Israel had voor de 2e keer gewonnen, en de centjes in Tel Aviv waren op. Toen mocht NL het doen (en ja, dat had een politieke achtergrond!).quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:21 schreef Perico het volgende:
Waarom werd het eigenlijk in Nederland georganiseerd met tulpendecor en molen en koeienfoto's?![]()
Teach In was toch van "lang(er) geleden" ?
Israel won 2 x achter elkaar en kon het niet weer organiseren, financien enzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:21 schreef Perico het volgende:
Waarom werd het eigenlijk in Nederland georganiseerd met tulpendecor en molen en koeienfoto's?![]()
Teach In was toch van "lang(er) geleden" ?
Teiltje...quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
en dan zou men zeggen dat men vroeger niet wilde opvallen , moet je dit zien ...
Enfin, in die tijd zag een Deen er toch tenminste nog écht uit als een Deen ...
Hee, dat is leuke info! Wist ik niet, leuk om te horen!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:24 schreef Perico het volgende:
Leuk, Thomas Ledin.. die deed backing vocals op de ABBA toernees.. nu nog steeds 1 van de meest populaire Zweedse artiesten, on his own right...
Volgens mij had het eerder iets te maken met het feit dat ze toen door de spanningen met oa de Palestijnen en Arafat in Jordanië recht op een oorlog met hun buurlanden aan het afstevenen waren ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Israel won 2 x achter elkaar en kon het niet weer organiseren, financien enzo.
Ia dat zo? Zou best kunnen, maar destijds werd het zo gebracht alsof wij die arme israelieten een dienst gingen bewijzen... Tenminste, dat herinner ik me...!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Volgens mij had het eerder iets te maken met het feit dat ze toen door de spanningen met oa de Palestijnen en Arafat in Jordanië recht op een oorlog met hun buurlanden aan het afstevenen waren ?
(volgens mij namen ze daarom ook gewoon niet deel)
Voor zover ik weet stond Israel begin 1980 op het punt Jordanië binnen te vallen om daar Arafat te gaan liquideren, maar tzal wellicht wel een combinatie van beide geweest zijn. Israel dat hun geld wel waar elders aan te spenderen had en de rest die maar wat blij was niet naar die hekseketel te moeten ... (en je moet het natuurlijk ook kunnen verkopen aan je inwoners hier)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:27 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ia dat zo? Zou best kunnen, maar destijds werd het zo gebracht alsof wij die arme israelieten een dienst gingen bewijzen... Tenminste, dat herinner ik me...!
Ik heb vroeger ook zo'n kapsel gehad..! Voor mij wel nostalgie om dit te zien, maar ow my gawd, wat oubollig allemaal...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:31 schreef Perico het volgende:
die achtergrondkoortjes, daar zaten al wat lelij... ermmm aparte mensen in totnutoe, zeg.. hahaha.. maar dit nummer kende ik zelfs.. van die cinema.. zal dus wel hoge ogen gegooid hebben...
Wat jij zegt, lijkt me niet onlogisch.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor zover ik weet stond Israel begin 1980 op het punt Jordanië binnen te vallen om daar Arafat te gaan liquideren, maar tzal wellicht wel een combinatie van beide geweest zijn. Israel dat hun geld wel waar elders aan te spenderen had en de rest die maar wat blij was niet naar die hekseketel te moeten ... (en je moet het natuurlijk ook kunnen verkopen aan je inwoners hier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |