar een kledingzaak om aan nieuwe kleren te komen? Kan dat niet sneller?
Is die Studentenleven een beetje de moeite waard voor het geld? Nightlife lijkt me wel leuk, met die auto.
Dat kan wel. Je moet dan alleen je eigen skins maken. an kan je dr ook voor kiezen dat als ie dan een volwassene/young adult (is dezelfde skin) dat het dan weg is. de puisten zijn niet 3d, maar ze zitten wel op de skin.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:47 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je geen lelijke mensen kan maken. Pubers met puisten, bejaarden met spataders, mannen met haar op hun rug etc
Lijkt me wel grappig.
Ik heb een zombie-skin gedownload. Dat veranderd per leeftijd en sexe. Tis groen/bruinig met rotte tanden en hier en daar wat bloed.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:09 schreef releaze het volgende:
[..]
Dat kan wel. Je moet dan alleen je eigen skins maken. an kan je dr ook voor kiezen dat als ie dan een volwassene/young adult (is dezelfde skin) dat het dan weg is. de puisten zijn niet 3d, maar ze zitten wel op de skin.
ik heb mn mannen en mn vouwen wat aangepast. ze hebben nu gewoon schaamhaar, de mannen bosthaar.
Coolquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb een zombie-skin gedownload. Dat veranderd per leeftijd en sexe. Tis groen/bruinig met rotte tanden en hier en daar wat bloed.![]()
Ja meestal is de custom content 'sterker' dan het gewone dna.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:32 schreef releaze het volgende:
[..]
CoolIk geloof ook dat als je dan babies krijgt dat er dan ook een kans is dat ze een zombiehuid krijgen
![]()
whoa, die verystrangesims is echt verschrikkelijk cool!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja meestal is de custom content 'sterker' dan het gewone dna.
Hier kan je die zombie-skin downloaden trouwens (je moet je wel even gratis registreren maar t downloaden is gratis en ze hebben hele toffe downloads) :http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=51401&highlight=zombie
Deze s minder mooi: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=69960&highlight=zombie
En hier nog meer gore skins (gratis, je hoeft niet te registreren) : http://www.verystrangesims.com/contentone.html
boolprop al geprobeerd, maar ik krijg het dan nog niet voor elkaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:37 schreef Kuukske het volgende:
Lol, ja cool. Maar volgens mij heb ik op het Amerikaanse Sims forum gelezen dat er een cheat is waardoor je niet meer hoeft te winkelen. Ik meen dat het iets is met die boolproptool, misschien dat je daar iets meer kunt vinden als je dat handig lijkt?
Maar ik denk dat het met eigen auto straks in Nightlife ook wel cool is om te doen, bovendien rijd je zelf naar je werk, breng je je kids naar school. IMO is dat best geinig
Op http://thesims2.startkabel.nl vind je een hele hoopquote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:50 schreef -DailaLama- het volgende:
Kent iemand nog een paar downloadsites waar je niet eerst (betaald) member voor hoeft te worden?
Mag dat trouwens wel? Allerlei dingen maken en die verkopen op Internet? Krijg je dan geen problemen met Maxis omdat het spel van hen is?
quote:Thompson: "The sex and the nudity are in the game. That's the point. The blur is an admission that even the 'Ken and Barbie' features should not be displayed. The blur can be disarmed. This is no different than what is in San Andreas, although worse."
Je moet lid worden van een geheim genootschap. JE moet dan met 3 leden bevriend zijn en dan komen ze je s'nachts ophalen. Die leden hebben een pakje aan met een lama-plaatje op de jas.quote:Op zondag 31 juli 2005 22:36 schreef Kuukske het volgende:
Dat gedoe rondom frauderen met studieresultaten ben ik ook nog niet achter. Misschien moet je je verloven met een professor ofzo? Daar gaan je resultaten wel van omhoog in ieder geval.
* BMH nomineert deze post tot HET voorbeeld van de ondergang van GAM. Gefeliciteerd jongen (en fok).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:41 schreef bloodsista het volgende:
hai.![]()
heb dus dingetjes gedownload weetje
doe ze in de download map van sims2.
enne de downloads ware univesity proof.
nu start ik sims 2 university op. zie nix van me downloads.
weet iemand wat ik verkeerd doe?
ik had dus ook een meisje van zo'n site gemaild die zei dit
Hi there,
you'll need the Colour Options Enabler from
http://sims.ambertation.de/index.shtml
hope I could help you
hugs
Carol
www.4eversimfantasy.eu.tf
way yo. heb dat program gedownload enzo weet heel niet hoe het werk. anyone?
mail ik die zo terug en ze mailt me nie meer echt drama hier.
Gewoon downloaden, installeren met dubbelklik op het .exe-file, menuutje volgen, kijken offie onder je startmenu staat (die grote knop aan de onderkant van je scherm...) en tadaaaaa...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:41 schreef bloodsista het volgende:
'moeilijk' verhaal
Gangsta!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon downloaden, installeren met dubbelklik op het .exe-file, menuutje volgen, kijken offie onder je startmenu staat (die grote knop aan de onderkant van je scherm...) en tadaaaaa...
En anders lees je gewoon de handleiding of neem je de moeite het even op te zoeken zoals ik nu ook voor je heb gedaan...(en ik heb dat hele CEP niet eens
)
paarse_paashaas had een hele goede tip: het spel kopenquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:02 schreef zoeperzazke het volgende:
OK, sorry, had dit topic over het hoofd gezien maar nog maar ene keertje dan:
Ik heb onlangs de Sims 2 geïnstalleerd, maar ik kan niet bouwen. Wát ik ook doe, het lukt gewoon niet. Ik neem aan dat je moet beginnen met een muur, en ja, ik heb gewoon geld, maar nee, hij doet het gewoon niet... er verschijnt helemaal niets in beeld. Meubels enzo kan ik wel kopen.
Wat doe ik fout??
Jouw probleem is het probleem bij illegale versies van het spelquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Waarom zou ik het spel niet origineel hebben dan? Ik kan alleen niet bouwen, ik snap het niet![]()
Exactlymontoquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Jouw probleem is het probleem bij illegale versies van het spel
hey dat is ok.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Gewoon downloaden, installeren met dubbelklik op het .exe-file, menuutje volgen, kijken offie onder je startmenu staat (die grote knop aan de onderkant van je scherm...) en tadaaaaa...
En anders lees je gewoon de handleiding of neem je de moeite het even op te zoeken zoals ik nu ook voor je heb gedaan...(en ik heb dat hele CEP niet eens
)
ik ookquote:Op zondag 7 augustus 2005 14:52 schreef Quispi het volgende:
Ik moet sims2 ook maar weer eens installeren...
dat is iets waar ik ook wel naar benieuwd ben. De meeste meubels zijn niet grappig...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:15 schreef nikky het volgende:
Is dat er al? Dat je weer meubels e.d. kunt downloaden?
Dat vond ik juist ook zo leuk aan de sims 1. Een IKEA huis.
Je hebt wel een grafsteen in je tuin?quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn slimme Sim wil spookjes zien, maar tot nu toe heb ik dat nog niet voor elkaar gekregen. Aliens ontmoeten wil ook maar niet, hoe vaak ze ook door de telescoop loert. Dus wie mij hiermee kan helpen vind ik lief.
voor cheats gaan zoeken. er is een bepaalde boolprop cheat, dat als je op de brievenbus klikt je allerlei cheats voor het hele spel hebt. wel geinig. dan kan je iig ontvoerd worden door aliens (viel erg tegen, ik had gehoopt dat je nog in het ruimteschip kon enzo, maar nee). spoken weet ik geen cheat voor.quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:23 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn slimme Sim wil spookjes zien, maar tot nu toe heb ik dat nog niet voor elkaar gekregen. Aliens ontmoeten wil ook maar niet, hoe vaak ze ook door de telescoop loert. Dus wie mij hiermee kan helpen vind ik lief.
Eh, nee. Hmm, ik geloof dat ik de man des huizes maar ga vermoorden...quote:Op zondag 28 augustus 2005 14:40 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Je hebt wel een grafsteen in je tuin?
Ahaaa! Dat is het dus! Thanks for the tipquote:en je moet alleen maar drinken als je goud of platina niveau bent, anders word je ouder ipv jonger..
Onder je wenspunten-tabje. Als je iets van 30.000 wenspunten hebt, kun je een groene pot levenselixer kopen...quote:Op zondag 4 september 2005 18:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
K stom vraag je, waar stond dat ding waar mee je je leven kon verlengen ook alweer?? Of moest je die verdienen ofzo?
Misschien dat je ze kan laten verzuipen in de wc..quote:Op donderdag 8 september 2005 13:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Een tweeling als peuter hebben is echt ontzettend kut.
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zit weer 's vast. Ik ben echt heel ver gekomen met m'n popje, maar toen ik ineens als bevelhebber () 30.000 zwijggeld kreeg, wilde ik daar een fatsoenlijk huis voor gaan kopen. Dus ik naar de kaart van Veronadorp, m'n huis in de catalogus gezet, maar hoe koop ik nu een ander huis? Help?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
'Acapellahof 19'
Je moet haar eerst uit haar huidige huis verhuizen, terug naar depot. Daarna koop je een nieuw huis.
Heb jij weerquote:Op donderdag 8 september 2005 19:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat kan. The horror...
Ach tweeling, niks gewend ook...quote:Op donderdag 8 september 2005 13:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Een tweeling als peuter hebben is echt ontzettend kut.
2: laat meer wensen uit komen, zodat haar wensbalk weer groen, goud of platinum wordt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:41 schreef _moder8or_ het volgende:
-edit2-
Wat kan je eraan doen dat mijn 'vrouw' telkens huilt terwijl haar balkje vol in de groen staat?
[[url=http://img76.imageshack.us/img76/7260/naamloos6sc.th.jpg]afbeelding][/URL]
-edit3-
Hoe maak ik mijn feestjes tot een succes. Ik krijg altijd ramp of Gaap
je zou zeggen dat ze echt nog heel graag een kind wilt hebben, of dat dr gezinsleven een ramp is? Is ze nog wel heftig verliefd op dr man enzo? heeft ze een goeie band met haar zoon?quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:41 schreef _moder8or_ het volgende:
lol
[[url=http://img25.imageshack.us/img25/1693/naamloos5qw.th.jpg]afbeelding][/URL]
-edit-
Mijn peuter is eindelijk kleuter
-edit2-
Wat kan je eraan doen dat mijn 'vrouw' telkens huilt terwijl haar balkje vol in de groen staat?
[[url=http://img76.imageshack.us/img76/7260/naamloos6sc.th.jpg]afbeelding][/URL]
-edit3-
Hoe maak ik mijn feestjes tot een succes. Ik krijg altijd ramp of Gaap
Een buffettafel? Bestaat dat dan ook?quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
2: laat meer wensen uit komen, zodat haar wensbalk weer groen, goud of platinum wordt.
3. muziek aanzetten en met mensen dansen werkt altijd wel. En een buffettafel wegzetten wil ook wel helpen
Ze is heel erg verliefd op 'moi'. En het gezinnetje gaat goed, volgens mij. En ze is nu overigens weer zwanger. Nu doet ze dat niet meer zoals je haar ziet zitten op de screenshot.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:15 schreef releaze het volgende:
[..]
je zou zeggen dat ze echt nog heel graag een kind wilt hebben, of dat dr gezinsleven een ramp is? Is ze nog wel heftig verliefd op dr man enzo? heeft ze een goeie band met haar zoon?
Ja. In koopmodus, dan de modus waar je niet per kamer koopt, maar per eh.. onderdeel zal ik maar zeggen. En dan diversen - ballonentekentje en daar staan buffettafels e.d.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een buffettafel? Bestaat dat dan ook?
en als ik dans met mijn gasten dan stoppen ze er gelijk meedan zie je een rode min boven hun hoofd. Dan moet ik zeker eerst veel kletsen?
Ik kook altijd voor mijn visite. Echt iedereen neemt een bord, maar de feestmeter gaat niet omhoog.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja. In koopmodus, dan de modus waar je niet per kamer koopt, maar per eh.. onderdeel zal ik maar zeggen. En dan diversen - ballonentekentje en daar staan buffettafels e.d.
Je kunt natuurlijk ook gewoon koken voor je visite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |