quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook![]()
Heeft Zwansen mazzel mee.
dat was wel fijn, maar ervoor en erna kon er geen lach of gejuich vanaf, dat was opvallend.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:57 schreef -Angel- het volgende:
[..]
placebeau vondt dit blijkbaar niet. Ik vondt hem ook wel grappig.
Lachen heeft die nooit veel gedaan. Het is gewoon een soort "ijskonijn" . Of was die het geplak van die brunette rondemiss beu en ging die ff payback timenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:13 schreef placebeau het volgende:
[..]
dat was wel fijn, maar ervoor en erna kon er geen lach of gejuich vanaf, dat was opvallend.
Inderdaad, er kan van alles gebeuren. Maar Savoldelli ging ook goed omhoog vandaag.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:33 schreef Bartoli het volgende:
Moet Il Falco het wel volhouden op de Stelvio natuurlijk. Want een ploeg om te controleren heeft die niet.
Kan zomaar zijn dat Basso of een Di Luca morgen weer in het roze staan![]()
Denk niet dat Di Luca daar goed genoeg voor klimt, maar hij doet het verbazend geod, dus je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:49 schreef Bartoli het volgende:
eel van de Valk.
Dus waar 2 man vechten om 1 been of hoe zeg je dat zie ik mss na morgen Di Luca weer in het roze![]()
Hier dus een heerlijke zelfde sportmiddag, maar als absolute hoogtepunt toch de giroritquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:14 schreef saladito het volgende:
Bij jullie allemaal middag gebeuren,maar hier in Zuid-Amerika,te beginnen,om zes uur in de morgen de formulo uno in Monaco,helaas niet al te best voor onze Juan Pablo,daarna op de RAI de Giro.
Prachtig allemaal,Basso zakt door het ijs en Salvodellipakt het roze,maar als halve Colombiaan zijnde,vreugde,Parra pakt de etappe.
Een paar maar snel overgeschakeld naar Arsenal-Manchester welke er gelukkig rekening mee hielden dat ik voornamenlijk wielrennen keek en het op een verlenging lieten uitkomen.
Kortom,een heerlijke sport zaterdagmorgen gehad
Belliquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alsie gaat slaan wortie uit koers genomen denk ik![]()
Ow ja. Die sloeg een toeschouwer die vervelend was (ik vond het een fantastische actie van Belli, jammer dat 'ie uit koers werd genomen, want de toeschouwers vragen er soms ook om).quote:
De ploeg van Savoldelli zal de ploeg van Basso kunnen slopen. Discovery is veel sterker dan CSC denk ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:36 schreef placebeau het volgende:
[..]
Belli
Savoldelli heeft inderdaad niet de beste ploeg mee voor in de bergen, heb ik me ook al bedacht.
Vandaag konden ze toch niet goed volgen de discoverysquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De ploeg van Savoldelli zal de ploeg van Basso kunnen slopen. Discovery is veel sterker dan CSC denk ik.
wordt huffel nu de graadmeter?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:44 schreef Suijk het volgende:
Eltink weer netjes, 35e op 7 minuten, net achter van Huffel
Padrnos is toch meer van het vlakke beukwerk dacht ik, niet van het sleuren door de bergen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:36 schreef placebeau het volgende:
[..]
Belli
Savoldelli heeft inderdaad niet de beste ploeg mee voor in de bergen, heb ik me ook al bedacht. Maar morgen zullen ze niet anders kunnen dan een tandje bij te steken. Nu, Padrnos en Joachim zijn niet van de minste.
Dat zou betekenen dat de helft van het peloton naar huis zou moeten gaan. Daar zal wel een mouw aan gepast worden, zeker.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:35 schreef Wombcat het volgende:
9% heb ik De Clerck horen zeggen tijdens de rit
Ja, zullen ze wel wat buitengewone omstandigheden vinden waardoor het aangepast kan worden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:40 schreef placebeau het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de helft van het peloton naar huis zou moeten gaan. Daar zal wel een mouw aan gepast worden, zeker.
Die heb ik ook! He ik zal dat shirt eens opzoeken. Heb er ook nog een horloge van.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:46 schreef DIJK het volgende:
Ik hoor dr helemaal bij..
[afbeelding]
Alleen jammer dat die italiaanse maatjes wel aan de kleine kant zijn.
Als je voor één een uitzondering maakt, dan voor iedereen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:46 schreef placebeau het volgende:
Als je zegt, het steekt niet op een minuutje, moeten er maar veertig man naar huis, wat eigenlijk nog veel is.
Hé het gaat wel om o.a Petacchi die dan naar huis moetquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je voor één een uitzondering maakt, dan voor iedereen.
Was maar van korte duur..quote:
Mooie kopgroep.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:49 schreef Ambrosius het volgende:
9 leiders op dit moment:
Cunego
Belli
Rodriguez Oliver
Atienza
Parra
Rujano
U.Osa
Montgomery
Illiano
3.05 voor het peloton
We zullen de Stelvio mooi in beeld krijgenquote:Op zondag 22 mei 2005 14:06 schreef Ambrosius het volgende:
Nog 105 km (nog een kleine 20 km tot de Stelvio) en de voorsprong nog 2.15.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |