eigenlijk zijn er maar twee echte topsprinters aanwezig, deze giro. En morgen waarschijnlijk maar eentje meer.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:45 schreef SaintOfKillers het volgende:
Perfecte aankomst voor Petacchi en als McEwen dan niet goed zit, dan wint Petacchi probleemloos, want Grillo, Forster en andere Galvez'en zijn gewoon 3 klassen minder en worden dan ook eenvoudig weggereden door Petacchi.
Wie kan er tegen hun op dan? Alleen Boonen, Freire en Hushovd missen er... En van die 3 denk ik dat alleen Boonen en Freire op een goede dag Petacchi en Mc Ewen kunnen verslaan...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:09 schreef placebeau het volgende:
[..]
eigenlijk zijn er maar twee echte topsprinters aanwezig, deze giro. En morgen waarschijnlijk maar eentje meer.
Dat heeft 'ie dan snel voor elkaar gekregen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:54 schreef Leatherface het volgende:
Avanti Petacchi
Hij staat nu als ik het goed heb gehoord 3e op de eeuwige ranglijst van meeste aantal ritoverwinningen in grote rondes, na Merckx en Cipollini.
Die heeft ie kennelijk al ingehaald dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat heeft 'ie dan snel voor elkaar gekregen.
Maarreh, zo Hinault daar niet nog tussen staan?
Dat vermoeden hadden ze ja. Of is dat nu definitief kenbaar gemaakt?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:05 schreef Ambrosius het volgende:
McEwen is trouwens naar huis toe.
Het staat op NOS-TT 860/2.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:26 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Dat vermoeden hadden ze ja. Of is dat nu definitief kenbaar gemaakt?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:50 schreef saladito het volgende:
Waar blijft het kaartje voor de etappe van zaterdag?
Nu al? Staat hij niet te dicht in 't klassement?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:55 schreef Sheva het volgende:
(.... of die deen)
Het ziet er wel een rit uit waar hij goed tijd kan verliezenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nu al? Staat hij niet te dicht in 't klassement?
Ik zou geen risico's nemen en me nog eens op een half uur laten rijden.
Goed ja, maar waarom zenden ze de koninginnerit niet helemaal van start tot finish uit, zoals in de tour?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:50 schreef Ambrosius het volgende:
Morgen, en zondag, trouwens vanaf 14.20 op de buis.
Erg jammer ja. Geen idee waarom dat is. Zo kunnen we waarschijnlijk alleen de laatste 100 km zien, missen we toch een aantal leuke bergen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:16 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Goed ja, maar waarom zenden ze de koninginnerit niet helemaal van start tot finish uit, zoals in de tour?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |