Nah, toch niet Basso, weer zo'n renner die achteraan stond toen het charisma werd uitgedeeld.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:12 schreef Zwansen het volgende:
Ik had het Basso zo gegund... Maar Milaan is nog ver he...
Bescheidenheid siert de mens.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nah, toch niet Basso, weer zo'n renner die achteraan stond toen het charisma werd uitgedeeld.
Charisma staat gelijk aan uitstraling, niet aan arrogantie of grootspraak.quote:
Vaak komt het wel met zijn 2en...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Charisma staat gelijk aan uitstraling, niet aan arrogantie of grootspraak.
Zeker, mooie overwinningquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:19 schreef Suijk het volgende:
Respect voor Parra!
Nah ja, whatever, Basso blijft een triest figuurquote:
Alsof die norse Simoni dat wel heeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nah, toch niet Basso, weer zo'n renner die achteraan stond toen het charisma werd uitgedeeld.
Nee ik zei als Di Luca bij de 1e 5 komt!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Di Luca reed nog bijna met Simoni naar Savoldelli. Dus Zwans, volgens mij zei jij dat, als Di Luca mee gaat in het hooggebergte eet ik mijn hoed op. Ga je gang
.
Ja, die heeft dat. Zelfs heel duidelijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Alsof die norse Simoni dat wel heeft.
Wat is jouw definitie van charisma dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, die heeft dat. Zelfs heel duidelijk.
dat herinner ik mij ook!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee ik zei als Di Luca bij de 1e 5 komt!![]()
ow, het gaat niet over het eindklassementquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:39 schreef placebeau het volgende:
[..]
dat herinner ik mij ook!
We houden je op je woord
Savoldelli maakte maar een suffe indruk op het podiumquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:40 schreef -Angel- het volgende:
Dan sta je er naast en denk je "Waarom schudt hij die fles zo?" Haha.
Ja, dacht ik ookquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:41 schreef placebeau het volgende:
[..]
ow, het gaat niet over het eindklassement![]()
Charisma is toch juist uitstraling? En dat heeft ook volgens mij Simoni veel meer dan Basso.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van charisma dan?
Ik vind Simoni nogal een chagrijnige uitstraling hebben.
placebeau vondt dit blijkbaar niet. Ik vondt hem ook wel grappig.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:56 schreef Falco het volgende:
Die actie van Savoldelli met de rondemissen was wel weer geinig.
Heb het gemist, champagne spuiten richting hun zeker?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:56 schreef Falco het volgende:
Die actie van Savoldelli met de rondemissen was wel weer geinig.
Ja nogal onverwacht, omdat ie nogal nors en chagrijnig keek.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb het gemist, champagne spuiten richting hun zeker?
5 minuten een fles staan te schudden en vervolgens omdraaien.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:58 schreef Ambrosius het volgende:
Heb het gemist, champagne spuiten richting hun zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |