Onder je wenspunten-tabje. Als je iets van 30.000 wenspunten hebt, kun je een groene pot levenselixer kopen...quote:Op zondag 4 september 2005 18:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
K stom vraag je, waar stond dat ding waar mee je je leven kon verlengen ook alweer?? Of moest je die verdienen ofzo?
Misschien dat je ze kan laten verzuipen in de wc..quote:Op donderdag 8 september 2005 13:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Een tweeling als peuter hebben is echt ontzettend kut.
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:25 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zit weer 's vast. Ik ben echt heel ver gekomen met m'n popje, maar toen ik ineens als bevelhebber () 30.000 zwijggeld kreeg, wilde ik daar een fatsoenlijk huis voor gaan kopen. Dus ik naar de kaart van Veronadorp, m'n huis in de catalogus gezet, maar hoe koop ik nu een ander huis? Help?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
'Acapellahof 19'
Je moet haar eerst uit haar huidige huis verhuizen, terug naar depot. Daarna koop je een nieuw huis.
Heb jij weerquote:Op donderdag 8 september 2005 19:44 schreef BloodyLotte het volgende:
Dat kan. The horror...
Ach tweeling, niks gewend ook...quote:Op donderdag 8 september 2005 13:46 schreef BloodyLotte het volgende:
Een tweeling als peuter hebben is echt ontzettend kut.
2: laat meer wensen uit komen, zodat haar wensbalk weer groen, goud of platinum wordt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:41 schreef _moder8or_ het volgende:
-edit2-
Wat kan je eraan doen dat mijn 'vrouw' telkens huilt terwijl haar balkje vol in de groen staat?
[[url=http://img76.imageshack.us/img76/7260/naamloos6sc.th.jpg]afbeelding][/URL]
-edit3-
Hoe maak ik mijn feestjes tot een succes. Ik krijg altijd ramp of Gaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |