En Wim van Huffelen achter de hand voor Davitamon.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:24 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Iedereen verwacht dat McEwen vandaag z'n laatste rit rijdt in de Giro'05, met drie overwinningen en de Tour en Vuelta nog te gaan enigszins voor te stellen...![]()
En die stem ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:05 schreef rubbereend het volgende:
ik blijf het een lachwekkende naam vinden voor een wielrenner; van Huffel
Dat heb je mis. Robbie McEwen is niet zoals andere renners die vlak voordat de bergen in zicht komen naar huis gaan, hij wil zijn doel (1e in sprintklassement) waarschijnlijk gaan halen. En de bergritten in de Giro zijn minder zwaar dan de bergritten in de Tour.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:24 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Iedereen verwacht dat McEwen vandaag z'n laatste rit rijdt in de Giro'05, met drie overwinningen en de Tour en Vuelta nog te gaan enigszins voor te stellen...![]()
Minder zwaar, dat weet ik toch niet...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat heb je mis. Robbie McEwen is niet zoals andere renners die vlak voordat de bergen in zicht komen naar huis gaan, hij wil zijn doel (1e in sprintklassement) waarschijnlijk gaan halen. En de bergritten in de Giro zijn minder zwaar dan de bergritten in de Tour.
Hehe, kan mij de voorgaande jaren van McEwen in de Giro herinneren dat wanneer de bergen eraan kwamen hij eruit stapte. Zo was hij nog fris genoeg om mee te sprinten in de tour voor etappes en de groene truiquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat heb je mis. Robbie McEwen is niet zoals andere renners die vlak voordat de bergen in zicht komen naar huis gaan, hij wil zijn doel (1e in sprintklassement) waarschijnlijk gaan halen. En de bergritten in de Giro zijn minder zwaar dan de bergritten in de Tour.
Gelukkig is hij niet zo'n ramp als Jaan Kirsipuu. Die Est heeft het gepresteerd om al zijn 11 Tourdeelnames te besluiten met een opgave, wat daarmee een negatief record is.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hehe, kan mij de voorgaande jaren van McEwen in de Giro herinneren dat wanneer de bergen eraan kwamen hij eruit stapte. Zo was hij nog fris genoeg om mee te sprinten in de tour voor etappes en de groene trui.
Als eendagsvlieg win je niet een grote ronde van drie weken. Daarnaast ook nog de Ronde van Lombardije aan het einde van het jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:45 schreef Ofyles2 het volgende:Trouwens hoeven we ook niets meer te verwachten van Damiano Cunego: hij is officieel uitgeroepen tot eendagsvlieg.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Trouwens hoeven we ook niets meer te verwachten van Damiano Cunego: hij is officieel uitgeroepen tot eendagsvlieg.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:45 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig is hij niet zo'n ramp als Jaan Kirsipuu. Die Est heeft het gepresteerd om al zijn 11 Tourdeelnames te besluiten met een opgave, wat daarmee een negatief record is.
(sorry, dat was een beetje offtopic).
Dat kan je pas na de Tour van dit jaar zeggenquote:Trouwens hoeven we ook niets meer te verwachten van Damiano Cunego: hij is officieel uitgeroepen tot eendagsvlieg.
En hij was als eerste bij z'n familie!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:59 schreef Zwansen het volgende:
Simoni weg! Simoni demarreert! Hij pakt een gaatje! Ja mensen!
Hadden ze me mooi te pakkenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:01 schreef Bonobo11 het volgende:
Simoni rijdt even voorop om z'n familie te groeten.
Hij stapt af, kust z'n familie en rijdt weer met het peloton mee
2004: 1e in 1e etappe Giro del Trentino, Marcena di Rumo val di Non (ITA)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Trouwens hoeven we ook niets meer te verwachten van Damiano Cunego: hij is officieel uitgeroepen tot eendagsvlieg.
Z'n broerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:34 schreef zjroentje het volgende:
Dat Cunego gisteren een kutdag had, is alleen maar gunstig voor de Tour. Daar wil hij zich dan natuurlijk gaan revancheren.
Cunego, Basso, Armstrong, Basso ....
Doet Basso in tweevoud mee Zjroen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:34 schreef zjroentje het volgende:
Dat Cunego gisteren een kutdag had, is alleen maar gunstig voor de Tour. Daar wil hij zich dan natuurlijk gaan revancheren.
Cunego, Basso, Armstrong, Ullrich ....
Whehe, en dan ook te laat zijn met quoten.quote:
eigenlijk zijn er maar twee echte topsprinters aanwezig, deze giro. En morgen waarschijnlijk maar eentje meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Perfecte aankomst voor Petacchi en als McEwen dan niet goed zit, dan wint Petacchi probleemloos, want Grillo, Forster en andere Galvez'en zijn gewoon 3 klassen minder en worden dan ook eenvoudig weggereden door Petacchi.
Wie kan er tegen hun op dan? Alleen Boonen, Freire en Hushovd missen er... En van die 3 denk ik dat alleen Boonen en Freire op een goede dag Petacchi en Mc Ewen kunnen verslaan...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:09 schreef placebeau het volgende:
[..]
eigenlijk zijn er maar twee echte topsprinters aanwezig, deze giro. En morgen waarschijnlijk maar eentje meer.
Dat heeft 'ie dan snel voor elkaar gekregen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:54 schreef Leatherface het volgende:
Avanti Petacchi
Hij staat nu als ik het goed heb gehoord 3e op de eeuwige ranglijst van meeste aantal ritoverwinningen in grote rondes, na Merckx en Cipollini.
Die heeft ie kennelijk al ingehaald dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie dan snel voor elkaar gekregen.
Maarreh, zo Hinault daar niet nog tussen staan?
Dat vermoeden hadden ze ja. Of is dat nu definitief kenbaar gemaakt?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
McEwen is trouwens naar huis toe.
Het staat op NOS-TT 860/2.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Dat vermoeden hadden ze ja. Of is dat nu definitief kenbaar gemaakt?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:50 schreef saladito het volgende:
Waar blijft het kaartje voor de etappe van zaterdag?
Nu al? Staat hij niet te dicht in 't klassement?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:55 schreef Sheva het volgende:
(.... of die deen)
Het ziet er wel een rit uit waar hij goed tijd kan verliezenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nu al? Staat hij niet te dicht in 't klassement?
Ik zou geen risico's nemen en me nog eens op een half uur laten rijden.
Goed ja, maar waarom zenden ze de koninginnerit niet helemaal van start tot finish uit, zoals in de tour?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:50 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen, en zondag, trouwens vanaf 14.20 op de buis.
Erg jammer ja. Geen idee waarom dat is. Zo kunnen we waarschijnlijk alleen de laatste 100 km zien, missen we toch een aantal leuke bergen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:16 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Goed ja, maar waarom zenden ze de koninginnerit niet helemaal van start tot finish uit, zoals in de tour?
da's een verrassing!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:29 schreef Ambrosius het volgende:
Garzelli geeft op!
10.19 Stefano Garzelli abbandona il Giro
La caduta di Pistoia ha provocato un forte ematoma
MEZZOCORONA (TRENTO) - Stefano Garzelli, vincitore del Giro nel 2000, si ritira dalla corsa. Il corridore della Liquigas-Bianchi non prenderà il via della 13/a tappa, che prevede 5 Gran Premi della montagna prima dell'arrivo a Ortisei (218 km). Lo ha reso noto la squadra precisando che Garzelli, caduto nel finale della tappa di sabato scorso a Pistoia, ieri sera è stato sottoposto a ecografia e tac, che hanno rivelato un ematoma con versamento che provoca la compressione del rene.
Te weinig kijkers zeker, de tour spreekt nog altijd meer tot de verbeelding.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Erg jammer ja. Geen idee waarom dat is. Zo kunnen we waarschijnlijk alleen de laatste 100 km zien, missen we toch een aantal leuke bergen.
Wel zonde, want ik blijf de Giro toch in aanleg een mooiere ronde vinden. Veel mooiere bergetappes en een betere opbouw van de wedstrijd. In de Tour is alles zo voorspelbaar: eerst een week lang massasprints, dan de bergetappes samengebald in één week. In de Giro moeten de klassementsrijders al eerder uit hun schulp kruipen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:52 schreef placebeau het volgende:
[..]
Te weinig kijkers zeker, de tour spreekt nog altijd meer tot de verbeelding.
Ik vind de Giro ook wel fijner. Het nadeel dat de Giro heeft is dat ze maar één hooggebergte heben, de Alpen, dus moeten ze er wel van die ritjes insteken. Maar dat maakt het nu net leuker.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel zonde, want ik blijf de Giro toch in aanleg een mooiere ronde vinden. Veel mooiere bergetappes en een betere opbouw van de wedstrijd. In de Tour is alles zo voorspelbaar: eerst een week lang massasprints, dan de bergetappes samengebald in één week. In de Giro moeten de klassementsrijders al eerder uit hun schulp kruipen.
En de bergen in de Giro zijn lastiger dan die in de Tour.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:02 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik vind de Giro ook wel fijner. Het nadeel dat de Giro heeft is dat ze maar één hooggebergte heben, de Alpen, dus moeten ze er wel van die ritjes insteken. Maar dat maakt het nu net leuker.
wel heel vroeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:23 schreef Ambrosius het volgende:
En Rasmussen valt aan!
Rodriguez Oliver gaat met 'm mee.
Van O'Grady en McEwen weet ik het, ze rijden de Tour constant uit. Maar Kirsipuu (misschien voor de 12e keer in zijn loopbaanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:00 schreef placebeau het volgende:
Andere opgaves : O'GRADY, KIRSIPUU, MCEWEN,VIERHOUTEN
Allemaal renners die zich niet willen kapotrijden op de bergen vor de Tour begint...
Wederom tactiek. Zand in de ogen van zijn tegenstanders strooien.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:33 schreef At_Fundum het volgende:
Blijkbaar voelt Rasmussen zich weer wat beter, stond op de rabosite dat die eergisteren last had van maagprobleempjes.
Ik duim met je mee, zou het alleen een beetje jammer vinden dat ik niet in m'n wielerprono op hem gegokt heb voor vandaagquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:02 schreef Zwansen het volgende:
Rasmussen pakt de etappe! Ik weet het zeker!
Einde carriere ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:38 schreef placebeau het volgende:
Een opvallende opgave is die van Beloki, in deze ritten moet hij ijn vorm terug krijgen. Er zal wel een goede reden voor zijn zeker
Nu wel toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:48 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens radio corsa is de voorsprong 7.12.
Let op: de beelden zijn nog niet live!
Ah, idd. Volgens de tv nog 100.quote:
Denk het nog net niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:04 schreef BVO het volgende:
Moet ik tussen 4 en 5 autorijden..
Om 17:00 zijn ze toch nog niet binnen mag ik hopen?!
Ja, lekker zonnetje!quote:
Hij zat er volgens mij nog bij (bij de groep Basso).quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:24 schreef Suijk het volgende:
Hoe zit het met van Huffel? Ik hoor ze er niets over zeggen. Heeft toch wel een beetje mijn sympathie gekregen.
Ik krijg de zenuwen van die gast. Ongelofelijk hoe vaak die wel niet wordt genoemd door Renaat en Hans ...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:24 schreef Suijk het volgende:
Hoe zit het met van Huffel? Ik hoor ze er niets over zeggen. Heeft toch wel een beetje mijn sympathie gekregen.
Ik begon je bijna te geloven toen ik zag dat hij mee was.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:30 schreef Suijk het volgende:
Dat is tactiek, begrijp dat dan.
Het is gewoon een erg wisselvallige renner. Hij kan verrassen, maar je kunt er niet op rekenen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:32 schreef zjroentje het volgende:
Je mag toch hopen dat die hier in vorm aan het komen is voor de Tour, anders is het echt![]()
Raar? De winnaar komt wel uit de eerste groep denk ik. Dekker en Eltink geen nieuws.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:21 schreef Elvislives het volgende:
ik schakel net in en die belgen praten zo raar......hoe staat de koers? wordt de groep teruggepakt? peloton nog groot? dekker en eltink?
Nee, de groep (of iig een deel daarvan) blijft wel vooruit). Eltink volgens mij wel bij de groep Basso gekomen in de afdaling.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:21 schreef Elvislives het volgende:
ik schakel net in en die belgen praten zo raar......hoe staat de koers? wordt de groep teruggepakt? peloton nog groot? dekker en eltink?
Nee, twintig keer de stand van zaken is nuttig..ze doen het vrij regelmatig..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:27 schreef Elvislives het volgende:
tnx.
en trouwens, ze praten beetje bourgondisch. ff snel de stand van zaken noemen doen ze niet, meer achtergronden
Onderarm gebroken in de ronde van Catalonië.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:37 schreef Zwansen het volgende:
Ja wat zeiden ze nu over hem?
Zwaar gevallen, linker voorarm gebrokenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:37 schreef Zwansen het volgende:
Ja wat zeiden ze nu over hem?
Tussen de groepen in nog.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:39 schreef Zwansen het volgende:
Ah bah...
Maar waar is Rasmussen? Gelost?
Zit ie nu ook niet in de groep Basso?
Hij rijdt met Horrach op 1.05 van de kopgroep.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:40 schreef Suijk het volgende:
Er was even sprake van dat Rasmussen terug was gekomen in de kopgroep, maar blijkbaar niet.
Ik denk het niet. Savoldelli rijdt Giby uit het wiel!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:11 schreef Zwansen het volgende:
Basso komt nog wel terug, meer een type Ullrich die zijn eigen temo rijdt...
denk ik.
Nah, toch niet Basso, weer zo'n renner die achteraan stond toen het charisma werd uitgedeeld.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:12 schreef Zwansen het volgende:
Ik had het Basso zo gegund... Maar Milaan is nog ver he...
Bescheidenheid siert de mens.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nah, toch niet Basso, weer zo'n renner die achteraan stond toen het charisma werd uitgedeeld.
Charisma staat gelijk aan uitstraling, niet aan arrogantie of grootspraak.quote:
Vaak komt het wel met zijn 2en...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Charisma staat gelijk aan uitstraling, niet aan arrogantie of grootspraak.
Zeker, mooie overwinningquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:19 schreef Suijk het volgende:
Respect voor Parra!
Nah ja, whatever, Basso blijft een triest figuurquote:
Alsof die norse Simoni dat wel heeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nah, toch niet Basso, weer zo'n renner die achteraan stond toen het charisma werd uitgedeeld.
Nee ik zei als Di Luca bij de 1e 5 komt!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Di Luca reed nog bijna met Simoni naar Savoldelli. Dus Zwans, volgens mij zei jij dat, als Di Luca mee gaat in het hooggebergte eet ik mijn hoed op. Ga je gang
.
Ja, die heeft dat. Zelfs heel duidelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Alsof die norse Simoni dat wel heeft.
Wat is jouw definitie van charisma dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, die heeft dat. Zelfs heel duidelijk.
dat herinner ik mij ook!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee ik zei als Di Luca bij de 1e 5 komt!![]()
ow, het gaat niet over het eindklassementquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:39 schreef placebeau het volgende:
[..]
dat herinner ik mij ook!
We houden je op je woord
Savoldelli maakte maar een suffe indruk op het podiumquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:40 schreef -Angel- het volgende:
Dan sta je er naast en denk je "Waarom schudt hij die fles zo?" Haha.
Ja, dacht ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:41 schreef placebeau het volgende:
[..]
ow, het gaat niet over het eindklassement![]()
Charisma is toch juist uitstraling? En dat heeft ook volgens mij Simoni veel meer dan Basso.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van charisma dan?
Ik vind Simoni nogal een chagrijnige uitstraling hebben.
placebeau vondt dit blijkbaar niet. Ik vondt hem ook wel grappig.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:56 schreef Falco het volgende:
Die actie van Savoldelli met de rondemissen was wel weer geinig.
Heb het gemist, champagne spuiten richting hun zeker?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:56 schreef Falco het volgende:
Die actie van Savoldelli met de rondemissen was wel weer geinig.
Ja nogal onverwacht, omdat ie nogal nors en chagrijnig keek.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb het gemist, champagne spuiten richting hun zeker?
5 minuten een fles staan te schudden en vervolgens omdraaien.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
Heb het gemist, champagne spuiten richting hun zeker?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook![]()
Heeft Zwansen mazzel mee.
dat was wel fijn, maar ervoor en erna kon er geen lach of gejuich vanaf, dat was opvallend.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:57 schreef -Angel- het volgende:
[..]
placebeau vondt dit blijkbaar niet. Ik vondt hem ook wel grappig.
Lachen heeft die nooit veel gedaan. Het is gewoon een soort "ijskonijn" . Of was die het geplak van die brunette rondemiss beu en ging die ff payback timenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:13 schreef placebeau het volgende:
[..]
dat was wel fijn, maar ervoor en erna kon er geen lach of gejuich vanaf, dat was opvallend.
Inderdaad, er kan van alles gebeuren. Maar Savoldelli ging ook goed omhoog vandaag.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:33 schreef Bartoli het volgende:
Moet Il Falco het wel volhouden op de Stelvio natuurlijk. Want een ploeg om te controleren heeft die niet.
Kan zomaar zijn dat Basso of een Di Luca morgen weer in het roze staan![]()
Denk niet dat Di Luca daar goed genoeg voor klimt, maar hij doet het verbazend geod, dus je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:49 schreef Bartoli het volgende:
eel van de Valk.
Dus waar 2 man vechten om 1 been of hoe zeg je dat zie ik mss na morgen Di Luca weer in het roze![]()
Hier dus een heerlijke zelfde sportmiddag, maar als absolute hoogtepunt toch de giroritquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:14 schreef saladito het volgende:
Bij jullie allemaal middag gebeuren,maar hier in Zuid-Amerika,te beginnen,om zes uur in de morgen de formulo uno in Monaco,helaas niet al te best voor onze Juan Pablo,daarna op de RAI de Giro.
Prachtig allemaal,Basso zakt door het ijs en Salvodellipakt het roze,maar als halve Colombiaan zijnde,vreugde,Parra pakt de etappe.
Een paar maar snel overgeschakeld naar Arsenal-Manchester welke er gelukkig rekening mee hielden dat ik voornamenlijk wielrennen keek en het op een verlenging lieten uitkomen.
Kortom,een heerlijke sport zaterdagmorgen gehad
Belliquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alsie gaat slaan wortie uit koers genomen denk ik![]()
Ow ja. Die sloeg een toeschouwer die vervelend was (ik vond het een fantastische actie van Belli, jammer dat 'ie uit koers werd genomen, want de toeschouwers vragen er soms ook om).quote:
De ploeg van Savoldelli zal de ploeg van Basso kunnen slopen. Discovery is veel sterker dan CSC denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:36 schreef placebeau het volgende:
[..]
Belli
Savoldelli heeft inderdaad niet de beste ploeg mee voor in de bergen, heb ik me ook al bedacht.
Vandaag konden ze toch niet goed volgen de discoverysquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De ploeg van Savoldelli zal de ploeg van Basso kunnen slopen. Discovery is veel sterker dan CSC denk ik.
wordt huffel nu de graadmeter?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:44 schreef Suijk het volgende:
Eltink weer netjes, 35e op 7 minuten, net achter van Huffel
Padrnos is toch meer van het vlakke beukwerk dacht ik, niet van het sleuren door de bergen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:36 schreef placebeau het volgende:
[..]
Belli
Savoldelli heeft inderdaad niet de beste ploeg mee voor in de bergen, heb ik me ook al bedacht. Maar morgen zullen ze niet anders kunnen dan een tandje bij te steken. Nu, Padrnos en Joachim zijn niet van de minste.
Dat zou betekenen dat de helft van het peloton naar huis zou moeten gaan. Daar zal wel een mouw aan gepast worden, zeker.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:35 schreef Wombcat het volgende:
9% heb ik De Clerck horen zeggen tijdens de rit
Ja, zullen ze wel wat buitengewone omstandigheden vinden waardoor het aangepast kan worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:40 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de helft van het peloton naar huis zou moeten gaan. Daar zal wel een mouw aan gepast worden, zeker.
Die heb ik ook! He ik zal dat shirt eens opzoeken. Heb er ook nog een horloge van.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:46 schreef DIJK het volgende:
Ik hoor dr helemaal bij..
[afbeelding]
Alleen jammer dat die italiaanse maatjes wel aan de kleine kant zijn.
Als je voor één een uitzondering maakt, dan voor iedereen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:46 schreef placebeau het volgende:
Als je zegt, het steekt niet op een minuutje, moeten er maar veertig man naar huis, wat eigenlijk nog veel is.
Hé het gaat wel om o.a Petacchi die dan naar huis moetquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je voor één een uitzondering maakt, dan voor iedereen.
Was maar van korte duur..quote:
Mooie kopgroep.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:49 schreef Ambrosius het volgende:
9 leiders op dit moment:
Cunego
Belli
Rodriguez Oliver
Atienza
Parra
Rujano
U.Osa
Montgomery
Illiano
3.05 voor het peloton
We zullen de Stelvio mooi in beeld krijgenquote:Op zondag 22 mei 2005 14:06 schreef Ambrosius het volgende:
Nog 105 km (nog een kleine 20 km tot de Stelvio) en de voorsprong nog 2.15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |