Huh, wat? Vertel er meer over?quote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef releaze het volgende:
Is iemand overigens al z'n secret / eerste minnaar tegengekomen in het spel? De Mystery Sim?
Nee, nog nooit van gehoord. Ken wel geheime genootschappen op de campus, maar ben er zelf nog nooit lid van geweest.quote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef releaze het volgende:
Is iemand overigens al z'n secret / eerste minnaar tegengekomen in het spel? De Mystery Sim?
nee, die bestaat niet, dat is als je een Sim speelt die je niet vanaf het begin bent (dus vanaf een baby) ze moeten dan het geheugen wel opvullen, maar omdat je als tiener niet bewust hebt gespeelt is je eerste kus met een onbekende/mystery sim..quote:Op zondag 11 september 2005 15:49 schreef releaze het volgende:
wat voorn meerwaarde heeft de mystery sim dan? er zijn geloof ik geen andere herinneringen vóór de kus met de mystery sim. ik geloof dat je bij volwassenen nieteens ziet of ze een gelukkige jeugd hebben gehad, dat hebben alleen de tieners geloof ik. (zou wel cool zijn overigens.. Van die sims met psychologische problemenquote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef Lyssa het volgende:
[..]
nee, die bestaat niet, dat is als je een Sim speelt die je niet vanaf het begin bent (dus vanaf een baby) ze moeten dan het geheugen wel opvullen, maar omdat je als tiener niet bewust hebt gespeelt is je eerste kus met een onbekende/mystery sim..
Dat klinkt echt coolquote:Op zondag 11 september 2005 19:12 schreef Elvi het volgende:
De uitbreidingsset ná Nightlife heet Sims in Business en je sim kan dan een eigen bedrijf opstarten![]()
En voordat mensen om de bron gaan vragen: dat stond op http://www.modthesims2.com![]()
Las ik gisteren al op games.fok.nl! Lijkt mij ook erg cool en ik hoopte al dat het een keer mogelijk zou worden een eigen bedrijf te beginnenquote:Op zondag 11 september 2005 19:12 schreef Elvi het volgende:
De uitbreidingsset ná Nightlife heet Sims in Business en je sim kan dan een eigen bedrijf opstarten![]()
En voordat mensen om de bron gaan vragen: dat stond op http://www.modthesims2.com![]()
ziet er goed uit gezien je nog maar 23 simoleans hebt!!quote:Op maandag 12 september 2005 00:57 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat vinden jullie van mijn huis?
[[url=http://img385.imageshack.us/img385/7008/naamloos0pi.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik had 8000. Moest nog mijn hele huis uibouwen. Toch goed gedaanquote:Op maandag 12 september 2005 09:11 schreef releaze het volgende:
[..]
ziet er goed uit gezien je nog maar 23 simoleans hebt!!![]()
Orcaman1984 de wietbezorgerquote:Op maandag 12 september 2005 08:09 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Las ik gisteren al op games.fok.nl! Lijkt mij ook erg cool en ik hoopte al dat het een keer mogelijk zou worden een eigen bedrijf te beginnen![]()
Sja, als je Studentenleven hebt, heb je dat zelf in de hand?? Moet je naar de Universiteit gaan, studie kiezen, studie doorlopen etc.quote:Op maandag 12 september 2005 19:18 schreef _moder8or_ het volgende:
Neeeeee niet nog 1 hé![]()
[[url=http://img194.imageshack.us/img194/5913/naamloos8sz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn eerste kind (Jeffrey Jr.) is al de deur uit vanwege de universiteit. Komt die wel nog terug?
Kan ik ook de studie afbreken zodat hij terug komt waar hij is opgetogen?quote:Op maandag 12 september 2005 19:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sja, als je Studentenleven hebt, heb je dat zelf in de hand?? Moet je naar de Universiteit gaan, studie kiezen, studie doorlopen etc.
Gaaf. gelijk even doenquote:Op maandag 12 september 2005 20:38 schreef Kuukske het volgende:
Jup.
quote:Op maandag 12 september 2005 20:41 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heers
Ik heb me opnieuw weten op te werken tot astronaut en dit keer ben ik voor de onderwatermissie gegaan. Jackpot! Ik kreeg meteen een bonus van 50.000,- !!
Daar heb ik mooi m'n huis zwaar mee gepimpt. Allerduurste jacuzzi, plasmascherm, zelfdenkende computer, mooie ramen in 't hele huis, een douche/bad/bubbelbad in 1, de grootste stereo en de grootste boekenkast. En een hele zooi verfraaiingen. En nu is m'n huisje zo mooi
En ik heb nog 2 potten levenselixer over. Ik ga door met dit poppetje
[afbeelding]
[afbeelding]
de mystery sim heeft geen meerwaarde, het zit er echt alleen in om de herrinering van een eerste kus aan te maken als je een sim creert die niet de tiener stage doorloopt..zoen met eerste vriendje is dus gewoon kus met mystery sim, alleen heet het zo omdat je het niet zelf hebt bepaald en er dus geen andere tiener sim is die je hebt gezoend..quote:Op zondag 11 september 2005 17:22 schreef releaze het volgende:
[..]
wat voorn meerwaarde heeft de mystery sim dan? er zijn geloof ik geen andere herinneringen vóór de kus met de mystery sim. ik geloof dat je bij volwassenen nieteens ziet of ze een gelukkige jeugd hebben gehad, dat hebben alleen de tieners geloof ik. (zou wel cool zijn overigens.. Van die sims met psychologische problemen)
Waarom niet gewoon Zoen Met Eerste Vriendje, bij wijze van... Mss dat die optie erin zit dat wanneer je je mystery sim tegen komt, je dat hele jaloezie spel hebt, want bij brave 1 partner sims komt dat niet voor? Ik zou het eens moeten googlen
Oude lulquote:Op maandag 12 september 2005 22:16 schreef SEMTEX het volgende:
Maar bejaard zijn is ook geen pretje. Dan moet je een leunstoel aan gaan schaffen, krijg je een schamel pensioentje en draag je ineens een oude lullenoutfit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |