GElukkig... Steeds meer mensen met gezond verstand!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:59 schreef amaranta het volgende:
Ramagama zou zeker een hoge notering hebben gehad
Dat heeft inderdaad potentie voor een overwinningquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:59 schreef amaranta het volgende:
Ramagama zou zeker een hoge notering hebben gehad
Populair programma!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:13 schreef Suijk het volgende:
Al 10 topics en het songfestival moet nog beginnen.
Dat is nou de kruks, als Nederland met circus aan komt zetten zul je zien dat het niet scoort....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:09 schreef Trancelocator het volgende:
Nederland moet volgend jaar gewoon shockeren om te shockeren. Gewoon een zangduo op pad sturen, bestaande uit een man die vroeger vrouw was en vrouw die vroeger man. Dat moet wel scoren.
Het echte songfestival, het normale songfestival, zonder al die kutgein vantevoren, moet gewoon nog beginnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:13 schreef amaranta het volgende:
Correctie, het is gisteren al begonnen.
Het is al begonnen hoor en de orkestjes die gisteren reeds opgetreden hebben zijn overigens zwaar bevoordeeld, aangezien de kijkers het kunstwerk 2x mogen beluisteren.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:15 schreef Suijk het volgende:
Het echte songfestival, het normale songfestival, zonder al die kutgein vantevoren, moet gewoon nog beginnen.
Als alle dyslectische stemmers het juiste nummer hadden ingetoetst op hun SGM was Gelnnis zeker doorgegaan naar de vinale.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:28 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vbond glanic tof...
"If I get loud"/"Let's have your love"quote:Ik weet niet ofhet al gezegd maar er is een hoog jlo gehalte.
1. een lookalike
2. twee jlo titels; IF I HAD YOUR LOVE EN LETS GET LOUD
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:37 schreef APK het volgende:
[..]
Als alle dyslectische stemmers het juiste nummer hadden ingetoetst op hun SGM was Gelnnis zeker doorgegaan naar de vinale.![]()
Mag ik even om je lachen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:48 schreef TheVulture het volgende:
Kortom weg met dat televoten en dan ga ik wel weer kijken, tot die tijd is het Songfestivalvoor mij.
Ik snap effe niet wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus ach.... bovendien heb je volgens mij deze post niet gelezen: Eurovisie Songfestival #9: Weg is Glennis..
Jij zegt 'het televoten is vriendjespolitiek', de post van Frollo bewijst dat als die vriendjespolitieklanden niet meer meestemmen maar wel meedoen, de stand helemaal niet zozeer beinvloed zou worden. Oké, Ruslana en Zeljko switchen van plek, maar that's it. Geen Nederland in de top tien. Dus tja. Bovendien vind ik de term vriendjespolitiek dus humor, omdat dat jaaaaren geleden van het jurysysteem werd beweerd. Overigens lijkt een jury me makkelijker politiek te beinvloeden dan een stemmend volk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |