Dat lijkt mij niet he, als het een professionele jury is, kijken ze naar de KWAILITEITquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Overigens lijkt een jury me makkelijker politiek te beinvloeden dan een stemmend volk.
Wat een idee! Waarom sturen we Dennie Christiaan niet gewoon? Prima keusquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:24 schreef tong80 het volgende:
Volgend jaar komen we met drie huppelkutjes die zingen van kiss me baby i love you baby ( de hele tekst )
En dan wint een slagerzanger uit west Samoa.
Nee, joh, we sturen het Nederlands Elftal en de hockey vrouwen, ieder in een andere kledingstijl en we winnen gewoon!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:24 schreef tong80 het volgende:
Volgend jaar komen we met drie huppelkutjes die zingen van kiss me baby i love you baby ( de hele tekst )
En dan wint een slagerzanger uit west Samoa.
Volgens mij waren dat de woorden van haar manager hoor...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Van de songfestivalsite:
“Niemand heeft er bij stilgestaan dat we niet door zouden gaan. Nederland en IJsland waren twee zekerheden.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:13 schreef Asskicker14 het volgende:
We sturen gewoon Elize in een heel kort rokje
Treble zou met een leuke show en alternatief nummer wel leuk zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Tijd voor een nieuwe discussie. Wie sturen we volgend jaar en met wat voor lied?
Ik zeg Relax of Beef met wat hipperdiehop...
Of anders The Sheer met een vrolijke poppy-rocksong....
Dat begrijpen ze nooit joh, daar in het Oosten.quote:
Nou, daar red je het niet echt mee. Op zich zou Frans Bauer in de Oekraïne geen gek idee zijn, maar laat hem daar dan ook voor de rest van zijn leven blijven.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:20 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik zeg Neerlands trots: Frans Bauer
Of Jan Smit, dan zijn die twaalf punten van de Duitsers alvast binnen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Nou, daar red je het niet echt mee. Op zich zou Frans Bauer in de Oekraïne geen gek idee zijn, maar laat hem daar dan ook voor de rest van zijn leven blijven.
![]()
*Hardop lacht*quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:24 schreef Trancelocator het volgende:
Op zich zou Frans Bauer in de Oekraïne geen gek idee zijn, maar laat hem daar dan ook voor de rest van zijn leven blijven.
![]()
Oh ja, sorryquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat de woorden van haar manager hoor...
Stond België vorig jaar niet op een in een hoop peilingen? M.a.w.: als je peilingen als zekerheden ziet én boos bent dat het publiek de peilingen alsnog niet volgt, ben je in mijn ogen niet wijs hoorquote:En laten we wel wezen 90% van de kenners en niet-kenners hadden hun geld gisteren op IJsland en Nederland gezet
Belgie had hetzelfde nadeel vorig jaar als Griekenland dit jaar, hun liedje hebben de kijkers maar een keer gehoord als ze moeten stemmen. Ruslana kwam. Belgie ging. Dit jaar zal het zijn Noorwegen of Moldavie komt, Griekenland gaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, sorry
Madam zelf had last van het gebrek aan sfeer, zie ik
[..]
Stond België vorig jaar niet op een in een hoop peilingen? M.a.w.: als je peilingen als zekerheden ziet én boos bent dat het publiek de peilingen alsnog niet volgt, ben je in mijn ogen niet wijs hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |