Vanavond geen drankje..quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom je niet even een drankje bij me doen vanavond?
Of ga je thuis blijven voor 40 days & 40 nights
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:11 schreef JaWi het volgende:
Zo maar weer eens tijd voor de sportschool. Barmannen moeten er toch goed uitzien, he sandman.
Ow ja das waar...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Vanavond geen drankje..Misschien zaterdag
En ook niet die film.. we gaan voor sweet novemberweet je nog.. anders konden wij m wel kijken he
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ga toch. Badmeesters moeten dat ook hebben
.
Ik zou hem toch niet herkennenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zometeen komt SCH bij je zwemmen
Sientje kheb je een mail gestuurt met een oud spelletjequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zometeen komt SCH bij je zwemmen
heeft een vriend van mij ook eens gedaan, die werd de volgende ochtend dood gevonden door z'n vaderquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:04 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jazeker
vorig jaar lag een maat van mij in de sloot
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft een vriend van mij ook eens gedaan, die werd de volgende ochtend dood gevonden door z'n vader![]()
thnxquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Sientje kheb je een mail gestuurt met een oud spelletje
dammquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
heeft een vriend van mij ook eens gedaan, die werd de volgende ochtend dood gevonden door z'n vader![]()
Tja, ik vond het ook altijd wel lachen als ik weer eens iets raars gedaan had met mijn zatte kop, maar sinds dit voorval ben ik toch even wat anders tegen overmatig alcoholgebruik gaan kijken...quote:
Ja dat kan ik me goed voorstellen ja..quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, ik vond het ook altijd wel lachen als ik weer eens iets raars gedaan had met mijn zatte kop, maar sinds dit voorval ben ik toch even wat anders tegen overmatig alcoholgebruik gaan kijken...
k zie alleen die van Boez niequote:
Snap ik meteen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja, ik vond het ook altijd wel lachen als ik weer eens iets raars gedaan had met mijn zatte kop, maar sinds dit voorval ben ik toch even wat anders tegen overmatig alcoholgebruik gaan kijken...
En nashje en bananenman en nog tientallen anderen over het heel forumquote:
Hoezo, dit IS mn avatarquote:
dat was een week geleden al ergens op TV. wel grappigquote:
Had ik nog niet gezien, erg grappig iddquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was een week geleden al ergens op TV. wel grappig
Het was ook op de radio..quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Had ik nog niet gezien, erg grappig idd
Ja diequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
thnx
welk mail adres??
mark add hoeve punt nu
dan zal k t daar wel gezien hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:07 schreef Lionheaad het volgende:
Dat van dat getal 10 was al een dag na de bekendmaking bij RTL Boulevard
en jij natuurlijk ontkennen dat je wist wie het wasquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:52 schreef golfer het volgende:
Middag!
Stond hier een arrestatieteam voor de deur. Waren op zoek naar ene Bluezz vanwege zwartrijden.
Uiteraard. Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:13 schreef just me het volgende:
en jij natuurlijk ontkennen dat je wist wie het was
De laatste 500m naar huis heeft hij alleen gereden, zijn 'vrienden' dachten dat het wel goed zou gaanquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me goed voorstellen ja..
apart zeg.. .maar was hij alleen dan?
We hebben een waakpoes, die jaagt dat soort tiepes wel weg dussssquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:52 schreef golfer het volgende:
Middag!
Stond hier een arrestatieteam voor de deur. Waren op zoek naar ene Bluezz vanwege zwartrijden.
quote:
Waakpoesquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We hebben een waakpoes, die jaagt dat soort tiepes wel weg dussss![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:33 schreef JaWi het volgende:
Ik ben te lui om naar de sportschool te fietsen.
hahaha dat herken ik ergens vanquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:33 schreef JaWi het volgende:
Ik ben te lui om naar de sportschool te fietsen.
Heb ik alquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha dat herken ik ergens van![]()
Zo krijg je geen wasbordje
Ja dat had ik ook..totdat ik bier ging drinken...quote:
Nou ik zit er klaar voorquote:Op donderdag 19 mei 2005 14:49 schreef Vom het volgende:
Goedemiddag Hools
Over wasbordjes heb ik nog wel een leuk verhaaltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |