Uit enthousiasme...?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
nu weet ik weer waar dit nummer vandaan komt , het publiek had toen bij de preselecties bijna de zaal afgebroken toen de vakjury hiervoor koos ...
Beide denk ik!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:11 schreef Perico het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA wat een gimmick.... hij laat het sneeuwen.. en neemt een kiekje op het end.. totale minachting voor het festival.. of was dit kunst?
geweldig toch, tis dat ze toen nog vakjury's hadden of hij was geheid gewonnenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:11 schreef Perico het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA wat een gimmick.... hij laat het sneeuwen.. en neemt een kiekje op het end.. totale minachting voor het festival.. of was dit kunst?
Mooi shot!quote:
vertel dat morgen even op al die fora waar nu het huidige kiessysteem wordt afgekraakt!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
geweldig toch, tis dat ze toen nog vakjury's hadden of hij was geheid gewonnen![]()
Uit protest, ik herinner mij nog vaag iets dat er toen een populaire zanger(es) aan de preselecties deelnam , maar de jury voor een onbekend elektronisch nummer koos dat zijn tijd ver vooruit wasquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:11 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Uit enthousiasme...?
Maar ehhh, het was een behoorlijk gewaagd nummer (wat dat betreft heb ik België hoger zitten dan Nederland!)
En toch... dat zie ik Nederland nog niet doen.... (Laïs breekt hier trouwens ook maar niet door...)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Uit protest, ik herinner mij nog vaag iets dat er toen een populaire zanger(es) aan de preselecties deelnam , maar de jury voor een onbekend elektronisch nummer koos dat zijn tijd ver vooruit was
Geen verkeerd woord over HvW! Dat is een vakman tot en met, en die heeft geen spectakel of grapjes nodig. Die vent is echt goed!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:15 schreef Perico het volgende:
Dit soort steel bands (vast altijd dezelfde), zat in de jaren 80 in iedere grote Nederlandse quiz of show... van Willigenburg is wel een goeie green room interviewer.. beter dan Hans Schiffers
Hans spreekt z'n talen!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:15 schreef Perico het volgende:
van Willigenburg is wel een goeie green room interviewer..
en vergis je niet over de enorme kennis van zaken die hij had, en nog steeds heeft!quote:
Ehhh... het zijn niet mijn woorden, maar... het schijnt dat verschillende landen niet echt blij zijn met gekleurde artiesten... (schijnt ook een reden te zijn waarom Glennis niet zover kwam...)quote:
Glennis had een zeiknummer, van die steeldrums wordt toch iedereen vrolijk?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:18 schreef dutch-mamma het volgende:
Ehhh... het zijn niet mijn woorden, maar... het schijnt dat verschillende landen niet echt blij zijn met gekleurde artiesten... (schijnt ook een reden te zijn waarom Glennis niet zover kwam...)
En "men" achter de schermen zich rottikte om die nummmertjes up to date te houden! (heb ooit zoiets achter de schermen gezien bij een spelletjesshow in die tijd... ik ben opgegroeid in Hilversum, vandaar!)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ach ja, de tijd waarin men de straalverbinding nog niet had uitgevonden ...
Da's een feit...! En... het is ethno!!!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:19 schreef APK het volgende:
[..]
Glennis had een zeiknummer, van die steeldrums wordt toch iedereen vrolijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |