quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
Wat helpt voor een geslaagd feestje is een lovetub en muziek. En genoeg kletsen met je gasten.
Ik schaf ook telkens een bar aan, maar dan gaan ze na een tijdje mekkeren dat er iets niet is (ik denk ijs of zo?), gaan ze lopen schelden tegen m'n bar en raken ze gefrustreerd
Een barman heb ik al is gedaan jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:18 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij niet. Ik zoek me altijd helemaal suf in die index van dingen die je kunt kopen (vind maar eens snel een kledingkast en een vuilnisbak bijv.), maar een frituurpan ben ik nog niet tegengekomen.
Wat je trouwens wl kunt doen, geloof ik, is een barman inhuren. Misschien kun je ook een snackman inhuren?
Ja, geloof dat ie de 15e uitkomt..quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Een barman heb ik al is gedaan ja
even iets anders
Sims 2 kent nu alleen nog maar Studentenleven toch? Nightlife wordt de 2e?
Of een helicopterquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik was astronaut (incl. Ruimteaoutfit), kreeg een geheime missie naar Venus, maar daar bleek al een sonde naar op weg. Dus ik kreeg de keus: onze sonde eerder laten landen of met een andere onderwatermissie doorgaan. Ik ging voor 't eerste. Helaas stortte m'n sonde neer en werd ik ontslagen. Laat dat dus een tip zijn voor andere astronauten: ga voor de onderwatermissie!
Ik ben maar weer gewoon opnieuw in 't leger gegaan, want m'n Simlichaam was helemaal fit voor 't leger. Inmiddels ben ik alweer iets gestegen in rang, maar toch
Het leuke is ook, hoe hoger je in rang komt, hoe luxer de auto is die je op komt halen. Zodra je weer rekruut bent in 't leger, komt er een ongelofelijk aftands autootje puffend en krakend voor je huis om je op te halen
Zodra je astronaut bent, komt er een stretched limo
Ik heb net een rotschop gekregen van mijn 'vrouw'quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:14 schreef releaze het volgende:
ooit in een ver verleden had ik mn poppetje een relatie aan laten gaan met een ander poppetje, maar achter zn rug om had ze lesbische sex.. Nou goed, paar keer stampij in huis, vertrouwen geschaad, duurt eeuwen voordat ze elkaar weer liefhebben...
is alles weer koek en ei, komt de lesbische partner van m'n poppetje, die toen gezellig naar dr werk was, naar het huis toegerend en begint me toch een ruzie te maken met de man des huizes. Vond ik wel cool, omdat er geen directe aanleiding was
quote:Op zondag 11 september 2005 15:42 schreef Drifter__ het volgende:
Aaaargh, man komt thuis van het leger. Vind verloofde met haar oude vriend thuis, relatie naar de kloteee...!
Huh, wat? Vertel er meer over?quote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef releaze het volgende:
Is iemand overigens al z'n secret / eerste minnaar tegengekomen in het spel? De Mystery Sim?
Nee, nog nooit van gehoord. Ken wel geheime genootschappen op de campus, maar ben er zelf nog nooit lid van geweest.quote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef releaze het volgende:
Is iemand overigens al z'n secret / eerste minnaar tegengekomen in het spel? De Mystery Sim?
nee, die bestaat niet, dat is als je een Sim speelt die je niet vanaf het begin bent (dus vanaf een baby) ze moeten dan het geheugen wel opvullen, maar omdat je als tiener niet bewust hebt gespeelt is je eerste kus met een onbekende/mystery sim..quote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef releaze het volgende:
wat voorn meerwaarde heeft de mystery sim dan? er zijn geloof ik geen andere herinneringen vóór de kus met de mystery sim. ik geloof dat je bij volwassenen nieteens ziet of ze een gelukkige jeugd hebben gehad, dat hebben alleen de tieners geloof ik. (zou wel cool zijn overigens.. Van die sims met psychologische problemenquote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef Lyssa het volgende:
[..]
nee, die bestaat niet, dat is als je een Sim speelt die je niet vanaf het begin bent (dus vanaf een baby) ze moeten dan het geheugen wel opvullen, maar omdat je als tiener niet bewust hebt gespeelt is je eerste kus met een onbekende/mystery sim..
Dat klinkt echt coolquote:Op zondag 11 september 2005 19:12 schreef Elvi het volgende:
De uitbreidingsset ná Nightlife heet Sims in Business en je sim kan dan een eigen bedrijf opstarten![]()
En voordat mensen om de bron gaan vragen: dat stond op http://www.modthesims2.com![]()
Las ik gisteren al op games.fok.nl! Lijkt mij ook erg cool en ik hoopte al dat het een keer mogelijk zou worden een eigen bedrijf te beginnenquote:Op zondag 11 september 2005 19:12 schreef Elvi het volgende:
De uitbreidingsset ná Nightlife heet Sims in Business en je sim kan dan een eigen bedrijf opstarten![]()
En voordat mensen om de bron gaan vragen: dat stond op http://www.modthesims2.com![]()
ziet er goed uit gezien je nog maar 23 simoleans hebt!!quote:Op maandag 12 september 2005 00:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat vinden jullie van mijn huis?
[[url=http://img385.imageshack.us/img385/7008/naamloos0pi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik had 8000. Moest nog mijn hele huis uibouwen. Toch goed gedaanquote:Op maandag 12 september 2005 09:11 schreef releaze het volgende:
[..]
ziet er goed uit gezien je nog maar 23 simoleans hebt!!![]()
Orcaman1984 de wietbezorgerquote:Op maandag 12 september 2005 08:09 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Las ik gisteren al op games.fok.nl! Lijkt mij ook erg cool en ik hoopte al dat het een keer mogelijk zou worden een eigen bedrijf te beginnen![]()
Sja, als je Studentenleven hebt, heb je dat zelf in de hand?? Moet je naar de Universiteit gaan, studie kiezen, studie doorlopen etc.quote:Op maandag 12 september 2005 19:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Neeeeee niet nog 1 hé![]()
[[url=http://img194.imageshack.us/img194/5913/naamloos8sz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn eerste kind (Jeffrey Jr.) is al de deur uit vanwege de universiteit. Komt die wel nog terug?
Kan ik ook de studie afbreken zodat hij terug komt waar hij is opgetogen?quote:Op maandag 12 september 2005 19:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sja, als je Studentenleven hebt, heb je dat zelf in de hand?? Moet je naar de Universiteit gaan, studie kiezen, studie doorlopen etc.
Gaaf. gelijk even doenquote:Op maandag 12 september 2005 20:38 schreef Kuukske het volgende:
Jup.
quote:Op maandag 12 september 2005 20:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heers
Ik heb me opnieuw weten op te werken tot astronaut en dit keer ben ik voor de onderwatermissie gegaan. Jackpot! Ik kreeg meteen een bonus van 50.000,- !!
Daar heb ik mooi m'n huis zwaar mee gepimpt. Allerduurste jacuzzi, plasmascherm, zelfdenkende computer, mooie ramen in 't hele huis, een douche/bad/bubbelbad in 1, de grootste stereo en de grootste boekenkast. En een hele zooi verfraaiingen. En nu is m'n huisje zo mooi
En ik heb nog 2 potten levenselixer over. Ik ga door met dit poppetje
[afbeelding]
[afbeelding]
de mystery sim heeft geen meerwaarde, het zit er echt alleen in om de herrinering van een eerste kus aan te maken als je een sim creert die niet de tiener stage doorloopt..zoen met eerste vriendje is dus gewoon kus met mystery sim, alleen heet het zo omdat je het niet zelf hebt bepaald en er dus geen andere tiener sim is die je hebt gezoend..quote:Op zondag 11 september 2005 17:22 schreef releaze het volgende:
[..]
wat voorn meerwaarde heeft de mystery sim dan? er zijn geloof ik geen andere herinneringen vóór de kus met de mystery sim. ik geloof dat je bij volwassenen nieteens ziet of ze een gelukkige jeugd hebben gehad, dat hebben alleen de tieners geloof ik. (zou wel cool zijn overigens.. Van die sims met psychologische problemen)
Waarom niet gewoon Zoen Met Eerste Vriendje, bij wijze van... Mss dat die optie erin zit dat wanneer je je mystery sim tegen komt, je dat hele jaloezie spel hebt, want bij brave 1 partner sims komt dat niet voor? Ik zou het eens moeten googlen
Oude lulquote:Op maandag 12 september 2005 22:16 schreef SEMTEX het volgende:
Maar bejaard zijn is ook geen pretje. Dan moet je een leunstoel aan gaan schaffen, krijg je een schamel pensioentje en draag je ineens een oude lullenoutfit
vuurwerk is er toch altijd als je woohoo'd? ongeacht of je zwanger raakt of niet, ik dacht dat je alleen echt zwanger was als je een bepaald gepingeld hoort zodra je klaar bent met kindje maken... trouwens als je geen kinderen had gewild dan had je op woohoo/oh ja moeten klikken en niet op try to make a baby/proberen kindje te maken.. anders raken ze toch neit zwanger??quote:Op maandag 12 september 2005 19:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Neeeeee niet nog 1 hé![]()
[[url=http://img194.imageshack.us/img194/5913/naamloos8sz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn eerste kind (Jeffrey Jr.) is al de deur uit vanwege de universiteit. Komt die wel nog terug?
Mijn 2e kind (Rick) wordt bijna een kind
Mijn 3e kind (lees embrio) komt eraan
Bij mij is het wel gebeurdquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
vuurwerk is er toch altijd als je woohoo'd? ongeacht of je zwanger raakt of niet, ik dacht dat je alleen echt zwanger was als je een bepaald gepingeld hoort zodra je klaar bent met kindje maken... trouwens als je geen kinderen had gewild dan had je op woohoo/oh ja moeten klikken en niet op try to make a baby/proberen kindje te maken.. anders raken ze toch neit zwanger??
Past makkelijk door de brievenbus. Ik ga hem straks halenquote:Op woensdag 14 september 2005 07:53 schreef Sanne het volgende:
Ow gaaf!!! Ben benieuwd of ie er ligt als ik vanavond thuis kom!!!
Zou het door de brievenbus passen? Denk het wel he?
Morgen officieel, maar ik ken iemand die bij FRS werktquote:Op woensdag 14 september 2005 12:22 schreef Auticia het volgende:
Ligt ie vandaag al in de winkels dan?
Altijd handig zulke connectiesquote:Op woensdag 14 september 2005 12:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Morgen officieel, maar ik ken iemand die bij FRS werkt
Laat je screenshots zien aubquote:Op woensdag 14 september 2005 12:56 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Altijd handig zulke connecties![]()
De mijne is binnen![]()
Mis optie: Stoplichtsprintjequote:Op woensdag 14 september 2005 14:57 schreef Orcaman1984 het volgende:
[[url=http://img84.imageshack.us/img84/481/simauto8ej.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nog even auto-opties laten zien![]()
Dat wordt te veeel Most Wanted achtigquote:Op donderdag 15 september 2005 00:13 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Mis optie: Stoplichtsprintje
Music Storequote:Op donderdag 15 september 2005 09:26 schreef Elvi het volgende:
Ik heb m gister gekocht bij Music Store![]()
En hijs leeeuuuuuuk!Ik kan alleen de Vampier niet vinden...
Help?
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze hadden m tenminste lekker op tijd.
Geen idee. Ik heb hem namelijk nog nietquote:Op donderdag 15 september 2005 11:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tis je vergeven![]()
Maar waar kan ik nou die vampier vinden?![]()
moeten ze dan ook eerst verliefd worden en houden van voordat dat kan? echt one night stand'en kan niet in reguliere sims, wel in nightlife?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:24 schreef Lyssa het volgende:
mn sim heeft al een droomdate achter de rug... en tijdens die droomdate ge oh-ja'd in de auto
Jammer dat Sinterklaas, m'n verjaardag en Kerstmis allemaal in December vallen...quote:Op donderdag 15 september 2005 20:35 schreef Marissssie het volgende:
Jammer dat het allemaal zo duur is![]()
Euhmmm... E-mule?quote:Op donderdag 15 september 2005 20:35 schreef Marissssie het volgende:
Jammer dat het allemaal zo duur is![]()
mag niet hequote:
Staat ook in de handleiding, maja dat kun je ook alleen maar weten als je het gekocht hebt...quote:Op donderdag 15 september 2005 18:23 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben trouwens, nadat ik generaal was geworden (dan word je elke dag opgehaald met een helikopter![]()
![]()
) aan een nieuwe carriere begonnen, omdat ik geen doelen meer had om te bereiken. En dus ben ik golfcaddie geworden in de carriere 'luiwammes'
Inmiddels heb ik me opgewerkt als Party-DJ
Wist je trouwens al dat je voor het behalen van doelen voor je carriere beloningen krijgt?
Zo heb ik een hindernisbaan van het leger gehad en een natte cultuurtuin waarin plantjes goed gedijen van de luiwammes-carriere
Ik wist 'm ik wist 'm ik wist 'm... ik heb hem met handleiding en al.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Staat ook in de handleiding, maja dat kun je ook alleen maar weten als je het gekocht hebt...
Als het officiele downloads zijn dan weet ik zeker van wel. Over wat voor downloads gaat het?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:41 schreef zhe-devilll het volgende:
We hebben nightlife inmiddels
mooi en leuk maar eh die downloads van sims 2 en studentenleven
doen die het ook in de nieuwe sims?
ze moeten wel eerst verliefd worden, tenminste dat zijn ze bij mij wel, maar er is nu ook een nieuwe factor, chemie, dus overeenkomende persoonlijkheid/intresses en je kan invoeren in t begni waar je sim op afknapt en op valt, als je veel chemie hebt met iemand, dan gaat het verliefd worden veel snellerquote:Op donderdag 15 september 2005 21:20 schreef releaze het volgende:
[..]
moeten ze dan ook eerst verliefd worden en houden van voordat dat kan? echt one night stand'en kan niet in reguliere sims, wel in nightlife?
Nou alle downloads op sims EA site..quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Als het officiele downloads zijn dan weet ik zeker van wel. Over wat voor downloads gaat het?
Heb ik ook bij de off. dvd versie van de kale sims 2quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:27 schreef BlaBlub het volgende:
Ik heb university gekocht en nu moet ik de sims updatenn, maar deze geeft elke keer een update fout "fout tijdens installatie van update"
Iemand enig idee
Ah. ff eerst sims opnieuw geinstalleerd. Nu werkt ie welquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Heb ik ook bij de off. dvd versie van de kale sims 2
Dat weet ik niet. Waarom mail je die gasten niet ? Dan weet je het zeker!quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou alle downloads op sims EA site..
dus wat mensen gemaakt hebben
er staat nml een icoontje achter de een is voor de sims2
de ander voor sims 2 en studentenleven
en de andere sims 2 , studentenleven en nightlife...
Kun je met nightlife de downloads van sims 2 alleen ook gebruiken in je game?
bv
Ja, was dat ook al niet zo bij the Sims Superstar? (en al die voorgangers)quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat ik wel weer typisch vindtJe moet gewoon alle delen van The Sims 2 hebben (Althans de originele)
Want ik installeerde The Sims Stundentenleven, en tijdens mijn installatie vroeg hij op CD1 van The Sims 2.Ik blij dat ik hem niet heb uitgeleend.
Dat wordt dan weer een uitmelkerij voor The Sims 2quote:Op zaterdag 17 september 2005 10:39 schreef Nory het volgende:
[..]
Ja, was dat ook al niet zo bij the Sims Superstar? (en al die voorgangers)
Beestenboel was trouwens wel erg leuk, vind het nog steeds jammer dat je geen huisdieren kunt nemen in de Sims 2
Bij nightlife vroeg ie er niet om, maar constateerde zelf al dat mn sims "geupdate" was. Er is toen een belangrijke patch uitgegeven, ik geloof ook mbt tot het installeren van custom content.quote:Op zaterdag 17 september 2005 02:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat ik wel weer typisch vindtJe moet gewoon alle delen van The Sims 2 hebben (Althans de originele)
Want ik installeerde The Sims Stundentenleven, en tijdens mijn installatie vroeg hij op CD1 van The Sims 2.Ik blij dat ik hem niet heb uitgeleend.
Ach. Des te sneller EA weer geld krijgt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:23 schreef releaze het volgende:
Is sims2 niet pas net een jaartje uit? We hebben al twee uitbreidingspakketen.. Tgaat geloof ik een stuk sneller dan bij sims1
nee hoor.. op www.modthesims2.com staat meer banen dan dat je bij de uitbreidingen krijgt.. bij de university moet je altijd eerst gestudeerd hebben voordat je nieuwe banen kan krijgen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
Extra banen kun je zeker alleen krijgen als je die Sims-addons koopt he? (dat overweeg ik wel 's, want die zijn niet zo heel erg duur...) en welke heb je zoal? Ik zag o.a. huisdieren, huizen, etc..
Oeh. Lekker downloaden. -add as bookmark-quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:47 schreef Lyssa het volgende:
[..]
nee hoor.. op www.modthesims2.com staat meer banen dan dat je bij de uitbreidingen krijgt.. bij de university moet je altijd eerst gestudeerd hebben voordat je nieuwe banen kan krijgen.
moet je wel even heel goed lezen hoe en wat.. maar er zitten wel leuke dingen tussen..
Hmm da's waar, maar Tierisch Gut Drauf (hette die niet Beestenboel in het Nederlands?) was bijvoorbeeld gewoon te erg... Die kat maakte je sims wakker en piste overal en de dieren hadden zo veel aandacht nodig dat je sims niet meer konden werken.quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:23 schreef releaze het volgende:
Is sims2 niet pas net een jaartje uit? We hebben al twee uitbreidingspakketen.. Tgaat geloof ik een stuk sneller dan bij sims1
quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:10 schreef Sessy het volgende:
[..]
Hmm da's waar, maar Tierisch Gut Drauf (hette die niet Beestenboel in het Nederlands?) was bijvoorbeeld gewoon te erg... Die kat maakte je sims wakker en piste overal en de dieren hadden zo veel aandacht nodig dat je sims niet meer konden werken.
krijg je veel invloedpunten en wenspunten voor, je kan nu speciale toga feestjes geven en je kan verhuizen naar de vereniging huis, dat was t geloof ikquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:16 schreef Nory het volgende:
Als je Sim lid is geworden van een studentenvereniging, wat gebeurd en dan? Of heb je er niks aan?
alle moeite voor niets
Ja ze hebben een wedstrijd gehouden en ik ben al wel een outfit tegengekomen ( Best Female Outfit)quote:Op zaterdag 17 september 2005 13:03 schreef releaze het volgende:
[..]
Die gasten bij Maxis vinden overigens custom content helemaal geweldig, heb ik ergens gelezen. Ze hebben ook verschillende contests op de sims2 websites gehad, ik geloof wie de leuke outfits enzo kon maken en die zouden dan in het spel ofzo opgenomen worden, ik weet niet meer precies hoe het zit.
Hmm, die wens- en invloedpunten heb ik nooit gezienquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:25 schreef Lyssa het volgende:
[..]
krijg je veel invloedpunten en wenspunten voor, je kan nu speciale toga feestjes geven en je kan verhuizen naar de vereniging huis, dat was t geloof ik
Dat was niet mijn kat! Ik heb geen idee wiens kat dat ueberhaupt was.quote:Op zaterdag 17 september 2005 17:25 schreef Nory het volgende:
[..]Dan had je je kat maar beter moeten opvoeden
Bij mij gebeurde het niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |