da's een verrassing!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:29 schreef Ambrosius het volgende:
Garzelli geeft op!
10.19 Stefano Garzelli abbandona il Giro
La caduta di Pistoia ha provocato un forte ematoma
MEZZOCORONA (TRENTO) - Stefano Garzelli, vincitore del Giro nel 2000, si ritira dalla corsa. Il corridore della Liquigas-Bianchi non prenderà il via della 13/a tappa, che prevede 5 Gran Premi della montagna prima dell'arrivo a Ortisei (218 km). Lo ha reso noto la squadra precisando che Garzelli, caduto nel finale della tappa di sabato scorso a Pistoia, ieri sera è stato sottoposto a ecografia e tac, che hanno rivelato un ematoma con versamento che provoca la compressione del rene.
Te weinig kijkers zeker, de tour spreekt nog altijd meer tot de verbeelding.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Erg jammer ja. Geen idee waarom dat is. Zo kunnen we waarschijnlijk alleen de laatste 100 km zien, missen we toch een aantal leuke bergen.
Wel zonde, want ik blijf de Giro toch in aanleg een mooiere ronde vinden. Veel mooiere bergetappes en een betere opbouw van de wedstrijd. In de Tour is alles zo voorspelbaar: eerst een week lang massasprints, dan de bergetappes samengebald in één week. In de Giro moeten de klassementsrijders al eerder uit hun schulp kruipen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:52 schreef placebeau het volgende:
[..]
Te weinig kijkers zeker, de tour spreekt nog altijd meer tot de verbeelding.
Ik vind de Giro ook wel fijner. Het nadeel dat de Giro heeft is dat ze maar één hooggebergte heben, de Alpen, dus moeten ze er wel van die ritjes insteken. Maar dat maakt het nu net leuker.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:59 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wel zonde, want ik blijf de Giro toch in aanleg een mooiere ronde vinden. Veel mooiere bergetappes en een betere opbouw van de wedstrijd. In de Tour is alles zo voorspelbaar: eerst een week lang massasprints, dan de bergetappes samengebald in één week. In de Giro moeten de klassementsrijders al eerder uit hun schulp kruipen.
En de bergen in de Giro zijn lastiger dan die in de Tour.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:02 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik vind de Giro ook wel fijner. Het nadeel dat de Giro heeft is dat ze maar één hooggebergte heben, de Alpen, dus moeten ze er wel van die ritjes insteken. Maar dat maakt het nu net leuker.
wel heel vroeg.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:23 schreef Ambrosius het volgende:
En Rasmussen valt aan!
Rodriguez Oliver gaat met 'm mee.
Van O'Grady en McEwen weet ik het, ze rijden de Tour constant uit. Maar Kirsipuu (misschien voor de 12e keer in zijn loopbaanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:00 schreef placebeau het volgende:
Andere opgaves : O'GRADY, KIRSIPUU, MCEWEN,VIERHOUTEN
Allemaal renners die zich niet willen kapotrijden op de bergen vor de Tour begint...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |