Volgens mij komt Bush er ook aan...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:28 schreef Mark het volgende:
Zoals gezegd: Kofi Annan is op weg naar Kiev om de strijdende partijen aan de onderhandelingstafel te krijgen
*vast klaar gaat zittenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:29 schreef BVO het volgende:
Om 17:00 is er een persconferentie.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgens mij komt Bush er ook aan...
Maar dan met een paar duizend man..
bron?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:29 schreef BVO het volgende:
Om 17:00 is er een persconferentie.
Die was vanochtend al aangekondigd geloof ik, stond op songfestival.web-log.nl , maar weet niet of 'ie over de uitslag van gisteren gaat.quote:
Ik stel voor dat we maar weer gewoon op de manier gaan stemmen zoals tien jaar geleden. Met een vakjury dus.quote:Kiev - Na Ijsland en Nederland heeft nu ook Ierland aangegeven een officieel protest te hebben ingediend bij de EBU. Na de chaotische televoting van gisteravond is het duidelijk dat Nederland niet het enige land is dat te lijden heeft gehad onder een technische storing. Mocht blijken dat er inderdaad sprake is geweest van concurrentievervalsing, dan zal er overwogen worden om de gedupeerde landen alsnog toe te laten.
Opzich logisch natuurlijk.... misschien is het daar ook fout gegaan...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:31 schreef Suijk het volgende:
Heeft er iemand een lijntje met Denemarken? Dat land moet ook op zijn kop staan nu.
Laatste gerucht is dat NL gewoon wordt toegevoegd. Hier zijn België en Ierland het dan weer niet mee eens.
sorry Windows media center draait nog niet bij mij....quote:
quote:Griekenland dient officeel protest in
De Griekse delegatie heeft een officieel protest ingediend tegen de gang van zaken rond de televoting. Dat meldt songfestival.nl. Daarnaast is een onderzoek ingesteld naar de stemming rond het Nederlandse nummer. Volgens de geruchten zou er bij een stem op Nederland daarna worden vermeld: dank voor het stemmen op Kroatië. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
huh toevallig .... dat bericht heb ik net ook gehoord !!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik hoorde net via een Italiaanse radiozender op Internet dat die beide presentatoren al tidjens de televotingronde kenbaar maakten dat er vanalles fout ging en dat ook aan Glennis Grace en de Nederlandse official te hebben medegedeeld.
quote:
Je weet maar nooit, blijf hopenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:33 schreef Ambrosius het volgende:
Er zijn wel erg veel protesten, lijkt me sterk dat het allemaal gegrond en dat ze allemaal nog worden toegevoegd.
Staat ook op de site van songfestival..quote:Jongens, er komt vanavond een nationaal protest tegen televoting onder leiding van Paul de Leeuw
Dan had Esther Hart 2 jaar terug al gewonnenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:32 schreef Batman het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we maar weer gewoon op de manier gaan stemmen zoals tien jaar geleden. Met een vakjury dus.
quote:NEDERLANDSE DELEGATIE WOEST OP TELEVOTINGPROCEDURE
Onder luid gejoel en geschreeuw van Paul de Leeuw hebben vanmiddag tientallen fans van Glennis Grace het sportpaleis in Kiev bestormd. Over de gevolgen is vooralsnog niks bekend.
Later meer.
en Willeke Alberti zeker ookquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan had Esther Hart 2 jaar terug al gewonnen![]()
Hoezo? Gaan ze naar Tien?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:49 schreef MissHobje het volgende:
Ik hoor net dat ze het van de buis gaan halen![]()
Zou ik ook zeggen als je de boel totaal verkloot hebt en niet af wil gaan.quote:
dat is al langer geleden hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:40 schreef Mark het volgende:
[..]
Dan had Esther Hart 2 jaar terug al gewonnen![]()
2003 toch?quote:
http://www2.songfestival.nl/PHP/index/jury_more2004quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:16 schreef linebear het volgende:
nee ttoch !?
Please don't mention THAT again....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:27 schreef Perico het volgende:
Ze maakte trouwens armgebaren alsof ze de marathon in slow motion was aan het rennen.
It totally freaked me out!![]()
Precies, het is allang niet meer eerlijk. 6 van de 10 winnende landen zijn oostlanden, toeval?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en Willeke Alberti zeker ook
Nederland moet gewoon hart zijn en zeggen dat ze de eerst komende 5 jaar niet meer aan deze poppenkast meedoen !
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:50 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vind dat Limburg en Friesland zich nu toch maar eens moeten afsplitsen: das dan toch weer 2x12 punten extra voor Nederland.
Voor alle users die TVP's gebruik(t)en.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:50 schreef charmed_angel het volgende:
Hmmm mijn tvp-tje is weggehaald.... raarrrrrrrrrrrrrrrr
Was een roddel. Enige wat is bekend gemaakt was dat het volgend jaar weer op een donderdag en zaterdag is.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:14 schreef Mvnl het volgende:
is er al ergens iets officieel bekend wat om 17 uur op die conferentie is gezegd?
gaat glennis nu toch door..??
watskeburt?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:23 schreef Suijk het volgende:
We moeten gewoon iets gaan zingen in een of ander Russisch dialect.
7quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:37 schreef de_Druif het volgende:
Precies, het is allang niet meer eerlijk. 6 van de 10 winnende landen zijn oostlanden, toeval?
Iedereen stemt op elkaar.. zeg maar..![]()
En toen stak de mug mij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:24 schreef tong80 het volgende:
Ook leuk morgenavond voor het begint een documentaire over haar belevenissen
En toen was ik weer achtergrondzangeres bij Frans Bauer.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:30 schreef dolfg het volgende:
[..]
En toen stak de mug mij.
En toen had het vliegtuig vertraging.
En toen deed de microfoon het niet.
En toen werd mijn bed niet verschoond.
En toen gingen alle stemmen ineens naar Kroatie.
En toen zat ik ineens in het vliegtuig naar huis.
![]()
Doei.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Kortom weg met dat televoten en dan ga ik wel weer kijken, tot die tijd is het Songfestivalvoor mij.
Treble en Rowwen Hèze...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Doei.
Terecht dat ze naar huis is, die kleurloze kloon met dat saaie liedje.
Bring on de trommelaars met shoarma-muziek, veel leuker.
Ik moet er niet aan denken zeg, een hele avond met jankballades.![]()
GElukkig... Steeds meer mensen met gezond verstand!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:59 schreef amaranta het volgende:
Ramagama zou zeker een hoge notering hebben gehad
Dat heeft inderdaad potentie voor een overwinningquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:59 schreef amaranta het volgende:
Ramagama zou zeker een hoge notering hebben gehad
Populair programma!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:13 schreef Suijk het volgende:
Al 10 topics en het songfestival moet nog beginnen.
Dat is nou de kruks, als Nederland met circus aan komt zetten zul je zien dat het niet scoort....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:09 schreef Trancelocator het volgende:
Nederland moet volgend jaar gewoon shockeren om te shockeren. Gewoon een zangduo op pad sturen, bestaande uit een man die vroeger vrouw was en vrouw die vroeger man. Dat moet wel scoren.
Het echte songfestival, het normale songfestival, zonder al die kutgein vantevoren, moet gewoon nog beginnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:13 schreef amaranta het volgende:
Correctie, het is gisteren al begonnen.
Het is al begonnen hoor en de orkestjes die gisteren reeds opgetreden hebben zijn overigens zwaar bevoordeeld, aangezien de kijkers het kunstwerk 2x mogen beluisteren.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:15 schreef Suijk het volgende:
Het echte songfestival, het normale songfestival, zonder al die kutgein vantevoren, moet gewoon nog beginnen.
Als alle dyslectische stemmers het juiste nummer hadden ingetoetst op hun SGM was Gelnnis zeker doorgegaan naar de vinale.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:28 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vbond glanic tof...
"If I get loud"/"Let's have your love"quote:Ik weet niet ofhet al gezegd maar er is een hoog jlo gehalte.
1. een lookalike
2. twee jlo titels; IF I HAD YOUR LOVE EN LETS GET LOUD
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
Als alle dyslectische stemmers het juiste nummer hadden ingetoetst op hun SGM was Gelnnis zeker doorgegaan naar de vinale.![]()
Mag ik even om je lachen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Kortom weg met dat televoten en dan ga ik wel weer kijken, tot die tijd is het Songfestivalvoor mij.
Ik snap effe niet wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus ach.... bovendien heb je volgens mij deze post niet gelezen: Eurovisie Songfestival #9: Weg is Glennis..
Jij zegt 'het televoten is vriendjespolitiek', de post van Frollo bewijst dat als die vriendjespolitieklanden niet meer meestemmen maar wel meedoen, de stand helemaal niet zozeer beinvloed zou worden. Oké, Ruslana en Zeljko switchen van plek, maar that's it. Geen Nederland in de top tien. Dus tja. Bovendien vind ik de term vriendjespolitiek dus humor, omdat dat jaaaaren geleden van het jurysysteem werd beweerd. Overigens lijkt een jury me makkelijker politiek te beinvloeden dan een stemmend volk.quote:
Dat lijkt mij niet he, als het een professionele jury is, kijken ze naar de KWAILITEITquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Overigens lijkt een jury me makkelijker politiek te beinvloeden dan een stemmend volk.
Wat een idee! Waarom sturen we Dennie Christiaan niet gewoon? Prima keusquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:24 schreef tong80 het volgende:
Volgend jaar komen we met drie huppelkutjes die zingen van kiss me baby i love you baby ( de hele tekst )
En dan wint een slagerzanger uit west Samoa.
Nee, joh, we sturen het Nederlands Elftal en de hockey vrouwen, ieder in een andere kledingstijl en we winnen gewoon!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:24 schreef tong80 het volgende:
Volgend jaar komen we met drie huppelkutjes die zingen van kiss me baby i love you baby ( de hele tekst )
En dan wint een slagerzanger uit west Samoa.
Volgens mij waren dat de woorden van haar manager hoor...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Van de songfestivalsite:
“Niemand heeft er bij stilgestaan dat we niet door zouden gaan. Nederland en IJsland waren twee zekerheden.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
We sturen gewoon Elize in een heel kort rokje
Treble zou met een leuke show en alternatief nummer wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Tijd voor een nieuwe discussie. Wie sturen we volgend jaar en met wat voor lied?
Ik zeg Relax of Beef met wat hipperdiehop...
Of anders The Sheer met een vrolijke poppy-rocksong....
Dat begrijpen ze nooit joh, daar in het Oosten.quote:
Nou, daar red je het niet echt mee. Op zich zou Frans Bauer in de Oekraïne geen gek idee zijn, maar laat hem daar dan ook voor de rest van zijn leven blijven.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zeg Neerlands trots: Frans Bauer
Of Jan Smit, dan zijn die twaalf punten van de Duitsers alvast binnen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nou, daar red je het niet echt mee. Op zich zou Frans Bauer in de Oekraïne geen gek idee zijn, maar laat hem daar dan ook voor de rest van zijn leven blijven.
![]()
*Hardop lacht*quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:24 schreef Trancelocator het volgende:
Op zich zou Frans Bauer in de Oekraïne geen gek idee zijn, maar laat hem daar dan ook voor de rest van zijn leven blijven.
![]()
Oh ja, sorryquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat de woorden van haar manager hoor...
Stond België vorig jaar niet op een in een hoop peilingen? M.a.w.: als je peilingen als zekerheden ziet én boos bent dat het publiek de peilingen alsnog niet volgt, ben je in mijn ogen niet wijs hoorquote:En laten we wel wezen 90% van de kenners en niet-kenners hadden hun geld gisteren op IJsland en Nederland gezet
Belgie had hetzelfde nadeel vorig jaar als Griekenland dit jaar, hun liedje hebben de kijkers maar een keer gehoord als ze moeten stemmen. Ruslana kwam. Belgie ging. Dit jaar zal het zijn Noorwegen of Moldavie komt, Griekenland gaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, sorry
Madam zelf had last van het gebrek aan sfeer, zie ik
[..]
Stond België vorig jaar niet op een in een hoop peilingen? M.a.w.: als je peilingen als zekerheden ziet én boos bent dat het publiek de peilingen alsnog niet volgt, ben je in mijn ogen niet wijs hoor
Ik hoorde het al in de jaren 70...! Won Israel 2x achter elkaar, nou, dat kon natuurlijk niet...! En toen Sandra Kim won lag het aan haar leeftijd en dat stelletje pedofielen bij de jury, enzovoort enzovoort.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:14 schreef Perico het volgende:
Overigens is het geklaag op het songfestival in wezen onveranderd sinds het prille begin. Ik hoor zeker al sinds de jaren 80 van mensen die ff populair willen doen maar meestal niet kijken altijd hetzelfde: "Tis politiek, dit en dat, blabla" dus tja tis dit jaar niet anders
Trouwens, het Oostblok is zo groot, dat als je stelt, dat ze toch maar allemaal aan mekaar alleen maar punten geven... dat je je dan nog moet onderscheiden... en sowieso geldt altijd, dat een echt goed nummer echt wel wordt opgepikt...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Jantje Smit zei zelf vanmiddag dat ie best mee zou willen doen komend jaar. Hij heeft in ieder geval bekendheid in Belgie, Duitsland Zwitserland en Oostenrijk. Dat zijn toch al gauw 40 pnt. (...)
Precies.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:14 schreef Perico het volgende:
Overigens is het geklaag op het songfestival in wezen onveranderd sinds het prille begin. Ik hoor zeker al sinds de jaren 80 van mensen die ff populair willen doen maar meestal niet kijken altijd hetzelfde: "Tis politiek, dit en dat, blabla" dus tja tis dit jaar niet anders
IMHO is Ruth Jacott een topper in de geschiedenis van de Nederlandse inzendingen! Het liep als een trein, er werd (revolutie!) in gescratched, dit was echt een goeie zet!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Precies.
Ik denk dat we hier in Nederland eens af moeten van die flauwe valse schaamte voor de eigen taal. T moet allemaal Engels, internationaal, blabla, maar de hoogste inzendingen van de laatste jaren zijn toch echt Ruth Jacott, Franklin en Maxine en Edsilia Rombley. En nou niet aankomen met 'dat slaat in Europa niet aan'; kijk maar naar Zeljko Joksimovic vorig jaarEn het bewijs uit het verleden. Alle Engelse liedjes hebben weinig vreugde opgeleverd.
Is 't niet omgekeerd? Die landen kennen 'm al, daar kan je de punten dus al vergeten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Jantje Smit zei zelf vanmiddag dat ie best mee zou willen doen komend jaar. Hij heeft in ieder geval bekendheid in Belgie, Duitsland Zwitserland en Oostenrijk. Dat zijn toch al gauw 40 pnt.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Is 't niet omgekeerd? Die landen kennen 'm al, daar kan je de punten dus al vergeten.
Die waren schaamteloos afgegaan (en terecht) Alleen dankzij de naam TATU werden ze derde.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.
Kijk bijv. naar TaTu, ik ben benieuwd of die ook zoveel stemmen hadden gekregen als ze niet TaTu waren geweest...
1980 manquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iemand die weet waarom ze nu rond middernacht op Ned 2 in godsnaam een songfestival uit de prehistorie blijkbaar helemaal heruit zenden ?![]()
Oh, deed Marokko toen mee? Helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:12 schreef APK het volgende:
Het liedje van Marokko kan nog prima mee in 2005.
Wie deed er toen voor België mee, Joost? Weet je dat nog?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Iemand die weet waarom ze nu rond middernacht op Ned 2 in godsnaam een songfestival uit de prehistorie blijkbaar helemaal heruit zenden ?![]()
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Wie deed er toen voor België mee, Joost? Weet je dat nog?
Wel een goede titelquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De Belgische deelname blijkt volgens google trouwens "telex" te zijn met het liedje euro-vision , iets wat mij helemaal niks zegt dus een groot licht zal het wel niet geweest zijn
Israel had voor de 2e keer gewonnen, en de centjes in Tel Aviv waren op. Toen mocht NL het doen (en ja, dat had een politieke achtergrond!).quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:21 schreef Perico het volgende:
Waarom werd het eigenlijk in Nederland georganiseerd met tulpendecor en molen en koeienfoto's?![]()
Teach In was toch van "lang(er) geleden" ?
Israel won 2 x achter elkaar en kon het niet weer organiseren, financien enzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:21 schreef Perico het volgende:
Waarom werd het eigenlijk in Nederland georganiseerd met tulpendecor en molen en koeienfoto's?![]()
Teach In was toch van "lang(er) geleden" ?
Teiltje...quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
en dan zou men zeggen dat men vroeger niet wilde opvallen , moet je dit zien ...
Enfin, in die tijd zag een Deen er toch tenminste nog écht uit als een Deen ...
Hee, dat is leuke info! Wist ik niet, leuk om te horen!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:24 schreef Perico het volgende:
Leuk, Thomas Ledin.. die deed backing vocals op de ABBA toernees.. nu nog steeds 1 van de meest populaire Zweedse artiesten, on his own right...
Volgens mij had het eerder iets te maken met het feit dat ze toen door de spanningen met oa de Palestijnen en Arafat in Jordanië recht op een oorlog met hun buurlanden aan het afstevenen waren ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Israel won 2 x achter elkaar en kon het niet weer organiseren, financien enzo.
Ia dat zo? Zou best kunnen, maar destijds werd het zo gebracht alsof wij die arme israelieten een dienst gingen bewijzen... Tenminste, dat herinner ik me...!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij had het eerder iets te maken met het feit dat ze toen door de spanningen met oa de Palestijnen en Arafat in Jordanië recht op een oorlog met hun buurlanden aan het afstevenen waren ?
(volgens mij namen ze daarom ook gewoon niet deel)
Voor zover ik weet stond Israel begin 1980 op het punt Jordanië binnen te vallen om daar Arafat te gaan liquideren, maar tzal wellicht wel een combinatie van beide geweest zijn. Israel dat hun geld wel waar elders aan te spenderen had en de rest die maar wat blij was niet naar die hekseketel te moeten ... (en je moet het natuurlijk ook kunnen verkopen aan je inwoners hier)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ia dat zo? Zou best kunnen, maar destijds werd het zo gebracht alsof wij die arme israelieten een dienst gingen bewijzen... Tenminste, dat herinner ik me...!
Ik heb vroeger ook zo'n kapsel gehad..! Voor mij wel nostalgie om dit te zien, maar ow my gawd, wat oubollig allemaal...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:31 schreef Perico het volgende:
die achtergrondkoortjes, daar zaten al wat lelij... ermmm aparte mensen in totnutoe, zeg.. hahaha.. maar dit nummer kende ik zelfs.. van die cinema.. zal dus wel hoge ogen gegooid hebben...
Wat jij zegt, lijkt me niet onlogisch.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor zover ik weet stond Israel begin 1980 op het punt Jordanië binnen te vallen om daar Arafat te gaan liquideren, maar tzal wellicht wel een combinatie van beide geweest zijn. Israel dat hun geld wel waar elders aan te spenderen had en de rest die maar wat blij was niet naar die hekseketel te moeten ... (en je moet het natuurlijk ook kunnen verkopen aan je inwoners hier)
Mwa, 'Eres tuuuuu-uuuuuuuuuuu'quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:34 schreef dutch-mamma het volgende:
Tjee... wat heb ik, muzikaal gezien, eigenlijk geleden in mijn puberteit...!
Ach, waarom ook niet...! Barry Hay is er mee beroemd geworden!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:34 schreef APK het volgende:
Ik voorspel dat de dwarsfluit een come back maakt in 2006.![]()
Toen was ik bijna 10quote:
Ikke 9.quote:
...dat bedoel ik...!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
mijn god ...![]()
De eerste die nog zijn bek open doet dat het niveau van het songfestival nu zoveel lager zou zijn ...![]()
Da's een feit... maar een echte authentieke "joik" klinkt toch anders (heb het wel eens gehoord)...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:37 schreef Perico het volgende:
De Sami zijn de Lappen, voor wie het niet wist
En ze houden vooral van "joiken" .. ofwel, jammerende liederen zingen.. in het noorden van Zweden, Noorwegen, en Funland..
Jaaa, ik wou ook zulk haar als zij!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:39 schreef Jane het volgende:
Ah, Katja Epstein met Theater! Die ken ik nog!![]()
Ja, Ik baal nog steeds dat het geen 1 werd... (of moest dat tussen spoilertags?)quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:40 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Jaaa, ik wou ook zulk haar als zij!
Edit: ik herinner het me ook, dit was destijds mijn favoriet voor de nummer 1!![]()
Dank je!quote:
GVD!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:42 schreef dutch-mamma het volgende:
Ja, Ik baal nog steeds dat het geen 1 werd... (of moest dat tussen spoilertags?)
Tjeeee, die kleren!!! Helemaal 1980!!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:44 schreef Jane het volgende:
Prima Donna, die single heb ik nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er zaten familieleden van Paul McCartney in de groep.
sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
Niet half!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:44 schreef Jane het volgende:
Er zaten familieleden van Paul McCartney in de groep.
Muzikaal is het net de New Seekers...! En die waren weer populair rond 1972...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:45 schreef Perico het volgende:
Deze Engelse zurrstokkleuren inzending doet me denken aan een mierzoete sitcom... kan er zo de titelsong van zijn...!
Ja, idd...!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Niet half!![]()
Die snor in dat roze t-shirt, dat moet hem zijn.![]()
Nee, 2 van die meisjes. Nichtjes van hem, of zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Niet half!![]()
Die snor in dat roze t-shirt, dat moet hem zijn.![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Voor degenen die de uitslag en deelnemers willen zien :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Portugal?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:50 schreef Jane het volgende:
Welk land was dit nou. Helemaal gemist....
In negatief-afdruk!!!quote:
Die snor deed wel zijn best om op hem te lijken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:48 schreef Jane het volgende:
Nee, 2 van die meisjes. Nichtjes van hem, of zo.
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:52 schreef dutch-mamma het volgende:
Even serieus: is Marlous Fluitsma niet de (ex)vrouw van herman van Veen?
Ja, zeker! Ik kan me niet meer herinneren hoe ik het destijds vond, maar ik was er eentje die van punk en new wave hield, dus ik denk dat ik het toen niet zo wist te waarderen (en toch... Katja Ebstein vond ik geweldig!).quote:
Ze kijkt in elk geval alsof ze er de nodige coffeshops heeft bezocht voor de uitzending ...quote:
Foei, die had je toen nog niet!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze kijkt in elk geval alsof ze er de nodige coffeshops heeft bezocht voor de uitzending ...![]()
Just curious, neem je die met je digi van de tv, of printscreen?quote:
Oh, met het screenshot knopje van het programma van m'n tv-kaart. Niet geweldig, maar t voldoet voor nu.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:58 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Just curious, neem je die met je digi van de tv, of printscreen?
OK, bedankt!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, met het screenshot knopje van het programma van m'n tv-kaart. Niet geweldig, maar t voldoet voor nu.
Oh, ik vond het toen ook al best mooi.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:01 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik vond dat vroeger een dráák van een song. En eerlijk gezegd denk ik er nog net zo over (sorry)...
Alle meisjes uit de klas vielen op die vent... Alle Travolta-foto's werden vervangen door Logan... Ik snapte er geen moer van...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Echt een slecht nummer , zelfs na 25 jaar ...
Nou, niet echt slecht, maar het is gewoon mijn smaak niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Echt een slecht nummer , zelfs na 25 jaar ...
Dat was héél trendy, hoor...!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:09 schreef Perico het volgende:
Geweldig!!!!!!!!! Swingend in de maat achter de 2 keyboards, en een leraar Frans als zanger met een sjaal om...
Uit enthousiasme...?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
nu weet ik weer waar dit nummer vandaan komt , het publiek had toen bij de preselecties bijna de zaal afgebroken toen de vakjury hiervoor koos ...
Beide denk ik!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:11 schreef Perico het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA wat een gimmick.... hij laat het sneeuwen.. en neemt een kiekje op het end.. totale minachting voor het festival.. of was dit kunst?
geweldig toch, tis dat ze toen nog vakjury's hadden of hij was geheid gewonnenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:11 schreef Perico het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA wat een gimmick.... hij laat het sneeuwen.. en neemt een kiekje op het end.. totale minachting voor het festival.. of was dit kunst?
Mooi shot!quote:
vertel dat morgen even op al die fora waar nu het huidige kiessysteem wordt afgekraakt!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
geweldig toch, tis dat ze toen nog vakjury's hadden of hij was geheid gewonnen![]()
Uit protest, ik herinner mij nog vaag iets dat er toen een populaire zanger(es) aan de preselecties deelnam , maar de jury voor een onbekend elektronisch nummer koos dat zijn tijd ver vooruit wasquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:11 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Uit enthousiasme...?
Maar ehhh, het was een behoorlijk gewaagd nummer (wat dat betreft heb ik België hoger zitten dan Nederland!)
En toch... dat zie ik Nederland nog niet doen.... (Laïs breekt hier trouwens ook maar niet door...)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Uit protest, ik herinner mij nog vaag iets dat er toen een populaire zanger(es) aan de preselecties deelnam , maar de jury voor een onbekend elektronisch nummer koos dat zijn tijd ver vooruit was
Geen verkeerd woord over HvW! Dat is een vakman tot en met, en die heeft geen spectakel of grapjes nodig. Die vent is echt goed!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:15 schreef Perico het volgende:
Dit soort steel bands (vast altijd dezelfde), zat in de jaren 80 in iedere grote Nederlandse quiz of show... van Willigenburg is wel een goeie green room interviewer.. beter dan Hans Schiffers
Hans spreekt z'n talen!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:15 schreef Perico het volgende:
van Willigenburg is wel een goeie green room interviewer..
en vergis je niet over de enorme kennis van zaken die hij had, en nog steeds heeft!quote:
Ehhh... het zijn niet mijn woorden, maar... het schijnt dat verschillende landen niet echt blij zijn met gekleurde artiesten... (schijnt ook een reden te zijn waarom Glennis niet zover kwam...)quote:
Glennis had een zeiknummer, van die steeldrums wordt toch iedereen vrolijk?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:18 schreef dutch-mamma het volgende:
Ehhh... het zijn niet mijn woorden, maar... het schijnt dat verschillende landen niet echt blij zijn met gekleurde artiesten... (schijnt ook een reden te zijn waarom Glennis niet zover kwam...)
En "men" achter de schermen zich rottikte om die nummmertjes up to date te houden! (heb ooit zoiets achter de schermen gezien bij een spelletjesshow in die tijd... ik ben opgegroeid in Hilversum, vandaar!)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach ja, de tijd waarin men de straalverbinding nog niet had uitgevonden ...
Da's een feit...! En... het is ethno!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Glennis had een zeiknummer, van die steeldrums wordt toch iedereen vrolijk?
Schiet me opeens te binnenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:21 schreef Perico het volgende:
Hehehehe wat een krakkemikkig bord, zelfs met een knipperend lampje... en een bedrijfsbalie eronder, met een secretaresse.. CULT !![]()
En heel Europa keek toe...!quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:21 schreef Perico het volgende:
Hehehehe wat een krakkemikkig bord, zelfs met een knipperend lampje... en een bedrijfsbalie eronder, met een secretaresse.. CULT !![]()
Ja, we waren best goed vroegâhquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:25 schreef Perico het volgende:
Marlous maakt me een fouten zeg... Maggie ging goed... en wat gaat het punten geven snel!
Jane, je bent geweldig...!quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:32 schreef APK het volgende:
GVD ik kijk nooit meer, fucking doorgestoken kaart met die noordelijke landen.
Weet je wel wat 1 zo'n camera kostte?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:34 schreef Jane het volgende:
Ik wil steeds een close up van Marlous nemen, maar erg veel verschillende camera-posities hebben ze niet bij de puntentelling.
Ja, ik heb er nu 1 van Marlous.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |