Niet half!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:44 schreef Jane het volgende:
Er zaten familieleden van Paul McCartney in de groep.
Muzikaal is het net de New Seekers...! En die waren weer populair rond 1972...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:45 schreef Perico het volgende:
Deze Engelse zurrstokkleuren inzending doet me denken aan een mierzoete sitcom... kan er zo de titelsong van zijn...!
Ja, idd...!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Niet half!![]()
Die snor in dat roze t-shirt, dat moet hem zijn.![]()
Nee, 2 van die meisjes. Nichtjes van hem, of zo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Niet half!![]()
Die snor in dat roze t-shirt, dat moet hem zijn.![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:46 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Voor degenen die de uitslag en deelnemers willen zien :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
Portugal?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:50 schreef Jane het volgende:
Welk land was dit nou. Helemaal gemist....
In negatief-afdruk!!!quote:
Die snor deed wel zijn best om op hem te lijken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:48 schreef Jane het volgende:
Nee, 2 van die meisjes. Nichtjes van hem, of zo.
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:52 schreef dutch-mamma het volgende:
Even serieus: is Marlous Fluitsma niet de (ex)vrouw van herman van Veen?
Ja, zeker! Ik kan me niet meer herinneren hoe ik het destijds vond, maar ik was er eentje die van punk en new wave hield, dus ik denk dat ik het toen niet zo wist te waarderen (en toch... Katja Ebstein vond ik geweldig!).quote:
Ze kijkt in elk geval alsof ze er de nodige coffeshops heeft bezocht voor de uitzending ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |