dat was een week geleden al ergens op TV. wel grappigquote:
Had ik nog niet gezien, erg grappig iddquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was een week geleden al ergens op TV. wel grappig
Het was ook op de radio..quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezien, erg grappig idd
Ja diequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
thnx
welk mail adres??
mark add hoeve punt nu
dan zal k t daar wel gezien hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef Lionheaad het volgende:
Dat van dat getal 10 was al een dag na de bekendmaking bij RTL Boulevard
en jij natuurlijk ontkennen dat je wist wie het wasquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:52 schreef golfer het volgende:
Middag!
Stond hier een arrestatieteam voor de deur. Waren op zoek naar ene Bluezz vanwege zwartrijden.
Uiteraard. Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef just me het volgende:
en jij natuurlijk ontkennen dat je wist wie het was
De laatste 500m naar huis heeft hij alleen gereden, zijn 'vrienden' dachten dat het wel goed zou gaanquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me goed voorstellen ja..
apart zeg.. .maar was hij alleen dan?
We hebben een waakpoes, die jaagt dat soort tiepes wel weg dussssquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:52 schreef golfer het volgende:
Middag!
Stond hier een arrestatieteam voor de deur. Waren op zoek naar ene Bluezz vanwege zwartrijden.
quote:
Waakpoesquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hebben een waakpoes, die jaagt dat soort tiepes wel weg dussss![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:33 schreef JaWi het volgende:
Ik ben te lui om naar de sportschool te fietsen.
hahaha dat herken ik ergens vanquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:33 schreef JaWi het volgende:
Ik ben te lui om naar de sportschool te fietsen.
Heb ik alquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha dat herken ik ergens van![]()
Zo krijg je geen wasbordje
Ja dat had ik ook..totdat ik bier ging drinken...quote:
Nou ik zit er klaar voorquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:49 schreef Vom het volgende:
Goedemiddag Hools
Over wasbordjes heb ik nog wel een leuk verhaaltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |