In het midden van het plaatjequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:12 schreef appelsientje het volgende:
En hier verder
en hier woon ik dus
[afbeelding]
Nee dat is de Maat... dit is ermelo west.... het spoor naar beneden gaat richting Putten...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
In het midden van het plaatje, maar ik herken het nu wel een beetje. Links(boven) van het spoor is het winkelcentrum of niet?
En dan kom het hier aan:quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dat is de Maat... dit is ermelo west.... het spoor naar beneden gaat richting Putten...
Wtf?!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:15 schreef JaWi het volgende:
[afbeelding]
Dit dus.
Misschien moeten we er maar een topic over openen.
Die lui daar zijn ook lang niet goed he..quote:De dolblije spelers van Flu, die de zege extra provocerend vierden als antwoord op Treze's feestje in Rio, werden vervolgens belaagd door hun tegenstanders. Ook het publiek liet zich met een regen aan projectielen niet onbetuigd.
Zoow dat is wel evenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Krankzinnige penalty-reeks duurt half uur
Nergens. Ik stond erbij en ik keek ernaarquote:
Hoelaat is je cursussie tongie?quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:24 schreef tong80 het volgende:
Goedenacht.
't is verdomme net licht en ik zit al te typen. Ik snap niet hoe jullie dat doen.
Wel lekker al die jankende Portugesen gisteren.
Koffie graag, zwart.
Weirdquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nergens. Ik stond erbij en ik keek ernaar.
Die knekker schijnt ook zijn eigen magieschool te hebben in Amsterdam.
Ik ben echt benieuwd hoe het werkt.
13.00 uur. Moet een uur eerder al met de trein.quote:
Hey daar kom ik iedere dag langsquote:
Tering, ik ben nog later op dan tongquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:24 schreef tong80 het volgende:
Goedenacht.
't is verdomme net licht en ik zit al te typen. Ik snap niet hoe jullie dat doen.
Wel lekker al die jankende Portugesen gisteren.
Koffie graag, zwart.
Dan moet je over 30 minuten op het station zijn. En geen kaartje vergeten te kopen hequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
13.00 uur. Moet een uur eerder al met de trein.
Sjek die magiër.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom zweven we?
Of hij is zo sterk dat hij zichzelf omhoog trekt..quote:
Ja daar staat me iets van bij.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dan moet je over 30 minuten op het station zijn. En geen kaartje vergeten te kopen he.
Daar heb ik nog een leuk verhaaltje over, van wat mij vanochtend is gebeurdquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:29 schreef JaWi het volgende:
Dan moet je over 30 minuten op het station zijn. En geen kaartje vergeten te kopen he.
Kom je vaak buitenquote:
Kom maar door Cobyquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een leuk verhaaltje over, van wat mij vanochtend is gebeurd
Heb je even?
Ja naar den Bosch.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:40 schreef Suijk het volgende:
Moet je naar de grote stad, tong?
Het zal rustig worden op Fok!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja naar den Bosch.
Ben weg nu.
Tot later
Dat wilde ik dus voorkomen vorige week, met succes overigens.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:43 schreef Bluezz het volgende:
De man vlak vóór mij wordt gevraagd naar zijn kaartje, had niks bij zich ook geen legitimatie, dus die wordt gevraagd mee te lopen....
ja naar voetbal wedstrijd kan het altijd welquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:47 schreef JaWi het volgende:
Foei.
Zwartrijden, doe ik ook eigenlijk niet meer zo vaak. Vroeger wel.
Nu eigenlijk alleen op zondag naar Ajax.
Mijn bus rijdt op zondag wat anders, dus dan redt ik het niet. Ik verzin altijd gewoon een kutsmoes. En in een trein vol voetbalsupporters vertikken ze het vaak om te controleren, en anders zijn er altijd wel andere probleemgevallenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja naar voetbal wedstrijd kan het altijd wel
Naar Twente heb ik het ook wel een paar keer gedaan
De metro pakken ze op de CL middagen wel vaak... Staan er 20 plisie mensen bij Waterlooplein...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:51 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mijn bus rijdt op zondag wat anders, dus dan redt ik het niet. Ik verzin altijd gewoon een kutsmoes. En in een trein vol voetbalsupporters vertikken ze het vaak om te controleren, en anders zijn er altijd wel andere probleemgevallen.
Ja kloptquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De metro pakken ze op de CL middagen wel vaak... Staan er 20 plisie mensen bij Waterlooplein...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:51 schreef Lionheaad het volgende:
Heb je ook ff een bespreken...opent dat drankje alweeer een nieuwe HOOLS.....
Waar wil je heen in kreta?? ik ben er 2x op vakantie geweestquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:59 schreef JaWi het volgende:
Zeg, anders mailen ze even terug van Kreta.
het lijkt dat ik AMD weg heb gejaagd
Ja, zag die gast gisteren op AT5. Maffe actquote:
Ik had 3 uitspringmogelijkheden, ingestapt in Haarlem, dus ik kon er nog in Centraal, Amstel of Duivendrecht uit... maar toch blijven zittenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zag van een endje de volgende halte al aankomen dus het was even zweten tot we daar aankwamen...
* Da_Sandman nog wel even netjes naar oom agent gezwaaid heeft
quote:
oow dan duurt het wel evenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij maakt volgens mij een rondje langs alle slowchat reeksen.
Voor vakantiewerkquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Waar wil je heen in kreta?? ik ben er 2x op vakantie geweest
Ja dat had ik ondertussen door jaquote:
Bar / discotheek / kroegquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat had ik ondertussen door ja
Maar waar wil je werken? of maakt dat niet zo uit..
Als je naar Chersonissos gaat... daar ben ik ook 2x geweestquote:
Mocht ik naar Kreta gaan, dan zal het daar zijn. 't Hof van Holland, zegt dat je watquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als je naar Chersonissos gaat... daar ben ik ook 2x geweest
Lekkerquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:49 schreef Lionheaad het volgende:
zo, was ik weer.
2 broodjes op en een toetje
Ik heb iets heel goors op broodquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:49 schreef Lionheaad het volgende:
zo, was ik weer.
2 broodjes op en een toetje
zit op dat hoekje toch ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mocht ik naar Kreta gaan, dan zal het daar zijn. 't Hof van Holland, zegt dat je wat?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:50 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mocht ik naar Kreta gaan, dan zal het daar zijn. 't Hof van Holland, zegt dat je wat?
Misschien ben ik wat laat, maar dat is wel de planningquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Daar ben ik uitgeleden op de bar
Het was daar erg gezellig.. en gingen op de bar dansen met 2 damesmaar het was een beetje glad daar... dus ik glij daar onderuit... precies tegen de stapelbierglazen.. met als gevolg dat de helft omvalt...
Kom die eigenaar naar me toe.... vraagt"Gaat ie?" dus ik: "ja best man, wilde alleen een biertje"
En die kreeg ik ookecht relaxe gast....
![]()
Wel lachen als je daar gaat werken..
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zit op dat hoekje toch ?
ben daar 2 jaar terug een keertje geweest !
Damm dat is veranderd... ben er 5 jaar geleden geweest... tijdens het EK2000... was echt super gezellig daar!! en toen ook niet zo druk.. en dat was denk ik wel het grote voordeel!quote:
Weet je hoe lekker dat isquote:
Je hebt daar ook nog ergens de veronica bar... en de rest van de namen weet ik allemaal niet meer....quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Misschien ben ik wat laat, maar dat is wel de planning.
Verder nog leuke tenten daar, ben er een paar jaar terug geweest, maar toen was ik nog braaf en netjes. Toch lijkt het me wel wat 2 maanden werken daar.
golfer vind het zooooo smerigquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:59 schreef appelsientje het volgende:
Weet je hoe lekker dat is
Echt een tijd geleden dat ik dat gegeten heb...
Jazekerquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:47 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat zal me een heerlijk zuipfestijn wezen.
Ik ben ook een keer de sloot ingeredenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jazeker
vorig jaar lag een maat van mij in de sloot
Nee dat heb ik nog nooit gehadquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer de sloot ingereden.
Een vriend van mij is ene keer een container stortafval ingeredenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee dat heb ik nog nooit gehad
wel een keer tegen een boom
Nee nog niet.. vanavondquote:
Vanavond geen drankje..quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom je niet even een drankje bij me doen vanavond?
Of ga je thuis blijven voor 40 days & 40 nights
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:11 schreef JaWi het volgende:
Zo maar weer eens tijd voor de sportschool. Barmannen moeten er toch goed uitzien, he sandman.
Ow ja das waar...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Vanavond geen drankje..Misschien zaterdag
En ook niet die film.. we gaan voor sweet novemberweet je nog.. anders konden wij m wel kijken he
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ga toch. Badmeesters moeten dat ook hebben
.
Ik zou hem toch niet herkennenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zometeen komt SCH bij je zwemmen
Sientje kheb je een mail gestuurt met een oud spelletjequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zometeen komt SCH bij je zwemmen
heeft een vriend van mij ook eens gedaan, die werd de volgende ochtend dood gevonden door z'n vaderquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jazeker
vorig jaar lag een maat van mij in de sloot
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft een vriend van mij ook eens gedaan, die werd de volgende ochtend dood gevonden door z'n vader![]()
thnxquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Sientje kheb je een mail gestuurt met een oud spelletje
dammquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft een vriend van mij ook eens gedaan, die werd de volgende ochtend dood gevonden door z'n vader![]()
Tja, ik vond het ook altijd wel lachen als ik weer eens iets raars gedaan had met mijn zatte kop, maar sinds dit voorval ben ik toch even wat anders tegen overmatig alcoholgebruik gaan kijken...quote:
Ja dat kan ik me goed voorstellen ja..quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, ik vond het ook altijd wel lachen als ik weer eens iets raars gedaan had met mijn zatte kop, maar sinds dit voorval ben ik toch even wat anders tegen overmatig alcoholgebruik gaan kijken...
k zie alleen die van Boez niequote:
Snap ik meteen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, ik vond het ook altijd wel lachen als ik weer eens iets raars gedaan had met mijn zatte kop, maar sinds dit voorval ben ik toch even wat anders tegen overmatig alcoholgebruik gaan kijken...
En nashje en bananenman en nog tientallen anderen over het heel forumquote:
Hoezo, dit IS mn avatarquote:
dat was een week geleden al ergens op TV. wel grappigquote:
Had ik nog niet gezien, erg grappig iddquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was een week geleden al ergens op TV. wel grappig
Het was ook op de radio..quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezien, erg grappig idd
Ja diequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
thnx
welk mail adres??
mark add hoeve punt nu
dan zal k t daar wel gezien hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef Lionheaad het volgende:
Dat van dat getal 10 was al een dag na de bekendmaking bij RTL Boulevard
en jij natuurlijk ontkennen dat je wist wie het wasquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:52 schreef golfer het volgende:
Middag!
Stond hier een arrestatieteam voor de deur. Waren op zoek naar ene Bluezz vanwege zwartrijden.
Uiteraard. Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef just me het volgende:
en jij natuurlijk ontkennen dat je wist wie het was
De laatste 500m naar huis heeft hij alleen gereden, zijn 'vrienden' dachten dat het wel goed zou gaanquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me goed voorstellen ja..
apart zeg.. .maar was hij alleen dan?
We hebben een waakpoes, die jaagt dat soort tiepes wel weg dussssquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:52 schreef golfer het volgende:
Middag!
Stond hier een arrestatieteam voor de deur. Waren op zoek naar ene Bluezz vanwege zwartrijden.
quote:
Waakpoesquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hebben een waakpoes, die jaagt dat soort tiepes wel weg dussss![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:33 schreef JaWi het volgende:
Ik ben te lui om naar de sportschool te fietsen.
hahaha dat herken ik ergens vanquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:33 schreef JaWi het volgende:
Ik ben te lui om naar de sportschool te fietsen.
Heb ik alquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha dat herken ik ergens van![]()
Zo krijg je geen wasbordje
Ja dat had ik ook..totdat ik bier ging drinken...quote:
Nou ik zit er klaar voorquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:49 schreef Vom het volgende:
Goedemiddag Hools
Over wasbordjes heb ik nog wel een leuk verhaaltje
Ik drink dan ook geen bier héquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook..totdat ik bier ging drinken...
Moet echt weer sporten..... maar 's avonds ben ik echt te moe om nog wat te doen...
Nou ik had mooi wasbordje, toen ging ik daarna voor 2 weken naar Spanje.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman voor bloempje hard op zoek is naar Pete Antherton - Hundred Grand...
Kan m niet vinden
Zelfs DC++ met 25 open hubs geeft niets
Doei!!quote:
En terug, geweldige route. k Ben helemaal op.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:11 schreef pfaf het volgende:
Weekend.
http://www.mtbroutes.nl/toptien.php
De nieuwe route rond de lemelerberg maar eens proberen. Heb er zin in, tot later.
Wat voor werk doe jequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:36 schreef Bjoro het volgende:
Wat is het hier druk zeg
heb niet eens tijd om te fokken tijdens mijn werk.....het moet toch niet gekker worden
Hoognodig tijd voor een andere baan of zwangerschapsverlof zodat je aan Fok!-en toe kan komen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:36 schreef Bjoro het volgende:
Wat is het hier druk zeg
heb niet eens tijd om te fokken tijdens mijn werk.....het moet toch niet gekker worden
dat wordt het zekers....heb 2 sollici's lopen, dus........quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoognodig tijd voor een andere baan of zwangerschapsverlof zodat je aan Fok!-en toe kan komen.
Ah, ik zie binnenkort bij de preventelquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dat wordt het zekers....heb 2 sollici's lopen, dus........![]()
zit nu in de mobieltjes![]()
En waar ligt die kamer?quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:44 schreef appelsientje het volgende:
Tjonge ik werd net gebeld dat de kamer waar ik op heb gereageerd... beschikbaar is gekomen... en ik sta boven aan de lijst... jemmig.... En de kamer is al snel beschikbaar...
Maandag maar ff kijken of het wat is....
tis daquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah, ik zie binnenkort bij de preventel.
In Ermelo (waar ik nu dus ook woon)quote:
is ook helemaal niks gewendquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:49 schreef pascalheister het volgende:
ik ga maar eens even op bed liggen want me ogen vallen bijna dicht
Moet nog de nodige slaap inhalen van Pinkpop
True true daar heb je een puntquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
knap als jij van 3 nachten elk maar 3/4 uur slapen niks merkt![]()
gewoon op fok blijven starenquote:
staar ff even lang met je meequote:
* Apelsientje influisterd: Rondje??quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:20 schreef appelsientje het volgende:
* appelsientje is nog steeds verbaast over z'n kamer...
Gaat het vogeltje dan eindelijk uitvliegen
Lekker koffiequote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
* Appelsientje influisterd: Rondje??![]()
Zijn net geleverd......quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker koffie![]()
En zijn er al chocolade koekjes ?
Dan kun je jezelf ook wel even nuttig maken en een top 3 selecteren in het onderschriften topic.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Zijn net geleverd......
RONDJE OP KOSTEN VAN APPELSIENTJE!!!
Tja een vriend van me is 2 jaar geleden afgestudeerd... en kon nergens werk vinden... dus werd hij verkoper bij de mediamarkt... Tja je moet toch geld verdienen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:25 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zucht..
Beetje aan het rondkijken voor werk, maar ik wist dat het zo kut ging in de ICT en dat ik eerst ander werk moest gaan doen, maar zelfs dat is schaars terwijl ik niet te beroerd om eerst echt kut werk te doen, maar jah Polen werken harder en zijn goedkoper.
30quote:
wacht maar tot jij echt Lowlands hebt gedaanquote:
Ik ben er al 2x geweestquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wacht maar tot jij echt Lowlands hebt gedaan
Jou moest ik net hebbenquote:
Edah AZquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:31 schreef Againzender het volgende:
Zo, booschapjes gedaan.
Krat beugels voor 6,99, dat valt weer mee!
Maar eerst maar eens wat koffie.
En die is dan nog afgesturdeerd, ik ben MBO-erquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja een vriend van me is 2 jaar geleden afgestudeerd... en kon nergens werk vinden... dus werd hij verkoper bij de mediamarkt... Tja je moet toch geld verdienen...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben er al 2x geweest
Maar ik ging altijd keurig op tijd naar bed![]()
oo okequote:Op donderdag 19 mei 2005 16:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En die is dan nog afgesturdeerd, ik ben MBO-er.. Maar goed verkoper vind ik niet zo erg werk
Half 6 klaar met werken, rond kwart voor 6 thuis, snel boodschappen tot een uur of 6. Even een mueslireep en appel ofzo, rond half 7 een uurtje rennen (soms wat meer, soms wat minder). Dan om 8 uur douchen, kwart over 8 koken, eten soms pas tegen 9 uur.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jou moest ik net hebben
Hoe doe jij dat toch ? werken en daarna lopen/rennen en dan pas eten... ??
Ik heb meestal zo'n honger dat ik niet aan rennen toe kan komen omdat ik gewoon teveel honger heb.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Half 6 klaar met werken, rond kwart voor 6 thuis, snel boodschappen tot een uur of 6. Even een mueslireep en appel ofzo, rond half 7 een uurtje rennen (soms wat meer, soms wat minder). Dan om 8 uur douchen, kwart over 8 koken, eten soms pas tegen 9 uur.
Is wel laat, maar ik lunch dan ook vrij laat.
Damn, als ik het zo zie...ik dacht dat MM volgens een vast schema leefde zeg...
maar hoe doe je dat dan met Onderweg naar morgen en goede tijden, slechte tijdenquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Half 6 klaar met werken, rond kwart voor 6 thuis, snel boodschappen tot een uur of 6. Even een mueslireep en appel ofzo, rond half 7 een uurtje rennen (soms wat meer, soms wat minder). Dan om 8 uur douchen, kwart over 8 koken, eten soms pas tegen 9 uur.
Is wel laat, maar ik lunch dan ook vrij laat.
Damn, als ik het zo zie...ik dacht dat MM volgens een vast schema leefde zeg...
Dirkquote:
Systeem/netwerkbeheer op middelbaar niveauquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo oke![]()
Ik zeg ook niet dat het erg werk ismaar toch je verwacht toch wel iets meer als je afgestudeerd bent...
In welke omgeving zoek je iets dan?
Ik mis wel altijd het nieuws eigenlijk. En het sportjournaal met Dione.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar hoe doe je dat dan met Onderweg naar morgen en goede tijden, slechte tijden
hier ookquote:
Tas ingepakt, prikkaart in de hand!quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:53 schreef Bluezz het volgende:
*sleutels klaarlegt, 1 rolluik al naar beneden gedaan....
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tas ingepakt, TREINKAARTJE in de hand!
Dat heet promotie, beste Noca.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:28 schreef Noca het volgende:
Goedemiddag!
Zojuist een promovatie bijgewoond van mijn begeleider op stage, heeft ie eindelijk weer wat tijd voor me
Je gaat voor de zwarte band informatica?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
Goedemiddag.
Eerste dag van de PC-cursus met glans doorstaan.
En veel belangrijker den Bosch heeft nog steeds stroom, en de nood-aggregator hoefde niet te worden gebruikt.
Wist je dat je met je muis kunt slepen ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je gaat voor de zwarte band informatica?
quote:
Hee nee, dankje tong!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat je met je muis kunt slepen ?
ik dacht dat ze alleen kaas aten!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist je dat je met je muis kunt slepen ?
je bedoelt via die Google search? Of is er nog een mogelijkheid?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:44 schreef superjoden het volgende:
kan iemand nog even uitleggen hoe die zoekfunctie ( naar een oud topic ) werkt?
Je kan ook als je in de VBl index staat, kiezen voor 3 maanden, 6 maanden etcetera (onderin bij meer/minder topics)quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
je bedoelt via die Google search? Of is er nog een mogelijkheid?
Ik heb hem al voor je gevondenquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:48 schreef superjoden het volgende:
google search heb ik inmiddels gevondendacht dat bos nog een andere mogelijkheid wist?
zoek namelijk het meest recente topic van de copa libertadores maar via google zie ik alleen van 2003nou ja andere keer maar ff zoeken dan
Ja, als ik deze cruciale niet kan maken wel. Zo gaar die inschrijving, je moet je voor ieder tentamen apart inschrijven. Ben je te laat, kost het je ¤ 20quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:03 schreef clauwheee het volgende:
Eetse lekker Bluezz!
Jawi, dat sucks. Maar je ging toch stoppen?
Dan maar die 20 Euro betalen, het is duur maar ja het is wel je allerlaatste kans.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, als ik deze cruciale niet kan maken wel. Zo gaar die inschrijving, je moet je voor ieder tentamen apart inschrijven. Ben je te laat, kost het je ¤ 20.
Nee, want ik ben bij de vorige op 1 tiende genaaid door die ***********************quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan maar die 20 Euro betalen, het is duur maar ja het is wel je allerlaatste kans.
Huhquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:57 schreef JaWi het volgende:
Fout!
De aanmeldingsperiode voor dit tentamen is verstreken..
Goed zo! Dan hebben die idd Helemaal Niets!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Laar 4 is met twee punten boven Ospel geeindigd!
en gelijk heeft iequote:Op donderdag 19 mei 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
MUZ user-reviews
Mijn Rus op MSN is overigens nog dronken van vreugde geloof ik...
Grappige was dat Laar 4 de nummer 3 beloofd had om 2 vaten bier te leveren als die wonnen van Ospel, wat ze vervolgens ook deden!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Goed zo! Dan hebben die idd Helemaal Niets!
Das toch wel humorquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Laar 4 is met twee punten boven Ospel geeindigd!
Whahaha, wij hadden een rus op de poli vandaag.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
MUZ user-reviews
Mijn Rus op MSN is overigens nog dronken van vreugde geloof ik...
Bos81 als searchengine, die kende ik nog niet!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem al voor je gevonden
Copa Libertadores 2004/2005
En dat heb ik gedaan op de manier zoals omschreven boven je laatste post
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Whahaha, wij hadden een rus op de poli vandaag.
Hij bleef maar zeggen Iek Bekreib, maar hij snapte echt nergens wat van
Als we zeiden klop maar op die deur klopte hij op de balie, vertelden we hem dat ie naar boven moest, liep ie te dwalen in de kelder
Net op tijd dus om even te eten voordat het SCHongfestival begint voor je?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:30 schreef SCH het volgende:
Dag schatskies - ook weer thuis, het lijkt ineens wel alsof ik een baan heb
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bos81 als searchengine, die kende ik nog niet!
Is in ieder geval een efficiente manier van zoeken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Het niet altijd de snelste manier, maar ik vind het wel een makkelijke en prettige manier om te zoeken.
Denk het niet, anders zou ze niet zo sniffenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Of waren heeft JM die 2 lastpakken er eigenhandig uit gewerkt.
Kan ook zo:quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:53 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Denk het niet, anders zou ze niet zo sniffen
En allen applaudiseerden luid voor onze superheld.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:02 schreef Spideyman het volgende:
"Ja!" eclameerde de stripheld "laten we dat doen!"
ondertussen beraamden een groep criminelen ergens anders in de stad een aanslag op -Vaduz-, konijn én burgermeester van de stad aan de havenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
En allen applaudiseerden luid voor onze superheld.
niet te nieuwsgierig he!quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:03 schreef methodmich het volgende:
Hoe noem je hem dan? Spidey aan de top?
Maar het hol bleek een te groot opstakel en het lukte maar niet om het de vernieling in te helpen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:04 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ondertussen beraamden een groep criminelen ergens anders in de stad een aanslag op -Vaduz-, konijn én burgermeester van de stad aan de haven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |