Er staat altijd ergens in 't spel dat je je sims gezond moet laten eten om ze fit te houden. Misschien moet je een al dikke sim constant vette snacks laten eten terwijl hij geen honger heeft?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:05 schreef Sessy het volgende:
Waarom zijn de vette sims eigenlijk helemaal niet vet? Ik wil zo'n Tokkie van 300 kilo in m'n buurt.
Er zijn er hier meerdere gepost:quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:42 schreef Daverz het volgende:
Whaha.. sjonge wat zijn we serieus hier zeg... is toch lachen.. come on zeg.. maar ff wat anders.. weet iemand waar je een GOEIE nudepatch gratis kan downen? Dus inclusief tepels/schaamhaar enzo?
(en voor degene die dit ranzig vinden en NIET vinden kunnen; svp niet reageren)
Ik bedoel dus het maken van een file naamvansim.sims2pack zodat ik die sim in elk spel op elke computer kan inladen. Ik heb wel een huisje nog in sims2pack formaat waar de sim in zit, maar niet de losse sim zelf.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:00 schreef Kuukske het volgende:
Ehh.. verpakt?
Je kunt de Sims huishoudens samenvoegen als je dat wilt. En je BodyShop Sim kun je ik geloof vanuit Body Shop in je spel laden. Maar dat weet ik niet zeker.
Kan dit ook zonder dat je iemand in een huisje hebt geplaatst, zodat je een lekker duur huis kunt bouwen om daar dan een rijke familie waar nog niet mee is gespeeld in te zetten?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:55 schreef SEMTEX het volgende:
Ik geloof door een mannetje/vrouwtje in de familiecatalog te zetten en die dan in een huisje te plaatsen waar al iemand zit. Dan krijg je de vraag: "Familie samenvoegen?" en dan kun je Ja drukken.
*kwijl*quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er zijn er hier meerdere gepost:
http://www.modthesims2.com/ Onder 'bodyshop'
jezus, daar heb ik vannacht over gedroomd, over die vampier-postquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:52 schreef Typmuts het volgende:
Weet iemand al hoe het met de vampiers zit!??!
Mijn sim liep een keer in een nachtclub en toen wilde een vampier met hem knuffelen! Ik heb deze actie maar afgebroken, want ik wilde niet dat deze sim gebeten zou wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:14 schreef releaze het volgende:
[..]
jezus, daar heb ik vannacht over gedroomd, over die vampier-post
ik heb wel vampiers zien rondlopen in de gothic bars enzo maar hoe je je laat bijten.. weet ik veel. flirten met een vampier en dan in je nek gebeten worden ipv zoenen?
iig... ik weet wel dat je met een hack jezelf vampier kan laten maken zonder gebeten te worden
Ik heb in dit topic al eens een linkje gepost naar een vampier-FAQ.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:52 schreef Typmuts het volgende:
Weet iemand al hoe het met de vampiers zit!??!
Tis gewoon het spel maar dan de 'holiday edition' en dus geen 'pakketje' wat je zo kan kopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:58 schreef Kuukske het volgende:
Er komt een kerstmispakketje uit, weet niet of het hier al was gepost eigenlijkmaar dan doe ik het nog maar een keer: klik
Dit komt 17/18 november uit in Nederland.
"Voor de fanatieke Sims 2 spelers, voegt het Kerstpakket 40 nieuwe voorwerpen toe om de feestdagen uitgebreid te vieren met je favoriete Sims!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 16:28 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Tis gewoon het spel maar dan de 'holiday edition' en dus geen 'pakketje' wat je zo kan kopen.
Je hebt toch gelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 08:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
"Voor de fanatieke Sims 2 spelers, voegt het Kerstpakket 40 nieuwe voorwerpen toe om de feestdagen uitgebreid te vieren met je favoriete Sims!
Kom in de vakantiestemming met deze te gekke extra uitbreiding voor De Sims 2 en decoreer je huizen met 40 nieuwe voorwerpen en decoraties. Als je De Sims 2 al hebt, is dit het perfecte cadeau voor je Sims onder de boom!
Het Kerstpakket verschijnt op 17 november aanstaande!"
Nja ik zie het half november wel
Zou eigenlijk wel jammer zijn als het niet apart te verkrijgen zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |