abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:22:33 #276
37738 Khalistro
Erore Humane est. Humanum Esto
pi_31367248
Wellicht een wat eenvoudige vraag, ik krijg het echter helaas niet voor elkaar.

Ik heb een tijd geleden The Sims 2 zitten spelen en leuke poppetjes van mij en mijn vriendin gemaakt, die van haar heb ik ingepakt in de Body Shop en de mijne niet. Nu heb ik nog wel een woning ingepakt zitten waar ikzelf als Sim in zit. Is het mogelijk om hier alsnog de Sim uit te halen en deze los te verpakken ??
What doesn't kill you, should try harder
pi_31407363
Ehh.. verpakt?
Je kunt de Sims huishoudens samenvoegen als je dat wilt. En je BodyShop Sim kun je ik geloof vanuit Body Shop in je spel laden. Maar dat weet ik niet zeker.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_31409109
Hoe voeg je huishoudens samen?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 15:55:21 #279
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_31411767
Ik geloof door een mannetje/vrouwtje in de familiecatalog te zetten en die dan in een huisje te plaatsen waar al iemand zit. Dan krijg je de vraag: "Familie samenvoegen?" en dan kun je Ja drukken.

Ik kan trouwens niet meer spelen sinds de Nachtleven-update. Het spel strandt elke keer na een tijdvretende opstartprocedure op het kopen en verkopen van meubeltjes. Snap echt niet wat er aan de hand is
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 13 oktober 2005 @ 15:57:09 #280
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_31411820
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:05 schreef Sessy het volgende:
Waarom zijn de vette sims eigenlijk helemaal niet vet? Ik wil zo'n Tokkie van 300 kilo in m'n buurt.
Er staat altijd ergens in 't spel dat je je sims gezond moet laten eten om ze fit te houden. Misschien moet je een al dikke sim constant vette snacks laten eten terwijl hij geen honger heeft?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 13 oktober 2005 @ 15:59:31 #281
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_31411884
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 01:42 schreef Daverz het volgende:
Whaha.. sjonge wat zijn we serieus hier zeg... is toch lachen.. come on zeg.. maar ff wat anders.. weet iemand waar je een GOEIE nudepatch gratis kan downen? Dus inclusief tepels/schaamhaar enzo?

(en voor degene die dit ranzig vinden en NIET vinden kunnen; svp niet reageren )
Er zijn er hier meerdere gepost:
http://www.modthesims2.com/ Onder 'bodyshop'
  donderdag 13 oktober 2005 @ 16:20:50 #282
37738 Khalistro
Erore Humane est. Humanum Esto
pi_31412420
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:00 schreef Kuukske het volgende:
Ehh.. verpakt?
Je kunt de Sims huishoudens samenvoegen als je dat wilt. En je BodyShop Sim kun je ik geloof vanuit Body Shop in je spel laden. Maar dat weet ik niet zeker.
Ik bedoel dus het maken van een file naamvansim.sims2pack zodat ik die sim in elk spel op elke computer kan inladen. Ik heb wel een huisje nog in sims2pack formaat waar de sim in zit, maar niet de losse sim zelf.
Ik zal anders vanavond eens kijken of het wellicht een optie is om mij en mijn vriendin in een huisje samen te voegen en dan die hele boel te exporteren.
What doesn't kill you, should try harder
pi_31414250
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof door een mannetje/vrouwtje in de familiecatalog te zetten en die dan in een huisje te plaatsen waar al iemand zit. Dan krijg je de vraag: "Familie samenvoegen?" en dan kun je Ja drukken.
Kan dit ook zonder dat je iemand in een huisje hebt geplaatst, zodat je een lekker duur huis kunt bouwen om daar dan een rijke familie waar nog niet mee is gespeeld in te zetten?
  donderdag 13 oktober 2005 @ 20:36:44 #284
81237 releaze
best of both worlds
pi_31418739
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 15:59 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Er zijn er hier meerdere gepost:
http://www.modthesims2.com/ Onder 'bodyshop'
*kwijl*
ik was dus al in geen eeuwen meer op modthesims geweest en heb nou eens bij die downloads en die huisjes zitten kijken... ik krijg gelijk ontzettend veel zin om vanalles te downloaden en nieuwe huizen te bouwen.. mááán..
pi_31508619
kan iemand me meer vertellen over de vampiers!? Hoe word je het en wat kan je dan?
Ben er erg benieuwd naar namelijk!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:10:17 #286
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_31522275
Ja dat vraag ik me ook wel af. Mijn dame heeft als turn on vampirisme, maarre... waar zijn die dan?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:33:08 #287
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_31534652
Ik probeer nu succesvolle poppetjes met Lot en al in de kavelcatalogus te plaatsen omdat ik hoop dat ik ze kan meenemen naar een nieuw te installeren spel zonder nachtleven, omdat die add-on bij mij dus zorgt voor het vastslaan van mijn hele spel.
Het is mij 1 keer eerder gelukt om een packaged lot te maken, maar ik weet niet meer hoe ik dat gedaan heb. The Sims zet die Lots dan in een speciaal 'packaged lots' -mapje waardoor ik die kan kopieren en meenemen.
Maar hoe ging dat ook alweer? Ze staan iig al allemaal in de catalogus..
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:48:37 #288
81237 releaze
best of both worlds
pi_31541642
ik geloof dat je dan die package gewoon moet kopieren en deze ergens anders opslaan, dan als je de sims weer geinstalleerd hebt dat je die lot gewoon weer in de lotcatalog kopieert?
  woensdag 19 oktober 2005 @ 13:02:04 #289
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_31557513
Hmmnou, ik heb al m'n huisjes gepackt, Nachtleven eraf gegooid en toen was m'n hele Sims-map weer clean van alle Nachtleven-ellende. De huisjes die ik onder Nachtleven gepackt had, wilden echter niet open onder de gewone Sims, omdat-ie dan mekkert dat je de juiste uitbreidingssoftware niet hebt. Dus ik ben maar een nieuwe stad begonnen, heb wat huizen gestolen uit andere dorpen en flink wat rare freaks aangemaakt en ik heb nu alweer enigszins een lopende stad
En die Nachtleven-pakjes kan ik misschien ooit, met een snellere processor en grafische kaart, nog wel eens spelen...
pi_31558379
Weet iemand al hoe het met de vampiers zit!??!
  woensdag 19 oktober 2005 @ 14:14:02 #291
81237 releaze
best of both worlds
pi_31558868
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:52 schreef Typmuts het volgende:
jezus, daar heb ik vannacht over gedroomd, over die vampier-post

ik heb wel vampiers zien rondlopen in de gothic bars enzo maar hoe je je laat bijten.. weet ik veel. flirten met een vampier en dan in je nek gebeten worden ipv zoenen?

iig... ik weet wel dat je met een hack jezelf vampier kan laten maken zonder gebeten te worden
pi_31574698
Er komt een kerstmispakketje uit, weet niet of het hier al was gepost eigenlijk maar dan doe ik het nog maar een keer: klik

Dit komt 17/18 november uit in Nederland.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kuukske op 20-10-2005 08:59:50 (Releasedatum toegevoegd) ]
  donderdag 20 oktober 2005 @ 09:16:06 #293
57319 Orcaman1984
Orca's zijn liev O+
pi_31574893
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:14 schreef releaze het volgende:

[..]

jezus, daar heb ik vannacht over gedroomd, over die vampier-post

ik heb wel vampiers zien rondlopen in de gothic bars enzo maar hoe je je laat bijten.. weet ik veel. flirten met een vampier en dan in je nek gebeten worden ipv zoenen?

iig... ik weet wel dat je met een hack jezelf vampier kan laten maken zonder gebeten te worden
Mijn sim liep een keer in een nachtclub en toen wilde een vampier met hem knuffelen! Ik heb deze actie maar afgebroken, want ik wilde niet dat deze sim gebeten zou worden
pi_31580498
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:52 schreef Typmuts het volgende:
Ik heb in dit topic al eens een linkje gepost naar een vampier-FAQ.
...
pi_31582187
Ik heb 'm gevonden! Bedankt!
pi_31582450
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 08:58 schreef Kuukske het volgende:
Er komt een kerstmispakketje uit, weet niet of het hier al was gepost eigenlijk maar dan doe ik het nog maar een keer: klik

Dit komt 17/18 november uit in Nederland.
Tis gewoon het spel maar dan de 'holiday edition' en dus geen 'pakketje' wat je zo kan kopen.
pi_31598222
quote:
Op donderdag 20 oktober 2005 16:28 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Tis gewoon het spel maar dan de 'holiday edition' en dus geen 'pakketje' wat je zo kan kopen.
"Voor de fanatieke Sims 2 spelers, voegt het Kerstpakket 40 nieuwe voorwerpen toe om de feestdagen uitgebreid te vieren met je favoriete Sims!

Kom in de vakantiestemming met deze te gekke extra uitbreiding voor De Sims 2 en decoreer je huizen met 40 nieuwe voorwerpen en decoraties. Als je De Sims 2 al hebt, is dit het perfecte cadeau voor je Sims onder de boom!

Het Kerstpakket verschijnt op 17 november aanstaande!"

Nja ik zie het half november wel
Zou eigenlijk wel jammer zijn als het niet apart te verkrijgen zou zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door Kuukske op 21-10-2005 12:35:26 ]
pi_31939697
Ik heb het weer helemaal herontdekt!
pi_31939801
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 08:50 schreef Kuukske het volgende:

[..]

"Voor de fanatieke Sims 2 spelers, voegt het Kerstpakket 40 nieuwe voorwerpen toe om de feestdagen uitgebreid te vieren met je favoriete Sims!

Kom in de vakantiestemming met deze te gekke extra uitbreiding voor De Sims 2 en decoreer je huizen met 40 nieuwe voorwerpen en decoraties. Als je De Sims 2 al hebt, is dit het perfecte cadeau voor je Sims onder de boom!

Het Kerstpakket verschijnt op 17 november aanstaande!"

Nja ik zie het half november wel
Zou eigenlijk wel jammer zijn als het niet apart te verkrijgen zou zijn.
Je hebt toch gelijk
  donderdag 3 november 2005 @ 21:49:30 #300
81237 releaze
best of both worlds
pi_31940934
Ik ben de afgelopen tijd in de weinige vrije tijd die ik heb hard bezig geweest met het ontwerpen van een paar huisjes Is wel geinig om te doen. Via een van de sims websites ben ik op een "pagoda" tutorial terecht gekomen waar ik nieteens aan ga beginnen. Als je gewoon een beetje standaard sims huisjes maakt dan waan je je met die tutorial echt in de efteling, en leer je pas dat je met building cheats best wat heftige huizen kan maken.
Maar goed, dan denk ik dat ik al mn vrije tijd daarin moet steken om het een beetje onder de knie te krijgen, en daar heb ik geen zin in!

Overigens valt die pagoda tutorial te bekijken op de officiele sims2 websites, bij fotoboeken ofzo.. daar kan je voor tutorials kijken. Ziet er echt tof uit

Ik ga vanavond maar eens een aantal standaard poppetjes maken zodat ik deze niet iedere keer opnieuw hoef te creeren wanneer ik mn neighbourhood delete. Dat doe ik regelmatig, als ik een nieuw dingetje voor sims2 heb ontdekt Of wanneer hun levensloop mij niet aanstaat Mn sims hebben nog nooit het tweede jaar van de uni afgemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')