Music Storequote:Op donderdag 15 september 2005 09:26 schreef Elvi het volgende:
Ik heb m gister gekocht bij Music Store![]()
En hijs leeeuuuuuuk!Ik kan alleen de Vampier niet vinden...
Help?
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze hadden m tenminste lekker op tijd.
Geen idee. Ik heb hem namelijk nog nietquote:Op donderdag 15 september 2005 11:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tis je vergeven![]()
Maar waar kan ik nou die vampier vinden?![]()
moeten ze dan ook eerst verliefd worden en houden van voordat dat kan? echt one night stand'en kan niet in reguliere sims, wel in nightlife?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:24 schreef Lyssa het volgende:
mn sim heeft al een droomdate achter de rug... en tijdens die droomdate ge oh-ja'd in de auto
Jammer dat Sinterklaas, m'n verjaardag en Kerstmis allemaal in December vallen...quote:Op donderdag 15 september 2005 20:35 schreef Marissssie het volgende:
Jammer dat het allemaal zo duur is![]()
Euhmmm... E-mule?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:35 schreef Marissssie het volgende:
Jammer dat het allemaal zo duur is![]()
mag niet hequote:
Staat ook in de handleiding, maja dat kun je ook alleen maar weten als je het gekocht hebt...quote:Op donderdag 15 september 2005 18:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben trouwens, nadat ik generaal was geworden (dan word je elke dag opgehaald met een helikopter![]()
![]()
) aan een nieuwe carriere begonnen, omdat ik geen doelen meer had om te bereiken. En dus ben ik golfcaddie geworden in de carriere 'luiwammes'
Inmiddels heb ik me opgewerkt als Party-DJ
Wist je trouwens al dat je voor het behalen van doelen voor je carriere beloningen krijgt?
Zo heb ik een hindernisbaan van het leger gehad en een natte cultuurtuin waarin plantjes goed gedijen van de luiwammes-carriere
Ik wist 'm ik wist 'm ik wist 'm... ik heb hem met handleiding en al.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Staat ook in de handleiding, maja dat kun je ook alleen maar weten als je het gekocht hebt...
Als het officiele downloads zijn dan weet ik zeker van wel. Over wat voor downloads gaat het?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:41 schreef zhe-devilll het volgende:
We hebben nightlife inmiddels
mooi en leuk maar eh die downloads van sims 2 en studentenleven
doen die het ook in de nieuwe sims?
ze moeten wel eerst verliefd worden, tenminste dat zijn ze bij mij wel, maar er is nu ook een nieuwe factor, chemie, dus overeenkomende persoonlijkheid/intresses en je kan invoeren in t begni waar je sim op afknapt en op valt, als je veel chemie hebt met iemand, dan gaat het verliefd worden veel snellerquote:Op donderdag 15 september 2005 21:20 schreef releaze het volgende:
[..]
moeten ze dan ook eerst verliefd worden en houden van voordat dat kan? echt one night stand'en kan niet in reguliere sims, wel in nightlife?
Nou alle downloads op sims EA site..quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als het officiele downloads zijn dan weet ik zeker van wel. Over wat voor downloads gaat het?
Heb ik ook bij de off. dvd versie van de kale sims 2quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:27 schreef BlaBlub het volgende:
Ik heb university gekocht en nu moet ik de sims updatenn, maar deze geeft elke keer een update fout "fout tijdens installatie van update"
Iemand enig idee
Ah. ff eerst sims opnieuw geinstalleerd. Nu werkt ie welquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Heb ik ook bij de off. dvd versie van de kale sims 2
Dat weet ik niet. Waarom mail je die gasten niet ? Dan weet je het zeker!quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou alle downloads op sims EA site..
dus wat mensen gemaakt hebben
er staat nml een icoontje achter de een is voor de sims2
de ander voor sims 2 en studentenleven
en de andere sims 2 , studentenleven en nightlife...
Kun je met nightlife de downloads van sims 2 alleen ook gebruiken in je game?
bv
Ja, was dat ook al niet zo bij the Sims Superstar? (en al die voorgangers)quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat ik wel weer typisch vindtJe moet gewoon alle delen van The Sims 2 hebben (Althans de originele)
Want ik installeerde The Sims Stundentenleven, en tijdens mijn installatie vroeg hij op CD1 van The Sims 2.Ik blij dat ik hem niet heb uitgeleend.
Dat wordt dan weer een uitmelkerij voor The Sims 2quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:39 schreef Nory het volgende:
[..]
Ja, was dat ook al niet zo bij the Sims Superstar? (en al die voorgangers)
Beestenboel was trouwens wel erg leuk, vind het nog steeds jammer dat je geen huisdieren kunt nemen in de Sims 2
Bij nightlife vroeg ie er niet om, maar constateerde zelf al dat mn sims "geupdate" was. Er is toen een belangrijke patch uitgegeven, ik geloof ook mbt tot het installeren van custom content.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat ik wel weer typisch vindtJe moet gewoon alle delen van The Sims 2 hebben (Althans de originele)
Want ik installeerde The Sims Stundentenleven, en tijdens mijn installatie vroeg hij op CD1 van The Sims 2.Ik blij dat ik hem niet heb uitgeleend.
Ach. Des te sneller EA weer geld krijgt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:23 schreef releaze het volgende:
Is sims2 niet pas net een jaartje uit? We hebben al twee uitbreidingspakketen.. Tgaat geloof ik een stuk sneller dan bij sims1
nee hoor.. op www.modthesims2.com staat meer banen dan dat je bij de uitbreidingen krijgt.. bij de university moet je altijd eerst gestudeerd hebben voordat je nieuwe banen kan krijgen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
Extra banen kun je zeker alleen krijgen als je die Sims-addons koopt he? (dat overweeg ik wel 's, want die zijn niet zo heel erg duur...) en welke heb je zoal? Ik zag o.a. huisdieren, huizen, etc..
Oeh. Lekker downloaden. -add as bookmark-quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:47 schreef Lyssa het volgende:
[..]
nee hoor.. op www.modthesims2.com staat meer banen dan dat je bij de uitbreidingen krijgt.. bij de university moet je altijd eerst gestudeerd hebben voordat je nieuwe banen kan krijgen.
moet je wel even heel goed lezen hoe en wat.. maar er zitten wel leuke dingen tussen..
Hmm da's waar, maar Tierisch Gut Drauf (hette die niet Beestenboel in het Nederlands?) was bijvoorbeeld gewoon te erg... Die kat maakte je sims wakker en piste overal en de dieren hadden zo veel aandacht nodig dat je sims niet meer konden werken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:23 schreef releaze het volgende:
Is sims2 niet pas net een jaartje uit? We hebben al twee uitbreidingspakketen.. Tgaat geloof ik een stuk sneller dan bij sims1
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:10 schreef Sessy het volgende:
[..]
Hmm da's waar, maar Tierisch Gut Drauf (hette die niet Beestenboel in het Nederlands?) was bijvoorbeeld gewoon te erg... Die kat maakte je sims wakker en piste overal en de dieren hadden zo veel aandacht nodig dat je sims niet meer konden werken.
krijg je veel invloedpunten en wenspunten voor, je kan nu speciale toga feestjes geven en je kan verhuizen naar de vereniging huis, dat was t geloof ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:16 schreef Nory het volgende:
Als je Sim lid is geworden van een studentenvereniging, wat gebeurd en dan? Of heb je er niks aan?
alle moeite voor niets
Ja ze hebben een wedstrijd gehouden en ik ben al wel een outfit tegengekomen ( Best Female Outfit)quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:03 schreef releaze het volgende:
[..]
Die gasten bij Maxis vinden overigens custom content helemaal geweldig, heb ik ergens gelezen. Ze hebben ook verschillende contests op de sims2 websites gehad, ik geloof wie de leuke outfits enzo kon maken en die zouden dan in het spel ofzo opgenomen worden, ik weet niet meer precies hoe het zit.
Hmm, die wens- en invloedpunten heb ik nooit gezienquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:25 schreef Lyssa het volgende:
[..]
krijg je veel invloedpunten en wenspunten voor, je kan nu speciale toga feestjes geven en je kan verhuizen naar de vereniging huis, dat was t geloof ik
Dat was niet mijn kat! Ik heb geen idee wiens kat dat ueberhaupt was.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:25 schreef Nory het volgende:
[..]Dan had je je kat maar beter moeten opvoeden
Bij mij gebeurde het niet!
Hetzelfde als niet-vampiers.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:49 schreef Sessy het volgende:
wat eten vampiers?
Dat is dan wel weer domquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Hetzelfde als niet-vampiers.
verstandshuwelijkquote:Op woensdag 21 september 2005 13:18 schreef Sessy het volgende:
Een huwelijk is meer dan seks? Ofzo.
verkapte ik-neuk-10-jarigen post.quote:Op woensdag 21 september 2005 13:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[fantasietjes]
Whoops verkeerde gequote.. sorryquote:Op woensdag 21 september 2005 18:43 schreef Sessy het volgende:
Ik neuk geen 10 jarigen, ik vind het alleen leuk om m'n sadistische neigingen op m'n sims uit te proberen.
Is dat je eigen levensverhaal?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:44 schreef zhe-devilll het volgende:
ooh ik heb oh....nou..
ik heb een brievenbus met vreemde functies tis een hack
dan kan iemand dus vreemdgaan met iedereen...geweldig is dat..
Heb een familie die heeft inmiddels al 12 kinderen gehad en die kinderen zijn allemaal alweer volwassen middels een levensvoorwerp gevend geval...
daarmee kun je de sims jonger en ouder laten worden zo je wilt..
en dan gaat die vader weer met zijn dochters naar bed en die krijgen daar weer kinderen van en de zoons gaan met de zus enzo...
de moeder met de zoons.. oh oh wat een ellende..
ze zijn dan ook heel verdrietig als een vreemdgaat he...dan slaan ze elkaar om de oren..enzo
gaaf
vooral die naked skins erbij en dan..........
oke ik hou mijn vunzige simsthoughts maar weer voor me...![]()
![]()
Er staat altijd ergens in 't spel dat je je sims gezond moet laten eten om ze fit te houden. Misschien moet je een al dikke sim constant vette snacks laten eten terwijl hij geen honger heeft?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:05 schreef Sessy het volgende:
Waarom zijn de vette sims eigenlijk helemaal niet vet? Ik wil zo'n Tokkie van 300 kilo in m'n buurt.
Er zijn er hier meerdere gepost:quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:42 schreef Daverz het volgende:
Whaha.. sjonge wat zijn we serieus hier zeg... is toch lachen.. come on zeg.. maar ff wat anders.. weet iemand waar je een GOEIE nudepatch gratis kan downen? Dus inclusief tepels/schaamhaar enzo?
(en voor degene die dit ranzig vinden en NIET vinden kunnen; svp niet reageren)
Ik bedoel dus het maken van een file naamvansim.sims2pack zodat ik die sim in elk spel op elke computer kan inladen. Ik heb wel een huisje nog in sims2pack formaat waar de sim in zit, maar niet de losse sim zelf.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:00 schreef Kuukske het volgende:
Ehh.. verpakt?
Je kunt de Sims huishoudens samenvoegen als je dat wilt. En je BodyShop Sim kun je ik geloof vanuit Body Shop in je spel laden. Maar dat weet ik niet zeker.
Kan dit ook zonder dat je iemand in een huisje hebt geplaatst, zodat je een lekker duur huis kunt bouwen om daar dan een rijke familie waar nog niet mee is gespeeld in te zetten?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof door een mannetje/vrouwtje in de familiecatalog te zetten en die dan in een huisje te plaatsen waar al iemand zit. Dan krijg je de vraag: "Familie samenvoegen?" en dan kun je Ja drukken.
*kwijl*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er zijn er hier meerdere gepost:
http://www.modthesims2.com/ Onder 'bodyshop'
jezus, daar heb ik vannacht over gedroomd, over die vampier-postquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:52 schreef Typmuts het volgende:
Weet iemand al hoe het met de vampiers zit!??!
Mijn sim liep een keer in een nachtclub en toen wilde een vampier met hem knuffelen! Ik heb deze actie maar afgebroken, want ik wilde niet dat deze sim gebeten zou wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:14 schreef releaze het volgende:
[..]
jezus, daar heb ik vannacht over gedroomd, over die vampier-post
ik heb wel vampiers zien rondlopen in de gothic bars enzo maar hoe je je laat bijten.. weet ik veel. flirten met een vampier en dan in je nek gebeten worden ipv zoenen?
iig... ik weet wel dat je met een hack jezelf vampier kan laten maken zonder gebeten te worden
Ik heb in dit topic al eens een linkje gepost naar een vampier-FAQ.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:52 schreef Typmuts het volgende:
Weet iemand al hoe het met de vampiers zit!??!
Tis gewoon het spel maar dan de 'holiday edition' en dus geen 'pakketje' wat je zo kan kopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:58 schreef Kuukske het volgende:
Er komt een kerstmispakketje uit, weet niet of het hier al was gepost eigenlijkmaar dan doe ik het nog maar een keer: klik
Dit komt 17/18 november uit in Nederland.
"Voor de fanatieke Sims 2 spelers, voegt het Kerstpakket 40 nieuwe voorwerpen toe om de feestdagen uitgebreid te vieren met je favoriete Sims!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:28 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Tis gewoon het spel maar dan de 'holiday edition' en dus geen 'pakketje' wat je zo kan kopen.
Je hebt toch gelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
"Voor de fanatieke Sims 2 spelers, voegt het Kerstpakket 40 nieuwe voorwerpen toe om de feestdagen uitgebreid te vieren met je favoriete Sims!
Kom in de vakantiestemming met deze te gekke extra uitbreiding voor De Sims 2 en decoreer je huizen met 40 nieuwe voorwerpen en decoraties. Als je De Sims 2 al hebt, is dit het perfecte cadeau voor je Sims onder de boom!
Het Kerstpakket verschijnt op 17 november aanstaande!"
Nja ik zie het half november wel
Zou eigenlijk wel jammer zijn als het niet apart te verkrijgen zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |