Ja túúrijk domme doos dat ik ben, had natuurlijk niet goed uit mijn doppen gekeken!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:29 schreef Auticia het volgende:
Gewoon een kavel bouwen en die op openbaar zetten toch?
Heb je evenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 14:54 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Serieus???Geef maar hoor, ik bedoel, als het niet te veel moeite is? Anders schrijf ik het zelf wel op...
![]()
wat leuk, een top natuurwetenschapper verdient dus meer dan een een topbaan in de showbiz!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:03 schreef Auticia het volgende:
10.Milieugoeroe - 10.497
10. Filmlegende - 5022
Als milieugoeroe werk je 1 dag in de week. 30 uur achter elkaar ofzo.quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:27 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
wat leuk, een top natuurwetenschapper verdient dus meer dan een een topbaan in de showbiz!
http://forums.modthesims2.com/archive/index.php/t-12924.htmlquote:Op maandag 27 juni 2005 20:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Is er nu al zo iets als mod die sims in 1 dag ouder laat worden?.
Ik heb google nu afgezocht en ze zijn er wel maar veel zonder goed resultaat.
Dit is namelijk erg handig als je tiener sim verliefd is op een ander en dan ouder word.
Heb namelijk geen zin omdan vervolgens met die andere sim te gaan spelen en te gaan wachten tot dat die ook eindelijk groter groeit.
Bizar, nog nooit eerder gehoord!quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:37 schreef Sanne het volgende:
Hm, ik krijg ook alleen nog maar jongetjes baby's.
Was daar al een oplossing voor gevonden?
Welke download moet ik eruit gooien voor ik weer meisjes kan maken?
Ik vind het wel jammer dat je geen lelijke mensen kan maken. Pubers met puisten, bejaarden met spataders, mannen met haar op hun rug etcquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:47 schreef Elvi het volgende:
Das echt heel lelijk. Omdat het gezicht niet vloeiend loopt, maar heel hoekig is.
Ja je moet eerst een taxi bellen maar in Nightlife kun je met je eigen auto rijden, dat bespaart dan waarschijnlijk tijd. Tenzij je Sims geen auto hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2005 17:46 schreef -DailaLama- het volgende:
Moet ik eerst met een taxi naar een kledingzaak om aan nieuwe kleren te komen? Kan dat niet sneller?
Is die Studentenleven een beetje de moeite waard voor het geld? Nightlife lijkt me wel leuk, met die auto.
Dat kan wel. Je moet dan alleen je eigen skins maken. an kan je dr ook voor kiezen dat als ie dan een volwassene/young adult (is dezelfde skin) dat het dan weg is. de puisten zijn niet 3d, maar ze zitten wel op de skin.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:47 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat je geen lelijke mensen kan maken. Pubers met puisten, bejaarden met spataders, mannen met haar op hun rug etc
Lijkt me wel grappig.
Ik heb een zombie-skin gedownload. Dat veranderd per leeftijd en sexe. Tis groen/bruinig met rotte tanden en hier en daar wat bloed.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:09 schreef releaze het volgende:
[..]
Dat kan wel. Je moet dan alleen je eigen skins maken. an kan je dr ook voor kiezen dat als ie dan een volwassene/young adult (is dezelfde skin) dat het dan weg is. de puisten zijn niet 3d, maar ze zitten wel op de skin.
ik heb mn mannen en mn vouwen wat aangepast. ze hebben nu gewoon schaamhaar, de mannen bosthaar.
Coolquote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb een zombie-skin gedownload. Dat veranderd per leeftijd en sexe. Tis groen/bruinig met rotte tanden en hier en daar wat bloed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |