Ik krijg de zenuwen van die gast. Ongelofelijk hoe vaak die wel niet wordt genoemd door Renaat en Hans ...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:24 schreef Suijk het volgende:
Hoe zit het met van Huffel? Ik hoor ze er niets over zeggen. Heeft toch wel een beetje mijn sympathie gekregen.
Ik begon je bijna te geloven toen ik zag dat hij mee was.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:30 schreef Suijk het volgende:
Dat is tactiek, begrijp dat dan.
Het is gewoon een erg wisselvallige renner. Hij kan verrassen, maar je kunt er niet op rekenen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:32 schreef zjroentje het volgende:
Je mag toch hopen dat die hier in vorm aan het komen is voor de Tour, anders is het echt![]()
Raar? De winnaar komt wel uit de eerste groep denk ik. Dekker en Eltink geen nieuws.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:21 schreef Elvislives het volgende:
ik schakel net in en die belgen praten zo raar......hoe staat de koers? wordt de groep teruggepakt? peloton nog groot? dekker en eltink?
Nee, de groep (of iig een deel daarvan) blijft wel vooruit). Eltink volgens mij wel bij de groep Basso gekomen in de afdaling.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:21 schreef Elvislives het volgende:
ik schakel net in en die belgen praten zo raar......hoe staat de koers? wordt de groep teruggepakt? peloton nog groot? dekker en eltink?
Nee, twintig keer de stand van zaken is nuttig..ze doen het vrij regelmatig..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:27 schreef Elvislives het volgende:
tnx.
en trouwens, ze praten beetje bourgondisch. ff snel de stand van zaken noemen doen ze niet, meer achtergronden
Onderarm gebroken in de ronde van Catalonië.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:37 schreef Zwansen het volgende:
Ja wat zeiden ze nu over hem?
Zwaar gevallen, linker voorarm gebrokenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:37 schreef Zwansen het volgende:
Ja wat zeiden ze nu over hem?
Tussen de groepen in nog.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:39 schreef Zwansen het volgende:
Ah bah...
Maar waar is Rasmussen? Gelost?
Zit ie nu ook niet in de groep Basso?
Hij rijdt met Horrach op 1.05 van de kopgroep.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:40 schreef Suijk het volgende:
Er was even sprake van dat Rasmussen terug was gekomen in de kopgroep, maar blijkbaar niet.
Ik denk het niet. Savoldelli rijdt Giby uit het wiel!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:11 schreef Zwansen het volgende:
Basso komt nog wel terug, meer een type Ullrich die zijn eigen temo rijdt...
denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |