je bedoelt via die Google search? Of is er nog een mogelijkheid?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:44 schreef superjoden het volgende:
kan iemand nog even uitleggen hoe die zoekfunctie ( naar een oud topic ) werkt?
Je kan ook als je in de VBl index staat, kiezen voor 3 maanden, 6 maanden etcetera (onderin bij meer/minder topics)quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
je bedoelt via die Google search? Of is er nog een mogelijkheid?
Ik heb hem al voor je gevondenquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:48 schreef superjoden het volgende:
google search heb ik inmiddels gevondendacht dat bos nog een andere mogelijkheid wist?
zoek namelijk het meest recente topic van de copa libertadores maar via google zie ik alleen van 2003nou ja andere keer maar ff zoeken dan
Ja, als ik deze cruciale niet kan maken wel. Zo gaar die inschrijving, je moet je voor ieder tentamen apart inschrijven. Ben je te laat, kost het je ¤ 20quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:03 schreef clauwheee het volgende:
Eetse lekker Bluezz!
Jawi, dat sucks. Maar je ging toch stoppen?
Dan maar die 20 Euro betalen, het is duur maar ja het is wel je allerlaatste kans.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ja, als ik deze cruciale niet kan maken wel. Zo gaar die inschrijving, je moet je voor ieder tentamen apart inschrijven. Ben je te laat, kost het je ¤ 20.
Nee, want ik ben bij de vorige op 1 tiende genaaid door die ***********************quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan maar die 20 Euro betalen, het is duur maar ja het is wel je allerlaatste kans.
Huhquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:57 schreef JaWi het volgende:
Fout!
De aanmeldingsperiode voor dit tentamen is verstreken..
Goed zo! Dan hebben die idd Helemaal Niets!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Laar 4 is met twee punten boven Ospel geeindigd!
en gelijk heeft iequote:Op donderdag 19 mei 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
MUZ user-reviews
Mijn Rus op MSN is overigens nog dronken van vreugde geloof ik...
Grappige was dat Laar 4 de nummer 3 beloofd had om 2 vaten bier te leveren als die wonnen van Ospel, wat ze vervolgens ook deden!quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:21 schreef methodmich het volgende:
Goed zo! Dan hebben die idd Helemaal Niets!
Das toch wel humorquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:19 schreef FrankyMcG het volgende:
Laar 4 is met twee punten boven Ospel geeindigd!
Whahaha, wij hadden een rus op de poli vandaag.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
MUZ user-reviews
Mijn Rus op MSN is overigens nog dronken van vreugde geloof ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |